Online

Pašreiz BMWPower skatās 104 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Jēga no K&N filtra uz 520i E34?

AutorsZiņojums
Schutzstaffel
21. Aug 2007, 22:25 #21

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

nu - 5 zirgi? diivaini ka to BMW Motorsoprt GmbH uzņēmumā nenovērtē...
Offline
ozo
21. Aug 2007, 22:26 #22

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18842

Braucu ar: Braucu ar


2007-08-21 22:23, Jokeris rakstīja:
filtri vidēji dod 1-5 zs koniskie, plus vēl skaņa šņācošāka jo rauj gaisu un veidojas tāda savāda skaņa citiem patīk citiem nē jēga no filtra......... īpashi nejūt..... tachu kā sacīju gaumes lieta.


Ticeeshu, kad redzeeshu izdrukas no stenda
Offline
Bimmer
21. Aug 2007, 22:30 #23

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24377

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Nu 5 ZS varbūt var dabūt tikai un vienīgi tad, ja uzstāda arī t.s. ’cold air intake kit’ proti, ka ir pievads un termoizolācija tam filtram, lai nerauj iekšā motortelpas karsto gaisu. Parasti gan tie koniskie jaudu pazemina, jo sūc iekšā karsto gaisu, plus samazina dzinēja resursu ilgtermiņā, jo rij arī putekļus un mazus smilšu graudus...

Sērijveidā šādus filtrus neuzstāda, jo tiem ir nepieciešama regulāra apkope (mazgāšana, eļļošana ar speciāli tam peredzētām eļļām, lai mazinātu gružu rīšanu), bet kurš tad to dara?
Offline
Jokeris
21. Aug 2007, 22:40 #24

Kopš: 02. Jan 2007

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 329

Braucu ar: E-34 1996g

Par to jau arī iet runa ka vajadzīga speciāla sekcija izgatavota lai no motortelpas nenāk siltums piemēram Honda Civic typ-r standartā 2 litrīgs dzinējs 200 zs un ar konisko ir 204 zs nu vēl tika norauts katalizators un nomainīta izplūdes trunba biski resnāka no katalizatora līdz bundulim. rezultāts + 4 zs. Es domāju ka Bembjiem tā pat ja pieliek roku tad var panākt jaudas pieaugumu max 5 zs tachu lust to īpashi nevar ikdienā.
Offline
edijsoo
27. Aug 2007, 17:07 #25

Kopš: 13. Aug 2007

Ziņojumi: 16

Braucu ar: ar pirkstu nāsī

paldies visiem kas atbildēja......
bet tim kas paņirgājās, varu pateikt....dots devējam atdodas.....
Offline
Mberg
27. Aug 2007, 17:10 #26

Kopš: 05. Jun 2007

Ziņojumi: 21462

Braucu ar: B5254T un M57D30


2007-08-21 20:51, edijsoo rakstīja:
kloķēties nu no piem no 4. uz 3. vai no 5. uz 4.jāpārkloķējas, jo neceļ ja iet pa šoseju


Vnk. iemācies braukt...
Offline
Barny
27. Aug 2007, 17:11 #27

Kopš: 19. Jan 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1338

Braucu ar:


2007-08-27 17:07, edijsoo rakstīja:
paldies visiem kas atbildēja......
bet tim kas paņirgājās, varu pateikt....dots devējam atdodas.....

Offline
slick
27. Aug 2007, 17:42 #28

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1571

Braucu ar: 2003 e39 un ziemas q


maini mashiinu un tas sanaaks leetaak, nekaa kaut ko tur pimpot augshaa..
bet vislabaak ej uz bmwlife.lv un tur tev pastaastiis visu nepiecieshamo [ This message was edited by: slick_ on 2007-08-27 17:42 ]
Offline
rapido
27. Aug 2007, 17:44 #29

Kopš: 03. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1678

Braucu ar: 400h


2007-08-21 20:29, edijsoo rakstīja:
Vai priekš 520 touring ir vērts likt k&n gaisa filtru,jo 2,0 ir tāds gauss, ja kāds jāapdzen tad jārēkinās ar garāku apdzīšanas ceļu un kloķēšanos........

Nav vērts, standarta filtrs ir ne sliktāks! nekas neizmainīsies (varbūt vienīgi psiholoģiski)!
Offline
rapido
27. Aug 2007, 17:45 #30

Kopš: 03. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1678

Braucu ar: 400h


2007-08-21 22:23, Jokeris rakstīja:
filtri vidēji dod 1-5 zs koniskie, plus vēl skaņa šņācošāka jo rauj gaisu un veidojas tāda savāda skaņa citiem patīk citiem nē jēga no filtra......... īpashi nejūt..... tachu kā sacīju gaumes lieta.


BMW nav HONDA.. nebūs tur nekādi zirgi, var dabūt mīnusā drīzāk!
Offline
Johnijs
27. Aug 2007, 18:47 #31

Kopš: 17. Apr 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 2288

Braucu ar: e46

karo4 uzliku Green gaisa filtra elementu uz 4.4, var just ka mashiinai vieglaak elpot mazi uzlabojumi dinamikaa tomeer ir pamanaami + shnaac kad suuc to gaisu iekshaa...

bet nu 520 par emku ar taadu filtru to4 nepaarveertiisi

[ This message was edited by: Johnijs on 2007-08-27 18:54 ]
Offline
Ch
27. Aug 2007, 18:52 #32

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4315

Braucu ar: 3 series

Koniskais viens pats standarta auto nedos neko vairāk, kā klusu svilpienu, kad uzdod gāzi. Labāk tomēr nemaini,uzliec jaunu standarta filtru, vai vismaz izpūt veco. Kā jau te teica, koniskais ielas mašīnai nedod nekādu īpašo jaudas pieaugumu, drīzāk rauj iekšā sūdus un karsto gaisu. Ja tomēr gribi, lai autiņš iet labāk, nopērc citu, no šitās smagās divlitrīgās govis neko vairāk nedabūsi ārā.



[ This message was edited by: Chainja on 2007-08-27 18:53 ]
Offline
-ATAMAH-
27. Aug 2007, 18:56 #33

Kopš: 30. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5564

Braucu ar: zirgu


2007-08-21 20:29, edijsoo rakstīja:
Vai priekš 520 touring ir vērts likt k&n gaisa filtru,jo 2,0 ir tāds gauss, ja kāds jāapdzen tad jārēkinās ar garāku apdzīšanas ceļu un kloķēšanos........


Ja tev ir garakais Klokenis tad virsuu tu vari uzvilkt K&N gaisa filtru un pectam jau uz to filtru virsuu var uzvilkt meitu no LESBIracing (BABYracing PROBEedition) virsuu un paskruvet vinju palabi un pa kriesi, jaa pec shis operacijas dzirdesi kaut kadu skanju tad vari but nomierinats,tas nozime kaa - K&N filtrs efektivi strada!
Offline
-ATAMAH-
27. Aug 2007, 18:59 #34

Kopš: 30. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5564

Braucu ar: zirgu

Visas Riigas tramvajas elpo caur K&N filtriem! Taapeec ieksh vagoniem ir tik karsti!
Offline
martink
27. Aug 2007, 19:11 #35

Kopš: 19. Nov 2005

Ziņojumi: 5661

Braucu ar: Opel

Kādu laiku ar šitajiem filtriem ņēmos, ļoti pareizi pateikts - nepārdomāti izveidota gaisa ieplūdes sistēma drīzāk samazinās jaudu.
Kas attiecas uz ieliekamo filtru, tam izmanto jau ražotāja izrēķināto ieplūdes sistēmu un ar garantiju dod niecīgu, bet jaudas pieaugumu.
Sērijveidā šos filtrus neliek tāpēc, ka:
1) cena
2) patenti u.c. figņas
3) apkopes

Piemēram, pie mums servisa loši diez vai pratīs veikt apkopi, un arī paši pircēji domā, ka uzlīmīte par K&N filtru ir jālīmē uz bagažnieka vāka, lai gan tā ir paredzēta līmēšanai uz filtra kastes, lai onkulis Saša nesāk rupji lamāties, ieraugot, kas tur ir iekšā. Eļļošanu arī nevar tādam uzticēt, ne viņš sapratīs, kas ir par daudz, kas ir par maz.

Bet ja viss tiek darīts pareizi, tad - patiešām iesaku.


2007-08-21 22:30, Bimmer rakstīja:
Nu 5 ZS varbūt var dabūt tikai un vienīgi tad, ja uzstāda arī t.s. ’cold air intake kit’ proti, ka ir pievads un termoizolācija tam filtram, lai nerauj iekšā motortelpas karsto gaisu. Parasti gan tie koniskie jaudu pazemina, jo sūc iekšā karsto gaisu, plus samazina dzinēja resursu ilgtermiņā, jo rij arī putekļus un mazus smilšu graudus...

Sērijveidā šādus filtrus neuzstāda, jo tiem ir nepieciešama regulāra apkope (mazgāšana, eļļošana ar speciāli tam peredzētām eļļām, lai mazinātu gružu rīšanu), bet kurš tad to dara?
Offline
noisex
05. Mar 2008, 16:52 #36

Kopš: 07. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6044

Braucu ar: M5 Luftwaffe/88

Ta kaa shodien ieksatijos gaisa filtra kastee, secinaju, ka esoshais OEM filtrs ir aizdirsts un ir pienacis laiks to mainit, iedomajos, ka moshka varetu pamegjinat iestukjet kadu fiber filtru, alja K&N, Green, Piper Cross etc.

Atradu labu salidzinajuma lapu

Isi rezumejot:

fiber:
+) caurplude laba
-) ilgterminja motors tiek piedzits ar drazu

paper:
+) laba filtracija
-) ja netirs, maza gaisa caurlaidiba.

-----------------
Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi
Offline
garfs
05. Mar 2008, 16:53 #37

Kopš: 30. Aug 2006

Ziņojumi: 4284

Braucu ar: velosipēdu

tikai un vienigi standartu
Offline
Muzilla
05. Mar 2008, 18:05 #38

Kopš: 01. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1480

Braucu ar: Biturbo OPC

nez, es sev pasūtīju uz e39 kasetnieku K&N:
filtrs

redzēsim, kas iznāks.... ja ticēt, ka pietiek līdz pat 50.000 jūdzēm pirms apkopes, tad varēs vai nu ieeļļot, vai izmest

-----------------
Offline
GirtzB
05. Mar 2008, 18:12 #39

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21934

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

50’000 ir buļa izkārņījumi, jāmazgā regulāri, gadās ka biežāk kā papīrnieks jāmaina. Filtra mūžs ir cita lieta, kamēr caurimi izdilst

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Modrs
05. Mar 2008, 18:20 #40

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10317

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Ir jau ir tie koniskie šic, jo ja ir gaisa mērītājs, tad viņš tiek aiztirsts ciet, jo, kā jau te iepriekš minēja - iet visāda draza cauri tam filtram. Un Gaisa mērītājiem ieslēdzot aizdedzi uz tām platīna stieplītēm tiek padots strāvas impulss, kas nodedzina kkādu kultūras slāni. A ja tas slānis ir pa daudz, tad sākās visāda kuiņa.

Savukārt, manā gadījumā es esmu uzlicis kkādu made in china filtru, kamēr dabeigšu ķimerēties un nerautu visādus uzgriežņus iekšā , bet poļubomu ko darīt, jo defaltā tā kaste ir ujobišna + man nemaz nav to kronšteinu, jo bija karburators agrāk

varbūt no rokas taisīt kādu kasti, kas lien starp pr. lukturiem un arku
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo