Autors | Ziņojums |
RSAWorkshop | 20. Apr 2024, 14:53 |
#8341
|
|
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 6131
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
20 Apr 2024, 13:48:41 @eernijss rakstīja:
Droselei jābūt tīrai un sausai? Ir iekšā eļļa, nav daudz, bet ir, turbīna pūš iekšā?
Eļļa ieplūdē būs vienmēr, tā tas ir
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Online | |
|
kipismpower | 09. May 2024, 19:58 |
#8342
|
|
Kopš: 05. Jun 2018
Ziņojumi: 80
Braucu ar:
| Sveiki, tāds interesants jautājums-auto (motors n47) ir nostāvējis nedarbināts 24 stundas, kad izskrūvē eļļas filtru, visa eļļa ir notecējusi karterī. Tas ir normāli? Vai aŗi filtram būtu jābūt vienmer pilnam ar eļļu, neatkarīgi, cik ilgi auto stāv nedarbināts? |
Offline | |
|
RSAWorkshop | 09. May 2024, 21:17 |
#8343
|
|
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 6131
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| vajadzētu palikt iekšā, tur mēdz būt pretvārsti
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Online | |
|
Z4 | 09. May 2024, 22:41 |
#8344
|
|
Kopš: 24. Sep 2012
Ziņojumi: 375
Braucu ar: F10 n47
| Ir kāds interneta resurss vai programma, kur, piemeram, F10 ir norādītas visu skrūvju pievilkšanas spēki/leņķi, kas parastajiem mirstīgajiem ir pieejams? |
Offline | |
|
josi | 10. May 2024, 12:45 |
#8345
|
|
Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3025
Braucu ar: Ne-BMW
|
09 May 2024, 22:41:00 @Z4 rakstīja:
Ir kāds interneta resurss vai programma, kur, piemeram, F10 ir norādītas visu skrūvju pievilkšanas spēki/leņķi, kas parastajiem mirstīgajiem ir pieejams?
Ir, BMW TIS saucās, AZD sadaļa.
Var mēģināt piereģistrēties šeit - https://www.newtis.info/
|
Online | |
|
Z4 | 10. May 2024, 13:34 |
#8346
|
|
Kopš: 24. Sep 2012
Ziņojumi: 375
Braucu ar: F10 n47
| Vēl jautājums par f10 n57 xdrive ar aktīvo stabilizatora stieni- esmu sācis jaukt visu lai nomainītu ķēdes un nočekotu šāles- esmu jau noņēmis kārbu, izņēmis pusasis, bet atduros pret to, ka vel ļoti daudz kas jānojauc zem dzinējā, lai tiktu klāt... šajos gadījumos, kad ir x drive, tad nav daudz vieglāk celt ārā dzinēju? |
Offline | |
|
Z4 | 11. May 2024, 18:15 |
#8347
|
|
Kopš: 24. Sep 2012
Ziņojumi: 375
Braucu ar: F10 n47
|
10 May 2024, 12:45:38 @josi rakstīja:
09 May 2024, 22:41:00 @Z4 rakstīja:
Ir kāds interneta resurss vai programma, kur, piemeram, F10 ir norādītas visu skrūvju pievilkšanas spēki/leņķi, kas parastajiem mirstīgajiem ir pieejams?
Ir, BMW TIS saucās, AZD sadaļa.
Var mēģināt piereģistrēties šeit - https://www.newtis.info/
Paldies par šo! Piereģistrējos un viss ir atrodams un skaidrs! |
Offline | |
|
ingusijs | 11. May 2024, 22:53 |
#8348
|
|
Kopš: 25. Sep 2020
No: Ventspils
Ziņojumi: 16
Braucu ar: BMW
| Labs vakars.
Jautājums par turbīnu.
Vai ir vērts restaurēt vai labāk pirkt jaunu turbīnu? Ja labāk pirkt jaunu, tad kādu ražotāju.
Interesē prieks BMW F10 3.0D 258hp 2012.gada. |
Offline | |
|
|
Elviss | 11. May 2024, 23:27 |
#8349
|
|
Kopš: 02. May 2006
No: Baloži
Ziņojumi: 21621
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| Jauna, oriģināls ir pareizais lēmums, ja gribi ar to auto kādu laiku braukt.
Vēl jautājums, kāpēc Tev viņa vispār nosprāga, lai nenosprāgst arī nākamā. [ Šo ziņu laboja Elviss, 11 May 2024, 23:28:27 ]
-----------------
|
Offline | |
|
ingusijs | 12. May 2024, 09:09 |
#8350
|
|
Kopš: 25. Sep 2020
No: Ventspils
Ziņojumi: 16
Braucu ar: BMW
|
11 May 2024, 23:27:29 @Elviss rakstīja:
Jauna, oriģināls ir pareizais lēmums, ja gribi ar to auto kādu laiku braukt.
Vēl jautājums, kāpēc Tev viņa vispār nosprāga, lai nenosprāgst arī nākamā.
Ja pareizi sapratu no mehāniķa, tad turbīna dzenot eļļu. |
Offline | |
|
Briize | 12. May 2024, 09:33 |
#8351
|
|
Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 637
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
11 May 2024, 22:53:37 @ingusijs rakstīja:
Labs vakars.
Jautājums par turbīnu.
Vai ir vērts restaurēt vai labāk pirkt jaunu turbīnu? Ja labāk pirkt jaunu, tad kādu ražotāju.
Interesē prieks BMW F10 3.0D 258hp 2012.gada.
Man bija 2015.g iksmašīna (f15) kura turbīnas dēļ sāka strebt eļļu un turbai bija arīdzan aksiālā ass brīvkustība, kad pakonsultējos ar diviem bijušajiem wessa mehiem abi teica, ka jāliek jauna, ar restaurēto kuru katru brīdi varot sākties atkal problēmas. Tika pieņems lēmums likt jaunu un te tālāk sākās interesanti varianti:
1. Jauna oriģinālā Garret turba maksā 2,5k
2. Jauna tā pati oriģinālā Garret turba tikai ar izslīpētiem numuriem un BMW logo 1,2k
3. Man paveicās ar šo variantu, man mehs dabūja no bijušajiem wessa kolēģiem, kuri tikuši klāt pie izjaukto demo mašīnu daļām Garret turbu ar 15k km noskrējienu pa 700euro ar darbu un daudz visādām papildus jaunām sīkdetaļàm tā maiņa tāpat nostājas uz 1,2k
[ Šo ziņu laboja Briize, 12 May 2024, 09:35:36 ] |
Offline | |
|
Aurius | 12. May 2024, 12:54 |
#8352
|
|
Kopš: 12. Jun 2023
Ziņojumi: 115
Braucu ar:
| Es būtu uzlicis jaunu katrižu un braucis bēdu neredzēdams... līdz šim nēesmu nevienu sliktu atsauksmi no klientiem dzirdējis par EVERON vai Turboral....bet kas gan es esmu uz kopējā autoatslēdznieku fona [ Šo ziņu laboja Aurius, 12 May 2024, 12:54:48 ] |
Offline | |
|
RSAWorkshop | 12. May 2024, 13:33 |
#8353
|
|
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 6131
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Un elektriskais aktuators pats nokalibrēsies?
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Online | |
|
Z4 | |
Kopš: 24. Sep 2012
Ziņojumi: 375
Braucu ar: F10 n47
| Kāds var izskaidrot šo kļūdu un kur meklēt izcelsmi?
D01577 signal ( wheel torque powertrain 4, 40.3.4) invalid, transmitter DME/DDE
Auto ir Bmw f10, 2012, n47, 135kw, manuālā ātrumkārba.. |
Offline | |
|