Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 35 viesi un 2 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Jaguar

AutorsZiņojums
6500
06. Dec 2017, 15:37 #221

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15656

Braucu ar:

Kads var ko pastastiit par Jaguaru XJ8 3.0v6, 3.5v8, 4.2v8 razoja no 2002-2007...plusi/minusi utt...
Bilde ieskatam...

[ Šo ziņu laboja 6500, 06 Dec 2017, 15:37:59 ]



-----------------
www.hgkracing.com
Offline
Bimmer
06. Dec 2017, 15:48 #222

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24033

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Šeit 'sticky' topiki tieši salikti 'what to look':
https://www.jaguarforums.com/forum/xj-xj6-xj8-xjr-x350-x358-28/

Bet, ja nekas nav pētīts, tad īsumā - bundža viscaur alumīnija, tehniskā sarežģītība kā E38 (nevis E65), V6 motors būs pašvaks (ja pērk sev braukšanai, bet transfēriem pietiekams atliektiem galiem), labāk lielāko V8 atmosfērisko vai Supercharged. Ā, un vēlams Long bundžu (Sovereign), jo īsajā aizmugurē vieta kā bembī (tobiš tās nav)

[ Šo ziņu laboja Bimmer, 06 Dec 2017, 15:49:45 ]

Offline
AlexCL
06. Dec 2017, 16:48 #223

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 255

Braucu ar: E61 525d, e36 330ci


06 Dec 2017, 15:37:34 @6500 rakstīja:
Kads var ko pastastiit par Jaguaru XJ8 3.0v6, 3.5v8, 4.2v8 razoja no 2002-2007...plusi/minusi utt...
Bilde ieskatam...






man ir bijis tads, vari palasit sēit:

http://bmwclub.lv/threads/alexcl-s-jaguar-xj6-2003.50527/

Offline
Tune-L
06. Dec 2017, 16:52 #224

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 18662

Braucu ar: BMW 5GT, BMW 3GT, Volvo V50 R-Design

Forša mašina, bet mūsdienām jau drusku novecojusi!
Un tā 350. virsbūve mūsu ziemās korodē, neskatoties uz to, ka alumīnija.
Dzinēju labāk izvēlēties V8, jo V6 ir par vārgu.
Pneimo piekare vājā vieta!

-----------------
Brīvību Palestīnai!

https://ok.ru/video/291793015196

Offline
6500
06. Dec 2017, 17:22 #225

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15656

Braucu ar:

Paldies par info...

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
numurs
11. Feb 2019, 19:39 #226

Kopš: 14. Sep 2017

Ziņojumi: 40

Braucu ar:

Labs vakars visiem!
Ko darīt ar Jaguar S type 2.7D motoru, kāpēc viņi neremontējās un kas viņiem tradicionāli noplīst, ka jāmaina motors, kurš maksā sākot ar 1500?
Offline
Peecis
11. Feb 2019, 21:14 #227

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2158

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


11 Feb 2019, 19:39:03 @numurs rakstīja:
Labs vakars visiem!
Ko darīt ar Jaguar S type 2.7D motoru, kāpēc viņi neremontējās un kas viņiem tradicionāli noplīst, ka jāmaina motors, kurš maksā sākot ar 1500?

Pārlūzt kloķene. Meklē no 607 Pežas.
Ar nelielām modifikācijām der
Offline
numurs
12. Feb 2019, 22:27 #228

Kopš: 14. Sep 2017

Ziņojumi: 40

Braucu ar:

Kādām modifikācijām?
Tas katrā ziņā būtu daudz lētāk...
Offline
Cipotsdizels
15. Sep 2020, 23:11 #229

Kopš: 13. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 86

Braucu ar: F30 320d, Jaguar XK8

Novērtētu viedokli no kāda jaguar brendam tuvāka cilvēka. Sanāca usa izsolē ieķert xk8 '00,conv, 56k miles. Kādas obligātas apkopes ieteiktu veikt šim, kad saņemšu? Kuri ir vājie mezgli, kuri jāuzmana rūpīgāk?
Offline
Blackadder
16. Sep 2020, 13:38 #230

Kopš: 15. May 2002

Ziņojumi: 1919

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D


15 Sep 2020, 23:11:46 @Cipotsdizels rakstīja:
Novērtētu viedokli no kāda jaguar brendam tuvāka cilvēka. Sanāca usa izsolē ieķert xk8 '00,conv, 56k miles. Kādas obligātas apkopes ieteiktu veikt šim, kad saņemšu? Kuri ir vājie mezgli, kuri jāuzmana rūpīgāk?


Iespējams, jau pats esi lasījis, bet, ja nē- cerams noderēs.

https://www.classicandsportscar.com/features/bu...de-jaguar-xk8xkr

Kopsavilkums no tā, ko paspēju izlasīt es - jāsāk ar motora ķēdes spriegotāju pārbaudi un, iespējams nomaiņa. Pie reizes arī droši vien vērts pārbaudīt kompresiju cilindros, kura gan vairāk būs tikai fakta konstatācija par to, vai dzinējs ir slikts, vai arī pieņemams. Motors Motors Polijā maksā 2000 EUR. Tas arī ir galvenā vājā vieta līdz 2000.gadam.

Tāpat droši vien jāpiekrīt ieteikumam par ātrumkārbas eļļas maiņu. Citādi - no manas pieredzes, lietojot Jaguāru, ir jārēķinās, ka nebūs viegli atrast meistarus, kuri uzņemsies remontēt elektroniku. Pati elektronika gan nav nekas tāds īpašs, defekti aptuveni tikpat, cik citu marku auto, un vienīgā problēma, ka ne visos servisos ir piemērotas diagnostikas iekārtas kļūdu ķeršanai.



Offline
mmartins
16. Sep 2020, 16:48 #231

Kopš: 14. Sep 2004

Ziņojumi: 1258

Braucu ar:


16 Sep 2020, 13:38:25 @Blackadder rakstīja:
... Citādi - no manas pieredzes, lietojot Jaguāru, ir jārēķinās, ka nebūs viegli atrast meistarus, kuri uzņemsies remontēt elektroniku. Pati elektronika gan nav nekas tāds īpašs, defekti aptuveni tikpat, cik citu marku auto, un vienīgā problēma, ka ne visos servisos ir piemērotas diagnostikas iekārtas kļūdu ķeršanai.


Grūti atrast meistaru ne tikai elektronikai, bet arī pārējām lietām.
Daudzi konstruktīvie risinājumi ir, maigi izsakoties, caur d*rsu.
Atsevišķām lietām vajag speciālos instrumentus, t.sk. ķēžu maiņai un gultņiem.

Pozītīvi ir tas, ka arī remonti un detaļu meklēšanas, teorētiski, ir aizraujošs hobijs
Visjautrāk ir ar daļām un katalogiem, kad vienai daļai ir divi vai trīs varianti un neviens nezin, kurš ir īstais
Offline
Tune-L
16. Sep 2020, 16:50 #232

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 18662

Braucu ar: BMW 5GT, BMW 3GT, Volvo V50 R-Design


16 Sep 2020, 16:48:00 @mmartins rakstīja:

16 Sep 2020, 13:38:25 @Blackadder rakstīja:
... Citādi - no manas pieredzes, lietojot Jaguāru, ir jārēķinās, ka nebūs viegli atrast meistarus, kuri uzņemsies remontēt elektroniku. Pati elektronika gan nav nekas tāds īpašs, defekti aptuveni tikpat, cik citu marku auto, un vienīgā problēma, ka ne visos servisos ir piemērotas diagnostikas iekārtas kļūdu ķeršanai.


Grūti atrast meistaru ne tikai elektronikai, bet arī pārējām lietām.
Daudzi konstruktīvie risinājumi ir, maigi izsakoties, caur d*rsu.
Atsevišķām lietām vajag speciālos instrumentus, t.sk. ķēžu maiņai un gultņiem.

Pozītīvi ir tas, ka arī remonti un detaļu meklēšanas, teorētiski, ir aizraujošs hobijs
Visjautrāk ir ar daļām un katalogiem, kad vienai daļai ir divi vai trīs varianti un neviens nezin, kurš ir īstais


Tad jālasa forumi!

-----------------
Brīvību Palestīnai!

https://ok.ru/video/291793015196

Offline
Blackadder
16. Sep 2020, 17:05 #233

Kopš: 15. May 2002

Ziņojumi: 1919

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D


16 Sep 2020, 16:48:00 @mmartins rakstīja:

Grūti atrast meistaru ne tikai elektronikai, bet arī pārējām lietām.
Daudzi konstruktīvie risinājumi ir, maigi izsakoties, caur d*rsu.
Atsevišķām lietām vajag speciālos instrumentus, t.sk. ķēžu maiņai un gultņiem.

Pozītīvi ir tas, ka arī remonti un detaļu meklēšanas, teorētiski, ir aizraujošs hobijs
Visjautrāk ir ar daļām un katalogiem, kad vienai daļai ir divi vai trīs varianti un neviens nezin, kurš ir īstais


Nu, ja neskaita elektriskās lietas, XF bez tielēšanās ņem pretī arī pavisam parastos, nespecializētos servisos, un detaļas arī līdz šim nav sagādājušas galvassāpes. Ar lietām, kas būtu galīgi caur sēžamvietu konstruētas, arī nav nācies saskarties. Bet nu, protams, stāstus par senākiem Jaguāriem, no laikiem, kad tie vēl nebija Ford un indiešu paspārnē, arī man ir nācies dzirdēt.
Offline
mmartins
16. Sep 2020, 17:29 #234

Kopš: 14. Sep 2004

Ziņojumi: 1258

Braucu ar:


16 Sep 2020, 16:50:14 @Tune-L rakstīja:

Tad jālasa forumi!


Aha, bet arī no turienes var sasmelties tieši tik "pareizu" informāciju, ka garāžā sāk veidoties "Gandrīz derēja" detaļu plaukts
Offline

Moderatori: AV, BigArchi, CP17, Czars, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips