Online

Pašreiz BMWPower skatas 111 viesi un 18 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: E34 ///M5

AutorsZiņojums
edzulis
30. Dec 2006, 22:18 #41

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 55311

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX


2006-12-30 22:13, zzips rakstīja:
mobile...


Tas vēl ir govno

M5 balta āda original 98k km

Ja līdz februārim vēl būs, ofic paņemšu

http://i9.ebayimg.com/01/m/000/78/1c/7bb1_27.JPG" BORDER="0" BORDER="0" border="0" style="cursor: pointer;" onClick=" getImgSize(this.src);">


http://i12.ebayimg.com/05/m/000/78/1c/7c76_27.JPG" BORDER="0" BORDER="0" border="0" style="cursor: pointer;" onClick=" getImgSize(this.src);">


http://i21.ebayimg.com/05/m/000/78/1c/7cea_27.JPG" BORDER="0" BORDER="0" border="0" style="cursor: pointer;" onClick=" getImgSize(this.src);">


http://i13.ebayimg.com/01/m/000/78/1c/7d70_27.JPG" BORDER="0" BORDER="0" border="0" style="cursor: pointer;" onClick=" getImgSize(this.src);">


<font size=1>[ This message was edited by: edzulis on 2006-12-30 22:19 ]</font>[ This message was edited by: edzulis on 2006-12-30 22:20 ]
Offline
zzips
30. Dec 2006, 22:21 #42

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28208

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

Labs

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
-ATAMAH-
30. Dec 2006, 22:40 #43

Kopš: 30. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5564

Braucu ar: zirgu

mersis par kuru jus augshaa runaja ir ists E500!
Offline
KM
30. Dec 2006, 23:35 #44

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 6974

Braucu ar: ///M


2006-12-30 22:40, -ATAMAH- rakstīja:
mersis par kuru jus augshaa runaja ir ists E500!

ja nezini,tad neruna
Offline
-ATAMAH-
31. Dec 2006, 01:29 #45

Kopš: 30. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5564

Braucu ar: zirgu


2006-12-30 23:35, KM rakstīja:

2006-12-30 22:40, -ATAMAH- rakstīja:
mersis par kuru jus augshaa runaja ir ists E500!

ja nezini,tad neruna


Ka es varu nezinat ja vinjsh ir mans labs pazistams!?
Offline
se7en
31. Dec 2006, 01:44 #46

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27638

Braucu ar: SE7EN, E46 compact 330d

Hvatjit pizdjetj

[ This message was edited by: se7en on 2006-12-31 01:45 ]

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
-ATAMAH-
31. Dec 2006, 01:49 #47

Kopš: 30. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5564

Braucu ar: zirgu


2006-12-31 01:44, se7en rakstīja:
Hvatjit pizdjetj



<font size=1>[ This message was edited by: se7en on 2006-12-31 01:45 ]</font>

kapec pizdetj?! Vinju Roma sauc! Vinjsh ir cigans! Jau 7 gadus ja ne 8-njus zinu vinju!
Offline
rolis
31. Dec 2006, 01:52 #48

Kopš: 27. Oct 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 6327

Braucu ar: M•PWR 777 BMW HP4 Competition

Offline
se7en
31. Dec 2006, 01:53 #49

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27638

Braucu ar: SE7EN, E46 compact 330d



-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
DGX
31. Dec 2006, 10:32 #50

Kopš: 27. Apr 2006

Ziņojumi: 308

Braucu ar: Haaaaardgepacket D:

http://www.mobile.de/SIDUYOqZ05Vxf5JElFWTOP-hA-...11236282006&



E28 fanātiem slapjas bikses


Pievērsiet uzmanību nobraukumam ![ This message was edited by: DGX on 2006-12-31 10:33 ]
Offline
gest
31. Dec 2006, 11:41 #51

Kopš: 23. Jul 2002

Ziņojumi: 734

Braucu ar: bmw

Bija viens 95.g. M5 pa 6500eur ar 235.000km pat loti sakariigaa skataa bez aadas un luukas. Nokaveeju drusku.. ne Latvijaa protams.
Offline
DGX
31. Dec 2006, 12:19 #52

Kopš: 27. Apr 2006

Ziņojumi: 308

Braucu ar: Haaaaardgepacket D:

A kā tur ir ar tiem resuesiem, līdz cik tas Povers tur velk ?
Cik es saprotu tad tas motors ir it kā nenobraucams, ja visam seko līdzi, kaut kad lasiju rakstu ko bija uzcepis Puļa par savu ex M5 E34. Bet resurss laikam nozīme emiitim to ka viņš pēc noteiktajiem kilometriem vairs tik labi negriež, ne jau ka būtu metams ārā uzreiz ??
Offline
zzips
31. Dec 2006, 13:06 #53

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28208

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

Kur tas raksts bija

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
atco
31. Dec 2006, 13:10 #54

Kopš: 18. Jun 2003

Ziņojumi: 141

Braucu ar: 330 e46

Nobraukti 280000 uz skalas nu nejūtu tur , ka būtu kādi resursa, jaudas samazinājumi. Domāju, ka tās ir pasakas
Offline
DGX
31. Dec 2006, 13:17 #55

Kopš: 27. Apr 2006

Ziņojumi: 308

Braucu ar: Haaaaardgepacket D:

Te tas ir

::::::::::


karoče:

1. skaties no kā, un kur tu to auto pērc. protams tikai Vācijā. Vislabākais dienvidrietumos.

2. Ja esi turīgs cilvēks ( kāds droši vien arī esi, ja jau ņem tādu drapaku ) - ņem ar Nurburgring fahrwerk opciju, bet rēķinies ka amīts šodien maksā apmeram 1000 EUR. Ja tajā mašīnā nevēlies baigi ielikties uz babkām, ņem bez tās opcijas. Es personīgi nezinu nevienu (izņemot sevi) kam tā sistēma šeit LV reāli vēl darbojās. Tā ir adaptīvā piekare, kurai ir 2 režīmi (citāks mīkstāks). Tā darbojas vienā hidrauliskajā sistēmā ar automātiski regulējošos stūres pastiprinātāju. Ņem vērā, ka, ja kaukur būs kāda sūce sistēmā - būs dirsā visam. Sistēma vadās atkarībā no ceļa seguma, ātruma, centrbēdzes paātrinājuma, stūres stāvokļa. Regulē cietību, stūres pastiprinātāja cietību, sānsveri (!) līkumos.

3. Neskaties uz spoguļiem, spoileriem, pavarotņikiem u.c. huiņām. Skaties tikai uz noskrējienu. Ideāli būtu 1 hand, bet nezinu vai tas ir reāli. Prasi auto apkopes vēsturi.

4. Dzinējs - praktiski mūžīgs. Ir iespējams bliezt iekšā n-tos virzuļu remkomplektus. Nav nekādas gilzas, čuguna bloks. Var virpot. Jaucamā galva. Tai ir īpaši jāseko līdzi. Nedrīkst braukt ne1 km, ja ir aizdomas, ka var izpūst galvas blīvi, kas ir ļoti bieži sastopama huiņa uz šo dzinēju. Vārsti maksā aptuveni 100 Ls/gab. Ar vadīklām ir labāk. Var prisposobiķ no daudzām sērijas mašīnām. Nekādā gadījumā nedrīkst kautko sēdināt un tamlīdzīgi. Pēc BMW datiem - ja attālums no sadales vārpstas centra līdz kloķvārpstas centram samazinās par 0,6 mm, šādu agregātu darbināt nedrīkst. Ļoti izturīgas sadales vārpstas. Fantastiski.

5. Hadene - plaukti un bukses - BMW 540.

6. Bremzes - mežonīgs efekts ir no pareizi iefrēzētām fāzēm diskā. Bet tikai pareizi. Klučus rij nemērā, bet stājās ideāli. Ar original - kā vienmēr - nestājās.

7. 3,6 vs 3,8 vs 3,8 EVO

3,6 - 315 zs. Daudz gausāks un miegains pie maziem apgriezieniem. Bet citādi tehnoloģija gandrīz vienāda izņemot Vanosu.

3,8 - 340 zs. + nāk kā opcija iespējama - Nurburgring fahrwerk.

3,8 EVO - 6 parnesumu kārba, kas dod reālu efektu. Jaunas, lielākas un daudz neizturīgākas bremzes (suporti, diski, kluči). Maksā ļoti dārgi. Pēc sastāva ir līdzīgs sakausējums kā uz E39 M5 (divkomponentu), tapēc arī tik uzmanīgi tās jālieto. Tendence vērpties diskam. Jēga no tām bremzēm maza.

:::::::::::::



Starp citu izlasiju Se7en komentu ka nav tik traki ar M5 uzturēšanu:


Varu pateikt ka ierpiekšējais saimnieks Seven auto uzturēja kā retu retais, līdz ar to tāpēc tagad ir iespaids ka M5 uzturēšana vien tāds sīkums ir, bet ja painteresētos cik viņš tanī mašīnā bij ielicis....

Es pat nesaprotu kāpēc vajadzēja pārdot.




Un klausīties ka nav tik traki ir ūdens liešana jeb veiksme uz iepriekšējas kondicijas uzturēšanas rēķina.

Vobšim tie kas grib pirkt M5 E34, ir jārēķinās ar specīgām finansiālām rezervēm, jeb jāatrod tik tiešām labs exemplārs kurā kāds laiciņš nebūs jāiegulda.


TAS IR PRIEKŠ TIEM KAS DOMĀ KĀ BŪT JA BŪTU MAN e34 M5

Offline
-ATAMAH-
31. Dec 2006, 13:27 #56

Kopš: 30. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5564

Braucu ar: zirgu


2006-12-31 10:32, DGX rakstīja:
http://www.mobile.de/SIDUYOqZ05Vxf5JElFWTOP-hA-...11236282006&



E28 fanātiem slapjas bikses


Pievērsiet uzmanību nobraukumam !

<font size=1>[ This message was edited by: DGX on 2006-12-31 10:33 ]</font>

Laba!
Offline
Tune-L
31. Dec 2006, 13:37 #57

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 18901

Braucu ar: BMW 5GT, BMW 3GT, Volvo V50 R-Design

Taa "Nurburgring fahrwerk" opcija nemaz taa nesaucas, parasts EDC
Turklaat taada opcija ir entajiem BMW modeljiem !


-----------------
Brīvību Palestīnai!

https://ok.ru/video/291793015196

Offline
Tune-L
31. Dec 2006, 13:42 #58

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 18901

Braucu ar: BMW 5GT, BMW 3GT, Volvo V50 R-Design

E34 3.8 EDC

-----------------
Brīvību Palestīnai!

https://ok.ru/video/291793015196

Offline
gest
31. Dec 2006, 13:52 #59

Kopš: 23. Jul 2002

Ziņojumi: 734

Braucu ar: bmw


2006-12-31 13:37, Tune-L rakstīja:
Taa "Nurburgring fahrwerk" opcija nemaz taa nesaucas, parasts EDC
Turklaat taada opcija ir entajiem BMW modeljiem !



Mulkiibas, nav entajiem, taa ir saliidzinoshi reta fiicha un par vinas noderiibu vai jeegu vispaar buutu atsevishch staasts. Man ir S-EDC , domajams EDC ir tas pats.
Offline
Tune-L
31. Dec 2006, 14:11 #60

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 18901

Braucu ar: BMW 5GT, BMW 3GT, Volvo V50 R-Design

Nu ir entajiem !
Taa nav nekaada exclusive fiicha !
Papildapriikojumaa iekjekseejama gandriiz visiem normaalajiem modeljiem



-----------------
Brīvību Palestīnai!

https://ok.ru/video/291793015196

Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips