Online

Pašreiz BMWPower skatās 56 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: BMW Serviss

AutorsZiņojums
noisex
02. Jul 2004, 10:13 #81

Kopš: 07. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6044

Braucu ar: M5 Luftwaffe/88

Nu tas gan, ieksh latbemas e30 nelabpreat jau vairs taisa, ihmo dzelzzus kaut kadus vel taisa, bet ja ir runa par aizdedzi, shrici, elektroniku, tad nu vinji megjina atkaritities, tachu, ja labi sarunaa, tad nu taisa ihmo me shon ari aizbrauks uz latbemu, japacholee 5ajam stures pastiprnatajs, vakardien nelabas skanajs saaka izdvest, ka ari kaut kas nosmirdeja bet nu skjidrums vrodji ir.

-----------------
Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi
Offline
valvoline
08. Dec 2005, 08:37 #82

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2467

Braucu ar: PP-78

Nezināju kur ierakstīt.. iemetīšu šeit cerot ka kāds atbildēs...
Tātad viens pazīstams(useris 7788 vai kā viņu tur...) nomainīja
e-34 535 piekaramo gūltni... visas pārējās detaļas ap un pie kardāna esot bijušas ok ... bet tagad tik un tā labi uzberot(it sevišķi 2 robā)nākot no kardāna vibrācija...
Jautājums- vai tas varētu būt no tā ka kardānu saliek ne tajās pat šlicēs... varbūt kardāns ir jāpārbalansē,ja to vispār dara un kur ...?
Karoče es pats īsti nesapratu ko viņš gribēja lai es uzrakstu bet kautkāda šāda tā doma bija
Ja kāds ir saskāries ar kautko līdzīgu varētu padalīties ar pieredzi...
Offline
SEMIGALL
08. Dec 2005, 10:52 #83

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID


2005-12-08 08:37, valvoline rakstīja:
Nezināju kur ierakstīt.. iemetīšu šeit cerot ka kāds atbildēs...
Tātad viens pazīstams(useris 7788 vai kā viņu tur...) nomainīja
e-34 535 piekaramo gūltni... visas pārējās detaļas ap un pie kardāna esot bijušas ok ... bet tagad tik un tā labi uzberot(it sevišķi 2 robā)nākot no kardāna vibrācija...
Jautājums- vai tas varētu būt no tā ka kardānu saliek ne tajās pat šlicēs... varbūt kardāns ir jāpārbalansē,ja to vispār dara un kur ...?
Karoče es pats īsti nesapratu ko viņš gribēja lai es uzrakstu bet kautkāda šāda tā doma bija
Ja kāds ir saskāries ar kautko līdzīgu varētu padalīties ar pieredzi...


tad lai paņem indikatora pulksteni ar precizitati 1/100mm un pamēra ,vai nav novirzes-no pieļaujamā
ja visu precīzi licis atpakaļ nu nevajadzētu būt vibrācijai
uzjauta Permalat-viņi katru otro dienu veic līdzīgus remontus
Offline
Raimospeed
26. Jan 2006, 08:59 #84

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 4347

Braucu ar: e28; e32; e38; T-40

lielaa sala dienaas uzspiedu uz aizmugureejo durvju loga sleedzi, atskaneeja krakshkjis, peec kaa nekas vairs nedarbojaas - vairaak vai mazaak skaidrs, ka tie paceelaaja dzelzhi ir izlekushi no plastmasas stiprinaajumiem sliedees, vai arii tie plastmasas stiprinaajumi pagalam... aaraa auksti, iekshaa slinkums un ta nu iegriezos un paintereseejos servisos, cik ta tas maksaa un
Latbema Ls 8,- plus detaljas;
Permalataa Ls 15,-
pidec

rezultaataa iegriezos Raiserii pie Yur, kur kjeeros pie skruvgriezhiem un ~15-20 min. laikiaa visu izdariju pac
Offline
ghost
26. Jan 2006, 10:03 #85

Kopš: 25. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 569

Braucu ar: sēdinātiem diskiem


2005-12-08 08:37, valvoline rakstīja:
Nezināju kur ierakstīt.. iemetīšu šeit cerot ka kāds atbildēs...
Tātad viens pazīstams(useris 7788 vai kā viņu tur...) nomainīja
e-34 535 piekaramo gūltni... visas pārējās detaļas ap un pie kardāna esot bijušas ok ... bet tagad tik un tā labi uzberot(it sevišķi 2 robā)nākot no kardāna vibrācija...
Jautājums- vai tas varētu būt no tā ka kardānu saliek ne tajās pat šlicēs... varbūt kardāns ir jāpārbalansē,ja to vispār dara un kur ...?
Karoče es pats īsti nesapratu ko viņš gribēja lai es uzrakstu bet kautkāda šāda tā doma bija
Ja kāds ir saskāries ar kautko līdzīgu varētu padalīties ar pieredzi...

Gan jau ka mufta pie vainas, neko tach tur nepareizi nevar salikt,cik ir mainiiti reduktori/kaarbas, kaut gan, ir jau visaadi talanti
Offline
uksits
26. Jan 2006, 10:16 #86

Kopš: 23. Jan 2006

No: Zilupe

Ziņojumi: 17701

Braucu ar: V8 diesel


2004-07-02 09:09, ZupaaSprice rakstīja:
Man bija tāds atgadījums: Pirms diviem gadiem aizbraucu uz latbemu. Manam pirmajam bembim noklājās stūres reika( BMW 318 84g.) Servisa darbinieki atteicās remontēt un skatijās uz manu auto ka uz opeli. Atmaska: parāk daudz darba esot, laigan dzeki stāvēja aŗā un pīpēja. Turklāt par reikas nomaiņu vini teica ka tas prieks maksātu
apmēram 60Ls + pati reika, vai vecās atjaunošana. Karoč Latbema sucks. Tagad es braucu uz Baldoni, sakarīgs dzeks un naudu neplēš tik daudz. Pie vina arī rezerves daļas var iegādāties, gan jaunas gan lietotas. Specializējies tiešī uz BMW. Uz latbemu var braukt ja tev ir 7.govs sākot ar 2000g un tamlīdzīgi.

Baldone ruleee tur visu remonte un neskatas uz tavu masinu ka uz opeli
Visi brauc savu bmw remontet uz baldoni pie vigo saules iela
Offline
7788
26. Jan 2006, 10:35 #87

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


2005-12-08 08:37, valvoline rakstīja:
Nezināju kur ierakstīt.. iemetīšu šeit cerot ka kāds atbildēs...
Tātad viens pazīstams(useris 7788 vai kā viņu tur...) nomainīja
e-34 535 piekaramo gūltni... visas pārējās detaļas ap un pie kardāna esot bijušas ok ... bet tagad tik un tā labi uzberot(it sevišķi 2 robā)nākot no kardāna vibrācija...
Jautājums- vai tas varētu būt no tā ka kardānu saliek ne tajās pat šlicēs... varbūt kardāns ir jāpārbalansē,ja to vispār dara un kur ...?
Karoče es pats īsti nesapratu ko viņš gribēja lai es uzrakstu bet kautkāda šāda tā doma bija
Ja kāds ir saskāries ar kautko līdzīgu varētu padalīties ar pieredzi...

vesture bija tads, tehniskaja piecejas ka diegi izlidusi no kardana parvada muftes, sazvanijos ar Aivaru Bauska.. ir lietota, domaju pie reizes nomainit piekaramo, nopirku grosa febi, visu samainot paradijas kardana vibracija kad ripinos brivgaita no 80..50km/h, ar pirmo vai otro robu ieminot kardans pat uzklape, ar rokam raustot nekas nekustas
varbut kardans saliekts??? krustinjs?
Offline
Raimospeed
26. Jan 2006, 10:43 #88

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 4347

Braucu ar: e28; e32; e38; T-40

" piekaramo gūltni... "

laikam karaajosho...
nu vot ja tas tjip piekaramais i deelii, tad ar otro robu ieminot rodas taada diezgan brutaala vibraacija un pat drebinaashana. a par tiem 80 km/h - riepas nemet gadijumaa bet nu tas taakaa vairaak velk vienalga uz balanseeshanu, ja kardaans nau saliekts
Offline
7788
26. Jan 2006, 10:48 #89

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


2006-01-26 10:43, Raimospeed rakstīja:
" piekaramo gūltni... "

laikam karaajosho...
nu vot ja tas tjip piekaramais i deelii, tad ar otro robu ieminot rodas taada diezgan brutaala vibraacija un pat drebinaashana. a par tiem 80 km/h - riepas nemet gadijumaa bet nu tas taakaa vairaak velk vienalga uz balanseeshanu, ja kardaans nau saliekts

kad ir roba tad vibracijas nav, ka izsbied sajugu vai ieliekot neitralaja, paradas vibravija pie 80 beidzas zem 50km/h
Offline
valvoline
26. Jan 2006, 10:52 #90

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2467

Braucu ar: PP-78

Kā tu nesaproti ka tas tev ir lāsts par to ka pārdevi melno ateju ar visām r17 Alpinām.
Offline
Raimospeed
26. Jan 2006, 10:52 #91

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 4347

Braucu ar: e28; e32; e38; T-40

it kaa jau po robaa vai nee, jo kardaans taapat griezhas visu laiku, ja nu vieniigi krusts (ja taads ir) padodas uz vienu vai otru pusi vai arii vispaar kaarba. nu fig vinj zin ja pabrauktu, ta dzirdeetu un kauko varbuut arii vareetu bilst

ahuunais padoms sanaaca
Offline
valvoline
26. Jan 2006, 10:56 #92

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2467

Braucu ar: PP-78


2006-01-26 10:52, Raimospeed rakstīja:
it kaa jau po robaa vai nee, jo kardaans taapat griezhas visu laiku, ja nu vieniigi krusts (ja taads ir) padodas uz vienu vai otru pusi vai arii vispaar kaarba. nu fig vinj zin ja pabrauktu, ta dzirdeetu un kauko varbuut arii vareetu bilst

ahuunais padoms sanaaca



Normāls padoms iedod kexam savu 535 uz brīvdienām pavizināties ...
Offline
7788
26. Jan 2006, 11:07 #93

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


2006-01-26 10:52, Raimospeed rakstīja:
it kaa jau po robaa vai nee, jo kardaans taapat griezhas visu laiku, ja nu vieniigi krusts (ja taads ir) padodas uz vienu vai otru pusi vai arii vispaar kaarba. nu fig vinj zin ja pabrauktu, ta dzirdeetu un kauko varbuut arii vareetu bilst

ahuunais padoms sanaaca

ble uz bedres jau to krustu sesanaks samainit, karba liekas nav pie vainas, pirms gumiju mainisanas nekas nevibreja!
Offline
edmundsH
26. Jan 2006, 12:19 #94

Kopš: 25. Oct 2005

Ziņojumi: 1

Braucu ar: Tikai BMW

varbūt kāds no jums varētu man palīdzēt- BMW 325e E30 uzsilstot nepārtraukti pārlej sveces. kur varētu būt problēma?
Offline
bmwaddict
26. Jan 2006, 12:50 #95

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


2006-01-26 10:35, 7788 rakstīja:
vesture bija tads, tehniskaja piecejas ka diegi izlidusi no kardana parvada muftes, sazvanijos ar Aivaru Bauska.. ir lietota, domaju pie reizes nomainit piekaramo, nopirku grosa febi, visu samainot paradijas kardana vibracija kad ripinos brivgaita no 80..50km/h, ar pirmo vai otro robu ieminot kardans pat uzklape, ar rokam raustot nekas nekustas
varbut kardans saliekts??? krustinjs?

nu veciit kardaanu saliekt nonjemot uzliekot taa jau ir maaksla Visdriizaak vienkaarshi vajag kaartiigi paarlasiit veelreiz visu to kardaanu pilnaa garumaa un paarliecinaaties, ka kardaans nespiileejas starp kaarbu un reduktoru. Tobish ja shlicees tas iekjeras tad uz vinju ir gareniska slodze kas var radiit vibraaciju. Tagad gan par veelu bet ir ieteicams pirms izjaukshanas ieziimeet to detalju staavokli kaads bija.
Krustinjsh parasti no saakuma tikai ruuc nevis met.[ This message was edited by: bmwaddict on 2006-01-26 12:54 ]
Offline
Sebs
28. Jan 2006, 18:48 #96

Kopš: 30. Jul 2002

Ziņojumi: 1320

Braucu ar: meseršmitu uz Maskavu

Iesakiet kaadu servi paardaugavaa , veelams IMANTAS pusee, vajag uztaisiit dzineeja diagnostiku, biju uz LATBEMU, bet tur baigaas rindas, moshka veel kaadu sakariigu zinat???!
Offline
edzulis
28. Jan 2006, 19:12 #97

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

permalats. Volguntes 42 vai 44. bija arī lētāk, cik atceros. Pilnā diagnostika visam 10ls bija ja nav pacelta cena. Motors mazāk.
Offline
touringfan
15. Mar 2006, 07:45 #98

Kopš: 25. Nov 2005

Ziņojumi: 9

Braucu ar: AUDI,WV,BMW

Vai kads nav pedeja laika mainijis aizdedzes sadaljas vacinju.M-40.cik maksa vacinsh?
Offline
martink
15. Mar 2006, 08:57 #99

Kopš: 19. Nov 2005

Ziņojumi: 5661

Braucu ar: Opel

dauzu galvu... un nevaru saprast, kurš serviss labāks - latbema vai permalat (ir pabūts abos)
Offline
noisex
15. Mar 2006, 11:20 #100

Kopš: 07. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6044

Braucu ar: M5 Luftwaffe/88


2006-03-15 08:57, martink rakstīja:
dauzu galvu... un nevaru saprast, kurš serviss labāks - latbema vai permalat (ir pabūts abos)


Tas ir atkarigs no pieraduma...ka ari no apmeklejuma pirmas reizes...imho tapatas kaa sexaa, ja patika un paliki apmierinats pec pirmas reize, tad patiks ari turpmak

gan tur, gan tur ir gana sakarigi meistari, gan ari gadas !@#$%^&

-----------------
Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo