Online

Pašreiz BMWPower skatās 84 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: e34 tds temp. redline story+infoline

AutorsZiņojums
Laurens
08. Aug 2006, 10:20 #1

Kopš: 26. Mar 2006

Ziņojumi: 381

Braucu ar: TRoc-R un ar V8

[ This message was edited by: Laurens on 2006-09-15 13:04 ]
Offline
Waldis
08. Aug 2006, 10:42 #2

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 1011

Braucu ar: All Grip

M50 kompis iebreecaas par augstu dzineeja temperatuuru, kad temperatuuras raadiitaajs iekaapa sarkanajaa zonaa. Uzreiz staajos malaa 45 min gaidiiju kameer atdziest. Tad daleeju radiatoraa uudeni un braucu taalak. Beidzot mainiit radiatoru . Dzineeja darbiibaa nekaadas paarmainjas netika noveerotas.
Offline
Digital
08. Aug 2006, 11:25 #3

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3719

Braucu ar: Elektrību

nu saved dzesesanu kartiba un var paveikties ka galva nebus plisusi(man ta izgaja bet tik loti gan neparkarseju) parbaudi udens sukni tie ir baigie maitas un medz izjukt..savu izkeju kopa ar tosolu ara...dumi varetu but no cietushiem gredzeniem varbut bet tas vel braucams
Offline
sys9291
08. Aug 2006, 12:26 #4

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

buus izbeidzies uudenssuuknis (plastmasas laapstinhas izjuka). Var buut ka iztiksi bez motora remonta...
Offline
pluginss
08. Aug 2006, 14:40 #5

Kopš: 03. Apr 2003

Ziņojumi: 770

Braucu ar: 324td monstru

labaakajaa gadiijumaa buus beigta galvas bliive.

sataisi dzeseeshanas sisteemu pieskjil un skaties, vai ir spiediens dzeses sisteemaa.
Offline
Laurens
08. Aug 2006, 14:54 #6

Kopš: 26. Mar 2006

Ziņojumi: 381

Braucu ar: TRoc-R un ar V8

[ This message was edited by: Laurens on 2006-09-15 13:04 ]
Offline
Laurens
12. Aug 2006, 14:21 #7

Kopš: 26. Mar 2006

Ziņojumi: 381

Braucu ar: TRoc-R un ar V8


[ This message was edited by: Laurens on 2006-09-15 13:06 ]
Offline
Laurens
12. Aug 2006, 14:28 #8

Kopš: 26. Mar 2006

Ziņojumi: 381

Braucu ar: TRoc-R un ar V8

[ This message was edited by: Laurens on 2006-09-15 13:07 ]
Offline
sys9291
14. Aug 2006, 10:18 #9

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

tds nonhemot elhlhas korhki splhauj aaraa elhlhu tas nav raadiitaajs. Tev gadiijumaa kondishka nestaav?
Offline
Alens
14. Aug 2006, 10:32 #10

Kopš: 24. Jul 2003

Ziņojumi: 312

Braucu ar: E 39 525 tds

Pēc pieredzes zinu - NOŅEMOT EĻĻAS KORĶI, EĻĻA NEDRĪKST MESTIES ĀRĀ.
Offline
sys9291
14. Aug 2006, 16:12 #11

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

a vinha vienkaarshi lido no kheedes, kas ir tieshi zem cauruma
Offline
sys9291
14. Aug 2006, 17:11 #12

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

Kapsich tas ir diesel un kartera ventilaacija savienota ar atmosfeeru (peec gaisa filtra) protams tas nemaina lietas aatrumu, bet atshkhiriibaa no benziina dzineejiem retinaajuma karterii nav. PArasti ja karterii ir spiediens tad elhlhu dzen pa visaam iespeejamaam spraugaam, jo ne bliives ne salhnhiki nav paredzeeti shaadam spiedienam.
Otra raksturiigaakaa probleema auto ar AC ir taa, ka nestraadaa papildus ventilators liidz ar to iesleedzot AC (korkhis, karsts tachu salonaa) siltuma ir tik daudz, ka pamatventilators netiek galaa (jo miicamies tak ne braucam un rpm tak navca)rezultaataa pie pilniigi veselas dzeses sisteemas un dzineeja saakam vaariities



2006-08-14 16:20, Kaspich rakstīja:
nonjemot elljas vaacinju, spiediens buut nedrikst. kartera telpaa ir taads pats retinaajums kaa iepluudes kolektoraa. cita lieta (kaa sys mineeja), ka deelj roteejoshajaam detaljaam elju var ’uzsviest’.
Tavaa gadiijumaa, domaaju, ka paniku pirms laika celt nav veerts

jaapaarbauda: uudenssuknis, termostats (var buut ikjileejis, it seviskji, ja ieprieksh liets uudens, ne tosols).

jaa, taa ir, ka t kaapj augshaa (virs normas) jloti strauji. Tb, motors uztur nominaalo, cik var, un tikliidz kaa vairs nespeej dzeseeties, iisaa briidii ir redline..
Offline
Digital
14. Aug 2006, 17:15 #13

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3719

Braucu ar: Elektrību

kaa varetu parbaudit vai tas vents nestrada?? un vai ta del varetu AC ieksha neslegties?
Offline
Mr-Scorpion
14. Aug 2006, 17:29 #14

Kopš: 03. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4720

Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet


2006-08-14 17:15, Digital rakstīja:
kaa varetu parbaudit vai tas vents nestrada?? un vai ta del varetu AC ieksha neslegties?


kondicioniera ventilators ir uzreiz aiz priekšējās restes un atrodas pirms radiatora ( dzesēšanas ventilators ir starp radiatoru un motoru ) AC ventilators tiek darbināts ar elektromotoru un tā skaņu nevar nedzirdēt un sajaukt ar ko citu.

-----------------
www.krasuforums.lv

Offline
sys9291
14. Aug 2006, 17:39 #15

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


2006-08-14 17:29, Mr-Scorpion rakstīja:

2006-08-14 17:15, Digital rakstīja:
kaa varetu parbaudit vai tas vents nestrada?? un vai ta del varetu AC ieksha neslegties?


kondicioniera ventilators ir uzreiz aiz priekšējās restes un atrodas pirms radiatora ( dzesēšanas ventilators ir starp radiatoru un motoru ) AC ventilators tiek darbināts ar elektromotoru un tā skaņu nevar nedzirdēt un sajaukt ar ko citu.


Zini uz maziem rpm AC ventilatoru nedzird (diizelim noteikti nee) toties labi redz caur resti! E34 AC var iesleegt arii tad, ja ventilators ir izbeidzies, bet ja freona nav tad nee. Katraa gadiijumaa AC ventilators iesleedzas arii tad ja AC izsleegts, bet dzeses temperatuura tuvojas 100 graadiem, bet jau uz lieliem rpm un tad gan kauc uz nebeedu
Offline
andis525
14. Aug 2006, 17:45 #16

Kopš: 27. Nov 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 1805

Braucu ar: Ja pateiksu ari sagribesi.

man bija taadi pati probleema ziemaa ka uzkarsa peksni atklaaju ka gar peckas suukni sulo drusku man gan kompis saka blaut kad bija gandriiz pie sarkanaa. Arii jau domaaju ka motors cau ,bet palaimi braucu vel tagad un viss normaali
Offline
Mr-Scorpion
14. Aug 2006, 17:47 #17

Kopš: 03. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4720

Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet

hmm, vot te man ir grūti ko piebilst, jo manam V8 ir tā, ka tas otrais - AC ventilators - ierubās ar elektromotoru, nevis ar tiešo piedziņu - ar siksnu. un tad tas elektromotors īpaši, cik esmu pamanījis, apgriezienus nemaina. tāpat arī freona vadā ir tāds speciāls lodziņš, kur redz, kā pa sistēmu šķidrums cirkulē.

-----------------
www.krasuforums.lv

Offline
Mr-Scorpion
14. Aug 2006, 17:56 #18

Kopš: 03. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4720

Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet

maybe. ar dzesēšanu pagaidām tfu tfu tfu viss ir čihi pihi

-----------------
www.krasuforums.lv

Offline
Laurens
15. Aug 2006, 08:39 #19

Kopš: 26. Mar 2006

Ziņojumi: 381

Braucu ar: TRoc-R un ar V8

ja kas - visiem thx! [ This message was edited by: Laurens on 2006-09-15 13:09 ]
Offline
sys9291
15. Aug 2006, 08:47 #20

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

E34 apskaties pretestiibu pie ventilatora, taa parasti meedz izbeigties, liidz ar to nestraagaa mazie RPM. Vai arii 30A droshinaataajs ventilatoram. Meedz arii sadegt releja kontakti (tur ir 2 releji viens maziem otrs lieliem RPM
To KAspich> Jaunaa stila ventilatorus kontrolee DME (DDE) ja shis nestraadaa paraadaas DME (DDE) paraadaas klhuuda Auxilary fan eror. Vecajos protams neko nekontrolee...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo