Online

Pašreiz BMWPower skatās 157 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: E36 pēc 2 dienu stāvēšanas nestartējas

AutorsZiņojums
Whisper
24. Oct 2006, 09:58 #1

Kopš: 03. Feb 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 53

Braucu ar: X5

Īsāk sakot, BMW 328i E36, pēc divām dienām stāvēšanas atteicās darbināties. Pirms tam viss bija lieliski. No sākuma it kā pieleca, bet tad uzreiz noslāpa un viss. Pieslēdzot pie kompja nevienas kļudas netika atrasts, benzīns arī iet, sveces slapjas, dzirkstele arī ir. Vecis ar kompi pateica, ka 99% vaina ir mehānikā, bet kur vēl kaut ko meklēt? Varbūt kādam tā ir gadījies?
Offline
7788
24. Oct 2006, 10:10 #2

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


2006-10-24 09:58, Whisper rakstīja:
Īsāk sakot, BMW 328i E36, pēc divām dienām stāvēšanas atteicās darbināties. Pirms tam viss bija lieliski. No sākuma it kā pieleca, bet tad uzreiz noslāpa un viss. Pieslēdzot pie kompja nevienas kļudas netika atrasts, benzīns arī iet, sveces slapjas, dzirkstele arī ir. Vecis ar kompi pateica, ka 99% vaina ir mehānikā, bet kur vēl kaut ko meklēt? Varbūt kādam tā ir gadījies?

varbut tev kaadi UB gudrie specialisti signalizaciju liekot vadus pagraizijusi, nelodejot vadus satin, masina pastavela, oksidacija, korozija un se tev, strava neplus cik vajag un dirsaa!!!!
Offline
Almeda
26. Oct 2006, 21:13 #3

Kopš: 01. Oct 2006

Ziņojumi: 36

Braucu ar: 92’BMW 318i

Negribeeju taisiit jaunu topiku. Kaads var pateikt cik maksaa dzeseeshanas iekaartai taa "termo mufta" (ja, kas angliskais nosaukums "FAN COUPLING").
Offline
flints
26. Oct 2006, 21:23 #4

Kopš: 16. Jul 2005

Ziņojumi: 195

Braucu ar: ///M5, e39


2006-10-26 21:13, Almeda rakstīja:
Negribeeju taisiit jaunu topiku. Kaads var pateikt cik maksaa dzeseeshanas iekaartai taa "termo mufta" (ja, kas angliskais nosaukums "FAN COUPLING").


preiksh 325 bij 40LS srotaa!

man kautkur meetaajas taada vesela
Offline
sys9291
01. Nov 2006, 12:22 #5

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT

Manam radiniekam bija liidziigi ar 525 E34, arii neko nevareejaam saprast, kompis neko neraada, sveces slapjas, dzirkstele ir, galu galaa vainiiga bija izdegusi galvas bliive un deformeejusies galva, pats interesantaakais bija tas, ka bez nekaadaam probleemam auto gaaja, liidz no riita vairs nevareeja palaist.


2006-10-24 09:58, Whisper rakstīja:
Īsāk sakot, BMW 328i E36, pēc divām dienām stāvēšanas atteicās darbināties. Pirms tam viss bija lieliski. No sākuma it kā pieleca, bet tad uzreiz noslāpa un viss. Pieslēdzot pie kompja nevienas kļudas netika atrasts, benzīns arī iet, sveces slapjas, dzirkstele arī ir. Vecis ar kompi pateica, ka 99% vaina ir mehānikā, bet kur vēl kaut ko meklēt? Varbūt kādam tā ir gadījies?
Offline
Whisper
01. Nov 2006, 13:16 #6

Kopš: 03. Feb 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 53

Braucu ar: X5

Tik tiešām 4 cilindros no 6 nebija kompresijas, katrā servisā bija sava versija, sakot no aizdedzes regulēšanas un beidzot ar galvas ņemšanu nost. Beigu beigās izrādās ka VANOSā bija ieķīlējis kaut kāds vārsts, kas arī nedeva vārstiem aizvērties.
Offline
sys9291
01. Nov 2006, 17:28 #7

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT

Kaspich kaspich, kur tu vairs E36 kopeejo vadu atradiisi, tur tak 6 spolhi staav.

A VANOS nav nekaada sakara ar nekompresiju 4 cilindros, jo tas staav starp kheedi un sadaleni nevis uz vaarstiem......


2006-11-01 12:27, Kaspich rakstīja:
nu tak, elementaari kompresiju pameeram..
ja vaig, dzirksteli pameeram nevis kopeejaa vadaa, bet uz sveceem.. brinumu tak nav


2006-10-24 09:58, Whisper rakstīja:
Īsāk sakot, BMW 328i E36, pēc divām dienām stāvēšanas atteicās darbināties. Pirms tam viss bija lieliski. No sākuma it kā pieleca, bet tad uzreiz noslāpa un viss. Pieslēdzot pie kompja nevienas kļudas netika atrasts, benzīns arī iet, sveces slapjas, dzirkstele arī ir. Vecis ar kompi pateica, ka 99% vaina ir mehānikā, bet kur vēl kaut ko meklēt? Varbūt kādam tā ir gadījies?

Offline
-INC-
01. Nov 2006, 19:53 #8

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD


2006-11-01 13:16, Whisper rakstīja:
Tik tiešām 4 cilindros no 6 nebija kompresijas, katrā servisā bija sava versija, sakot no aizdedzes regulēšanas un beidzot ar galvas ņemšanu nost. Beigu beigās izrādās ka VANOSā bija ieķīlējis kaut kāds vārsts, kas arī nedeva vārstiem aizvērties.


Jā, māk servisos makaronus karināt
Offline
bmwaddict
01. Nov 2006, 20:07 #9

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


2006-11-01 13:16, Whisper rakstīja:
Tik tiešām 4 cilindros no 6 nebija kompresijas, katrā servisā bija sava versija, sakot no aizdedzes regulēšanas un beidzot ar galvas ņemšanu nost. Beigu beigās izrādās ka VANOSā bija ieķīlējis kaut kāds vārsts, kas arī nedeva vārstiem aizvērties.


pesec nu par shito gribeetos dzirdeet siikaakus komentaarus.. visdriizaak tur kautkas no saakta gala ir bijis liiki saskruuveets.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo