Online

Pašreiz BMWPower skatās 90 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: BMW E34 524 td `90

AutorsZiņojums
Raiders
20. Sep 2007, 20:02 #1

Kopš: 04. Nov 2006

Ziņojumi: 140

Braucu ar: Rūpnīcas M pakotu e34 525 tds

Ir tāda problēma ar M21D24, kad reizēm dzenot motoru līdz 4`500 un vairāk, tas noslāpst. Auksts motors ar intervāliem sit ārā zilus dūmus pa izpūtēju, kā arī siltam motoram brīvgaitā brīžiem lēkā apgriezieni un motors diezgan stipri vibrē! Ir doma, ka pie vainas varētu būt augstspiediena sūknis, vai arī kas cits?
Offline
Jokeris
20. Sep 2007, 20:51 #2

Kopš: 02. Jan 2007

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 329

Braucu ar: E-34 1996g

protams ka sūknis gatavo vismaz 100 ls un dodies uz šrotu un ceri ka veiksme ir tavā pusē. ja vēlies jaunu tad ap 350-400 ls, paliek iespēja arī nonemt veco un restaurēt.
Offline
12
20. Sep 2007, 21:51 #3

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.

laiks pariet uz citu līmeni , piemēram 2.5 tds.
Offline
Cumpars
20. Sep 2007, 21:54 #4

Kopš: 25. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6970

Braucu ar: KK-555

tas cits līmenis t.b tds ir vēl lielāks gemorojs nekā tas vecais labais vienkāršais 2,4td, nu vismaz līdz kuram tur, 94 laikam gadam točna...

Offline
Raiders
20. Sep 2007, 23:22 #5

Kopš: 04. Nov 2006

Ziņojumi: 140

Braucu ar: Rūpnīcas M pakotu e34 525 tds

Šaubos, vai tagad E34 525 tds var nosaukt par nākošo līmeni E34 524 td, jo abi ir pietiekami labi dzīti par šiem padsmit gadiem un labu NEVIENS vaļā nelaidīs! Tā kā jau 30`000 km ar pārlikto motoru jau ir noskrieti (uz šosejas lēnāk par 150 reti, kad gadās vilkties), tad dēļ `labās` degvielas nāksies mainīt augstspiediena sūkni, kurš garāžā stāv no iepriekšējā motora.
Offline
seatbelt
20. Sep 2007, 23:29 #6

Kopš: 11. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 391

Braucu ar: CP2266


2007-09-20 21:54, Cumpars rakstīja:
tas cits līmenis t.b tds ir vēl lielāks gemorojs nekā tas vecais labais vienkāršais 2,4td, nu vismaz līdz kuram tur, 94 laikam gadam točna...
e34 2.4td nav neko vienkāršāks par 2.5tds, abi ir elektroniskie un apmēram vienlīdzīgi, par vienkāršo var dēvēt 2.4td kas bija uz e28, tam ir viss mehānisks, iet bezatkazno

Offline
Rama85
21. Sep 2007, 09:06 #7

Kopš: 13. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 473

Braucu ar: turbo traktors


2007-09-20 23:22, Raiders rakstīja:
(uz šosejas lēnāk par 150 reti, kad gadās vilkties),

Nu 524 nav tas auto, kas tadam atrumam paredzets.
Tur jau visa ekonomija pie 120 beidzas.
Offline
Jokeris
21. Sep 2007, 09:35 #8

Kopš: 02. Jan 2007

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 329

Braucu ar: E-34 1996g

vinš ir paredzēts arī 170-190 un ekanomija saglabājas tā pati 9-12 l uz 100
Offline
Rama85
21. Sep 2007, 10:32 #9

Kopš: 13. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 473

Braucu ar: turbo traktors


2007-09-21 09:35, Jokeris rakstīja:
vinš ir paredzēts arī 170-190 un ekanomija saglabājas tā pati 9-12 l uz 100

Vinjam rūpnīcas datos 190 ir gals.
Nu manejais ar automatu daudz ēda-nezinu kaa ar manuāli.

Bet nu nah pati bundza jau pie 130 ir skalja.
Offline
Laurens
21. Sep 2007, 12:16 #10

Kopš: 26. Mar 2006

Ziņojumi: 381

Braucu ar: TRoc-R un ar V8


2007-09-21 10:32, Rama85 rakstīja:

2007-09-21 09:35, Jokeris rakstīja:
vinš ir paredzēts arī 170-190 un ekanomija saglabājas tā pati 9-12 l uz 100

Vinjam rūpnīcas datos 190 ir gals.
Nu manejais ar automatu daudz ēda-nezinu kaa ar manuāli.

Bet nu nah pati bundza jau pie 130 ir skalja.


Protams, bet jāņem vērā, ka:
1) gals ir gals. Līdz galam ekspluatējot, arī gals pienāk ātrāk visam. Attiecīgi jāsalāgo attiecība braukšanas maniere/remonta intervāls;
2) E34 savās kvalitātēs manās acīs ir labākais 90gadu sākuma širpotreba auto, tākā nevajag te no šodienas izlepušajām pozīcijām noniecināt veco piecīti un teikt nah
Offline
Raiders
21. Sep 2007, 19:14 #11

Kopš: 04. Nov 2006

Ziņojumi: 140

Braucu ar: Rūpnīcas M pakotu e34 525 tds

Viens nu ir skaidrs, kad normāli braucot ne kāda ekonomija nesanāk, ja ar 40 l var nobraukt ~ 380 km, tad tas ir daudz. Var jau mocīties uz 100 pa šoseju, vai Rīgā trolejbusiem sēdēt astē un priecāties par 7 l/100 km, bet kam tas ir vajadzīgs.
Offline
Jokeris
21. Sep 2007, 20:53 #12

Kopš: 02. Jan 2007

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 329

Braucu ar: E-34 1996g

Rama kāds gals smērē maizes ar RAMU ja nezin tad nepļūti

E-34 max speed km/h
Manuālis Tomāts
518i 198 192
518i Tour 192 -
520i 211 207
520i Tour 205 202
525i 230 225
525i Tour 221 218
525ix 220 217
525ixTour 215 211
530i 235 232
535i Tour 227 225
540i 250* 250*
540i Tour 250* 250*
* el.ierobezots
un tagad interesantākais D power

525td 194 190
525 td Tour 188 183
525 tds 207 205
525 tds Tour202 200

Ceru ka pukeļi novērēs manu smago darbu visu to uzrakstīt.
Offline
Jokeris
21. Sep 2007, 20:57 #13

Kopš: 02. Jan 2007

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 329

Braucu ar: E-34 1996g

ja runājam par to tad ar 525 tds var izcet 520i bez probl jo 520i 0-100 ir 11.6 sek 525 tds 0-100 ir tikai 11.3 iet runa par Touringu konkurenci.
Offline
Raiders
04. Oct 2007, 21:30 #14

Kopš: 04. Nov 2006

Ziņojumi: 140

Braucu ar: Rūpnīcas M pakotu e34 525 tds

Tas, ka kopts E34 524 td nav galīgs sprāgonis, tad tas tika pierādīts spontāni trīs reizes pa Brīvībeni skrienoties ar E36 325 tds automātu. Visas reizes izliku bez lielām problēmām. Varētu jau dirst par labvēlīgu apstākļu sakritību man, bet šaubos, ka veiksme man seko ik pēc 15 sekundēm. Ja tam E36 būtu nežēlīgās motora problēmas (tikai ierastā galvas blīve), tad līdz pirmajam luksaforam būtu nosprādzis un radiators izpūsts tukš. Bet pohuj, vajag lielāku turbīnu!
Offline
kalvis
04. Oct 2007, 21:40 #15

Kopš: 16. Jan 2007

No: Bauska

Ziņojumi: 22

Braucu ar: Bmw 524

nu bled sitaa pateikt,un novaciet tos pikstulus tas ta
Offline
kalvis
04. Oct 2007, 21:43 #16

Kopš: 16. Jan 2007

No: Bauska

Ziņojumi: 22

Braucu ar: Bmw 524

sukna remonts maksaa apmeeram 60 ls.
Offline
Jolants
04. Oct 2007, 22:28 #17

Kopš: 24. Sep 2007

Ziņojumi: 19

Braucu ar:

Vienreiz bij izdevība pabraukt.
2.4TD(90.g.) pēc kapitalkas gāja daudz labāk par 2.5TDS(98.g.) ar 250000 nobraukumu.
Offline
Mberg
04. Oct 2007, 22:33 #18

Kopš: 05. Jun 2007

Ziņojumi: 21462

Braucu ar: B5254T un M57D30


2007-09-21 20:53, Jokeris rakstīja:

520i Tour 205



Pats esmu izprovējis, pēc spidometra 210 un tad ieslēdzas rpm ierobežotājs, jo taho arī pienāk gals ieks 5.roba..
Offline
Huligaans
04. Oct 2007, 23:41 #19

Kopš: 03. Jan 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5291

Braucu ar: e34


2007-10-04 21:43, kalvis rakstīja:
sukna remonts maksaa apmeeram 60 ls.
es e39 stuures pastiprinaataajam par 30 sataisiju baigi laba vieta kur remontee suuknju ir pie slaavu aplja, preciizu atdresi neatceros, jaameklee vizitka

-----------------
Viss ko es daru, ir nepieciešams, pareizs un jauks!
Offline
Raiders
06. Oct 2007, 09:59 #20

Kopš: 04. Nov 2006

Ziņojumi: 140

Braucu ar: Rūpnīcas M pakotu e34 525 tds

Bet ja nopietni runājot par lielākas turbīnas uzlikšanu, izplūdes kolektora nomainīšanas, kur vēl uzliktu čipu, vai motora galvai, blīvei, gredzeniem tā jau pārāk liels spiediens un slodze? Pēc pieredzes ar pašreizējo motoru vispār liekas, ka nenokaujams, jo nedēļā nobraucu vairāk par 400 km (kas ietver gan spontānos dragreisus, kā arī normālu skriešanu pa lielceļu). Atliek vien piebilst, ka degvielas augstspiediena sūknis jau bija brāķis, kad iecēla motoru. Jaudu vajag pacelt, lai samazinātu degvielas patēriņu pie lielākas slodzes un ievest to BMW mūsu gadsimtā, citādāk jāskatās uz citu projektu: E36 328i ar gāzi.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo