Online

Pašreiz BMWPower skatas 96 viesi un 48 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Citi auto » Superauto

Tēma: Audi R8

AutorsZiņojums
kars
01. Jun 2009, 17:23 #141

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7135

Braucu ar: velo


01 Jun 2009, 17:20:07 Ugunsdzesejs rakstīja:
ar to M3 es tā arī nesapratu. kādēļ pēc 200 tas M3 turpināja tuvoties? Izskatās, ka sākumu sačakarēja M vadītājs...

bet porka


vnk tas nu jau vecais RS4 4.2 atmo. V8 nevelk +vēl ZS noēd quattro piedziņa
Offline
barracuda
01. Jun 2009, 17:24 #142

Kopš: 07. Jun 2007

Ziņojumi: 11777

Braucu ar:


01 Jun 2009, 17:20:07 Ugunsdzesejs rakstīja:
ar to M3 es tā arī nesapratu. kādēļ pēc 200 tas M3 turpināja tuvoties? Izskatās, ka sākumu sačakarēja M vadītājs...

bet porka


man ar tā liekas. savādāk zūd loģika IMO .
Offline
Ugunsdzesejs
01. Jun 2009, 17:25 #143

Kopš: 16. Dec 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar:

2 kārbas? 2 sajūgi! Vienkārši vienmēr ir jau izvēlēts robs uz augšu(un uz leju arī)!

var ātri štepselēt bet izmaksas - smg arī dārgs salīdzinoši, šitas līdzīgi, bet nekas tur noteikti nav. Ja var atļauties nopirkt jauno M3 un nebraukt ar viņu pa pilsētu štepselējot pie 1,5krpm, tad domāju, ka kārbas remonts ar nekas nešķitīs.
Offline
barracuda
01. Jun 2009, 17:27 #144

Kopš: 07. Jun 2007

Ziņojumi: 11777

Braucu ar:


01 Jun 2009, 17:25:00 Ugunsdzesejs rakstīja:
2 kārbas? 2 sajūgi! Vienkārši vienmēr ir jau izvēlēts robs uz augšu(un uz leju arī)!

var ātri štepselēt bet izmaksas - smg arī dārgs salīdzinoši, šitas līdzīgi, bet nekas tur noteikti nav. Ja var atļauties nopirkt jauno M3 un nebraukt ar viņu pa pilsētu štepselējot pie 1,5krpm, tad domāju, ka kārbas remonts ar nekas nešķitīs.


nikuja ! 2 kārbas, 2 sajūgi nerūlz un nav nekas īpašs .
Offline
Ugunsdzesejs
01. Jun 2009, 17:30 #145

Kopš: 16. Dec 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar:

Tas idejiski pat samazinas izmaksas
Ja var nomainīt tikai 1 puses kārbu, tad tam būtu jābūt lētak kā mainīt vienu uberkruto
Offline
barracuda
01. Jun 2009, 17:33 #146

Kopš: 07. Jun 2007

Ziņojumi: 11777

Braucu ar:


01 Jun 2009, 17:30:16 Ugunsdzesejs rakstīja:
Tas idejiski pat samazinas izmaksas
Ja var nomainīt tikai 1 puses kārbu, tad tam būtu jābūt lētak kā mainīt vienu uberkruto


viņas jau diezgan kopā iet. izskatās tas pasākums diezgan kruta, bet nu detaļu ļoti daudz, tā, ka - baisi. bildes nekur atrast gan tiesa nevaru .
Offline
gt99
20. Dec 2012, 13:19 #147

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6889

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR

Spied "Play", lai skatītos video!


-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
ozo
09. Aug 2019, 12:42 #148

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 17972

Braucu ar: Braucu ar

Ir šeit kāds kurš ir kaut braucis ar R8?
Pirmo gadu R8 ar 4.2 sāk palikt jau reāli pieejami.
Uzticamības zinā nav salīdzināmi ne ar vienu citu superauto.
Offline
smudo
09. Aug 2019, 12:53 #149

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1464

Braucu ar:

V8 Manuali sakas kaut kur ap 50k EUR, kas par sadu auto ir OK, nemot vera ka To gadu Cayman S vai Boxster S laba stavokli bus tapat virs 30k. Automati ir letaki, bet tie pirmaja modeli nav braucami - velak S-tronic divsajugu karba ir laba. Vel ir problema ar plaisam priekseja virsbuve (tur kur nav glazes), bet to var metinat un pastiprinat.

Edit - par V8 dzinejiem palasi RS4 forumos. Principa ja kopj, tad nav nekas traks - bloki nedilst, kedes netrukst un sales neraujas ka daziem citiem ikdiena lietotiem auto

Rezerves dalas (piemeram, bremzu apkope), nebus pa leto, ka jau RS modeliem kopuma, par specifiskiem bmvirsbuves paneliem nerunajot.

[ Šo ziņu laboja smudo, 09 Aug 2019, 12:57:29 ]

Offline
ozo
09. Aug 2019, 15:00 #150

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 17972

Braucu ar: Braucu ar

Jā, par plīstošām glāzēm, magnetic ride amīšiem, kondicioniera kompresora problēmām esmu atklausījies. Manu uzmanību piesaista vien pirmie R8 ar 4.2 un parasto Rtronic automātu, kurš kā es saprotu ir uzlabots Gallardo Egear kurš bija totāla katastrofa.
Cik nu es saprotu, uzturēšanas izmaksas pielīdzināmas RS modeliem, par viesbūves paneliem es nesatraucos, tam ir domāts Kasko, ne lēts prieks, bet tāpat.
Man vispār interesē modeli robežās ap 35k, nevis trasei un maukšanai, bet vienkārši pamēgināt kā ir sadzīvot ar superauto.
Esmu braucis ar Gallardo, nekas tur nepatika, ceru ka R8 nav tik neizturams, tas manus sapnus sagrautu
Labprāt parunātu ar reālu R 8 īpašnieku, bet cik saprotu tādi Latvijā ir uz roku pirkstiem saskaitāmi.
Offline
QB81
09. Aug 2019, 15:17 #151

Kopš: 17. Dec 2016

Ziņojumi: 39

Braucu ar:

Bik ir pabraukts ar R8, nu nez man iekapjot no taa gludekla atpakal rs6 bija atvieglota sajuta pec 4 dienu lietosanas. Karba nepatika. Ne tur isti vietas, ne isti kaifs bija. Tik cik kkada supercaara izskats.
Ja vel ir sicji un gribas ar gimeni kkur aizbraukt pa sportisko es ca.50k budzeta skatitios uz pre FL rs6.
Offline
ozo
09. Aug 2019, 16:25 #152

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 17972

Braucu ar: Braucu ar

Nu 35k ir normala auto cena, kada tur hipoteka
RS4/6 pilnigi neinterese, tikai superauto izskats. Divas vietas, protams, ir pamatigs trukums, ipasi ja vel rati jaiekrame
Šāds auto man interesē tikai tirdzinam, pabraukt, papriecāties un pārdot.
Offline
riddler
09. Aug 2019, 16:45 #153

Kopš: 10. Dec 2004

Ziņojumi: 53814

Braucu ar: German Ferrari

kam tu viņu nogrūdīsi pēc tam

vel tak varku vajag

-----------------

ZIEMA IR SŪDS TM
Offline
smudo
09. Aug 2019, 16:47 #154

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1464

Braucu ar:

Ka jau pats noradiji, tad ta auto karba pirmajos modelos ir nebaudama, tadel ari tiek sakas no 35k eur.
Offline
bmwaddict
09. Aug 2019, 16:48 #155

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 6653

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


09 Aug 2019, 16:45:16 @riddler rakstīja:
kam tu viņu nogrūdīsi pēc tam

vel tak varku vajag


preciizi

tas ir tipisks scenaarijs, nopeerk tipa pabraukaasjos mazliet un paardoshu ar varku un peec tam brauc ar to liidz kameer noshkjilj vai staav garaazhaa gadiem un vien pelee
Offline
FR888
09. Aug 2019, 16:54 #156

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2015

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe

nu, ozo, ja tev no taa paliek vieglak, tad varu pateikt ka gallardo (kas ir peedeejaa miskaste un suuds mana skatijuma, cik ir braukts), ar R8 neko kopiigu ne imeet. gadu R8 nezinu (NVS tie gadi ir visadi, pat tadi kad vispar nerazhoja konkreto modifikaciju) ar kadu braucu, R8 ir pilnigi normala un civila mashina. nem vera tikai balstiekartas specifiskas gaitas ipasibas LV apstaklos. varetu but ka pec 2 dienam saks kaitinat.

[ Šo ziņu laboja FR888, 09 Aug 2019, 17:09:44 ]

Offline
riddler
09. Aug 2019, 17:23 #157

Kopš: 10. Dec 2004

Ziņojumi: 53814

Braucu ar: German Ferrari

LV ir jābūt mazohistam lai paciestu superkāru vai sportskāru

tas nav nekāds m3 vai amg kur viss ir comfy un biki stingraaks jaudigāks par stock 330d

lai varētu attīstīt tos ātrumus un vadāmību ko r8 vai taml auto var, uz kautko būs jākompromisē - mūsu izpistās ielas ātri vien izbesī un tu vairāk kraties un besies nekā brauc, un kad var atvērt tad parasti kautkāds mēsls (qashkai getz pastala rav4) mūžīgi traucē

ikdienā braucu ar 911 carrera ar kausiem un ohlins koiloveriem (kas ir mīkstāki par stock gt3 piekari kura bija pirms tam) bet nu ar visu to ka esmu konkrētā auto fanāts tad nu tur ir ļoti jāmīl tas auto un jāpacieš mūsu sūdainie ceļi

[ Šo ziņu laboja riddler, 09 Aug 2019, 17:25:43 ]



-----------------

ZIEMA IR SŪDS TM
Offline
bertons
09. Aug 2019, 21:50 #158

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 22898

Braucu ar: RS5

Pagaazh, nepatiik pohuj paardod. Nekaados dizhos miinusos tur vairs nevar iebraukt, ja nekas nenobirst.
Offline
Artis_D
09. Aug 2019, 22:51 #159

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13342

Braucu ar: BMW

Kas ir ar tiem audi saloniem un paneļiem, drausmīgi tie visi )))
Offline
Vantage
09. Aug 2019, 22:56 #160

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 5725

Braucu ar: Ingolstadt und Togliatti

r8 + 6gang gated shifter varētu būt foršs. žēl, ka nāca tikai 4.2fsi.
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips