Online

Pašreiz BMWPower skatās 113 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: E46 īpašnieku topiks II

AutorsZiņojums
RSAWorkshop
23. Aug 2018, 14:51 #10801

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6071

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Sprauslas var būt dažādas

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Bumme
23. Aug 2018, 15:39 #10802

Kopš: 27. Jun 2018

Ziņojumi: 67

Braucu ar: E46 3.0d

Okey nu to es sapratu, jo strādāt viņa strādāja un bembisti man te arī teica, ka būs okey. Vienkārši vienai sprauslai bija rakstīts virsū, ka strādā ( viņas tur čupā bija iekš dīzeļa ieliktas) un tai vienai bija kaut kas rakstīts vēl, baidos, ka varbūt rakstīts - lej, bet nu es nezinu. Sliktas pazīmes viņa vispār neizrāda.

Par ko esmu sabijies, ka ļoti retos gadījumos kad nobrauc ilgākus gabalus tad griežot maaaazliet, mazliet ilgāk pielec dzinējs. Bet nu toties kad mašīna pa nakti nostāv uzreiz ar pirmo griezienu jau pielec.

Šad tad uz 3.5-4k apgriezieniem vēl liekas, ka ta ka vārsts mazliet sistos, metāliska skaņa, bet to tikai kādas 2x izbaudīju un arī tikai kad ieklausījos kārtīgi, mož vienkārši dīzelis nekad nav bijis man
Offline
ne
30. Aug 2018, 12:01 #10803

Kopš: 21. Jun 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 12

Braucu ar:

Sveiciens.

2001, 2.5 benz/gāze, mehānika.

Pirms pāris ned nomainītas jaunas baracuda gāzes sprauslas. (sveces arī visas mainītas salīdzinoši nesen) Braucot uz gāzi un berot grīdā, mašīna "rīstās/raustās" (galveno kārt 2. un 3. ātrumā)

BET

Ja no 1. uz 2. utt pārslēdaz ap 3-3.5 apgriezieniem, raustīšanās nav. Tā pat arī ja uzsāk lēnām, arī neraustās. UZ BENZĪNU TO NEJŪT GANDRĪZ VISPĀR.

Indukcijas spoles?

Offline
bmwaddict
30. Aug 2018, 12:36 #10804

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


30 Aug 2018, 12:01:15 @ne rakstīja:


Ja no 1. uz 2. utt pārslēdaz ap 3-3.5 apgriezieniem, raustīšanās nav. Tā pat arī ja uzsāk lēnām, arī neraustās. UZ BENZĪNU TO NEJŪT GANDRĪZ VISPĀR.

Indukcijas spoles?



Pilniigi iespeejams ka spoles. Man ir bijis liidziigi kad raustaas atkariibaa no slodzes un izraadiijaas spole. Piesleedz skaneri paskaties mosh tur ir misfires..


Offline
FFL
30. Aug 2018, 14:20 #10805

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:


30 Aug 2018, 12:01:15 @ne rakstīja:
Sveiciens.

2001, 2.5 benz/gāze, mehānika.

Pirms pāris ned nomainītas jaunas baracuda gāzes sprauslas. (sveces arī visas mainītas salīdzinoši nesen) Braucot uz gāzi un berot grīdā, mašīna "rīstās/raustās" (galveno kārt 2. un 3. ātrumā)

BET

Ja no 1. uz 2. utt pārslēdaz ap 3-3.5 apgriezieniem, raustīšanās nav. Tā pat arī ja uzsāk lēnām, arī neraustās. UZ BENZĪNU TO NEJŪT GANDRĪZ VISPĀR.

Indukcijas spoles?



Tieši šāda paša rakstura problēma novērojama, ja gāzes balons novietots tā, ka ventilis ir no priekšas, līdz ar to šķidrā gāzes masa vienā mirklī saskrien uz aizmuguri kad paātrinies. Izteikti jūt kad maz zupas palicis
Offline
ne
30. Aug 2018, 14:50 #10806

Kopš: 21. Jun 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 12

Braucu ar:


30 Aug 2018, 14:20:09 @FFL rakstīja:

30 Aug 2018, 12:01:15 @ne rakstīja:
Sveiciens.

2001, 2.5 benz/gāze, mehānika.

Pirms pāris ned nomainītas jaunas baracuda gāzes sprauslas. (sveces arī visas mainītas salīdzinoši nesen) Braucot uz gāzi un berot grīdā, mašīna "rīstās/raustās" (galveno kārt 2. un 3. ātrumā)

BET

Ja no 1. uz 2. utt pārslēdaz ap 3-3.5 apgriezieniem, raustīšanās nav. Tā pat arī ja uzsāk lēnām, arī neraustās. UZ BENZĪNU TO NEJŪT GANDRĪZ VISPĀR.

Indukcijas spoles?



Tieši šāda paša rakstura problēma novērojama, ja gāzes balons novietots tā, ka ventilis ir no priekšas, līdz ar to šķidrā gāzes masa vienā mirklī saskrien uz aizmuguri kad paātrinies. Izteikti jūt kad maz zupas palicis


Vai tiešām būtu jēga patestēt pret kalnu ar maz gāzi balonā? Lētāk nekā uzreiz skriet spoles mainīt būs
Offline
Bumme
04. Sep 2018, 08:18 #10807

Kopš: 27. Jun 2018

Ziņojumi: 67

Braucu ar: E46 3.0d

330d 2001.g 135kw automāts

Problēmiņa sekojoša, principā kā ir aukstāks laiks ārā, nu, ikdienā +/- no tiem rītiem ap 14 grādiem tagad ir, sāku just to, kad pazuda karstais laiks +20 grādi apmēram.

Piedarbināt nav problēmas, pielec uz pus griezienu, bet apgriezieni mazliet pēc brīža sāk raustīties, nav tā, ka tahometrā var redzēt baigās izmaiņas, +/- ap 100-200 apgriezieniem lēkā, pēc 15-20sec motors vienmērīgi sāk strādāt.
Vairāk tā motora skaņa, ka ta ka nevienmērīgi skan nekā šausmīgi apgriezieni lēkā, bet nu bail, kas notiks vēl pie mīnusiem. Jo nezinu kā sprauslas strādā kad ir aukstāks laiks(nezinu to darbību siltam/aukstam)

Kvēlsveces man strādājot visas,sprauslas diagnostikā korekcijas +/- ap 1 visam rādija pie uzsiluša motora siltajā laikā.
Bet nu varbūt tās ir sprauslas, vai vismaz kāda no tām.

Help?!

[ Šo ziņu laboja Bumme, 04 Sep 2018, 10:50:06 ]

Offline
Raifers
04. Sep 2018, 10:28 #10808

Kopš: 24. Sep 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar: ē7desnt

Atbildot uz pēdējo jautājumu - degvielas priekšsildītājs filtra korpusā varētu būt pie vainas, nobraucu 3 gadus un neremontēju, nav vērts iespringt, manuprāt
Offline
Bumme
04. Sep 2018, 11:18 #10809

Kopš: 27. Jun 2018

Ziņojumi: 67

Braucu ar: E46 3.0d

Jā, varbūt arī tas, cik viņš izmaksā un cik liela iespēja, ka tā ir tā vaina?

Jo tie apgriezieni staigā diezgan vienmērīgi, ilgst aptuveni 1minūti...

Vai arī aukstā laikā labāk jūtama sprauslu darbība cik viņas ir labas un vairāk skatīties uz to? Jo kompis mašīnai visu uzrāda, ka ir perfekti.
Offline
Re5tepa
04. Sep 2018, 12:16 #10810

Kopš: 20. Apr 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 808

Braucu ar: //m-pakotu traktoru

"kompis" arī to var parādīt.
jauns ap 200e, no lietota liela jēga nebūs. + vēl apskaties vai elektriskais cirkulācijas sūknis strādā.
ziemā ir daudz patīkamāk, ja tas sildītājs strādā. ;
)
Offline
Bumme
12. Sep 2018, 09:13 #10811

Kopš: 27. Jun 2018

Ziņojumi: 67

Braucu ar: E46 3.0d

Ik pa laikam esmu ievērojis savam e46 330d 2001g 135kw automātam, ka no pannas notek viena pilīte eļļas.

VISI līmeņi ir perfekti, speciāli motoram arī eļļu piepildīju līdz maksimālai robežai, lai redzētu labāk cik man pazudis ja nu tas no motora.

Turbīna nesulo, pannu noņēmu es nevaru atrast no kurienes jopcik tā eļļa varētu nākt.

Ir aizdomas, ka no šupes kur pārbauda eļļu ik pa laikam notek, kādam tā ir bijis? Jo mazliet uztraucos
Liku M57 dzinēju no 530d mašīnas un tur tā šupes vieta platāka bija un manam 330 iespiest dabūja.
Ir idejas kur paskatīties?
Offline
valainis
19. Sep 2018, 23:31 #10812

Kopš: 30. Dec 2015

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Šodien stāvu korķī. Temperatūra bija normāla. Paukš! Tvaiku mākonis un tosols pa visu ielu. Izrādās bačoks pārplīsa. Plaisa pa bačoka stūri gandrīz no augšas līdz lejai.
Kāds zin, kas varētu būt par iemeslu?
E46 325ci
Offline
disappear
20. Sep 2018, 00:01 #10813

Kopš: 13. Jan 2017

No: Jūrmala

Ziņojumi: 56

Braucu ar: 420nm


19 Sep 2018, 23:31:09 @valainis rakstīja:
Šodien stāvu korķī. Temperatūra bija normāla. Paukš! Tvaiku mākonis un tosols pa visu ielu. Izrādās bačoks pārplīsa. Plaisa pa bačoka stūri gandrīz no augšas līdz lejai.
Kāds zin, kas varētu būt par iemeslu?
E46 325ci

Vecs bačoks, tak diezgan tipiska e46 problēma, liec jaunu un brauc.
Offline
Infinite
20. Sep 2018, 00:05 #10814

Kopš: 15. Mar 2016

Ziņojumi: 41

Braucu ar:

Pavisam ierasta e46 problēma. Vnk ar vecumu tam bačokam temperatūras ietekmē parādās mikroplaisas, kas vienā brīdī aiziet pa gaisu.
Offline
marcis74
20. Sep 2018, 00:53 #10815

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1037

Braucu ar: 330g; S1000XR


19 Sep 2018, 23:31:09 @valainis rakstīja:
Šodien stāvu korķī. Temperatūra bija normāla. Paukš! Tvaiku mākonis un tosols pa visu ielu. Izrādās bačoks pārplīsa. Plaisa pa bačoka stūri gandrīz no augšas līdz lejai.
Kāds zin, kas varētu būt par iemeslu?
E46 325ci


Pārbaudi arī caurules. No vecuma tām mēdz atslāņoties iekšējā gumijas kārta un aizklāt lielāko daļu no caurules šķērsgriezuma. Man savulaik tā uzgāja gaisā E36 izplešanās trauks.

Pipelštoki, jūs iemācīsities runāt latviski?!?!!
Offline
Zeds
20. Sep 2018, 10:52 #10816

Kopš: 15. Jul 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: Q7

Kaut kad izdega xenons, sadomāju nomainīt - a tur viss kontakts ko liek uz spuldzes sakusis.

Vai to kontaktu var atsevišķi nomainīt? vai arī tur nopietnāks ieberziens?

[ Šo ziņu laboja Zeds, 20 Sep 2018, 11:10:53 ]

Offline
RSAWorkshop
20. Sep 2018, 12:13 #10817

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6071

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Drošāk būtu nomainīt visu aizdedzes elementu
Sakusa jo brīžiem nebija kontakts un uzkarsa

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
krushh
22. Sep 2018, 22:14 #10818

Kopš: 28. Feb 2014

Ziņojumi: 481

Braucu ar: 1313, 98

Slēdzot ar atslēgu var aizslēgt un atslēgt visas durvis. Spiežot lock ar atslēgas remote - aizslēdzās visas, izņemot šofera durvis.
Offline
Alkaans
27. Sep 2018, 21:22 #10819

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC

Var kāds iedot lūdzu linku uz e46 Navigācijas disku? Es sapratu ka ir MK4? Draugam vajag
S609A 
Navigation system Professional
S550A 
On-board computer

Offline
Asch
27. Sep 2018, 22:07 #10820

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4190

Braucu ar:

Kada atskiriba ir e46 reikam ar dazadiem kodiem? Nebija ta, ka pati reika ir visiem kodiem vienada, bet atskiras uzkare?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo