Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 50 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: E34 ģenerators

AutorsZiņojums
Jokeris
19. Apr 2007, 13:45 #1

Kopš: 02. Jan 2007

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 329

Braucu ar: E-34 1996g

Sveiciens visiem aktivajiem Bmw faniem it ipaši E-34 faniem Velos pastastit kartejo Jokera stāstu. Kā jau katru dienu pēc darba braucu mājās pie viena krusta nedaudz iekurināju ar savu dīzel power cik jau nu tur var iekurināt nedaudz riepas pasvila un tas arī viss skatos uz kontrol paneļa iedegas sarkanais Aķītis- proti akums netiek lādēts. Nu pofig domāju piestājos malā izslēdzu dainēju piešķīlu no jauna nedeg Līdz ko apgriezieni sasniedz 2000 tā atkal blāvi sāk mirguļot sarkanā aķīša kontrollampa. tā es novīlēju apmēram pus nedēļu pa pilsētu. Pienaca karteja diena pec darba kad devos uz stavvietu pec sava BMW un figu piešķilt vairs nevar.Tatad akitis sauss jo netiek ladēts. kaut ka mani tur ievilka dabuju pie dziesmas auto aizbraucu lidz majam un Ta nu es saku meklet vainu protams no vieglākā gala OGLĪTES
Darbu sāku ar to ka noņēmu siksnu kas pedzen ģeni, eļļas sūkni un veņķiku.


TAs prasija nelielu muskuļspēku. KAd tas nij atvienots tika atskrūvētas 2 skrūves uz 13 mm kas turēja ģeneratoru pie motora korpusa. nākamajā solī atvienoju vadus kas kopa ir tikai 2 plus mīnus. un pa lielu izbrīnu mans dīzeļ ģenis nebij pielaižams iznakt no motortelpas jo maisija eļļjas vadi un visadi vitadi štrunti. Ta nu es nolēmu savu 95 ampēru ģeneratoru bontēt ārā motortelpā. Tika noņemts plastmasa vāciņš kas turējās uz 3 10 mm skrūvēm tālāk atskēvētas apkārtējās skrūves kopskaitā 5. tās divas apvilktās ir sktūbes kur pieskrūvējās + un - vadi



Un izņemtas oglītes kas nāk kopā ar releju izskatās tā piedošanu par miglu





Seit var novērot kāda ta ir atšķirība starp vecajām un jaunajām oglītēm konkrēts izdilums



šeit redzams jaunais oglīšu komplekts jau ievietots ģenerātorā



Piekļuve bij samera apgrūtināta jo vienīgais ko varēja izdarīt ir apgriezt ģeneratoru bet pilnībā izņemt nenojaucot ko citu nav iespējams.



Nu un Kopumā tika patērētas 2 stundas un jauns oglīšu komplekts 12,50 ls un atslēgas un muciņas pārsvarā uz 10, 13 mm un tagad Jokers brauc un nezin bēdu jo viss lādējās vienkārši Supper. Tā ka Atslēgas rokā un uz garāžu prom.
Offline
KristsK
19. Apr 2007, 13:51 #2

Kopš: 22. Aug 2005

No: Ikšķile

Ziņojumi: 2725

Braucu ar: uzrakstu www.margas.lv

Pisārs pamatīgs + vēl fotofiksāža + apraksts un bilžu ievietošana + gan jau vēl kaut kas...

-----------------
METĀLA IZSTRĀDĀJUMI , GRILU GALERIJA šeit

Offline
Jokeris
19. Apr 2007, 14:07 #3

Kopš: 02. Jan 2007

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 329

Braucu ar: E-34 1996g

Neliels Pisārs ir bet Varbūt kādam noder informācījai un paraugam.
Offline
Atvars
19. Apr 2007, 16:34 #4

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1825

Braucu ar: Lincoln LS, BMW R65RS

Nu nu. Tas tev paveicaas, ka BOSCH gjenertators. Ja tev buutu VALEO tad uz 4oLs par ogleem buutu izmetis. Gadaas arii (ne BMW) ģenertori, kuriem lai nomainiitu ogles ir jaaizjauc viss korpus. Savukaart, krustmaates Ford Focus vispaar shii f-cija nav paredzeeta. Maini visu agregaatu. Ierosmi gjengeris dod laadeeshanai tikai caur kompi...
Luuk taa. Cik es saprotu, ka shiibriizha tendence ir taada, ka ogliites vareeja mainiit a/m liidz 2000.gada. Talaak ir viss uz klienta izgjeerbshanu veerstas darbiibas.
Iesaku Mazdu 6 miileetaajien noskaidrot cik maksaa gjengjeris un siksnas spriegotaajs.


www.autonews.lv[ This message was edited by: Atvars on 2007-04-19 17:20 ]
Offline
charbis
19. Apr 2007, 16:56 #5

Kopš: 18. Jan 2005

Ziņojumi: 2000

Braucu ar: e30 cabrio un f06

vairaak shaadus lietotaajus, kas shaadi padalaas pieredzee. SUPER....
Offline
Jokeris
19. Apr 2007, 23:51 #6

Kopš: 02. Jan 2007

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 329

Braucu ar: E-34 1996g

Man jau arī ir VALEO ģenis tur miglu bildē var salasīt uz oglītēm izdilušajām.
Offline
Atvars
19. Apr 2007, 23:55 #7

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1825

Braucu ar: Lincoln LS, BMW R65RS

Man tds bij pirms 4 gadiem . Cenas laikam ir kritushas shiem kraamiem vai kitaicieshi saak piedaavaat detaljas...

Zinu tikai vienu, ka NEKAD vairs nepirkshu BMW diizeli !
Offline
Jokeris
19. Apr 2007, 23:59 #8

Kopš: 02. Jan 2007

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 329

Braucu ar: E-34 1996g

Nav jau tik traki ar dīzeļiem. Vienkārši tās oglītes kopā ar releju pilnīgi identiskas nākot arī vw kaut kādiem tur busiņiem iespējams tadēļ cena tikai 12,5 ls
Offline
Bron
20. Apr 2007, 00:04 #9

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


2007-04-19 23:55, Atvars rakstīja:

Zinu tikai vienu, ka NEKAD vairs nepirkshu BMW diizeli !


Nu un kas tad vainas tractorpower`am BMW izpildiijumaa?
Offline
KristsK
20. Apr 2007, 00:14 #10

Kopš: 22. Aug 2005

No: Ikšķile

Ziņojumi: 2725

Braucu ar: uzrakstu www.margas.lv


2007-04-20 00:04, Bron rakstīja:

2007-04-19 23:55, Atvars rakstīja:

Zinu tikai vienu, ka NEKAD vairs nepirkshu BMW diizeli !


Nu un kas tad vainas tractorpower`am BMW izpildiijumaa?

Nu tas kā kuram paveicas - man bij 324d e30 , gāja lōpā un tika kauts katru dienu - 2x tika nošķilts pret citiem auto, kas izlīda priekšā - beigās norāvās reduktors - Taču motors nebija iznīcināms!

-----------------
METĀLA IZSTRĀDĀJUMI , GRILU GALERIJA šeit

Offline
Jokeris
20. Apr 2007, 16:03 #11

Kopš: 02. Jan 2007

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 329

Braucu ar: E-34 1996g

Tā nu tas ir Dīzelis = Laimesspēle. Kam paveicas tas nezin bēdu un braukā kam ne tas tik liek un liek tai lūznītī!!!!
Offline
Redline
01. Nov 2008, 02:14 #12

Kopš: 02. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3019

Braucu ar: Do a SWAG on a VAG.

Tā kā pats tikko saskāros ar šo procesu varu padalīties savā pieredzē ar 520i Touring Valeo 80A ģeneratora oglīšu maiņu.
Paldies Jokerim par instrukciju un bildēm!
Uz 520i šis darbs ir veicams vieglāk, jo ģeneratoru pat nav jāņem nost, lai nomainītu ogles. Tas krietni atvieglo dzīvi un process aizņem mazāk kā stundu.
Ko es dariju:
1. Noņēmu ģeneratora dzesēšanas trubas
2. Noņēmu gaisa filtra kastes daļu, kura ir priekšpusē, kur ieplūst gaiss, lai ir vairāk vietas kur rīkoties.
3. Atvienoju vadus, tur vajag 10 un 13 muciņas
4. Noņēmu aizmugurējo vāciņu ģeneratoram, tur bija 3 uzgriežņi un to atskrūvēšana prasija nelielu piepūli, jo 2 uzgrieņi atrodas tuvāk dzinējam un piekļuvi tiem traucē daudzas gumijas trubas. Muciņa 8 un vēlams ar magnētisku galu, lai nepazūd uzgriežņi, jo tur tiešām brīžiem tikai uz tausti var kautko izdarīt.
5. Noņemot vāku oglītes atrodas augšpusē. Paliek atskrūvēt 2 uzgriežņus ar 8 izmēra muciņu un vienu mazu skrūvīti, ar 7 izmēra muciņu. Urā! 6.Ogles nost!
Skats uz vecajām bija uz mata tāds pats kā Jokera bildē.
7. Un tad jau visu saliekam atpakaļ pa vietām kā bija.
Tas īsumā viss.
Offline
LA
01. Nov 2008, 08:04 #13

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

Es arī savam TDS veicu šo procedūru. Nekas grūt nebija
Offline
manitou
06. Jan 2009, 19:37 #14

Kopš: 15. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: 525 TDS

Mans ari negrib ladet kur var atrast numuru uz ģeneratora vai oglītem es gribeju nopirkt ogles bet man prasīja numuru.
Offline
martink
06. Jan 2009, 19:54 #15

Kopš: 19. Nov 2005

Ziņojumi: 5661

Braucu ar: Opel


06 Jan 2009, 19:37:02 manitou rakstīja:
Mans ari negrib ladet kur var atrast numuru uz ģeneratora vai oglītem es gribeju nopirkt ogles bet man prasīja numuru.

uz ģenerātora ir plāksnīte.. laikam jāskatās pašam, jo atšķiras, bet tam kas man vecais BMW numurs ir 1 735 743.. vari mēģināt meklēt powerlife ETK katalogā.
Offline
Redline
06. Jan 2009, 19:56 #16

Kopš: 02. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3019

Braucu ar: Do a SWAG on a VAG.


06 Jan 2009, 19:37:02 manitou rakstīja:
Mans ari negrib ladet kur var atrast numuru uz ģeneratora vai oglītem es gribeju nopirkt ogles bet man prasīja numuru.


Galvenais zināt cik ampēri un Valeo vai Bosch. Jo Valeo, piemēram, ogles der gan 80A, gan 95A ģeneratoram. Grosā pateicu to visu un man iedeva, ja kas ir čeks un samainīsi pret citām.
Offline
shiirs4
06. Jan 2009, 20:16 #17

Kopš: 26. Nov 2008

Ziņojumi: 1887

Braucu ar: opel ascona, laimas pulksteni, ogres statoilu un miskastes maisu galvaa. (nasing spešal)

a nafig jenjem nost gjenerators? tas oglites vaitad nevar nomainit nenjemot nost gjengji? es savam E34 525 nomainiju tapat, tikai tas gjeneratora aizsargplastmass janonjem un viss.
Offline
reserg
06. Jan 2009, 22:12 #18

Kopš: 06. May 2008

Ziņojumi: 85

Braucu ar:

Diezgan labi viss apskaidrots, vairāk tādu topiku...
Kaut tur nekā grūta nav, ja ir kaut kāda saprasšana par auto...
Offline
martink
07. Jan 2009, 01:00 #19

Kopš: 19. Nov 2005

Ziņojumi: 5661

Braucu ar: Opel

Starp citu tā kā man servisā pa dārgo nomainīja visu ģenerātoru (muļķis biju un pa daudz naudas bija), ir pieejams lietots e34 ģenerātors, kuram tikai jānomaina oglītes (iespējams, es pats uzlikšu jaunas).. ja ir interese, PM.
Offline
Siipols
07. Jan 2009, 01:13 #20

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

Ja vel kādam ir Probza ar ģenģeriem,tad varu piedāvat 110A ģeneratorus no 535i e34
Pa lēto-15-20ls gabalā


-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo