Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 59 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW MINI

Tēma: MINI 1.4 vs 1.6

AutorsZiņojums
Bimmer
06. Aug 2008, 13:26 #41

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24374

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Usere Elizabete brauc ar MINI Cooper 1.6 automātu, brauc un priecājas Pats arī ar to izbraucu - ciets kā E36

[ Šo ziņu laboja Bimmer, 06 Aug 2008, 13:27:20 ]

Offline
R
06. Aug 2008, 13:40 #42

Kopš: 22. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8

Braucu ar: LC120, Mini S Clubman

Braucu ar Cooper S Clubman automātu, jau kādas nedēļzas divas. VIss pagaidām ideāli, automāts patīk.
Ņēmu sievai, bet tā iepatikās ka tagad pats braukāju, sievai smagais paliek!

Tāds paciets un skan arī kā konzervbunža, bet zato uz ceļa vienkārši ! Kartings ar paaugstinātu komforta līmeni!
Offline
Vadik
06. Aug 2008, 14:12 #43

Kopš: 25. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5279

Braucu ar: nine eleven turbo

starij mini na avtomate eto bolshoi tormoz
vtoroe pokolenie vrode nichego
Offline
Vadik
06. Aug 2008, 14:13 #44

Kopš: 25. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5279

Braucu ar: nine eleven turbo

chto oznachaet ''MINI 1.4 vs 1.6''?

vse mini 1,6
Offline
Puuchuks
06. Aug 2008, 14:16 #45

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


06 Aug 2008, 14:12:38 Vadik rakstīja:
starij mini na avtomate eto bolshoi tormoz
vtoroe pokolenie vrode nichego

kad mainījās modeļi un kā to noteikt - jaunais vai vecais
Offline
Bimmer
06. Aug 2008, 14:18 #46

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24374

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

2004.gada vidus
Offline
SEMIGALL
06. Aug 2008, 15:38 #47

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID


06 Aug 2008, 13:26:53 Bimmer rakstīja:
Usere Elizabete brauc ar MINI Cooper 1.6 automātu, brauc un priecājas Pats arī ar to izbraucu - ciets kā E36


negribu isti piekrist vertejumam *ciets* vairak stingra piekare(savakta)
ja tu parkap no Daimlera uz MINI tad tas liekas ciets,bet ja pabrauka nedelu-pierod
ja man butu jaizvelas starp 1.4/1.6 jeb dizeli es nemtu Turbo Power
benziniem grieze 140nm un 160nm ,bet dizelim 240nm
dizelim paterins pilseta 5 litri-parbaudits

Offline
Puuchuks
06. Aug 2008, 15:57 #48

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


06 Aug 2008, 15:52:13 GreenBerg rakstīja:
mani pārsteidza komforts uz šosejas. tiešām patīk ar to auto braukt.

ar 'komfortu' tu domā tieši ko - smuki iet taisni pa izbrauktajām risēm un nelec ārā vai ko citu?
Offline
Vadik
06. Aug 2008, 16:22 #49

Kopš: 25. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5279

Braucu ar: nine eleven turbo


06 Aug 2008, 14:18:14 Bimmer rakstīja:
2004.gada vidus


letom 2004 goda kak raz bil restyling
ne sovetuju pokupatj dorestylingovie modeli

dalee zamena modeli bila v konce 2007 goda

vse dvigateli na mini stojat objomom 1,6
na dannij moment 9 versij
po 3 do 2004g, 3 do 2007 i 3 seichas
pervie 6 proizvodstva Chrysler
poslednie 3 proizvodstva PSA (Peugeot-Citroen Alliance), no razrabotani BMW

+1,4 Diesel proizvodstva Toyota

Offline
DockuH
06. Aug 2008, 16:55 #50

Kopš: 09. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 485

Braucu ar:


06 Aug 2008, 15:52:13 GreenBerg rakstīja:
Semigall, negribētu piekrist.
m pakotnei piekare ir savākta un stingra.
mini gribētos saukt par cietu tomēr.
mani pārsteidza komforts uz šosejas. tiešām patīk ar to auto braukt. pēc iespējas pat cenšos dot priekšroku mini nevis 330 :P


Nu nezinu kur tu redzi komfortu, man ir mcs ar 17" run flat riepam un teikshu godiigi ka ir ljoti cieta piekaree un ar savu p.. sajutt katru celja kasjaku, salidzinat mini cooper s un 330i nevar, jo mashinas ir pilniigi dazadas. 330i jaudigaak, komforta zinja ir limuzins salidzinot ar mini, bet paterinsh divreiz lielaks neka jaunajam mcs!

runajot par temu, jan`em jauno cooper ar 1,6 (jauno) motoru sakot no 2007 gada
Offline
crime
06. Aug 2008, 16:58 #51

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8413

Braucu ar: m635csi


06 Aug 2008, 14:12:38 Vadik rakstīja:
starij mini na avtomate eto bolshoi tormoz
vtoroe pokolenie vrode nichego


na vihodnih katalsa na polnostji novim Cooper S, avtomat s perekljucheniem na rulje, hrenon, navi, tv, itd. mashina prosta zverj do 200 km v chas razgonjaetsa toljko tak
Offline
Vadik
06. Aug 2008, 17:20 #52

