Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 90 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW X sērija » X5 E53 (2000-2007)

Tēma: X5 E53

AutorsZiņojums
Black_russian
08. Jun 2017, 08:35 #4161

Kopš: 11. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 4469

Braucu ar: BMW


07 Jun 2017, 14:29:09 @JaniVal rakstīja:
Kāds šo ir pētījis?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/bjmpen.html


Cena ir ļoti lēta tadam auto!
Tikko biju Vacija pirku auto klientam un paralleli citam mekleju X5 E53 ar noskr lidz 250k
Neka vispar nav laba zem 8K

Talak skaiti pats :
8000, - EUR
Transports + reģistrešana - 650eur
Parejas izmaksas ~ 200eur

+- labs X izstasies ~ 9000, -EUR
Tad pardēvejam janopelna no tada ieguldijuma minimums 500 - 1000 eur

tad tas ir jau 10k.

Tad kas varetu but labs pa 8k jau ar pardeveja peļņu

Pec bildem ir redzams ka stūre paršuta, cik man bija x5 ar noskr. no 170-300k nevienam nebija nepiecešams paršut stūri

Offline
Quattordici
08. Jun 2017, 09:05 #4162

Kopš: 25. Oct 2016

Ziņojumi: 158

Braucu ar:


08 Jun 2017, 07:26:45 @e34 rakstīja:
Tad tu gribi teikt,ka tev ir vienīgais 4.6is LV , kuram ātrumkābas darbībā stājoties un pārslēdzoties no 2 uz 1 ātrumu nav grūdiena, kā arī tev ir vienīgais 4.6 LV, kuram uzsilušam neskan vanosi NEMAZ

Vins grib tikt vala no vecas misenes, kura ieprieksejais saimnieks gidam ieguldijis. Lai to izdarit es ari rakstitu dajebko (tikai neonacisko fufelu atlimetu)
Offline
Quattordici
08. Jun 2017, 09:06 #4163

Kopš: 25. Oct 2016

Ziņojumi: 158

Braucu ar:


08 Jun 2017, 07:53:35 @rekeds rakstīja:
man ar pie dirsas ko dara un nedara, bet tas, ka vins kā apdirsies reaģēja, lolol.

ps
esmu slims un delfos jau visu sakomenteju


same shit
Offline
Quattordici
08. Jun 2017, 09:15 #4164

Kopš: 25. Oct 2016

Ziņojumi: 158

Braucu ar:


08 Jun 2017, 08:35:46 @Black_russian rakstīja:

07 Jun 2017, 14:29:09 @JaniVal rakstīja:
Kāds šo ir pētījis?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/bjmpen.html


Cena ir ļoti lēta tadam auto!


Nu nestasti ludzu. 8k tagad ir markets normalam FL E53.

Neskaitot lieliski nopakotus / ar zemu un pieradamu nobraukumu. Tas nav viens no siem variantiem)
Offline
SnapOn
08. Jun 2017, 09:41 #4165

Kopš: 09. May 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 359

Braucu ar: M5


07 Jun 2017, 13:12:56 @Quattordici rakstīja:

06 Jun 2017, 22:49:59 @SnapOn rakstīja:
Ir kautkadi baigie kasjaki kas jaskatas 4.8is 2005g??

1) Valvetronic un vanos kludas
2) Nevienmeriga tuksgaita vai vibracijas
3) Piestartejot aukstu motoru - kedes klaboni
4) Labi uzsildot dzineju, parucinat tuksgaita un pec tam iemit grita - ir baltie dumi vai ne
5) atrumkarbas sitieni 2-1 uz karsto. kamer auksta neparslegsies 1-2, vilks pirmo robu
6) abi reduktori
7) motoram ir jabut sausam

Labi apkalpots N62B48 strada loti klusi un vienmerigi, ellu need gandriz nemaz. Tas ir diezgan liels retums, bet tadi motori ir.

Motora apkalposanas izmaksas (rupji):
800-1000 EUR - visas blivas + varstu blives
1800 EUR - visas blives + kedes
1200 EUR - jauni valetronic mezgli, likt lietotus nav jegas
1300-1600 EUR - pilns atrumkarbas rebuild (Vittrans, Raap, Recro)
4x jauni VANOS pat nezinu, bet sim motoram tie kalpo labi.

Kautkaa taa.

Ja pardevejs tev stastis, ka slikta tuksgaita ir norma "vienkarshi janomaina sveces" - tas ir pilnigs bullshit. Ja klat ieguldijumiem motoram + atrumrkarbai iet vel izrusetas durvju malinas + bagaznieka vaki tad var skaitit ka auto ir kapi un cilveki bija braukusi neko isti neieguldijot, un tu busi tas laimigais, kas pec tam forumos visiem stastis ka N62 ir neveiksmigs motors))) Netere savu laiku.

Ok,paldies par infu,n62 motoram nav ne vainas,ikdiena lietoji tadu tik cita bundza,par karbas sitieniem zinu,bija 4.6is paris gadus atpakal un del ta atkratijos no vina.
Esmu cela tagad skatities to 4.8is.
Offline
Quattordici
08. Jun 2017, 10:01 #4166

Kopš: 25. Oct 2016

Ziņojumi: 158

Braucu ar:


Ok,paldies par infu,n62 motoram nav ne vainas,ikdiena lietoji tadu tik cita bundza,par karbas sitieniem zinu,bija 4.6is paris gadus atpakal un del ta atkratijos no vina.
Esmu cela tagad skatities to 4.8is.

melno?

Sista pakala, amurukanis importets caur DE. Prieksa nav originalas IS arkas.

https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12...&oe=593BBDCE

https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12...&oe=593B984A

skaties elektroniku bagaznieka, tur medz but visi kontakti korodejusi ja pakala ir uzsista, vai ir panorama. ieskaitot pastiprinataju kreisaja sparna, kur vispar var but pelke

ja nekas nav taisits pa motoru/karbu, vai ir rusejusas durvju un bagaznieka apmales - nenemt. Vai piedava max 7 EUR. Auto sen jau stav tirdznieciba (+ vari paradit bildes)

[ Šo ziņu laboja Quattordici, 08 Jun 2017, 10:21:37 ]

Offline
Ridlihs
09. Jun 2017, 17:53 #4167

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4666

Braucu ar: gandrīz geļiku


08 Jun 2017, 09:41:34 @SnapOn rakstīja:

07 Jun 2017, 13:12:56 @Quattordici rakstīja:

06 Jun 2017, 22:49:59 @SnapOn rakstīja:
Ir kautkadi baigie kasjaki kas jaskatas 4.8is 2005g??

1) Valvetronic un vanos kludas
2) Nevienmeriga tuksgaita vai vibracijas
3) Piestartejot aukstu motoru - kedes klaboni
4) Labi uzsildot dzineju, parucinat tuksgaita un pec tam iemit grita - ir baltie dumi vai ne
5) atrumkarbas sitieni 2-1 uz karsto. kamer auksta neparslegsies 1-2, vilks pirmo robu
6) abi reduktori
7) motoram ir jabut sausam

Labi apkalpots N62B48 strada loti klusi un vienmerigi, ellu need gandriz nemaz. Tas ir diezgan liels retums, bet tadi motori ir.

Motora apkalposanas izmaksas (rupji):
800-1000 EUR - visas blivas + varstu blives
1800 EUR - visas blives + kedes
1200 EUR - jauni valetronic mezgli, likt lietotus nav jegas
1300-1600 EUR - pilns atrumkarbas rebuild (Vittrans, Raap, Recro)
4x jauni VANOS pat nezinu, bet sim motoram tie kalpo labi.

Kautkaa taa.

Ja pardevejs tev stastis, ka slikta tuksgaita ir norma "vienkarshi janomaina sveces" - tas ir pilnigs bullshit. Ja klat ieguldijumiem motoram + atrumrkarbai iet vel izrusetas durvju malinas + bagaznieka vaki tad var skaitit ka auto ir kapi un cilveki bija braukusi neko isti neieguldijot, un tu busi tas laimigais, kas pec tam forumos visiem stastis ka N62 ir neveiksmigs motors))) Netere savu laiku.

Ok,paldies par infu,n62 motoram nav ne vainas,ikdiena lietoji tadu tik cita bundza,par karbas sitieniem zinu,bija 4.6is paris gadus atpakal un del ta atkratijos no vina.
Esmu cela tagad skatities to 4.8is.


biji?
Offline
SnapOn
10. Jun 2017, 17:14 #4168

Kopš: 09. May 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 359

Braucu ar: M5


09 Jun 2017, 17:53:32 @Ridlihs rakstīja:

08 Jun 2017, 09:41:34 @SnapOn rakstīja:

07 Jun 2017, 13:12:56 @Quattordici rakstīja:

06 Jun 2017, 22:49:59 @SnapOn rakstīja:
Ir kautkadi baigie kasjaki kas jaskatas 4.8is 2005g??

1) Valvetronic un vanos kludas
2) Nevienmeriga tuksgaita vai vibracijas
3) Piestartejot aukstu motoru - kedes klaboni
4) Labi uzsildot dzineju, parucinat tuksgaita un pec tam iemit grita - ir baltie dumi vai ne
5) atrumkarbas sitieni 2-1 uz karsto. kamer auksta neparslegsies 1-2, vilks pirmo robu
6) abi reduktori
7) motoram ir jabut sausam

Labi apkalpots N62B48 strada loti klusi un vienmerigi, ellu need gandriz nemaz. Tas ir diezgan liels retums, bet tadi motori ir.

Motora apkalposanas izmaksas (rupji):
800-1000 EUR - visas blivas + varstu blives
1800 EUR - visas blives + kedes
1200 EUR - jauni valetronic mezgli, likt lietotus nav jegas
1300-1600 EUR - pilns atrumkarbas rebuild (Vittrans, Raap, Recro)
4x jauni VANOS pat nezinu, bet sim motoram tie kalpo labi.

Kautkaa taa.

Ja pardevejs tev stastis, ka slikta tuksgaita ir norma "vienkarshi janomaina sveces" - tas ir pilnigs bullshit. Ja klat ieguldijumiem motoram + atrumrkarbai iet vel izrusetas durvju malinas + bagaznieka vaki tad var skaitit ka auto ir kapi un cilveki bija braukusi neko isti neieguldijot, un tu busi tas laimigais, kas pec tam forumos visiem stastis ka N62 ir neveiksmigs motors))) Netere savu laiku.

Ok,paldies par infu,n62 motoram nav ne vainas,ikdiena lietoji tadu tik cita bundza,par karbas sitieniem zinu,bija 4.6is paris gadus atpakal un del ta atkratijos no vina.
Esmu cela tagad skatities to 4.8is.


biji?

Biju,auto itka bija labs,bet del motora klabonas aukstam tomer nolemu vinu nenemt.
Un kartejo reizi sapratu ka no 7er parkaot X5 ir gruti.
Offline
Ridlihs
10. Jun 2017, 17:15 #4169

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4666

Braucu ar: gandrīz geļiku

nu nez, man bija ļoti labs e65, pārkāpu uz e53 un esmu ļoti apmierināts

p.s.

šito skatījies? https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/hbgmd.html

[ Šo ziņu laboja Ridlihs, 10 Jun 2017, 17:25:43 ]

Offline
SnapOn
10. Jun 2017, 20:42 #4170

Kopš: 09. May 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 359

Braucu ar: M5


10 Jun 2017, 17:15:53 @Ridlihs rakstīja:
nu nez, man bija ļoti labs e65, pārkāpu uz e53 un esmu ļoti apmierināts

p.s.

šito skatījies? https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/hbgmd.html

Nu man ari ir labs e65,bet x5 e53 ir tads novecojis tomer salidzinajuma ar e65,kautvai salidzinot e53 dsp ar e65 L7 skanu bet tie tomer ir divi dazadi auto.
Skatijos LeMans blue 2005g x5 kurs nav ss.lv.
Offline
Asch
10. Jun 2017, 22:50 #4171

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4190

Braucu ar:

Jus tadi interesnti kadri, salidzinat dazadas automasinas. Tad jau iks bez dsp biku talak aizbrauc ziemas putenos un sudigakos LV celos. Salidzinajums sviestains, bet tikpat logisks
Offline
PowerBMW
10. Jun 2017, 23:11 #4172

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:


10 Jun 2017, 17:15:53 @Ridlihs rakstīja:
nu nez, man bija ļoti labs e65, pārkāpu uz e53 un esmu ļoti apmierināts

p.s.

šito skatījies? https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/hbgmd.html


Tur taču bomžu noss mļa kur domu vispār var pieļaut braukt skatīties
Ja nespēja pieliet no rūpnīcas paredzēto degvielu nahuj vispār tādu auto pirkt ir sevišķi IS?M/S utt.
Offline
martinsz
11. Jun 2017, 00:40 #4173

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5899

Braucu ar: miseni


10 Jun 2017, 23:11:08 @PowerBMW rakstīja:

10 Jun 2017, 17:15:53 @Ridlihs rakstīja:
nu nez, man bija ļoti labs e65, pārkāpu uz e53 un esmu ļoti apmierināts

p.s.

šito skatījies? https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/hbgmd.html


Tur taču bomžu noss mļa kur domu vispār var pieļaut braukt skatīties
Ja nespēja pieliet no rūpnīcas paredzēto degvielu nahuj vispār tādu auto pirkt ir sevišķi IS?M/S utt.

Pneimo ari izravets

-----------------
...
Offline
gaazesmird
11. Jun 2017, 00:44 #4174

Kopš: 27. Feb 2016

Ziņojumi: 2843

Braucu ar: ogres statoila soļkja mucu


10 Jun 2017, 23:11:08 @PowerBMW rakstīja:

10 Jun 2017, 17:15:53 @Ridlihs rakstīja:
nu nez, man bija ļoti labs e65, pārkāpu uz e53 un esmu ļoti apmierināts

p.s.

šito skatījies? https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/hbgmd.html


Tur taču bomžu noss mļa kur domu vispār var pieļaut braukt skatīties
Ja nespēja pieliet no rūpnīcas paredzēto degvielu nahuj vispār tādu auto pirkt ir sevišķi IS?M/S utt.


+69 soreiz jaapiekriit tam pamulkjim. diemzel taada ir patiesiiba.
Offline
mperformance
11. Jun 2017, 03:02 #4175

Kopš: 19. Apr 2017

Ziņojumi: 75

Braucu ar:


10 Jun 2017, 16:53:46 @IB rakstīja:
Vēlos pārtaisīt Webasto Thermo top Z uz top C, lai varētu palaist ar pulti un siltu arī salons nevis tikai dzinējs.
Ir kādam pieredze, kas tieši ir jāmaina?

Varbūt kāds var piedāvāt komplektu

3.0D 2004


Thermo top Z silst salons, bet C abi divi! Nedomāju,ka Tu gribi,lai salons kļūtu 2x vēsāks tieši ziemā,jo webastas jauda būs tā pati uz 2x lielāku apsildi! Tur ir vārsts ,kas atver piekļuvi uz tosolu... sākuma bija C krāsniņas! Klienti sūdzējās,ka saloni vēsi un bmw pārgāja uz Z tipu!
Pulti un telestartu nopērc kaut ebay un no Lietuvas Tev atsūtīs un pats piekodē 5sek laikā! Vasarā slēgsies tik ventilators, tipa izgaiņāt karsto gaisu, bet tas gaiss pūš karsts karstā saulainā laikā,ja autiņš ir Saulē

[ Šo ziņu laboja mperformance, 11 Jun 2017, 03:03:32 ]

Offline
Ridlihs
11. Jun 2017, 12:37 #4176

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4666

Braucu ar: gandrīz geļiku


10 Jun 2017, 20:42:10 @SnapOn rakstīja:

10 Jun 2017, 17:15:53 @Ridlihs rakstīja:
nu nez, man bija ļoti labs e65, pārkāpu uz e53 un esmu ļoti apmierināts

p.s.

šito skatījies? https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/hbgmd.html

Nu man ari ir labs e65,bet x5 e53 ir tads novecojis tomer salidzinajuma ar e65,kautvai salidzinot e53 dsp ar e65 L7 skanu bet tie tomer ir divi dazadi auto.
Skatijos LeMans blue 2005g x5 kurs nav ss.lv.



nu ņem e70 un miers
Offline
Ridlihs
11. Jun 2017, 12:40 #4177

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4666

Braucu ar: gandrīz geļiku


10 Jun 2017, 22:50:04 @Asch rakstīja:
Jus tadi interesnti kadri, salidzinat dazadas automasinas. Tad jau iks bez dsp biku talak aizbrauc ziemas putenos un sudigakos LV celos. Salidzinajums sviestains, bet tikpat logisks


kas tur sviestains salīdzināt visus auto ar kuriem braukts vai bijuši?
dīvaini....
Offline
Ridlihs
11. Jun 2017, 12:41 #4178

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4666

Braucu ar: gandrīz geļiku


11 Jun 2017, 00:44:31 @gaazesmird rakstīja:

10 Jun 2017, 23:11:08 @PowerBMW rakstīja:

10 Jun 2017, 17:15:53 @Ridlihs rakstīja:
nu nez, man bija ļoti labs e65, pārkāpu uz e53 un esmu ļoti apmierināts

p.s.

šito skatījies? https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/hbgmd.html


Tur taču bomžu noss mļa kur domu vispār var pieļaut braukt skatīties
Ja nespēja pieliet no rūpnīcas paredzēto degvielu nahuj vispār tādu auto pirkt ir sevišķi IS?M/S utt.


+69 soreiz jaapiekriit tam pamulkjim. diemzel taada ir patiesiiba.


tu pats ar koijota sagāzētu ļerkatu zibināji
Offline
PowerBMW
11. Jun 2017, 16:24 #4179

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:


11 Jun 2017, 12:41:45 @Ridlihs rakstīja:

11 Jun 2017, 00:44:31 @gaazesmird rakstīja:

10 Jun 2017, 23:11:08 @PowerBMW rakstīja:

10 Jun 2017, 17:15:53 @Ridlihs rakstīja:
nu nez, man bija ļoti labs e65, pārkāpu uz e53 un esmu ļoti apmierināts

p.s.

šito skatījies? https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/hbgmd.html


Tur taču bomžu noss mļa kur domu vispār var pieļaut braukt skatīties
Ja nespēja pieliet no rūpnīcas paredzēto degvielu nahuj vispār tādu auto pirkt ir sevišķi IS?M/S utt.


+69 soreiz jaapiekriit tam pamulkjim. diemzel taada ir patiesiiba.


tu pats ar koijota sagāzētu ļerkatu zibināji


hmmm neatminos
vienīgais ir bijis sūdbārs sūdbaks, bet ar ne mans. salauz to sūdu nebija iespējams un gāzi/eļļu/antifrīzu /benzīnu tērēja vienādās proporcijās
Offline
Arturiks
11. Jun 2017, 16:47 #4180

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9010

Braucu ar: 26 & 26

Tādu vecu miseni ar 4.8 bez gāzes vsp ir grēks braukt.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo