Jaunā 5. sērija

  • Raksta opcijas
  • Lasīt komentārus (5)
  • Drukāt
  • 24-04-2002

    Jaunā 5. sērija pēc izskata ir kā sajaukums starp 7. sērijas un kupejas plūdlīnijām. Šim modelim būs vieglmetāla šasija ar high-tech ierīcēm. BMW 5. sērijas prezentācija, piemēram, Apvienotajā Karalistē ir norīkota uz 2003. gada septembri.

    Divi pilnīgi jauni motori pievienosies dzinēju paletei- 3,0 litru 6-cilindru Bi-Turbo(!) dzinējs ar 380Zs (ar ļoti līdzīgu veiktspēju kā pašreizējam M5) un godbijību iedvesošs V10 5,5 litru "stallis" ar vismaz 500 zirgiem tajā.

    530 Bi-Turbo būs pirmais BMW modelis, kuru varēs nostādīt ar seju pret seju tādiem turbo automobīļiem kā Audi S6 un Jaguar S-Type R. BMW V10 5,5 litru dzinējs būs spējīgs "palīst" zem 5 sekundēm ieskrējienā līdz 100km/h, kā arī būs tieši saistīts ar BMW Motorsport programmu.



    Rūpnīcas kods būs E60, jauno 5. sēriju prezentēs nākamā gada Frankfurtes autoizstādē, bet Touring modeļus 2004. gadā. Izskats ir reizē moderns un agresīvs, kas ir saskaņā ar Krisa Banglesa (Chris Bangles) dizaina stratēģiju. iDrive sistēma būs lietotājiem draudzīgāka (t.i., tajā būs mazāk funkciju nekā pašlaik E65 septītajā sērijā), bagāžnieks būs ar lielāku ietilpību, kā arī būs vairāk vietas aizmugurē sēdošajiem nekā līdzšinējā E39 5. sērijā.



    Šajā modelī būs pilnīgi jauna aktīvā stūres iekārta (pirmā pasaulē!) "Active Front Steering" izstrādāta firmā ZF. AFS automātiski koriģē priekšējo riteņu leņķi stiprā sānvējā un pie straujas bremzēšanas. Vēl jaunā 5. sērija pārņems no E65 7. sērijas automātisko amortizācijas regulēšanu un "dynamic drive", kas izlīdzina virsbūves svārstības pagriezinos. Starp pārējiem ievedumiem no E65 7. sērijas ir elektroniskā rokas bremze, klimata kontrole, kas sevī ietver arī reaģēšanu uz saules starojuma intensitāti.

    Automobīlis būs praktiski tikpat garš cik pašreizējais- 4775mm, bet riteņu garenbāze būs par 50mm lielāka nekā līdz šim, tādejādi iegūstot papildus telpu aizmugurē sēdošajiem. Automobīlim būs McPherson piekare.



    Jaunās 5. sērijas automobīļu dzinēju palete sāksies ar R4 2,0-litru dzinēju (pašreiz nav pieejams nevienā no BMW modeļiem), kā arī 2,2, 2,5 un 3,0 litru 6-cilindru dzinēji, kamēr 3,6 un 4,4 litrīgie būs adaptēti no E65 7. sērijas. Abi V8 dzinēji ir tiešās degvielas iesmidzes un degvielu ietaupošo Valvetronic tehnoloģiju. Dīzeļa modeļi sāksies ar 2,0-litru četrcilindrnieku, tad nāk 6-cilindrnieki- 2,5 un 3,0, kā arī top versija- V8 4,0 litru common-rail dīzelis. Būs pieejamas divas transmisijas- 6-pakāpju manuālā modeļos ar mazākiem dzinējiem un 6-pakāpju automātiskā (tāda pati kā E65 7. sērijā) lielākajos.

    Sākuma cena E60 5. sērijai varētu būt apmēram 23’000 Ls.

    bmw2002.co.uk
    Bimmer


    Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


    Reģistrēties