Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 183 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW Motorsport GmbH

Tēma: M-nieki un pārējais retums

AutorsZiņojums
IR3
21. Nov 2005, 15:24 #341

Kopš: 17. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: BMW


2005-10-26 09:31, Speed3 rakstīja:
Tikko dzirdeeju dzeki ar Audi S8 atvilkushi 300km/h. Ir arii video. Paziistams psihopaats.



S’kas man vienmeer it patikushas,it sevishki S4(A4)
Offline
IR3
21. Nov 2005, 15:25 #342

Kopš: 17. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: BMW


2005-11-21 15:23, Norkis rakstīja:
tipa z3 kuzavaa?
tad e46 m3 tas pats kas te, EU. ok, paldies!


Norkim kaut kas aiz aadas!!!
Offline
GirtzB
21. Nov 2005, 15:42 #343

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21944

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

///Mroadster/Coupe motori USA ir tādi paši kā atbilstošā gada m3 tātad ja līdz 2000 gada beigām tad 240zs S52B32US 3.2l dzinējs ja pēc tad S54B32 tāds pat kā e46 m3, e46 m3 USA versijai ir biki cita izplūde tādēļ ir nevis 343(DIN) bet gan 333(SAE) zs. Savukārt ///m rodaster/coupe - euro spec ir 325zs(DIN) S54 motors(atkal jau izplūde) un US spec ir 315zs(SAE jeb 320zs DIN)

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Darkman
21. Nov 2005, 15:44 #344

Kopš: 16. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 32473

Braucu ar: sapņu auto

Kartejo reizi secinu ka GirtzB nevis strada pa dienu, bet rokas pa BMW enciklopedijam

-----------------
https://www.facebook.com/RigaHarleyParty
Offline
edzulis
24. Nov 2005, 01:29 #345

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Reāls sludinājums?
Offline
Cumpars
24. Nov 2005, 01:36 #346

Kopš: 25. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6970

Braucu ar: KK-555


2005-11-24 01:29, edzulis rakstīja:
Reāls sludinājums?



Hvz...es ar vienreiz mobile skatijos...pa 18eur jau bij diezgan daudz mašīnas...tas bij kādu laiciņu atpakaļ...nez....jaunajā Total BMW ir tieši buying guide par e39 M5...tur viņiem raxtīc ka lētākie sākas no 14000 mārciņām, tie ir pirmie 99 un 2000 gada modeļi ar jau virs 100000miles noskrējienu utt...varu iedot palasīt ja gribās [ This message was edited by: Cumpars on 2005-11-24 01:39 ]
Offline
edzulis
24. Nov 2005, 01:37 #347

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

mārciņas? Ta nu gan padārgi. Bet varētu būt interesanti. Ieskanēt nevari?
Offline
Cumpars
24. Nov 2005, 01:42 #348

Kopš: 25. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6970

Braucu ar: KK-555

Nē...nav tāda iespēja diemžēl...tur vēl interesanti raxti ir pa jauno piķoru alpinu un e36 M3 GT...lai nav tikai pēc viena žurnāla jābrauc varu iedot 5gab palasīt...tur toč visos kopā bij daudz interesanti raxti...arī par e36 Mkām
Offline
edzulis
24. Nov 2005, 01:55 #349

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

atmet tel privātajā Braukšu uz purčiku, pieskriešu!
Offline
PERFS
24. Nov 2005, 02:06 #350

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13619

Braucu ar: 21/43

Nevaru atbildeet par to, vai sludinaajums ir reaals vai nav, bet skaidri zinu, ka nesistu (nevis nekad nesistu bljin, bet saremonteetu, I mean) M5 ir iespeejams dabuut par mineeto summu. Cits jautaajums, kaa tur ar noskreejienu un teh. sost.

Un par taam 14k maarcinjaam - nu c’mon, Anglijaa tomeer ir bishkjinj citas cenas.

PS. Starp citu, kliist baumas, ka Diesel ielicis ieksh skjiiba E39 520taa biideli uz velna paraushanu no M5, uzlicis aizmuguree jaunaa M6 bamperi un tirgoshot pa 17000 EUR. Ir luuka, taatad vadiitaaji ar garu roku varees uznjemt elektriibu no trolejbusa vadiem. Veel kraaso bremzhu suportus, driiz buus klaat ee Sviests, neklausieties. Karoche buus E39 M5 @ 17000 EUR ljoti labs.[ This message was edited by: Prfctyon on 2005-11-24 02:12 ]
Offline
Norkis
24. Nov 2005, 08:54 #351

Kopš: 04. Jan 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1795

Braucu ar: auto


2005-11-24 01:29, edzulis rakstīja:
Reāls sludinājums?


pavelk uz uzmetienu
Offline
guntinjs
24. Nov 2005, 11:27 #352

Kopš: 13. Mar 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: VOLVO 850

1.000 horsepower E36 M3 Turbo
Offline
Ekimons
24. Nov 2005, 11:29 #353

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:


2005-11-24 11:27, guntinjs rakstīja:
1.000 horsepower E36 M3 Turbo


ir redzēts. labi iet
Offline
edzulis
24. Nov 2005, 19:45 #354

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Ir kādam bijis sakars ar E46 M3? Tipa tur ar tām kārbām un motoriem kaut kas ir zināms? Negribas jaunu topiku taisīt.

Interesē SMGI vs SMGII (a nāk uz E46 vispār SMGI). Kaut kur lasīju, ka tas SMG vecais baigi sūkājot. Un vispār, ka SMG nekas labs, la arī man liekas, ka rulez.

Interesē, kas tur ar tiem S54 motoriem jo ir dzirdēts, ka viņi ātri klājoties (tipa ntās kapitalkas mikās taisītas). Kā tur ir? Atkarīgs no gada vai kā? Vai arī klājas tādēļ, ka ir pārjāti un neapkopti kā vajag?
Offline
diesel
24. Nov 2005, 19:55 #355

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6135

Braucu ar: JG 9

... līdz kautkādam 02.g.mēnesim tas pac motors nāca ar vienu eļlas sūkni, kas ir par maz. Vēlāk ar diviem.
Offline
edzulis
24. Nov 2005, 20:00 #356

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

aha. Tad tipa, ja ir tie divi sūkņi, tad ir ok?

Cik te čekoju google, nekur neko sakarīgu nevar atrast. Interesētu kāds buying guide palasīties...
Offline
PERFS
24. Nov 2005, 20:16 #357

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13619

Braucu ar: 21/43

Man ir E46 M3 Buying Guide, zhurnaalaa BMW World. Franchu valodaa ..nu ir taakaa Diesel teica. Jaanjem peec 2002. g. kautkaada meenesha, vai veelams veel jaunaaku.
Offline
edzulis
24. Nov 2005, 23:00 #358

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

un kas ar kārbām? SMGII ir ok? 6gang manual kaut kā liekas tā ne visai tādam auto. +/- aiz stūres kaut kā vairāk liek justies šūmim, kā arī tā skaņa ko sadzirdi atmetot vienu, divus robus
Offline
Schutzstaffel
24. Nov 2005, 23:57 #359

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


2005-11-24 20:16, Prfctyon rakstīja:
Man ir E46 M3 Buying Guide, zhurnaalaa BMW World. Franchu valodaa ..nu ir taakaa Diesel teica. Jaanjem peec 2002. g. kautkaada meenesha, vai veelams veel jaunaaku.


mai 2002 ->

vai arii ar mainiitu dzineeju. nu protams peec 2002 gada maija
Offline
GirtzB
25. Nov 2005, 08:48 #360

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21944

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

jap 2002 gada 05 mēnesis +
SMG II sucks bet krietni mazāk kā SMG I kura uz e46 m3 nekad nav bijusi. Vienīgā vieta kur SMG II +/- nesuks ir CSL. Par jušanos kā šumim paklausies vēlriez Clarcsonu un Martinu Brandlu kautvai, tie slēgšanās ātrumi pat iekš Enzo ir krietni ilgāki nekā iekš patiesās kārbas.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo