Online

Pašreiz BMWPower skatas 99 viesi un 32 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW X sērija » X5 E53 (2000-2007)

Tēma: X5 E53

AutorsZiņojums
Avenger
19. Aug 2010, 19:44 #21

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 1233

Braucu ar: e39, mtb un :gāzi:

e53 X5 ipasnieki!

ir kads licis DVD pleijeri?
ir dzirdets par pleijeriem ar usb izeju (nosaukums laikam BOA)
atsauksmes?
Offline
Avenger
25. Aug 2010, 18:04 #22

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 1233

Braucu ar: e39, mtb un :gāzi:

nu glauni Tev
da nee, man pietiek caur original ekraanu, galvenais, lai usb izeja uz salonu!
Offline
janeks7
14. Oct 2010, 10:44 #23

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 2484

Braucu ar: G3 & 968M

Varbūt kādam ir X5 e53 panorāmas lūka
Vajag dažas detaļas
Online
Mikuzz
28. May 2011, 16:20 #24

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 40371

Braucu ar: Transporta līdzekli

X5 populārākos mīnusus kāds var nodiktēt?

4.4 ķēde, pneimo piekare, sadales kārba, pārnesumkārba, to es zinu, bet vai tas ir visiem un tiešām tik slikti?
Offline
Mikuzz
19. Jun 2011, 23:21 #25

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 40371

Braucu ar: Transporta līdzekli

Pietiek klusēt
Offline
kawaracer
19. Jun 2011, 23:36 #26

Kopš: 04. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2659

Braucu ar: XY74, YX74, YZ74, FXFBS


19 Jun 2011, 23:21:49 Mikuzz rakstīja:
Pietiek klusēt


Labi uzskaitīji - vēl piemet ģenerātoru ar dzesi, kas arī nav lēts un piekares remonti arī pārsvarā ir simtos nevis desmitos skaitāmi.
Kaut salīdzinoši ar konkurentiem X`s ir lētāks apkopē.


-----------------
Rezerves daļas un serviss visiem itāļu auto, kā arī JEEP, Chrysler, Dodge, Hyundai, Suzuki, Isuzu, SsangYong un SEAT.

www.fiatautoparts.lv
www.cjdparts.lv

Offline
Black
19. Jun 2011, 23:47 #27

Kopš: 27. Mar 2003

Ziņojumi: 1784

Braucu ar: 1


28 May 2011, 16:20:34 Mikuzz rakstīja:
X5 populārākos mīnusus kāds var nodiktēt?

4.4 ķēde, pneimo piekare, sadales kārba, pārnesumkārba, to es zinu, bet vai tas ir visiem un tiešām tik slikti?


bija taads 4.4 iks. viss bija kulee, nekas nepliisa, viss stradaja. pmeimo piekarei kaut kads deveejs nobeidzaas - 20ls laikam. kaa jebkuram auto - kaa lietots, taadas analiizes.
Offline
Avenger
14. Jul 2011, 17:16 #28

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 1233

Braucu ar: e39, mtb un :gāzi:

ir kādam uz e53 izlecis: CHECK NUMPLATE LIGHT?
lampiņu nomaiņa nelīdz - cik tā numurzīmes plate maksā un moš kāds zin kodu?
Offline
janeks7
26. Jul 2011, 16:43 #29

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 2484

Braucu ar: G3 & 968M

Vai x5 apm 00 gadā nāca arī ar orig disku magnetafoniem,vai tikai kasešu

[ Šo ziņu laboja janeks7, 26 Jul 2011, 17:04:37 ]

Online
SA
25. Jan 2012, 13:17 #30

Kopš: 07. Apr 2011

No: Jūrmala

Ziņojumi: 424

Braucu ar: G un X

Ir kādi ietekumi par konkrēto modeli? Interesē vai 2002.g pirms "sejas" modelim, arī kārba skaitās vēl vecā, vai tas tikai dīzeļiem salīzinot jau ar facelifta modeli?
Un kas visvairāk interesē pirms facelifta modelis ar benz.dzinēju ir vērts izskatīt vai tomēr labak faclifta versiju(interesē tīri tehniskā puse, tas, ka smukāks,jaudīgāks utt, ir skaidrs)

Pie šī modeļa runājot, kaut kā māc šaubas tā cena, liekas pārāk zema, varbūt dēļ motora apjoma.....jo zinu, ka ar BMW ir līdzīgi kā ar Mercedes..."Nekas nevar būt dārgāks, kā lēts Mercedes"
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/cjipf.html

[ Šo ziņu laboja SA, 25 Jan 2012, 13:19:15 ]

Offline
CP17
25. Jan 2012, 19:26 #31

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 7

Braucu ar: Drapakiem


25 Jan 2012, 13:17:58 SA rakstīja:
Ir kādi ietekumi par konkrēto modeli? Interesē vai 2002.g pirms "sejas" modelim, arī kārba skaitās vēl vecā, vai tas tikai dīzeļiem salīzinot jau ar facelifta modeli?
Un kas visvairāk interesē pirms facelifta modelis ar benz.dzinēju ir vērts izskatīt vai tomēr labak faclifta versiju(interesē tīri tehniskā puse, tas, ka smukāks,jaudīgāks utt, ir skaidrs)

Pie šī modeļa runājot, kaut kā māc šaubas tā cena, liekas pārāk zema, varbūt dēļ motora apjoma.....jo zinu, ka ar BMW ir līdzīgi kā ar Mercedes..."Nekas nevar būt dārgāks, kā lēts Mercedes"
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/cjipf.html

Tas ir lēti? Nu hvz... tur tak viss purns ir mainīts... + 4,6is liekas ka nebija tas labākais variants - patēriņš/gaitas īpašības, cita lieta ir e53 karalim 4,8isam, tik viņi bija tikai FL palabojat, ja kļūdos. Šķiet ka sabinchikam bija kādreiz tāds un vēl joprojām tāds ir Puxxx
Edit: pārskatījos, redzēju cenu 10pakas LS

[ Šo ziņu laboja CP17, 25 Jan 2012, 19:30:42 ]



-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
Puuchuks
25. Jan 2012, 19:33 #32

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW

e53 benzīnnieki pēc feislifta ir stipri jaudīgāki, bet par kārbu atšķirībām nekas nav lasīts

4.4i ir ceļš, kuru iet
3.0i ir tikpat rijīgs un neiet, 4.6is (konkrētais slud) kārba netur jaudīgo motoru, 4.8is ir atkal viss labi
Offline
Mikuzz
25. Jan 2012, 19:50 #33

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 40371

Braucu ar: Transporta līdzekli

4.6is nāk tikai pirmsfeislifta, tā kā purns mainīts, citi liek jo smukāk, citi jo nebija vairs

4.8is būs labāks un ņiprāks, bet krietni dārgāks.

Par 3.0i patēriņu nepiekritīšu, neiet, bet nerij ar tik daudz. Ar 2T tomēr nav baigi jālido
Offline
CP17
25. Jan 2012, 19:55 #34

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 7

Braucu ar: Drapakiem


25 Jan 2012, 19:50:15 Mikuzz rakstīja:
Par 3.0i patēriņu nepiekritīšu, neiet, bet nerij ar tik daudz.

Tu esi pirmais no kura to dzirdu
Līdzīgi ir ar kkādiem e36 316i utt...

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
Mikuzz
25. Jan 2012, 20:05 #35

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 40371

Braucu ar: Transporta līdzekli


25 Jan 2012, 19:55:23 CP17 rakstīja:
Tu esi pirmais no kura to dzirdu
Līdzīgi ir ar kkādiem e36 316i utt...



Man patēriņš ir 14.3 un braucu es pietiekami asi. Tas nav daudz.

Toties man atkrīt neturošās kārbas/sadales kārbas, anālā pneimopiekare, ūdensdzeses ģenerators, pastiprināti dilstošās ķēdes un nopuņķojies V8 ar grabošiem vanosiem.

Viņš neiet, bet tas atmaksājas.
Offline
Dj
25. Jan 2012, 20:31 #36

Kopš: 31. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 1828

Braucu ar: "UAZiku" FM-3000, 325 huļigānu AN-3000


25 Jan 2012, 20:05:31 Mikuzz rakstīja:

25 Jan 2012, 19:55:23 CP17 rakstīja:
Tu esi pirmais no kura to dzirdu
Līdzīgi ir ar kkādiem e36 316i utt...



Man patēriņš ir 14.3 un braucu es pietiekami asi. Tas nav daudz.

Toties man atkrīt neturošās kārbas/sadales kārbas, anālā pneimopiekare, ūdensdzeses ģenerators, pastiprināti dilstošās ķēdes un nopuņķojies V8 ar grabošiem vanosiem.

Viņš neiet, bet tas atmaksājas.


Man arī atkrīt viss iepriekš minētais. Toties autiņš iet! Un rij ap 10 l/100km pilsētā un 6,5-7,0 l/100km ārpus pilsētas!
Uzskatiet to par reklāmu, ja kāds grib iegādāties labu 3,0d facelift e53 - laipni lūdzam!
http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=5235

-----------------
Offline
janchikz
25. Jan 2012, 20:35 #37

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7301

Braucu ar:


25 Jan 2012, 20:31:05 Dj rakstīja:

25 Jan 2012, 20:05:31 Mikuzz rakstīja:

25 Jan 2012, 19:55:23 CP17 rakstīja:
Tu esi pirmais no kura to dzirdu
Līdzīgi ir ar kkādiem e36 316i utt...



Man patēriņš ir 14.3 un braucu es pietiekami asi. Tas nav daudz.

Toties man atkrīt neturošās kārbas/sadales kārbas, anālā pneimopiekare, ūdensdzeses ģenerators, pastiprināti dilstošās ķēdes un nopuņķojies V8 ar grabošiem vanosiem.

Viņš neiet, bet tas atmaksājas.


Man arī atkrīt viss iepriekš minētais. Toties autiņš iet! Un rij ap 10 l/100km pilsētā un 6,5-7,0 l/100km ārpus pilsētas!
Uzskatiet to par reklāmu, ja kāds grib iegādāties labu 3,0d facelift e53 - laipni lūdzam!
http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=5235
Platās arkas prasās vairāk, kā ēst
Offline
Dj
25. Jan 2012, 20:36 #38

Kopš: 31. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 1828

Braucu ar: "UAZiku" FM-3000, 325 huļigānu AN-3000


25 Jan 2012, 20:35:34 janchikz rakstīja:

25 Jan 2012, 20:31:05 Dj rakstīja:
Man arī atkrīt viss iepriekš minētais. Toties autiņš iet! Un rij ap 10 l/100km pilsētā un 6,5-7,0 l/100km ārpus pilsētas!
Uzskatiet to par reklāmu, ja kāds grib iegādāties labu 3,0d facelift e53 - laipni lūdzam!
http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=5235
Platās arkas prasās vairāk, kā ēst

Ar ziemenēm paskats tizls, tādēļ nolēmu arkas platās nelikt.

-----------------
Offline
CP17
25. Jan 2012, 20:37 #39

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 7

Braucu ar: Drapakiem

arī uzskatu ka 3.0d ir ceļš ejamais, katrā ziņā ne 3,0i vai 3,6is kkas tur neveiksmīgs apēsts bija, kad sapāroja to virsbūvi un motoru...

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
Mikuzz
25. Jan 2012, 20:51 #40

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 40371

Braucu ar: Transporta līdzekli

Es nesūdzos
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips