Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 98 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW Motorsport GmbH

Tēma: M3 E92

AutorsZiņojums
starlit
16. Aug 2010, 00:10 #161

Kopš: 11. Aug 2008

Ziņojumi: 2020

Braucu ar: BMW

sirdij tiikams nullhttp://www.gtspirit.com/2010/08/13/first-shots-...3-tiger-edition/
Offline
Rendir
16. Aug 2010, 04:55 #162

Kopš: 17. Jun 2009

No: Viļaka

Ziņojumi: 1609

Braucu ar:

tik tas tigeru galvas uz padgalovnikiem ne parak,tads urliku stils!!
Offline
starlit
16. Aug 2010, 11:16 #163

Kopš: 11. Aug 2008

Ziņojumi: 2020

Braucu ar: BMW


16 Aug 2010, 04:55:01 Rendir rakstīja:
tik tas tigeru galvas uz padgalovnikiem ne parak,tads urliku stils!!
.....tas gan kaut gan par gaumi nestriidaas

[ Šo ziņu laboja starlit, 16 Aug 2010, 11:20:12 ]

Offline
Ekimons
06. Jan 2011, 17:04 #164

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:

Vajadzīgas detaļas no E92 M3.

SIDE PANEL, FRONT LEFT
Nr: 41-35-8-042-831
SIDE PANEL, FRONT RIGHT
Nr: 41-35-8-042-832
GUIDE, REAR LEFT
Nr: 51-12-7-900-841
GUIDE, REAR RIGHT
Nr: 51-12-7-900-842
RIGHT REAR SIDE PANEL
Nr: 41-00-8-045-852
LEFT REAR SIDE PANEL
Nr: 41-00-8-045-851
FRONT PANEL
Nr: 51-64-7-900-810
HEADLIGHT ARM, LEFT
Nr: 51-11-8-040-551
HEADLIGHT ARM, RIGHT
Nr: 51-11-8-040-552
ROCKER PANEL, PRIMERED, LEFT
Nr: 51-77-8-046-659
ROCKER PANEL, PRIMERED, RIGHT
Nr: 51-77-8-046-660

Vēlams, protams, lietotas.
Var ar defektiem.

PM

Offline
DockuH
06. Jan 2011, 17:39 #165

Kopš: 09. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 485

Braucu ar:


06 Jan 2011, 17:04:41 Ekimons rakstīja:
Vajadzīgas detaļas no E92 M3.

SIDE PANEL, FRONT LEFT
Nr: 41-35-8-042-831
SIDE PANEL, FRONT RIGHT
Nr: 41-35-8-042-832
GUIDE, REAR LEFT
Nr: 51-12-7-900-841
GUIDE, REAR RIGHT
Nr: 51-12-7-900-842
RIGHT REAR SIDE PANEL
Nr: 41-00-8-045-852
LEFT REAR SIDE PANEL
Nr: 41-00-8-045-851
FRONT PANEL
Nr: 51-64-7-900-810
HEADLIGHT ARM, LEFT
Nr: 51-11-8-040-551
HEADLIGHT ARM, RIGHT
Nr: 51-11-8-040-552
ROCKER PANEL, PRIMERED, LEFT
Nr: 51-77-8-046-659
ROCKER PANEL, PRIMERED, RIGHT
Nr: 51-77-8-046-660

Vēlams, protams, lietotas.
Var ar defektiem.

PM




priekš koljas taisa ?
Offline
PG
17. Mar 2011, 11:56 #166

Kopš: 13. Apr 2005

Ziņojumi: 6934

Braucu ar: 8

bmw el eMcamino

-----------------
Quotes are easy, the execution is hard.
Offline
wheelie
09. Oct 2011, 14:57 #167

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6783

Braucu ar: 1.6

Chrome Bullet





-----------------
8)
Offline
Devil_X
13. Feb 2012, 18:46 #168

Kopš: 16. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 7

Braucu ar: A4 3.0TDIQs+ & Yamaha FZS600 Fazer & FOCUS Whistler

Šodien uz ielas pamanīts šāds aparāts sedana izpildījumā ar visai interesantu numura zīmi:

[ Šo ziņu laboja Devil_X, 13 Feb 2012, 18:47:48 ]

Offline
Lauva
30. May 2014, 17:35 #169

Kopš: 19. Apr 2005

Ziņojumi: 686

Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.

Nezinu, vai šī būs pareizā sadaļa, taču piemērotāku nespēju iedomāties.
Šodien realizēju savu bērnības sapni un izmēģināju BMW M3 e92. Zināt, kāds ir šīs automašīnas degvielas patēriņš? Braucot ar 80 km/h pa šoseju (lēnāk neriskēju mēģināt, lai nekaitinātu pārējos satiksmes dalībniekus), 6. pārnesumā dzinējs attīsta ~2 000 rpm un dators rāda 8,1 l/100 km vidējo patēriņu. Bet tas ir neiedomājami daudz tik mazam ātrumam! Eksperimenta nolūkos nedaudz pārkāpu atļauto ātrumu, un pie 100 km/h (~ 2 550 rpm) dators uzrādīja 10,8 l/100 km. Savukārt pilsētas režīmā, 1 100-1 700 rpm diapazonā, automašīnu nevarētu dēvēt par īpaši dinamisku, bet tā nav lielākā problēma. Lielākā ir tā, ka nepārtraukti jāpārslēdz ātrumi! 1. pārnesum 0-15 km/h, slēdzam un 2. pārnesumā, sasniedzam 25 km/h, slēdzamies 3., sasniedzam 35 km/h, slēdzamies 4., sasniedzam 45 km/h, slēdzamies uz 5., sasniedzam 55 km/h, slēdzamies uz 6. Tuvojoties sarkanajam luksofora signālam, viss iepriekš minētais jāveic apgrieztā secībā, tādēļ es tiešām noguru, nepārtrauktu spaidot sajūgu un slēdzot pārnesamus - par kādu braukšanas baudu te vispār var būt runa! Arī ar visu šo iespējami ekonomisko braukšanu, pilsētas ciklā, ieskaitot nelielus sastrēgumus, degvielas patēriņš tāpat bija nepiedodami augsts - 11,9 l/100 km. Pamēģināju arī braukt, nedomājot par taupīšanu, "iegriezu" dzinēju līdz veseliem 2 500 rpm un izmantoju tikai pirmos trīs pārnesumus - rezultātā vidējais degvielas patēriņš sasniedza neticamus 16,4 l/ 100 km.
Iespējams, ka 7-pakāpju divsajūgu pārnesumkārba ir ekonomiskāka, jo, manuprāt, 6-pakāpju manuālā ir nepiemērota konkrētajam dzinējam. Parēķiniet paši - 6. pārnesuma attiecība ir 1:0,87, bet reduktora - 1:3,85. Tātad pie 2 000 rpm automašīna teorētiski attīstīs ap 75 km/h (atkarīgs no riteņu izmēra, protams); savukārt dzinējs pie šiem apgriezieniem spēj attīstīt ap 90 Zs, bet nav taču nepieciešama tik liela jauda pie tik maza ātruma! Manuprāt, lieti noderētu 7. pārnesums ar vēl lielāku overdrive - kādi, tiksim, 1:0,75. Otrs risinājums būtu samazināt reduktora attiecību līdz kādiem 1:3,4, attiecīgi koriģējot ātrumkārbas pārnesumu attiecības. Jā, samazinātos paātrinājums, taču automašīna kļūtu elastīgāka un ievērojami ekonomiskāka.
Neskatoties uz dzinēju un pārnesumkārbu, man ļoti patika stūrēšana, kā arī sēdpozīcija. Salons gan varēja būt plašāks, bet piekara - ne tik cieta.
Apzinos, ka noteikti neesmu BMW M3 mērķauditorijas pārstāvis, taču vienalga bija interesanti patestēt šo automašīnu.
Piezīme: neesmu inženieris, tādēļ neesmu tik kompetents autobūves jautājumos.
Offline
Papakarlo
30. May 2014, 17:40 #170

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie

Beidz troļļot
Offline
DrumB
30. May 2014, 17:42 #171

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Polo ir labāks, tas ir skaidrs
Offline
m4z
30. May 2014, 17:44 #172

Kopš: 14. Aug 2010

Ziņojumi: 375

Braucu ar: 61

Kādu patēriņu un komfortu tu biji gaidijis no m3?
Offline
Lauva
30. May 2014, 17:48 #173

Kopš: 19. Apr 2005

Ziņojumi: 686

Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.


30 May 2014, 17:40:52 Papakarlo rakstīja:
Beidz troļļot

Kādēļ gan uzskati, ka es "troļļoju"? Izsaku savu viedokli, kāds man rādās, stundu pabraukājoties ar M3.
Automašīna kā tāda man patika - stūres šķita fantastiski ērta, arī piekare uz gluda ceļa seguma ir lieliska, ko gan nevarētu teikt, ja jābrauc pa Rīgas bruģi.
M3 noteikti nav slikta automašīna; žēl vienīgi, ka tik ļoti neekonomiska. Ja es būtu turīgs, iespējams, iegādātos to kā "brīvdienu auto".
Offline
S5
30. May 2014, 17:54 #174

Kopš: 24. Jul 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 325

Braucu ar: Audi, BMW, Porsche

Lauva, bet taču piekritīsi, ka vadāmība viņam ir pa pirmo? Tev noteikti daudz piemērotāks būtu bijis 7-speed DSG. Ieliktu "D" režīmā un gan ātrumi nebūtu jāslēdz, gan ekonomija parādītos (ja kāja viegla).
Offline
GirtzB
30. May 2014, 17:55 #175

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21933

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

nus sāksim ar to ka mocīt to auto līdz 2500rpm arī rodas paaugstināts degvielas patēriņš, tas nav dīzelis...

pilsētā ieskrējiena dinamikai ir 1-2---5-6 ārpus pilsētas ir 1-2---3---5-6... Brēmzejas pie krustojuma 6-0 un slēgāties katrus 10km/h ir jāaizmirst uzreiz pēc autoskolas beigšanas.

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 30 May 2014, 17:58:00 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
b1te
30. May 2014, 17:59 #176

Kopš: 14. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1904

Braucu ar: das auto

tak ignorējiet to trolli

viņš tak te regulāri kādu sacerējumu iepostē
Offline
HUBLOC
30. May 2014, 18:13 #177

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4655

Braucu ar: Q7

Vislabāk patīk, ka Lauva sevi nostāda kā pelēko latvieti, kas ir samierinājies ar savu vietu zem saules, vēsi uzņem pārmetumus uz sevi, vēsā angļu mierā troļļo
Offline
Lauva
30. May 2014, 18:19 #178

Kopš: 19. Apr 2005

Ziņojumi: 686

Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.


30 May 2014, 17:44:34 m4z rakstīja:
Kādu patēriņu un komfortu tu biji gaidijis no m3?

Vispār biju gaidījis zemāku degvielas patēriņu - kādus 5-6 l/100 km, braucot ar 80 km/h, bet ne jau 8 l/100 km. Arī dzinējs pie zemiem apgriezieniem nav sevišķi atsaucīgs. Nē, salīdzinot a manu WV Polo, M3 arī pie 1200 rpm paātrinās pārliecinoši, taču laikam biju gaidījis mazliet vairāk. Jā, nešaubos, ka virs 3 500 rpm dzinējs "pamostas", taču ikdienā esmu radis braukt ar zemiem apgriezieniem.
Kā jau rakstīju, piekare ir pacieta. Uz gluda ceļa seguma tas ir patīkami, jo automašīna šķiet ļoti stabila, taču, braucot pa bruģi, tramvaja sliedēm u.tml., gribētos tomēr mīkstāku gaitu.
Sajūgs man šķita maķenīt par asu. Tam ir it kā tikai divi stāvokļi - on/off. Gribētos nedaudz lielāku tā gājienu, lai, uzsākot braukšanu, varētu vieglāk to "slidināt". Arī pārnesumi man pārslēdzās ar grūdienu, jo straujāk atlaidu sajūgu, pieradis pie VW Polo mīkstā sajūdziņa.


30 May 2014, 17:54:28 S5 rakstīja:
Lauva, bet taču piekritīsi, ka vadāmība viņam ir pa pirmo? Tev noteikti daudz piemērotāks būtu bijis 7-speed DSG. Ieliktu "D" režīmā un gan ātrumi nebūtu jāslēdz, gan ekonomija parādītos (ja kāja viegla).

Par vadāmību piekritīšu pilnībā. Ļoti patika stūres pastiprinātāja darbība; bremzes ir vienkārši izcilas. Varbūt tas tādēļ, ka ikdienā esmu pieradis pie VW Polo aizmugurējām trumuļu bremzēm, taču M3 ir uzdevumu augstumos. Parasti, kad nogriežos uz Akmens tiltu, ar Polo samazinu ātrumu līdz kādiem 35 km/h, taču ar M3 varēju mierīgi veikt kreiso pagriezienu ar 50 km/h. Milzīga atšķirība.


30 May 2014, 17:55:48 GirtzB rakstīja:
nus sāksim ar to ka mocīt to auto līdz 2500rpm arī rodas paaugstināts degvielas patēriņš, tas nav dīzelis...

pilsētā ieskrējiena dinamikai ir 1-2---5-6 ārpus pilsētas ir 1-2---3---5-6... Brēmzejas pie krustojuma 6-0 un slēgāties katrus 10km/h ir jāaizmirst uzreiz pēc autoskolas beigšanas.

M3 aizņemos tikai patestēt. Braucu ar to automašīnu tā, kā brauktu ar dīzeļdzinēju. Tas ir augstu apgriezienu dzinējs, tādēļ jauda tiek sasniegt un rpm, nevis griezes momenta rēķina. Iespējams, ka pieredzējis braucējs prastu nedaudz samazināt degvielas patēriņu, taču šaubos, vai ievērojami.
Offline
UPSS
30. May 2014, 18:24 #179

Kopš: 12. Jan 2009

Ziņojumi: 867

Braucu ar:

SU*KA wessaa tada apskadeta stav..
Offline
m4z
30. May 2014, 18:24 #180

Kopš: 14. Aug 2010

Ziņojumi: 375

Braucu ar: 61

Izklausās ka bmw vispār nav priekš tevis
gaidi 6 litru patēriņu no m3 Es ar 2.5 tādu nevaru dabūt
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo