BMW sēdekļu apsilde maksās 18 eiro mēnesī

  • Raksta opcijas
  • Lasīt komentārus (5)
  • Drukāt
  • BMWPower.lv / DELFI Auto,
    12-07-2022

    Vācu autoražotāja BMW interneta veikals “ConnectedDrive Store” Dienvidkorejas tirgū uzsācis automobiļa dažādu funkciju abonēšanas iespēju –, sākot ar sēdekļu apsildi un beidzot ar bezvadu “Apple CarPlay”.

    Šis pakalpojums darbojas līdzīgi citu servisu abonēšanai – autovadītājs, kurš vēlas padarīt savu BMW komfortablāku, var izvēlēties pakalpojumu un tarifu, pēc kā apmaksā pasūtinājumu BMW interneta veikalā. Pēc tam ar automobiļa programmatūras atjauninājumu apmaksātās funkcijas tiek aktivizētas.

    Piemēram, ikmēneša maksa par BMW sēdekļu apsildi klientam izmaksās 24 tūkstošus vonu jeb 18 eiro. Šo funkciju var abonēt arī uzreiz uz gadu (176 eiro), trim gadiem (283 eiro) vai iegādāties pastāvīgai lietošanai par 406 eiro.

    Tas nozīmē, ka automobilis jau rūpnīcā tiek aprīkots ar visām e-pakalpojumos nopērkamajām funkcijām, piemēram, apsildāmajiem sēdekļiem un stūresratu, bet šīs funkcijas tiek aktivizētas tikai tad, ja klients izvēlas tās abonēt vai iegādāties pastāvīgai lietošanai.

    Tāpat “BMW ConnectedDrive Store” e-pakalpojumos var iegādāties automobiļa stūresrata apsildes funkciju, tā mēnesī klientam izmaksās 10 eiro, savukārt, abonējot veselam gadam, 92 eiro vai 161 eiro uz trim gadiem. Pastāvīgai lietošanai stūresrata apsildes funkciju var iegādāties par 222 eiro.

    Vēl BMW maksas pakalpojumu sarakstā ir “Apple CarPlay” saskarne, tās pastāvīgās lietošanas maksa ir 305 eiro. Pēc automobiļa iegādes šajā interneta veikalā var abonēt arī dažādas drošības un komforta sistēmas, piemēram, tālo lukturu automātiskās pārslēgšanas funkciju.

    Viena no neparastākajām funkcijām, kas pieejama BMW e-pakalpojumos, ir “IconicSounds Sport” jeb sintētiski ģenerētas motora skaņas pa audio sistēmas skaļruņiem – tas maksās 138 eiro, šai funkcijai mēneša vai gada abonēšanas maska netiek piedāvāta.

    Dažādu komforta un drošības funkciju abonēšana nav tikai BMW iniciatīva, to kā perspektīvu biznesa attīstības virzienu uzskata arī citi autoražošanas koncerni. Piemēram, “Stellantis”, kas pārstāv dažādas itāliešu, franču un amerikāņu auto markas, plāno līdz desmitgades beigām no abonēšanas maksām iekasēt 23 miljardus eiro gadā.

    Iespējams, nākotnē zels un plauks pakalpojumu sniedzēji, kuri piedāvās šīs funkcijas “atkodēt” bez e-pakalpojumu veikala starpniecības, līdzīgi kā “uzlauztu” maksas lietotņu lejupielādi viedtālruņiem internetā.


    Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


    Reģistrēties