Kopš: 25. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5279

Braucu ar: nine eleven turbo

MINI i comfort eto dva nesovmestimix ponatija
ego tam prosto netu
t.e. net voobsche nikakogo

oba mini chto u menja usal i ezzu seichas, bili s Sport Suspension Plus
odin bil na ''16, seichas na ''17 Run Flat

mashina ochenj zestkaja, no na doroge stoit idealno
povedenie v porotax predskazuemo do samoi poslednej cherti
xoroshie tormoza
v pakete Chili idet s korobkoi s sblizenimi peredatochnimi chislami i LSD diferencialom

[ Šo ziņu laboja Vadik, 06 Aug 2008, 17:22:36 ]

Offline
GirtzB
06. Aug 2008, 19:14 #53

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21920

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

nus Caooper S un jaudas trūkums nav savienojami jēdzieni 175zs un 240nm galīgi nav maz tai mazajai blusai.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
iu
11. Sep 2008, 00:06 #54

Kopš: 02. Jun 2008

Ziņojumi: 321

Braucu ar: k2


06 Aug 2008, 14:13:58 Vadik rakstīja:
chto oznachaet ''MINI 1.4 vs 1.6''?

vse mini 1,6



njet, jest MINI ONE (1,4), MINI Cooper (1,6),
Mini Cooper Diesel (1,6) i Mini Cooper S (1,6 turbo)
Offline
him
11. Sep 2008, 00:14 #55

Kopš: 13. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 9066

Braucu ar:


06 Aug 2008, 14:18:14 Bimmer rakstīja:
2004.gada vidus

2006.
Offline
iu
11. Sep 2008, 00:14 #56

Kopš: 02. Jun 2008

Ziņojumi: 321

Braucu ar: k2


06 Aug 2008, 14:16:15 Puu rakstīja:

06 Aug 2008, 14:12:38 Vadik rakstīja:
starij mini na avtomate eto bolshoi tormoz
vtoroe pokolenie vrode nichego

kad mainījās modeļi un kā to noteikt - jaunais vai vecais


vizuaali jaunaakais mini ir taads eem,
"pufiigaaks" lampas atshkjiriigas, vissvienkarshak ir peec salona. tb spidometra/tahometra. vissjaunaakajam ir pavidu milziigs spidometrs (viens vesels apaljsh) un zem stures tahometrs. iepriekshejam modelim shkjiet sanaak 3 rimbulji. eh, iemaaciishos te bildes pielikt, tad ielikshu foto
Offline
him
11. Sep 2008, 00:23 #57

Kopš: 13. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 9066

Braucu ar:

Modernizetajam ari ir lielais spidometrs un uz stuures tikai tahometrs (ja nav navi)
kad uz stures naca gan taho gan spido bija vienu laiku pirmajam mini, un viduu bija temperatura uc.

Visvieglak atskirt feisliftu (2006+) no vecaa ir pec lampam prieksa un aizmugure un salonaa pilniigi cits panelis
Offline
Vadik
11. Sep 2008, 01:20 #58

Kopš: 25. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5279

Braucu ar: nine eleven turbo


11 Sep 2008, 00:23:27 him rakstīja:
Modernizetajam ari ir lielais spidometrs un uz stuures tikai tahometrs (ja nav navi)
kad uz stures naca gan taho gan spido bija vienu laiku pirmajam mini, un viduu bija temperatura uc.

Visvieglak atskirt feisliftu (2006+) no vecaa ir pec lampam prieksa un aizmugure un salonaa pilniigi cits panelis


facelift bil v 2004 godu
v 2006 eto uze sovsem drugaja model
tam glavnoe otlichie eto dvigatel
on na mnogo ekonomichnee staroi modeli
podveska bolee magkaja
vse ostalnoe ne tak suschestvenno

mne v novom nravitsa salon
no po ezde starij kak bi bolee sportivnij
novij uze magkovat po sravneniju s nim
vizualno bolee puxlij stal
no vseravno mashina xoroshaja
pochti nichego ne lomaetsa
cenu derzit ochenj xosho
osobenno cooper i cooper S

[ Šo ziņu laboja Vadik, 11 Sep 2008, 01:23:26 ]

Offline
monahss
09. Aug 2013, 12:58 #59

Kopš: 07. Apr 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 1695

Braucu ar: 2.5

Palasīju, bet tā arī netiku skaidrībā ar ko atšķirās One no Coopera ap 2004.gadu nu laikam viens ir skaidrs, ka motors švakāks, bet pārējais
Offline
raivisp
09. Aug 2013, 14:19 #60

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8619

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas


09 Aug 2013, 12:58:02 monahss rakstīja:
Palasīju, bet tā arī netiku skaidrībā ar ko atšķirās One no Coopera ap 2004.gadu nu laikam viens ir skaidrs, ka motors švakāks, bet pārējais
nav tā ka atšķirās cietība? esmu braucis ar kaut kādu turbo versiju, laikam jaudīgākais no visiem, iet un ciets arī vājprātā, uz ceļa turās tad vēl, braucis pats gan neesmu, bet sēdējis iekšā kaut kādā nemotorā, tas likās tāds krietni mīkstāks un nestabilāks

bet nu ja pieliek kaut kādu lupatu, nezinu, vecu palagu piemēram, priekšā tam briesmīgajam panelim, īpaši jau instrumentu panelim, tad man patika
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo