Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 77 viesi un 26 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Zūd tosols

AutorsZiņojums
stimis
30. Jun 2006, 10:02 #41

Kopš: 15. Jun 2006

No: Saldus

Ziņojumi: 43

Braucu ar: e36


2006-06-30 09:19, sys9291 rakstīja:
tak pastaigaa pa shrotiem, pameklee radiatoru. Ja paveiksies dabuusi normaalu pa sakariigu cenu. Nomainiit 20 min darbs(pat iesaaceejam). Ja pats neko nesaproti no mashiinaam un neesi uzgriezhnhu atsleegu rokaa tureejis tad aizbrauc uz servisu (a tur par darbu jaamaksaa). Caur forumu jau neviens tev auto nesataisiis. Pie kam visam forumaa arii ticeet nevar, pasham jaafiltree kas taisniiba a kas sviests!

man liekas lielaakaa dalja te ir vnk nepilngadiigi puisiishi, kas fano pa savu bagaato sencu bembiishiem....
Offline
eLeL
30. Jun 2006, 10:04 #42

Kopš: 29. Jul 2004

No: Līvāni

Ziņojumi: 4362

Braucu ar: busu

stimis,
vakar sho visu topiku skalji lasiiju viira servisaa, zini - vinji visi smeejaas pilnaa kaklaa - vai tu maz pac saproti kaa nomainiit riepu un paarbaudiit eljljas spiedienu taa kaa luudzu mieru tikai mieru, ja

-----------------
Zeme zem kājām un jūra sirdī...

Offline
angiins
30. Jun 2006, 10:06 #43

Kopš: 09. Sep 2004

Ziņojumi: 8865

Braucu ar: ar ko pagadās

Tak viņš jūs "razvoģit"
Offline
Tune-L
30. Jun 2006, 10:29 #44

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20262

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Stiimi, varbuut vienkaarshi ej d&%^%t !
Apniki jau ar savu fufeli


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
stimis
30. Jun 2006, 11:54 #45

Kopš: 15. Jun 2006

No: Saldus

Ziņojumi: 43

Braucu ar: e36


2006-06-30 10:04, eLeL rakstīja:
stimis,
vakar sho visu topiku skalji lasiiju viira servisaa, zini - vinji visi smeejaas pilnaa kaklaa - vai tu maz pac saproti kaa nomainiit riepu un paarbaudiit eljljas spiedienu taa kaa luudzu mieru tikai mieru, ja

ja jau viiri smeejaas, tad jau viss pupaas
Offline
stimis
30. Jun 2006, 11:57 #46

Kopš: 15. Jun 2006

No: Saldus

Ziņojumi: 43

Braucu ar: e36


2006-06-30 10:29, Tune-L rakstīja:
Stiimi, varbuut vienkaarshi ej d&%^%t !
Apniki jau ar savu fufeli


da ko tu vsp zini? iekaapis vecaa zaarkaa ar motoru un ahuuni
Offline
Tune-L
30. Jun 2006, 12:00 #47

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20262

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Ko tad es ar E34 meeriishos
Man tikai tosols nepazuud .......

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
stimis
30. Jun 2006, 12:32 #48

Kopš: 15. Jun 2006

No: Saldus

Ziņojumi: 43

Braucu ar: e36


2006-06-30 12:00, Tune-L rakstīja:
Ko tad es ar E34 meeriishos
Man tikai tosols nepazuud .......

seshcilindru e34 ta galvas blive ir slimiiba. pietiek biki uzvaariit motoru un dzen uz servisu. nav jau opel vai audi, ar kuriem bez ellas mieriigi var nobraugt veel dahuja...
un tu gribi teikt, ka tev mashiina nekad nepliist? moshk vinja benziinu arii neeed?
Offline
peecise28
30. Jun 2006, 12:43 #49

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3554

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto

nav tik traki - ar emulsiju elljas vietaa nobraucu n simtus km, to skaitaa arii neesaajamies pa briivkalniem un pa ezeriem, peecaak iebeeru to radiatoraizlaapiishanas pulveeriiti un tas uz laiku aizvika ciet plaisu galvaa. naakamais iipashnieks sametinaaja galvu un vizinaas joprojaam (pirms pirkshanas vinsh par visu tika infomeets)


2006-06-23 11:58, Blackadder rakstīja:
Tomēr jāpiebilst, ka pirmkārt uzmanība būtu jāpievērš tam, vai tosols neaiziet motoreļļā garām sliktai galvas blīvei. Ja tā - tad auto nedrīkst darbināt.
Online
stimis
30. Jun 2006, 12:46 #50

Kopš: 15. Jun 2006

No: Saldus

Ziņojumi: 43

Braucu ar: e36


2006-06-30 12:38, Kaspich rakstīja:
eu, Stimis jau saak izgliitoties! skat, jau zin bmw ’tipiskaakos’ defektus!!

tu jau kopsh dzimshanas visu zini?
Offline
stimis
30. Jun 2006, 12:48 #51

Kopš: 15. Jun 2006

No: Saldus

Ziņojumi: 43

Braucu ar: e36


2006-06-30 12:43, peecise28 rakstīja:
nav tik traki - ar emulsiju elljas vietaa nobraucu n simtus km, to skaitaa arii neesaajamies pa briivkalniem un pa ezeriem, peecaak iebeeru to radiatoraizlaapiishanas pulveeriiti un tas uz laiku aizvika ciet plaisu galvaa. naakamais iipashnieks sametinaaja galvu un vizinaas joprojaam (pirms pirkshanas vinsh par visu tika infomeets)


2006-06-23 11:58, Blackadder rakstīja:
Tomēr jāpiebilst, ka pirmkārt uzmanība būtu jāpievērš tam, vai tosols neaiziet motoreļļā garām sliktai galvas blīvei. Ja tā - tad auto nedrīkst darbināt.


nu es ar savu e34 beigtu motora bliivi esmu nobraucis ap 600 km.... tagad tik laikam galiigi kirdik aizgaaja. ktraa zinjaa OILDRUCK MOTOR
Offline
Muslim
30. Jun 2006, 12:58 #52

Kopš: 06. Apr 2006

No: Ogre

Ziņojumi: 82

Braucu ar: Fau70

Jobnutsa
Offline
stimis
30. Jun 2006, 13:52 #53

Kopš: 15. Jun 2006

No: Saldus

Ziņojumi: 43

Braucu ar: e36


2006-06-30 12:58, Muslim rakstīja:
Jobnutsa


Offline
Marta_22
03. Sep 2010, 21:08 #54

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20

Tosols sūcas garām maz maz lietiņ pie augšējās ieejas trubas, kur no radiatora iznāk ārā tāda vara trubiņa, un vot savienojuma vietā radiātors + tā vara truba , spiež maz mazliet tosolu, ar laiku pazūd šams. Gribēju zināt vai var sagāst sinepju pulvēri vai arī kaut kādu to keramiskos lapītāj brīnumu un tikt vaļā no šis problēmas vai arī tas radiātors vienkārši drīz ir nokalpojis savu un vajag viņu nomainīt?
Offline
Srakans
03. Sep 2010, 21:12 #55

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Marta/s

Vai nu jālodē, vai nu jāmaina. Tu gadījumā neesi vecis? Tāda leksika
Offline
Marta_22
03. Sep 2010, 21:20 #56

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20

Un kurš useris šeit forumā veic radiatoru lodēšanu? To gan pati nevēlētos veikt

Līdz vecim man pietrūkst daži dabas dotumi un vairāk spalvu. Bet par leksisku kopš mācos Rīgā man skolā visu laiku aizrāda. Varbūt tāpēc ka nāku no laukiem un pārsvarā mani audzināja mans tēvs dzērājs.
Offline
Srakans
03. Sep 2010, 21:23 #57

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Nu ne tikai tas. Vēl jau tas, ka zini, ka tā ir vara(jeb kapara?) trubele, ne bleķa
Offline
Marta_22
03. Sep 2010, 21:31 #58

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20

Da labi ši man ir 4 mašina, pirmā bija Opel Vectra A, tad biju jauna un stulba bet nu kaut kam sekoju līdzi, līdz autobuss iebrauca dirsā un tur nekas diži labojams nebija, pēc tam tiku pie Ford Scorpio II ar to arī visu samācijos (nobraucu arī 120 000km), sēdējo līdzi seņča draugam kad šis laboja un mācijos līdzi, pēdējā reizē pat mācēju ķēdi pati nomainīt un sametināt spriegotāju tā lai šis turās, pa vidu bija darba auto bet tas neskaitās, un tagad seņča vecais bumeris. Dīviani ka ar šito mašinu nezinu pat ko darīt, ar opeļiem un fordiem vieglāk krāmēties
Offline
Marta_22
05. Sep 2010, 23:13 #59

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20

Problēma atrisināta, izrādās vajadzēja tik jaunu savilcēju
Offline
Marta_22
16. Nov 2010, 00:59 #60

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20

Varbūt kādam iesācējam noderēs

Dzesēšnas sistēmas atgaisošana M20B20 motoram:

1) Iegādājamies vismaz 15L tosola/antifrīza vai kaut kā tāda brīnuma, piltuvīšu komplektu un ritīgi lielo skrūvgriezi.

2) Salejam iekšā tosolu tik cik lien attaisot vaļā atgaisošans skrūvi uz radiatora blakus tosola lejamam caurumam.

3) Tagad var piestartēt autiņu un priekšu uzdzīt uz vismaz divu ķieģelu aukstuma estekādes, pēc tam maksimāli aukstu paceļam radiatoru un nostiprinam (te lieti noderēs pusķieģelis)

4) Salejam atkal tosolu tik cik lien, bet šoreiz izmantojot nelielu piltuvi arī salejam pa atgaisošans caurumu tik cik lien.

5) Ar vecu bet tīru lupatu aizbāžam ciet tosola lejamo caurumu, pirms tam uzpildot līdz lūpai, un cieši nostiprinam nelielo piltuvi tajā atgaisošanas caurumā.

6) Ar vienu roku saspiežam dzešanas sķidruma trubu virs sadalītāja vāciņa un novērojuma ka mazjā piltuvē iznāk uz ārū gaisa brubuļi un tosols, (nelaižam vaļā saspiesto trubu) un tad ar otru roku lejam piltuvē vēl klāt tosolu un lēnām ar pirmo roku atlaižam saspiesto trubu, tā tiek iesūkts vēl tosols. [Šo procedūru atkārtojam tik ilgi kamēr saspiežot dzešanas turbu nenāk ārā burbuļi]

7)Ieslēdzam ventilātoru un apsildi līdz galam. Startējam klāt dzinēju ar aiztaisītu atgaisošans skrūvi un atvērtu brīvu tosola lejamo caurumu. Novērojam ka dzinējs tiek dzesēts, bet siltais dzešānas šķidrums nonāk tik līdz "pečkai". Novērojam, ka lēnam kāpj tosola līmenis, kad tas sasniedzis gandrīz pašu aukšu, attaisam atgaisošans skrūvi,(ne līdz galam bet tikai bišķi) novērojam ka iznāk gaisa brubuļi un bišķi tosols, līdz sak nakt tosols aši griežam ciet. Pielejam klāt vēl bišķit tosola (par tik cik krities) un atkārtojam operāciju, līdz sāk nākt silts gaiss pa ventilācijas sitēmu salonā. [Šīs procedūras laikā nedrīkst uzvārīt dzesēāns šķidrumu, ja jūtāt pastiprinātu tvaika daudzumu, izslēdziet dzinēju un ļaujiet lai mazliet padziest, tad turpiniet] [Procedūru var paātrināt bišķi pagāzējot (tad strādā ātrāk ūdens sūknis)]

kad nāk karsts gaiss pa ventilācijas atverēm salonā, pārbaudām visas dzesāsnas sitēmas trubas motorelpā, lai tās ir neviss mīkstas un pļurganas bet gan viegli cietas un grūti saspiežamas kā arī pālriecinietis par to lai nekur netecētu garām tosols, ik īpaši vietās kur pienāk gumijas dzešāns trubas radiātora, temrmostatam utt.

Ceru ka noderēs !

P.s. atvainojos par gramatikas kļūdām
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo