Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 101 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E21 (1975-1982)

Tēma: Viss par un ap E21

AutorsZiņojums
madarsv
14. Sep 2012, 14:11 #2241

Kopš: 22. Mar 2010

Ziņojumi: 656

Braucu ar: 7


14 Sep 2012, 13:32:48 Puce rakstīja:
Ļoti iespējams. Varbūt siksna pārplīsusi vai nolekusi?


Visu laiku turot uz apgriezieniem atbraucu mājās + vēl labi ka e21 kapots verās uz pretējo pusi, citādi uz dienvidu tilta būtu logā man viņš
Mājās sāku čekot,siksna nav ne nolekusi, ne pārtrūkusi, uzliku aķi lādēties, pēc stundas pamēģināju pielaist un aizgāja, nesaprotu, jo no rīta auto pieleca normāli, nelikās ka aķis varētu būt sauss, varbūt ģenerators vienkārši nelādē?
Offline
Redliner
14. Sep 2012, 14:35 #2242

Kopš: 05. May 2004

Ziņojumi: 4326

Braucu ar: Cadillac


14 Sep 2012, 14:11:15 madarsv rakstīja:

14 Sep 2012, 13:32:48 Puce rakstīja:
Ļoti iespējams. Varbūt siksna pārplīsusi vai nolekusi?


Visu laiku turot uz apgriezieniem atbraucu mājās + vēl labi ka e21 kapots verās uz pretējo pusi, citādi uz dienvidu tilta būtu logā man viņš
Mājās sāku čekot,siksna nav ne nolekusi, ne pārtrūkusi, uzliku aķi lādēties, pēc stundas pamēģināju pielaist un aizgāja, nesaprotu, jo no rīta auto pieleca normāli, nelikās ka aķis varētu būt sauss, varbūt ģenerators vienkārši nelādē?


Paskaties vai ģenerātors lādē, man bija līdzīga kaite. Man ir tā, kad pielaid ģenerātors tā īsti nelādē, uzgāzē nedaudz virs 3000 apgriezieniem un sāk lādēt. Oglītes laikam iet uz beigām.
Offline
se7en
15. Sep 2012, 00:01 #2243

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27651

Braucu ar: SE7EN, MV-989


14 Sep 2012, 08:55:05 madarsv rakstīja:

14 Sep 2012, 07:41:33 se7en rakstīja:

12 Sep 2012, 19:09:31 madarsv rakstīja:

Sveikts ar skati
Klājās labi, baudu auto kamēr vēl var, slīpēt ar 1.6 gan nesanāk
[IMG]http://img.lejup.lv/images/lejupsjtewoz1347005737.jpg
ps: Cik atuveni LV vispār ir dzīvu e21 kas tiek kustināti?

Madar, tur vajag ielikt 1,8is motoru

principā idealākais variants.

Pagaidām motora maiņu galīgi neplānoju, bet jau zinu ja pienāks brīdis kad gribēsies to izdarīt tad būs S14 no M3, man šķiet vislabāk izskatās viņš tur, negribu galīgi neko tur likt no M50 saimes. Vispār nezinu ko par motora maiņu motormuzejs teiktu, pēc 5 gadiem būs atkal jāatrādās viņiem

Nu ja var atļauties, tad S14 ir way to go šim modelim

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
se7en
15. Sep 2012, 00:03 #2244

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27651

Braucu ar: SE7EN, MV-989


14 Sep 2012, 14:35:08 Redliner rakstīja:

Paskaties vai ģenerātors lādē, man bija līdzīga kaite. Man ir tā, kad pielaid ģenerātors tā īsti nelādē, uzgāzē nedaudz virs 3000 apgriezieniem un sāk lādēt. Oglītes laikam iet uz beigām.

ģeneratoram nav ierosmes

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
madarsv
15. Sep 2012, 10:23 #2245

Kopš: 22. Mar 2010

Ziņojumi: 656

Braucu ar: 7


15 Sep 2012, 00:01:40 se7en rakstīja:

14 Sep 2012, 08:55:05 madarsv rakstīja:

14 Sep 2012, 07:41:33 se7en rakstīja:

12 Sep 2012, 19:09:31 madarsv rakstīja:

Sveikts ar skati
Klājās labi, baudu auto kamēr vēl var, slīpēt ar 1.6 gan nesanāk
[IMG]http://img.lejup.lv/images/lejupsjtewoz1347005737.jpg
ps: Cik atuveni LV vispār ir dzīvu e21 kas tiek kustināti?

Madar, tur vajag ielikt 1,8is motoru

principā idealākais variants.

Pagaidām motora maiņu galīgi neplānoju, bet jau zinu ja pienāks brīdis kad gribēsies to izdarīt tad būs S14 no M3, man šķiet vislabāk izskatās viņš tur, negribu galīgi neko tur likt no M50 saimes. Vispār nezinu ko par motora maiņu motormuzejs teiktu, pēc 5 gadiem būs atkal jāatrādās viņiem

Nu ja var atļauties, tad S14 ir way to go šim modelim
Nu par tādu cenu kā tirgojās ebay
(~5k eur) diez vai ņemtu, šovasar UK sludinājumu portālā skatoties pavisam ko citu uzgājis biju S14 ieliktu stock e30, ķip brauc un ņem pats ārā motoru ar visu nepieciešamo pa 1000 mārciņām, bet galīgi nebija lieka nauda uz to brīdi + vēl RS'us vajadzēja restaurēt.
Offline
Redliner
05. Oct 2012, 09:50 #2246

Kopš: 05. May 2004

Ziņojumi: 4326

Braucu ar: Cadillac

Kur lai meklē, varbūt kāds var ko ieteikt, vajadzīgi regulējamie amortizātoru statnes balsti. + Vel joprojām meklēju hidrolisko stūres mehānismu.
Offline
se7en
25. Jan 2013, 17:22 #2247

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27651

Braucu ar: SE7EN, MV-989


Links

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
rosigais
03. Feb 2013, 19:23 #2248

Kopš: 05. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4512

Braucu ar: nekārtību

kas bija vajadzīgs lai uzliktu 5 pārnesumu karbu no e30 uz e21 315mitā?
Offline
dzheris
04. Feb 2013, 00:14 #2249

Kopš: 27. Dec 2006

Ziņojumi: 290

Braucu ar: BMW 315


03 Feb 2013, 19:23:50 rosigais rakstīja:
kas bija vajadzīgs lai uzliktu 5 pārnesumu karbu no e30 uz e21 315mitā?


e21, e30 kārba, sauja ar atslēgām un eksperiments ar kardāniem, e21 kardāns vairs nederēs. Svarīgi divi aspekti - kardāna garums un piekaramā gultņa stiprinājuma vieta.
Offline
MAXixt
04. Feb 2013, 00:17 #2250

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6560

Braucu ar: M6 f13

un spidometra vairs nebus
Offline
Puce
04. Feb 2013, 01:10 #2251

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Esmu licis.

Mans setaps bija:
e30 kārba
e30 kardāns
pārtaisīta kardāna stiprinājuma vieta. Ir jāpastrādā ar kuvaldu, lai to uzliktu, jo e30 piekaramais gultnis atrodas vairāk uz aizmuguri un tur tunelis sašaurinās. Un kā jau minēja, tad kaut kas jādomā ar spidometru.

Respektīvi daudz labāk būtu tomēr atrast visas šīs lietas no e21.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
rosigais
04. Feb 2013, 08:45 #2252

Kopš: 05. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4512

Braucu ar: nekārtību

kads ir variants salikt e30 karbas ieksas e21 karbā? to var izdarīt?
Offline
Puce
04. Feb 2013, 09:52 #2253

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Ja ir piecinieces korpus tad šķiet, ka nevajadzētu būt problēmām.. Bet kurš to lai zin vai attiecīgajā laika periodā inženieriem vajadzēja vai nevajadzēja kaut ko jaunu izgudrot. Par bezdarbību taču nevienam nemaksā.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
artys
09. Feb 2013, 16:33 #2254

Kopš: 10. May 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 11258

Braucu ar: E30 cabrio, E53

e21 amīši der no e30? Ir uzpeldējis labs e21, bet pārdevējs negrib līdzi dot B6 piekari...gribu zināt cik liels zaudējums tas būs

-----------------
Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi, konsultācijas
Offline
madarsv
09. Feb 2013, 17:35 #2255

Kopš: 22. Mar 2010

Ziņojumi: 656

Braucu ar: 7


09 Feb 2013, 16:33:01 artys rakstīja:
e21 amīši der no e30? Ir uzpeldējis labs e21, bet pārdevējs negrib līdzi dot B6 piekari...gribu zināt cik liels zaudējums tas būs
Nu rekur pie e21 daļām, Puce tirgoja B6 amīšus ar priekšējāms resnajām statnēm pa 299ls,laikam labākie kas ir ko uzlikt e21
Offline
dzheris
09. Feb 2013, 17:50 #2256

Kopš: 27. Dec 2006

Ziņojumi: 290

Braucu ar: BMW 315


09 Feb 2013, 16:33:01 artys rakstīja:
e21 amīši der no e30? Ir uzpeldējis labs e21, bet pārdevējs negrib līdzi dot B6 piekari...gribu zināt cik liels zaudējums tas būs


Kas ir B6 piekare. Alpina B6 vai runa ir tikai par amortizatoriem (Bilstein B6 )?
No e30 pa tiešo nederēs nekas, priekšā ar zināmu iejaukšanos atsperes un amortizatorus var ielikt, aizmugurē - no sērija "zirgu zini?" Kulakova mīļākā anekdote

Cik vērtīgs zaudējums? tirgo_bilstein_priekš_e21.de

[ Šo ziņu laboja dzheris, 09 Feb 2013, 17:51:21 ]

Offline
taksists
06. Mar 2013, 16:19 #2257

Kopš: 22. Sep 2004

No: Kuldīga

Ziņojumi: 1869

Braucu ar: dērtī dīl mobīl & bubaru impreza

Gatavs sezonai. Diskus nemainīšu, zemāk nosēdināt ar patreizējajiem amīšiem nevar.


-----------------
Tā nav dzīve, bet stragls..
Offline
Puce
06. Mar 2013, 16:29 #2258

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Būs labi.

Bet citi diski noteikti uzlabotu auto skatu. Šitie kaut kā nelīmējas kopā ar krāsu..

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
dzheris
06. Mar 2013, 16:41 #2259

Kopš: 27. Dec 2006

Ziņojumi: 290

Braucu ar: BMW 315


06 Mar 2013, 16:19:17 taksists rakstīja:
Gatavs sezonai. Diskus nemainīšu, zemāk nosēdināt ar patreizējajiem amīšiem nevar.



Kādu risinājumu atradi atsperēm?
Offline
taksists
06. Mar 2013, 17:01 #2260

Kopš: 22. Sep 2004

No: Kuldīga

Ziņojumi: 1869

Braucu ar: dērtī dīl mobīl & bubaru impreza


06 Mar 2013, 16:41:24 dzheris rakstīja:
Kādu risinājumu atradi atsperēm?


Aizmugurē ir VW Polo atsperes. Zaļas
Priekšā - kaut kāds BMW sekondhend performance aftermarkets. Pa garajiem ziemas vakariem bija iemesls iekost garāžā.

Diski - ja nu OZ KING.. vai arī k-kas cits tāds klasisks. Bet tādu labu komplektu uzmontējot, mašīnas vērtība dubultojas

Vislielākais prieks, protams, bija par to, ka vecais dzelzis pēc 4 dīkstāves mēnešiem pieleca uz pirmo! Sajūta, ka iet mega-lopā, jo visu ziemu nobraukts ar ļoti gausu SAAB 93 2.0 NEturbo.

[ Šo ziņu laboja taksists, 06 Mar 2013, 17:11:17 ]



-----------------
Tā nav dzīve, bet stragls..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Phasma, Puce, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo