BMW modernizējis 5. sērijas modeļu saimi

  • Raksta opcijas
  • Lasīt komentārus (7)
  • Drukāt
  • BMWPower.lv / DELFI Auto,
    21-05-2013

    Kompānija "BMW" oficiāli atklājusi atjaunināto 5. sērijas modeļu saimi. Turpmāk visiem šiem modeļiem būs aizmugurējie lukturi ar diožu elementiem, bet par papildus samaksu būs pieejami arī diožu priekšējie lukturi.


    Visbūtiskākās izmaiņas dizainā ir 5. sērijas "Gran Turismo" (GT) hečbekam, kam mainīta virsbūves aizmugurējā daļa un jumta līnija. Līdz ar silueta maiņu "BMW" inženieriem izdevies arī palielināt bagāžas nodalījuma ietilpību par 60 litriem, kopumā sasniedzot 500 l.


    "BMW" 5. sērijas GT aizmugurējais sēdeklis bīdāms uz priekš un atpakaļ 73 milimetru diapazonā, bet tā atzveltnes uz aizmuguri nolaižamas līdz pat 33 grādu leņķī. Ja aizmugurējais sēdeklis ir maksimāli pabīdīts uz priekšu un tā atzveltnes ir vertikālā pozīcijā, bagāžas nodalījuma tilpums ir līdz 650 litru. Nolocītu aizmugurējā sēdekļa atzveltņu gadījumā – līdz pat 1750 litru.


    Interjerā izmaiņas skārušas visas 5. sērijas modifikācijas. Sedana un universāļa sīklietu novietnes un glāžu turētāji kļuvuši lielāki. Par papildus samaksu mērinstrumentu panelī pieejams 10,25 collu ekrāns. Atkarībā no braukšanas režīma un elektronikas iestatījumiem tajā rādījumu atveids var atšķirties. Piemēram, sportiskajā režīmā braukšanas ātrums tiek uzrādīts skaitļu formā, nevis tradicionālajā ciparnīcā, bet izvēlētais transmisijas pārnesuma skaitlis tiek norādīts tahometra skalā.


    Vēl par papildus samaksu atjauninātajiem 5. sērijas modeļiem pieejama multimediju sistēmas "iDrive" vadības svira ar skārienjutīgu virsmu, līdzīgi kā jaunākajiem "Audi" modeļiem. Šīs opcijas gadījumā autovadītājs ar pirkstu var ievadīt, piemēram, vēlamās navigācijas adreses burtus.


    Atjaunināts arī "BMW" 5. sērijas modeļu dzinēju piedāvājums. Bāzes versijā ar dīzeļdzinēju sedans un universālis iegūs divu litru agregātu ar 143 ZS un 360 Nm. Vidēji tas patērēs 4,5 līdz 4,9 litrus atkarībā no komplektācijas. Tāpat četrcilindru dīzeļmotors pieejams ar 184 un 218 ZS. Trīslitru turbopūtes sešcilindru agregāts atkarībā no versijas pieejams ar 258 ZS un 313 ZS. Savukārt "M550d" attīsta 381 ZS, kas sedanam līdz 100 km/h ļaus paātrināties 4,7 sekundēs. Šis īpaši jaudīgais dīzeļdzinējs pieejams arī universālim, bet GT versijai, tāpat kā vismazāk jaudīgais dīzeļmotors, gan nē.


    Visjaudīgākais benzīna dzinējs ir "550i" modifikācijā, kas attīsta 450 ZS jaudu. Sedans ar šo 4,4-litru V8 biturbo dzinēju līdz 100 km/h paātrinās 4,6 sekundēs. Tāpat pircējiem būs pieejams sešcilindru benzīna motors ar 306 ZS, kā arī mazāk jaudīgās "528i" un "520i" versijas, kas attiecīgi attīsta 245 un 184 ZS.


    Standarta versijās – "520i", "528i", "535i", "518d", "520d" un "525d" – automobilis tiks komplektēts ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu. Astoņpakāpju automātiskā tiem būs par papildus samaksu, kamēr bāzes versijā tā būs šādām modifikācijām – "550i", "530d", "535d", "M550d", kā arī visiem GT hečbekiem.


    Tāpat kā līdz šim, 5. sērijas modeļiem par papildus samaksu būs pieejama pilnpiedziņas sistēma "xDrive", kā arī "Dynamic Damper Control" sistēma, kas automātiski maina amortizatoru cietību atkarībā no ceļa seguma īpatnībām un autovadītāja braukšanas stila. Vēl šiem automobiļiem būs pieejamas dažādas jaunas aktīvās un pasīvās drošības sistēmas, tostarp arī pilnībā automātiskais autostāvvietā novietošanas asistents.


    Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


    Reģistrēties