Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 57 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
sravi
06. Jan 2019, 23:07 #11481

Kopš: 20. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 91

Braucu ar: e34

Varbūt kāds ir par to runājis, bet es neko neatradu.
Kas jums zināms par stūres maiņu, esot divu veidu pievilkšanas ar skrūvi un uzgriezni? Nopirku Mtech2 un nelien virsū.
Kādi risinājumi?

[ Šo ziņu laboja sravi, 06 Jan 2019, 23:07:51 ]

Offline
Hazard
07. Jan 2019, 00:52 #11482

Kopš: 07. May 2009

No: Viļaka

Ziņojumi: 853

Braucu ar: e28


06 Jan 2019, 23:07:09 @sravi rakstīja:
Varbūt kāds ir par to runājis, bet es neko neatradu.
Kas jums zināms par stūres maiņu, esot divu veidu pievilkšanas ar skrūvi un uzgriezni? Nopirku Mtech2 un nelien virsū.
Kādi risinājumi?


Pilns internets ar to. Maini stures kolonku ja ir tik liela vēlme, bet labak butu vnk tad mtech3 uzlicis.
Offline
malkijs
07. Jan 2019, 09:18 #11483

Kopš: 30. Mar 2017

No: Madona

Ziņojumi: 47

Braucu ar:

Var kāds padalīties ar pieredzi cik vienkārši nomainīt aizmugurējo SLS (self leveling suspension) uz parastajiem amartiņiem?
Offline
Krabiz
07. Jan 2019, 12:46 #11484

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: Dēli


07 Jan 2019, 09:18:07 @malkijs rakstīja:
Var kāds padalīties ar pieredzi cik vienkārši nomainīt aizmugurējo SLS (self leveling suspension) uz parastajiem amartiņiem?


Jāmaina atbalsti, amīši un atsperes, lai tiktu līdz atbalstiem ir kārtīgi jāpajauc bagāžnieka sānu paneļi touringā, sedanā vienkāršāk. Amīšus mēdz būt grūti dabūt nost no apakšējiem stiprinājumiem.

Jālikvidē svira pie stabilizatora, šķidruma trauks(aizmugurē) un trubas, iesaku uzreiz meklēt ATF paredzētu gliemezi un stūres sūkni, jo tie bieži nomirst salaižot trubas kopā, bet ir dzirdēti arī veiksmīgi gadījumi, kad var tur atstāt CHF sistēmu.

[ Šo ziņu laboja Krabiz, 07 Jan 2019, 12:47:25 ]

Offline
Mixzzz
07. Jan 2019, 12:55 #11485

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


07 Jan 2019, 12:46:06 @Krabiz rakstīja:

07 Jan 2019, 09:18:07 @malkijs rakstīja:
Var kāds padalīties ar pieredzi cik vienkārši nomainīt aizmugurējo SLS (self leveling suspension) uz parastajiem amartiņiem?


Jāmaina atbalsti, amīši un atsperes, lai tiktu līdz atbalstiem ir kārtīgi jāpajauc bagāžnieka sānu paneļi touringā, sedanā vienkāršāk. Amīšus mēdz būt grūti dabūt nost no apakšējiem stiprinājumiem.

Jālikvidē svira pie stabilizatora, šķidruma trauks(aizmugurē) un trubas, iesaku uzreiz meklēt ATF paredzētu gliemezi un stūres sūkni, jo tie bieži nomirst salaižot trubas kopā, bet ir dzirdēti arī veiksmīgi gadījumi, kad var tur atstāt CHF sistēmu.
Ok....Sāksim ar to, ka lai noņemtu amīti kā tādu, ir salons tā vai tā jāpajauc un no tā neizvairīsies. Tas nav nekas traģisks.

Ir pilns internets ar to kā atbrīvoties no SLS. Galvenais ir uztaisīt tā, lai tas šķidrums turpina iet pa riņķi un viss būs ok. Principā var savienot trubu no sūkņa ar abratku un visam vajadzētu strādāt, pārējo var ravēt nost vienk.

Nomainīt gan sūkni, gan pašu stūres reduktoru būs pietiekami liels čakars, līdz ar to iesaku atstāt kā ir, it īpaši ja reduktoram nav pārāk lielas luftes.

Atsperes ir +/- 15e/gab, balsti 10-15e/gab un amīši atkarībā no vēlmēm, līdz ar to materiālos jārēķina vismaz kkādus 130-140e kā minimums... Ar normāliem amjiem jau ~200e. Viss atkarīgs, kādas atlaides tev veikalos ir.

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 07 Jan 2019, 12:57:40 ]

Offline
Mixzzz
07. Jan 2019, 12:59 #11486

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


05 Jan 2019, 07:24:20 @Krabiz rakstīja:
15k ir lēti, bet cik no citiem resursiem sapratu, tad tā ir sākumcena izsoles formātā.

Ja nemaldos, tad nesen jauns barnfind 525i(M50) aizgāja par ~ 25k
nu huizin, 15k par pliku 520i, kurš VARBŪT strādā, baigi nepārliecina :/ Nerunājot par to, ka tur gan jau viss būs sakaltis. Piekare maybe būs izmantojama. Tie 525i jau cits stāsts bet arī pliki izskatījās Turklāt tur dažiem nepieciešama pārkrāsošana.

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 07 Jan 2019, 13:01:01 ]

Offline
Mixzzz
07. Jan 2019, 13:03 #11487

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


07 Jan 2019, 00:52:00 @Hazard rakstīja:

06 Jan 2019, 23:07:09 @sravi rakstīja:
Varbūt kāds ir par to runājis, bet es neko neatradu.
Kas jums zināms par stūres maiņu, esot divu veidu pievilkšanas ar skrūvi un uzgriezni? Nopirku Mtech2 un nelien virsū.
Kādi risinājumi?


Pilns internets ar to. Maini stures kolonku ja ir tik liela vēlme, bet labak butu vnk tad mtech3 uzlicis.
Vai arī meklē Mtech 2, kurš der vēlākiem e34 un lkm arī e36
Offline
Nello
07. Jan 2019, 14:35 #11488

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2473

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


06 Jan 2019, 23:07:09 @sravi rakstīja:
Varbūt kāds ir par to runājis, bet es neko neatradu.
Kas jums zināms par stūres maiņu, esot divu veidu pievilkšanas ar skrūvi un uzgriezni? Nopirku Mtech2 un nelien virsū.
Kādi risinājumi?

Jāmaina stūres stienis, no stūtes līdz šlicēm, nekas traks, tik ir viena skrūve, kuru nāksies ar meiseli un āmuru padauzīt, jo viņa ir vnk kā sēne apaļa, un ja pareizi atceros, tad logutīrītāju slēdzi vajag no tāspašas vecā tipa sistēmas un laikam arī kontaktgrupa bija jāmaina.. Ja gribi mainīt, meklē visu stūres apkari no pre feislifta, un viss būs ok.. Ja ir stūrē spilvens, mošk tiešām maini uz mt3.. Es savam uzliku mt2, tagad ar vecumu saprotu, ka nebūtu slikti, ja būtu stūre ar strādājošu spilvenu...
Offline
Nello
07. Jan 2019, 14:39 #11489

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2473

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


07 Jan 2019, 09:18:07 @malkijs rakstīja:
Var kāds padalīties ar pieredzi cik vienkārši nomainīt aizmugurējo SLS (self leveling suspension) uz parastajiem amartiņiem?

Vajag parastos amīšus, atsperes, atbalstus, sūknim ir divi vārsti,kuri atbild par spiedienu, viņi jaaizravē laukā un būs ok.. Kas ar trubām, piemirsies..
Offline
malkijs
07. Jan 2019, 15:14 #11490

Kopš: 30. Mar 2017

No: Madona

Ziņojumi: 47

Braucu ar:


07 Jan 2019, 12:55:58 @Mixzzz rakstīja:

07 Jan 2019, 12:46:06 @Krabiz rakstīja:

07 Jan 2019, 09:18:07 @malkijs rakstīja:
Var kāds padalīties ar pieredzi cik vienkārši nomainīt aizmugurējo SLS (self leveling suspension) uz parastajiem amartiņiem?


Jāmaina atbalsti, amīši un atsperes, lai tiktu līdz atbalstiem ir kārtīgi jāpajauc bagāžnieka sānu paneļi touringā, sedanā vienkāršāk. Amīšus mēdz būt grūti dabūt nost no apakšējiem stiprinājumiem.

Jālikvidē svira pie stabilizatora, šķidruma trauks(aizmugurē) un trubas, iesaku uzreiz meklēt ATF paredzētu gliemezi un stūres sūkni, jo tie bieži nomirst salaižot trubas kopā, bet ir dzirdēti arī veiksmīgi gadījumi, kad var tur atstāt CHF sistēmu.
Ok....Sāksim ar to, ka lai noņemtu amīti kā tādu, ir salons tā vai tā jāpajauc un no tā neizvairīsies. Tas nav nekas traģisks.

Ir pilns internets ar to kā atbrīvoties no SLS. Galvenais ir uztaisīt tā, lai tas šķidrums turpina iet pa riņķi un viss būs ok. Principā var savienot trubu no sūkņa ar abratku un visam vajadzētu strādāt, pārējo var ravēt nost vienk.

Nomainīt gan sūkni, gan pašu stūres reduktoru būs pietiekami liels čakars, līdz ar to iesaku atstāt kā ir, it īpaši ja reduktoram nav pārāk lielas luftes.

Atsperes ir +/- 15e/gab, balsti 10-15e/gab un amīši atkarībā no vēlmēm, līdz ar to materiālos jārēķina vismaz kkādus 130-140e kā minimums... Ar normāliem amjiem jau ~200e. Viss atkarīgs, kādas atlaides tev veikalos ir.


Man stāv no viena izjaukta sedana visi amīši ar atsperēm un atbalstiem, stāv arī stūres reduktors, kolona jeb kā viņu tur sauc. Tātad sanāk ka šiem modeļiem ir ražīgāks pastiprinātāja sūknis, lai piebarotu to SLS sistēmu?
Offline
Nello
07. Jan 2019, 17:09 #11491

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2473

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


07 Jan 2019, 15:14:15 @malkijs rakstīja:

07 Jan 2019, 12:55:58 @Mixzzz rakstīja:

07 Jan 2019, 12:46:06 @Krabiz rakstīja:

07 Jan 2019, 09:18:07 @malkijs rakstīja:
Var kāds padalīties ar pieredzi cik vienkārši nomainīt aizmugurējo SLS (self leveling suspension) uz parastajiem amartiņiem?


Jāmaina atbalsti, amīši un atsperes, lai tiktu līdz atbalstiem ir kārtīgi jāpajauc bagāžnieka sānu paneļi touringā, sedanā vienkāršāk. Amīšus mēdz būt grūti dabūt nost no apakšējiem stiprinājumiem.

Jālikvidē svira pie stabilizatora, šķidruma trauks(aizmugurē) un trubas, iesaku uzreiz meklēt ATF paredzētu gliemezi un stūres sūkni, jo tie bieži nomirst salaižot trubas kopā, bet ir dzirdēti arī veiksmīgi gadījumi, kad var tur atstāt CHF sistēmu.
Ok....Sāksim ar to, ka lai noņemtu amīti kā tādu, ir salons tā vai tā jāpajauc un no tā neizvairīsies. Tas nav nekas traģisks.

Ir pilns internets ar to kā atbrīvoties no SLS. Galvenais ir uztaisīt tā, lai tas šķidrums turpina iet pa riņķi un viss būs ok. Principā var savienot trubu no sūkņa ar abratku un visam vajadzētu strādāt, pārējo var ravēt nost vienk.

Nomainīt gan sūkni, gan pašu stūres reduktoru būs pietiekami liels čakars, līdz ar to iesaku atstāt kā ir, it īpaši ja reduktoram nav pārāk lielas luftes.

Atsperes ir +/- 15e/gab, balsti 10-15e/gab un amīši atkarībā no vēlmēm, līdz ar to materiālos jārēķina vismaz kkādus 130-140e kā minimums... Ar normāliem amjiem jau ~200e. Viss atkarīgs, kādas atlaides tev veikalos ir.


Man stāv no viena izjaukta sedana visi amīši ar atsperēm un atbalstiem, stāv arī stūres reduktors, kolona jeb kā viņu tur sauc. Tātad sanāk ka šiem modeļiem ir ražīgāks pastiprinātāja sūknis, lai piebarotu to SLS sistēmu?


Jā, SLS ir savs sūknis, bačoks arī lielāks.. Gliemezis nav jaaiztiek..
Offline
sravi
07. Jan 2019, 17:19 #11492

Kopš: 20. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 91

Braucu ar: e34


07 Jan 2019, 14:35:44 @Nello rakstīja:

06 Jan 2019, 23:07:09 @sravi rakstīja:
Varbūt kāds ir par to runājis, bet es neko neatradu.
Kas jums zināms par stūres maiņu, esot divu veidu pievilkšanas ar skrūvi un uzgriezni? Nopirku Mtech2 un nelien virsū.
Kādi risinājumi?

Jāmaina stūres stienis, no stūtes līdz šlicēm, nekas traks, tik ir viena skrūve, kuru nāksies ar meiseli un āmuru padauzīt, jo viņa ir vnk kā sēne apaļa, un ja pareizi atceros, tad logutīrītāju slēdzi vajag no tāspašas vecā tipa sistēmas un laikam arī kontaktgrupa bija jāmaina.. Ja gribi mainīt, meklē visu stūres apkari no pre feislifta, un viss būs ok.. Ja ir stūrē spilvens, mošk tiešām maini uz mt3.. Es savam uzliku mt2, tagad ar vecumu saprotu, ka nebūtu slikti, ja būtu stūre ar strādājošu spilvenu...

Tās kuras ir ar skrūvi, viņām diametrs mazāks, varbūt smieklīgi, bet neredz spidometru
Offline
Nello
07. Jan 2019, 17:47 #11493

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2473

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


07 Jan 2019, 17:19:28 @sravi rakstīja:

07 Jan 2019, 14:35:44 @Nello rakstīja:

06 Jan 2019, 23:07:09 @sravi rakstīja:
Varbūt kāds ir par to runājis, bet es neko neatradu.
Kas jums zināms par stūres maiņu, esot divu veidu pievilkšanas ar skrūvi un uzgriezni? Nopirku Mtech2 un nelien virsū.
Kādi risinājumi?

Jāmaina stūres stienis, no stūtes līdz šlicēm, nekas traks, tik ir viena skrūve, kuru nāksies ar meiseli un āmuru padauzīt, jo viņa ir vnk kā sēne apaļa, un ja pareizi atceros, tad logutīrītāju slēdzi vajag no tāspašas vecā tipa sistēmas un laikam arī kontaktgrupa bija jāmaina.. Ja gribi mainīt, meklē visu stūres apkari no pre feislifta, un viss būs ok.. Ja ir stūrē spilvens, mošk tiešām maini uz mt3.. Es savam uzliku mt2, tagad ar vecumu saprotu, ka nebūtu slikti, ja būtu stūre ar strādājošu spilvenu...

Tās kuras ir ar skrūvi, viņām diametrs mazāks, varbūt smieklīgi, bet neredz spidometru

Mt2 ir divi varianti diametram..
Offline
Mixzzz
07. Jan 2019, 20:16 #11494

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


07 Jan 2019, 15:14:15 @malkijs rakstīja:

07 Jan 2019, 12:55:58 @Mixzzz rakstīja:

07 Jan 2019, 12:46:06 @Krabiz rakstīja:

07 Jan 2019, 09:18:07 @malkijs rakstīja:
Var kāds padalīties ar pieredzi cik vienkārši nomainīt aizmugurējo SLS (self leveling suspension) uz parastajiem amartiņiem?


Jāmaina atbalsti, amīši un atsperes, lai tiktu līdz atbalstiem ir kārtīgi jāpajauc bagāžnieka sānu paneļi touringā, sedanā vienkāršāk. Amīšus mēdz būt grūti dabūt nost no apakšējiem stiprinājumiem.

Jālikvidē svira pie stabilizatora, šķidruma trauks(aizmugurē) un trubas, iesaku uzreiz meklēt ATF paredzētu gliemezi un stūres sūkni, jo tie bieži nomirst salaižot trubas kopā, bet ir dzirdēti arī veiksmīgi gadījumi, kad var tur atstāt CHF sistēmu.
Ok....Sāksim ar to, ka lai noņemtu amīti kā tādu, ir salons tā vai tā jāpajauc un no tā neizvairīsies. Tas nav nekas traģisks.

Ir pilns internets ar to kā atbrīvoties no SLS. Galvenais ir uztaisīt tā, lai tas šķidrums turpina iet pa riņķi un viss būs ok. Principā var savienot trubu no sūkņa ar abratku un visam vajadzētu strādāt, pārējo var ravēt nost vienk.

Nomainīt gan sūkni, gan pašu stūres reduktoru būs pietiekami liels čakars, līdz ar to iesaku atstāt kā ir, it īpaši ja reduktoram nav pārāk lielas luftes.

Atsperes ir +/- 15e/gab, balsti 10-15e/gab un amīši atkarībā no vēlmēm, līdz ar to materiālos jārēķina vismaz kkādus 130-140e kā minimums... Ar normāliem amjiem jau ~200e. Viss atkarīgs, kādas atlaides tev veikalos ir.


Man stāv no viena izjaukta sedana visi amīši ar atsperēm un atbalstiem, stāv arī stūres reduktors, kolona jeb kā viņu tur sauc. Tātad sanāk ka šiem modeļiem ir ražīgāks pastiprinātāja sūknis, lai piebarotu to SLS sistēmu?

Tām sistmēmām ir tandēma sūknis. Izmanto stūres reduktors + SLS vai ASC+T. Viņam ir 2 atsevišķi nodalījumi, ja nemaldos, katra ar savu ieeju un izeju.
Offline
Krabiz
09. Jan 2019, 06:55 #11495

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: Dēli


07 Jan 2019, 12:59:42 @Mixzzz rakstīja:
nu huizin, 15k par pliku 520i, kurš VARBŪT strādā, baigi nepārliecina :/ Nerunājot par to, ka tur gan jau viss būs sakaltis. Piekare maybe būs izmantojama. Tie 525i jau cits stāsts bet arī pliki izskatījās Turklāt tur dažiem nepieciešama pārkrāsošana.


Ir vairāki raksti par tiem auto un informācija tajos ir dažāda. Protams, ka darba daudz, bet ir pietiekami daudz cilvēku pasaulē, kas ir gatavi maksāt lielu naudu par nebrauktiem 80.-90. gadu auto. 520i pirkt, protams, ir marasms, to es neizcēlu, jo domāju, ka tas ir pats par sevi saprotams.
Offline
Nello
09. Jan 2019, 13:14 #11496

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2473

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Kā ir ar spoguļu stikliņiem, katalogā ir labais, kreisais, bet cik ir sakrāti,parastie, sfēriskie viņi ir vienādi, otrā pusē rakstīts L, R...
Offline
Agriits520
11. Jan 2019, 14:59 #11497

Kopš: 07. Apr 2011

Ziņojumi: 686

Braucu ar: BMW E34 E30

Rezerves daļas no e34. Kā arī M5 bamperi un lietie diski.


https://www.ss.com/msg/lv/transport/spare-parts....html?1547211408


https://www.ss.com/msg/lv/transport/spare-parts....html?1547211425
Offline
5STAR
14. Jan 2019, 16:39 #11498

Kopš: 17. May 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 115

Braucu ar: e34

Pārdodu pagrieziena slēdzi ar BC funkciju (2 pini), der pirmsfeisa e34/e32. 15 eur
Dreiliņi, PM


Offline
vertikal
17. Jan 2019, 21:20 #11499

Kopš: 10. Dec 2015

No: Ogre

Ziņojumi: 270

Braucu ar: a220

Pārdod divus e34 detaļām.
Ir arī balta haube, brille, brūnas ādas priekšējie sēdekļi u.c sīkumi kurus nepaspēju nobildēt.
Ja kas interesē tad zvaniet vai caur whatsapp - 26209816 Ogre

Ja bildes nestrādā - https://files.fm/u/6d23a23q

https://files.fm/u/6d23a23q#/view/IMG-20190117-WA0007.jpg" border="0" style="cursor: pointer;" onClick=" getImgSize(this.src);">

https://files.fm/u/6d23a23q#/view/IMG-20190117-WA0008.jpg" border="0" style="cursor: pointer;" onClick=" getImgSize(this.src);">

https://files.fm/u/6d23a23q#/view/IMG-20190117-WA0011.jpg" border="0" style="cursor: pointer;" onClick=" getImgSize(this.src);">

https://files.fm/u/6d23a23q#/view/IMG-20190117-WA0014.jpg" border="0" style="cursor: pointer;" onClick=" getImgSize(this.src);">

https://files.fm/u/6d23a23q#/view/IMG-20190117-WA0015.jpg" border="0" style="cursor: pointer;" onClick=" getImgSize(this.src);">

[ Šo ziņu laboja vertikal, 17 Jan 2019, 21:21:38 ]

Offline
Smokeys
17. Jan 2019, 23:27 #11500

Kopš: 08. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 272

Braucu ar: e32 ,f15

Maza iespēja, bet Kādam nav lieks flancis kārbai ar pāreju uz m62?
https://failiem.lv/u/gku78nws
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo