Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 102 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: e34, salona apsilde

AutorsZiņojums
martink
24. Jan 2009, 20:13 #41

Kopš: 19. Nov 2005

Ziņojumi: 5661

Braucu ar: Opel

jā - optimālais patēriņš ir uzsilušam dzinējam, vēsam tas ir lielāks.

[ Šo ziņu laboja martink, 24 Jan 2009, 20:13:34 ]

Offline
Driver
24. Jan 2009, 20:23 #42

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


24 Jan 2009, 20:13:20 martink rakstīja:
jā - optimālais patēriņš ir uzsilušam dzinējam, vēsam tas ir lielāks.

taa tas ir teoretiski
...bet praktisiki var taa ari nebut, it seviski, ja auto ir kartigi pabraukts un dazas detaljas ir jau uz kritiskas nolietojuma robezas.

gluzi vienkarsha iemesla pec. iesprices kompis vadoties no lambdas ir tiesigs zinamas robezaas koriget maisijuma satsavu uz vienu vai otru pusi.
bet tajaa pat laika korekcijai ir nosacijums, ka sistema saak "klausit zondi" tikai pec kautkadiem (pienjemsim 70) gradiem.
lidzarto ja auto by default strada (detalju nolietojuma, kada sika defekta rezultata) uz liesinata maisijuma un sasniedzot darba temperaturu maisijums paliek normals, tad defektiana termostata gadijumaa auto brauc ar 50gradigu dzeses skidrumu un degvielas liknes netiek piekorigetas un lidzarto dzinejs strada uz liesaka maisijuma kaa paredzets.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
martinssh
24. Jan 2009, 20:26 #43

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1608

Braucu ar:

Un kā ir ar dīzeli??
Offline
martink
24. Jan 2009, 20:26 #44

Kopš: 19. Nov 2005

Ziņojumi: 5661

Braucu ar: Opel

Driver, diznējs (edit - bij domāts kompis) tās temperatūras ņem no tā paša dačika, kas dod temperatūru uz paneli?

edit2 - manam izdilušajam dzelzim diezgan labi var manīt momentu, kad dzinējs pietiekami sasilst un patēriņš uz 90 samazinās no gandrīz 8 uz 6,2 ..

[ Šo ziņu laboja martink, 24 Jan 2009, 20:34:33 ]

Offline
Driver
24. Jan 2009, 20:36 #45

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


24 Jan 2009, 20:26:57 martink rakstīja:
Driver, diznējs (edit - bij domāts kompis) tās temperatūras ņem no tā paša dačika, kas dod temperatūru uz paneli?

nee, parasti katrai sistemai ir savs datciks.
vismaz 85% sobrid pieejamo auto.

auto kuriem ir viens datciks visam sistemam un kas pa taisno ir saslegts tikai ar motora vadibas bloku ir savadak - tur parajas sistemas dzineja temp sanjem no motora kompja pa CAN tiklu un ja ir kautkas neriktigi, tad visas redz neparaizos gradus.
tikai tadiem auto lielakajai daljai ir ari otrs devejs - uzreiz aiz termostata, kas kontrolee termostata darbibu un ja pamatdevejs noklajas peksnji, tad sistema vadas pec otra.

P.s. a kada vispar sobrid ir nozime vai panelim, motoram, klimai un citiem navarotiem ir katram savs datciks vai uz visiem viens
ja dzeses sistema nesilst, tad lai cik deveji butu sistema, visi radis vienu un to pashu.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
24. Jan 2009, 20:39 #46

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


24 Jan 2009, 20:26:57 martink rakstīja:
Driver, diznējs (edit - bij domāts kompis) tās temperatūras ņem no tā paša dačika, kas dod temperatūru uz paneli?

edit2 - manam izdilušajam dzelzim diezgan labi var manīt momentu, kad dzinējs pietiekami sasilst un patēriņš uz 90 samazinās no gandrīz 8 uz 6,2 ..

nez ja viss ir kartiba ar sprici, tad ir po par motora dilumu, tad paterinja starpiba pie 70 vai 90 gradiem ir nieciga.
tie 20 gradi ir vairak svarigi un bagatinajums stipri savadaks tad, kad ir nozime vai ir -5 vai +15.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
martink
24. Jan 2009, 20:41 #47

Kopš: 19. Nov 2005

Ziņojumi: 5661

Braucu ar: Opel

ja godīgi, domāju, ka tur daudz kas nav kārtībā

mož kāds cilindrs varētu būt pie vainas? vismaz man tāda aizdoma.. mož ierubās/ izrubās, un no tā arī tādas izmaiņas.. karoč, jābrauc ciemos.

[ Šo ziņu laboja martink, 24 Jan 2009, 20:42:35 ]

Offline
martink
24. Jan 2009, 20:44 #48

Kopš: 19. Nov 2005

Ziņojumi: 5661

Braucu ar: Opel


24 Jan 2009, 20:36:24 Driver rakstīja:
P.s. a kada vispar sobrid ir nozime vai panelim, motoram, klimai un citiem navarotiem ir katram savs datciks vai uz visiem viens

tāda, ka vismaz tas kas iet uz paneli, labi gļuko, tobish, "apzinīgās" attieksmes dēļ neesmu nomainījis.
Offline
uvels
24. Jan 2009, 22:53 #49

Kopš: 07. Mar 2006

Ziņojumi: 3210

Braucu ar: semaku

ka no e34 iznemt to ruliti ar kuru regule tempreturu salona,tipa virsu gradi rakstiti,pacvetka nestrada un nopirku jaunu,nakamnedel jamaina,tadel jazin ar ko sakt
Offline
shadowfight
02. Feb 2009, 10:08 #50

Kopš: 08. Jan 2009

Ziņojumi: 78

Braucu ar:


07 Feb 2007, 14:10:00 Es10 rakstīja:
Nevar izpūst jo viņš ļoti smalks, lielas jēgas toč nebūs... Nāksies šķirties no 25Ls!


ar kompresoru izpuut i bus ka jauns, es ta izdariju ar tadu kas cauri vispar neko nelaida, man uz 4taaa arii visi logi bija ciet a tagad aamen tam visam un gaiss iet super!
Offline
matrixxxx
02. Feb 2009, 11:22 #51

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


24 Jan 2009, 20:36:24 Driver rakstīja:
tikai tadiem auto lielakajai daljai ir ari otrs devejs - uzreiz aiz termostata, kas kontrolee termostata darbibu un ja pamatdevejs noklajas peksnji, tad sistema vadas pec otra.

Driver, esmu stulbs kaa zaabaks, bet nosauc luudzu konkreetu auto marku/modeli kurai ir elektronisks termostats, kursh vadaas no temperatuuras deveeja aiz termostata.

Kautgan muusdienaas vairs nevajadzeetu briiniities neparko (ja nu vieniigi par to, deelj kaadiem siikumiem auto cenas ir taadas kaadas taas ir).
Offline
Agritis
02. Feb 2009, 13:23 #52

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2087

Braucu ar: Astra ST


24 Jan 2009, 22:53:00 uvels rakstīja:
ka no e34 iznemt to ruliti ar kuru regule tempreturu salona,tipa virsu gradi rakstiti,pacvetka nestrada un nopirku jaunu,nakamnedel jamaina,tadel jazin ar ko sakt


Sāc ar to, ka uzzvani Driveram un sarunā strelku - tās padsvetkas lampiņas ir uzlodētas uz plates, tādēļ vajag attiecīgu aprīkojumu, lai šamās nomainītu. Var, protams, čakarēties pats, ja ir maziņš lodāmurs un rokas piešautas pie lodēšanas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo