Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 145 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
Robiitis
09. May 2018, 14:01 #11001

Kopš: 10. Dec 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 341

Braucu ar:


24 Apr 2018, 08:47:48 @Robiitis rakstīja:
Meklēju gaišās ādas salonu, ja ir kādam - PM!
Obligāti vismaz priekšējos beņķus.
Touring bagažnieka pagriezienus pirms FL.
Offline
barons13
09. May 2018, 14:30 #11002

Kopš: 26. May 2008

Ziņojumi: 214

Braucu ar: 5,7 litru bobiku un supermoto


30 Apr 2018, 01:22:50 @kurils rakstīja:
joprojam ir interese pec laba e34. neticu ka tadu vairs nav

pa so kadam nav kss zinams? ir doma apskatit
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/525/aknfj.html


Ir zināms, mans bijušais auto.

Long storry short - kopš 2006 gada tas auto ir nobraucis apmēram 2k km.
2006-2007 nomētājās zem koka, pēctam līdz 2014 gadam mētājās garažā nekustināts. Ā, nē, laikam vienreiz tika izvilkts, lai pa Vosu paslīpētu.
Laikam 2014 gada vasarā uznāca liela vēlme pieķerties, bet tikpat ātri noplaka. Tālāk par melno TA tas tā arī netika. Tā turpināja mētāties garažā.
Pagājušajā vasarā pārdevu nafig,m nākamais čalis dabūja caur TA.
Auto bija dzīvi redzējis, 2000šo sākumā regulāri tika griezts līdz ierobežotājam.

Uz pārdošanas brīdi dzinējam bija kkādas dzeses problēmas, regulāri bija spiediens radiatorā. Bundža bija tāda so-so. Nākamais čalis pēc manis to nopūta no apakšas ar kkādu pretkorozijas sūdu, bet fakts ir tāds, ka ceļot uz domkrata priekšējā pasažiera puse tam sūdam ielūza. Nezinu ko tagad ir sataisijuši vai sametinājuši. Radiators motortelpā turējās uz savilcējiem. Pie 140 tam triperim bija kaut kādas vibrācijas - iespējams tie r17 diski bija krietni līki, neatceros jau vairs. Bija mūžīgs gemarojs ar slēdzenēm, centralka nestrādāja un katra atslēga tam sūdam bija savādāka - ar aizdedzes atslēgu varēja atslēgt pasažiera pusi tikai. Bagažnieks neslēdzās vispār. Skatos, ka tagad ir iemīcīts ādas salons no semaka, bet vispār tam bija auduma recaro - ne visai svaigs gan. Griesti bija pelēki un nokarājušies.

Pēc idejas tas auto varbūt vēl ir ceļams, bet jārēķinās ar daudziem sīkiem gļukiem, kas prasa pacietību un nervus - tas arī bija lielākais iemesls, kāpēc man tas auto izbessija un nolēmu ar to nepisties.
Pluss - labs rūpnīcas aprīkojums. Recaro, shadowline, telefons, visi el logi, el spoguļi. Tam bija custom shortshifters, taisīts vēl iekš xenon.lv, ja pareizi atceros. Zem haubes mētājās xenona bloki, spuldzes tika izņemtas uz TA un kaut kur papistas. Ā, tam ir Facelift purns, bet auto ir preface un tā haube ir draņķīgā stāvoklī - vajag citu. Pa lielam viss tyas purns nebija pārāk smuks un prasija uzmanību. Ja durvis nav mainītas, atī tās 99%, ka vajadzēs citas, jo apakšas bija nopuvušas.
Offline
Mixzzz
09. May 2018, 19:31 #11003

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


09 May 2018, 14:30:45 @barons13 rakstīja:

30 Apr 2018, 01:22:50 @kurils rakstīja:
joprojam ir interese pec laba e34. neticu ka tadu vairs nav

pa so kadam nav kss zinams? ir doma apskatit
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/525/aknfj.html


Ir zināms, mans bijušais auto.

Long storry short - kopš 2006 gada tas auto ir nobraucis apmēram 2k km.
2006-2007 nomētājās zem koka, pēctam līdz 2014 gadam mētājās garažā nekustināts. Ā, nē, laikam vienreiz tika izvilkts, lai pa Vosu paslīpētu.
Laikam 2014 gada vasarā uznāca liela vēlme pieķerties, bet tikpat ātri noplaka. Tālāk par melno TA tas tā arī netika. Tā turpināja mētāties garažā.
Pagājušajā vasarā pārdevu nafig,m nākamais čalis dabūja caur TA.
Auto bija dzīvi redzējis, 2000šo sākumā regulāri tika griezts līdz ierobežotājam.

Uz pārdošanas brīdi dzinējam bija kkādas dzeses problēmas, regulāri bija spiediens radiatorā. Bundža bija tāda so-so. Nākamais čalis pēc manis to nopūta no apakšas ar kkādu pretkorozijas sūdu, bet fakts ir tāds, ka ceļot uz domkrata priekšējā pasažiera puse tam sūdam ielūza. Nezinu ko tagad ir sataisijuši vai sametinājuši. Radiators motortelpā turējās uz savilcējiem. Pie 140 tam triperim bija kaut kādas vibrācijas - iespējams tie r17 diski bija krietni līki, neatceros jau vairs. Bija mūžīgs gemarojs ar slēdzenēm, centralka nestrādāja un katra atslēga tam sūdam bija savādāka - ar aizdedzes atslēgu varēja atslēgt pasažiera pusi tikai. Bagažnieks neslēdzās vispār. Skatos, ka tagad ir iemīcīts ādas salons no semaka, bet vispār tam bija auduma recaro - ne visai svaigs gan. Griesti bija pelēki un nokarājušies.

Pēc idejas tas auto varbūt vēl ir ceļams, bet jārēķinās ar daudziem sīkiem gļukiem, kas prasa pacietību un nervus - tas arī bija lielākais iemesls, kāpēc man tas auto izbessija un nolēmu ar to nepisties.
Pluss - labs rūpnīcas aprīkojums. Recaro, shadowline, telefons, visi el logi, el spoguļi. Tam bija custom shortshifters, taisīts vēl iekš xenon.lv, ja pareizi atceros. Zem haubes mētājās xenona bloki, spuldzes tika izņemtas uz TA un kaut kur papistas. Ā, tam ir Facelift purns, bet auto ir preface un tā haube ir draņķīgā stāvoklī - vajag citu. Pa lielam viss tyas purns nebija pārāk smuks un prasija uzmanību. Ja durvis nav mainītas, atī tās 99%, ka vajadzēs citas, jo apakšas bija nopuvušas.
Ar to auto ir slikti, sliekšņi izskatījās ka jāpārmetina pilnībā, radiators uz savilcējiem, tosols pietrūka, labais priekšā amortizatora atbalsts bija izlīdis, kapots jāmaina, reste arī pizda, salons šausmīgs, bet Recaro dodot līdzi. Ar slēdzenēm tur arī wtf, vienam rokturim trūka daļa, kas nāk pa virsu. TA vismaz ir bet nu... Ne vairāk kā 1k par to auto. Motors piešķiļot kko sākumā bish burbuļoja. Durvis arī laikam bija kapi. Pat nebija vēlmes ar viņu izbraukt
Offline
Mixzzz
09. May 2018, 19:31 #11004

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


09 May 2018, 14:30:45 @barons13 rakstīja:

30 Apr 2018, 01:22:50 @kurils rakstīja:
joprojam ir interese pec laba e34. neticu ka tadu vairs nav

pa so kadam nav kss zinams? ir doma apskatit
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/525/aknfj.html


Ir zināms, mans bijušais auto.

Long storry short - kopš 2006 gada tas auto ir nobraucis apmēram 2k km.
2006-2007 nomētājās zem koka, pēctam līdz 2014 gadam mētājās garažā nekustināts. Ā, nē, laikam vienreiz tika izvilkts, lai pa Vosu paslīpētu.
Laikam 2014 gada vasarā uznāca liela vēlme pieķerties, bet tikpat ātri noplaka. Tālāk par melno TA tas tā arī netika. Tā turpināja mētāties garažā.
Pagājušajā vasarā pārdevu nafig,m nākamais čalis dabūja caur TA.
Auto bija dzīvi redzējis, 2000šo sākumā regulāri tika griezts līdz ierobežotājam.

Uz pārdošanas brīdi dzinējam bija kkādas dzeses problēmas, regulāri bija spiediens radiatorā. Bundža bija tāda so-so. Nākamais čalis pēc manis to nopūta no apakšas ar kkādu pretkorozijas sūdu, bet fakts ir tāds, ka ceļot uz domkrata priekšējā pasažiera puse tam sūdam ielūza. Nezinu ko tagad ir sataisijuši vai sametinājuši. Radiators motortelpā turējās uz savilcējiem. Pie 140 tam triperim bija kaut kādas vibrācijas - iespējams tie r17 diski bija krietni līki, neatceros jau vairs. Bija mūžīgs gemarojs ar slēdzenēm, centralka nestrādāja un katra atslēga tam sūdam bija savādāka - ar aizdedzes atslēgu varēja atslēgt pasažiera pusi tikai. Bagažnieks neslēdzās vispār. Skatos, ka tagad ir iemīcīts ādas salons no semaka, bet vispār tam bija auduma recaro - ne visai svaigs gan. Griesti bija pelēki un nokarājušies.

Pēc idejas tas auto varbūt vēl ir ceļams, bet jārēķinās ar daudziem sīkiem gļukiem, kas prasa pacietību un nervus - tas arī bija lielākais iemesls, kāpēc man tas auto izbessija un nolēmu ar to nepisties.
Pluss - labs rūpnīcas aprīkojums. Recaro, shadowline, telefons, visi el logi, el spoguļi. Tam bija custom shortshifters, taisīts vēl iekš xenon.lv, ja pareizi atceros. Zem haubes mētājās xenona bloki, spuldzes tika izņemtas uz TA un kaut kur papistas. Ā, tam ir Facelift purns, bet auto ir preface un tā haube ir draņķīgā stāvoklī - vajag citu. Pa lielam viss tyas purns nebija pārāk smuks un prasija uzmanību. Ja durvis nav mainītas, atī tās 99%, ka vajadzēs citas, jo apakšas bija nopuvušas.
Ar to auto ir slikti, sliekšņi izskatījās ka jāpārmetina pilnībā, radiators uz savilcējiem, tosols pietrūka, labais priekšā amortizatora atbalsts bija izlīdis, kapots jāmaina, reste arī pizda, salons šausmīgs, bet Recaro dodot līdzi. Ar slēdzenēm tur arī wtf, vienam rokturim trūka daļa, kas nāk pa virsu. TA vismaz ir bet nu... Ne vairāk kā 1k par to auto. Motors piešķiļot kko sākumā bish burbuļoja. Durvis arī laikam bija kapi. Pat nebija vēlmes ar viņu izbraukt
Offline
Mixzzz
09. May 2018, 19:44 #11005

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


03 May 2018, 12:54:19 @Fjokumee rakstīja:

03 May 2018, 10:56:38 @Krabiz rakstīja:

@Fjokumee rakstīja:
Nesapuvušu un nemetinātu.


Tad tev jāskatās autoscoutā un jātēmē uz Francijas dienvidiem, Itāliju, Spāniju un Portugāli. No Igaunijas līdz Polijai nekas sterils un nemetināts noteikti neatradīsies.
Sīka rūsa, lai arī nav patīkama, bet ir sīkums, ja ir tikusi ierobežota un nav katrā stūrī, kas beigās būs gadiem ilga cīņa ar atkārtotu rūsēšanu.
Un mazums kurš 25 gadīgs BMW nebūs ticis uzsists pa šo laiku.

https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/525/engje.html
Par šo runājot:

Pašam interesē, jo bildēs jau tiešām super. Ilgi tirgojās, bet tas tāpēc, ka Latvijā neviens īsti nav gatavs maksāt 3k par labu 525i, kur nu vēl par tds.

Brauc skaties. Ja vajag padomu, kur vest pārbaudīt, tad PM.


Tas ir dīzelis, nu viņš sūtija man bildes, grīda vroģi ok, bet nevar zināt kas zem plastmasiem. Durvis, bagāžnieks un aizmugures vāks ir jākrāso katrā gadijumā. Tirgojās jau no pagājušā gada man šķiet. 2018 gadā vajag daudz naudas lai brauktu ar labu e34 un apkoptu viņu kā nākas. Doma pirkt e34 kā ikdienas auto, tā ir laba doma?
Kosmonauts, nav tas TDS tik labs lai ietu par 2,8. Un diski nenāk līdzi. Teicās, ka viens jau esot gatavs ņemt par 2,6 bet tā neizskatās. Visām durvīm kkas jau mazliet saburbuļojis, aizmugurējās kreisās vistrakākās. Vāks arī ar brūno. Priekšējiem spārniem apakšā krāsa nost, izskatījās ka kkāds brunox ir uzsmērēts. Sliekšņi izskatījās veseli, protams vajadzētu apstrādāt lai neiet tālāk, jo virspusēja rūsa bija. Grīda izskatījās ok. Aizmugurē kkas pa bedrēm čīkstēja, tipa 1 Amis kko nosulojis. SLS vēl tipa strādājot. Un tur kur vākam eņģes nāk, tur iekšpusē jumtam arī bija kkāda rūsa.

Salons patīkams, vēl Ok stāvoklī. AC arī strādā. TDSam uzlikts mehāniskais sūknis. Protams neko ģeniāli tas auto negāja. Uzlikts spidometrs no 520i tā kā Hz ar kādiem apgriezieniem tas motors strādā. Panorāma strādā bez problēmām.

Nezinu ko lai īsti domā par šo auto, pa 2.8 nav ņemams bet galīgi kapi arī nav.
Offline
Fjokumee
09. May 2018, 19:57 #11006

Kopš: 13. Apr 2018

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 83

Braucu ar: e34


09 May 2018, 19:44:28 @Mixzzz rakstīja:

03 May 2018, 12:54:19 @Fjokumee rakstīja:

03 May 2018, 10:56:38 @Krabiz rakstīja:

@Fjokumee rakstīja:
Nesapuvušu un nemetinātu.


Tad tev jāskatās autoscoutā un jātēmē uz Francijas dienvidiem, Itāliju, Spāniju un Portugāli. No Igaunijas līdz Polijai nekas sterils un nemetināts noteikti neatradīsies.
Sīka rūsa, lai arī nav patīkama, bet ir sīkums, ja ir tikusi ierobežota un nav katrā stūrī, kas beigās būs gadiem ilga cīņa ar atkārtotu rūsēšanu.
Un mazums kurš 25 gadīgs BMW nebūs ticis uzsists pa šo laiku.

https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/525/engje.html
Par šo runājot:

Pašam interesē, jo bildēs jau tiešām super. Ilgi tirgojās, bet tas tāpēc, ka Latvijā neviens īsti nav gatavs maksāt 3k par labu 525i, kur nu vēl par tds.

Brauc skaties. Ja vajag padomu, kur vest pārbaudīt, tad PM.


Tas ir dīzelis, nu viņš sūtija man bildes, grīda vroģi ok, bet nevar zināt kas zem plastmasiem. Durvis, bagāžnieks un aizmugures vāks ir jākrāso katrā gadijumā. Tirgojās jau no pagājušā gada man šķiet. 2018 gadā vajag daudz naudas lai brauktu ar labu e34 un apkoptu viņu kā nākas. Doma pirkt e34 kā ikdienas auto, tā ir laba doma?
Kosmonauts, nav tas TDS tik labs lai ietu par 2,8. Un diski nenāk līdzi. Teicās, ka viens jau esot gatavs ņemt par 2,6 bet tā neizskatās. Visām durvīm kkas jau mazliet saburbuļojis, aizmugurējās kreisās vistrakākās. Vāks arī ar brūno. Priekšējiem spārniem apakšā krāsa nost, izskatījās ka kkāds brunox ir uzsmērēts. Sliekšņi izskatījās veseli, protams vajadzētu apstrādāt lai neiet tālāk, jo virspusēja rūsa bija. Grīda izskatījās ok. Aizmugurē kkas pa bedrēm čīkstēja, tipa 1 Amis kko nosulojis. SLS vēl tipa strādājot. Un tur kur vākam eņģes nāk, tur iekšpusē jumtam arī bija kkāda rūsa.

Salons patīkams, vēl Ok stāvoklī. AC arī strādā. TDSam uzlikts mehāniskais sūknis. Protams neko ģeniāli tas auto negāja. Uzlikts spidometrs no 520i tā kā Hz ar kādiem apgriezieniem tas motors strādā. Panorāma strādā bez problēmām.

Nezinu ko lai īsti domā par šo auto, pa 2.8 nav ņemams bet galīgi kapi arī nav.


Biju skatīties, neko labāku pagaidām neesmu atradis, bet jā, jākrāso, tas droši vien kādi 600eiro kā minimums. Jāgaida kas sakarīgāks.
Offline
Fjokumee
09. May 2018, 20:29 #11007

Kopš: 13. Apr 2018

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 83

Braucu ar: e34

Iepriekš bija ssā ielikts e34 a V12 swapu, izskatijās labā stāvoklī, bet ātri pazuda.
Offline
Krabiz
09. May 2018, 20:35 #11008

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: Dēli

V12 aizgāja lietotājam @VLD, bet nekāds rožu dārzs tur nebija.
Offline
arvis24
09. May 2018, 21:42 #11009

Kopš: 15. Dec 2017

Ziņojumi: 123

Braucu ar:

Cenu ar piedāvājumu
e34 aizm lukturi
e34 sedans priekšējas un aizmugurējas atsperes
sports stūre pāreja e30, e34, e32-
pm vai whatsapp 29809089
Vairak sutu bildes
Offline
bum_bumz
09. May 2018, 22:21 #11010

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6439

Braucu ar: E34


09 May 2018, 19:44:28 @Mixzzz rakstīja:


Nezinu ko lai īsti domā par šo auto, pa 2.8 nav ņemams bet galīgi kapi arī nav.

Izklausās, ka mans ir pat labāks. Gribēju savu pa kādi 700 atdot.
Nebiju kopš rudens braucis jo puikam biju atdevs. Tagad atkal pie manīm, fīlings labs iekāpjot. Nakuj tos elektroniskos pokemonvāģus, pats braukšu

[ Šo ziņu laboja bum_bumz, 09 May 2018, 22:22:46 ]

Offline
Mixzzz
10. May 2018, 07:58 #11011

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


09 May 2018, 20:35:28 @Krabiz rakstīja:
V12 aizgāja lietotājam @VLD, bet nekāds rožu dārzs tur nebija.
Ideāli nebija, bet labs gan bija.
Offline
Fjokumee
12. May 2018, 19:50 #11012

Kopš: 13. Apr 2018

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 83

Braucu ar: e34

https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/525/cnccc.html
Offline
Beezyxd
13. May 2018, 21:05 #11013

Kopš: 06. May 2016

Ziņojumi: 26

Braucu ar:

Pārdodu detaļas no 1995 gada fl toruinga.
Dzinējs 2.5TDS
*Ir visas lampas
*Kondicioniera sūknis
*kondiškas trubas un radiators
*kondiškas slēdži
*Ejošš kruīzs ar visu slēdzi pie stūres.
* salīdzinoši labā stāvoklī koks
*Tilti un statnes, amīši un citas piekares daļas.
Ir salīdzinoši dzīvas durvis (priekšējās)
*Ir parrakstāmi un sakārtojami dokumenti, ja nepieciešams.
*ir arī iespēja iegādāties pašu būri.
*Panorāmas lūka
*Ādas salons (melns) ir sīki defektiņi
*mazais borta kompis
*Pašaptumšojošais spogulis
*bremžu suporti
*Panelis
*instrumetu panelis bet ar defektu stikliņam
*Čipots adības kompis, ar izņemtiem ews utt

Varbūt kaut kas ir piemirsies, jautājat, ja kas interesē vai arī rakstat whatsappa 284495 nulle nulle
Offline
kurils
14. May 2018, 10:14 #11014

Kopš: 27. Mar 2013

Ziņojumi: 774

Braucu ar:

Izslēgts(Neaktīvs), reģistrācijas apliecība un numura zīmes ir nederīgas. Aizliegts piedalīties ceļu satiksmē.

csdd rada par auto sito. ko tas nozime? ir iespejams vel ksdreiz dabut vinu braucamu legali?
Offline
-SAIMNIEKS-
14. May 2018, 17:56 #11015

Kopš: 19. Mar 2011

Ziņojumi: 383

Braucu ar: sanesi +/- 5m


14 May 2018, 10:14:13 @kurils rakstīja:
Izslēgts(Neaktīvs), reģistrācijas apliecība un numura zīmes ir nederīgas. Aizliegts piedalīties ceļu satiksmē.

csdd rada par auto sito. ko tas nozime? ir iespejams vel ksdreiz dabut vinu braucamu legali?

vnk brauc uz csdd uz numuru salidzinasanu vai uz TA un viss bus kartiba!
Offline
magnums
15. May 2018, 08:29 #11016

Kopš: 12. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 90

Braucu ar: bmw e34

Pārdodu!

Priekšējie recaro beņķi - 300e (bēša āda + sarkans mākslīgs audums)
Aizmugurējais bēšas ādas beņķis - 30e

Jauni priekšējie 525i KYB amortizatori - 40e abi
2mēn braukti aizm. KYB amortizatori - 30e abi
Jaunas e34 sarkanās atsperes -55mm - 110e


Pm.
Offline
ilmarsz
15. May 2018, 17:30 #11017

Kopš: 17. Oct 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 133

Braucu ar: e34 525i & Volvo 850

Kādam ir kaut vai teorētiska interese par šādu e34 sliekšņu un bamperu uzliku komplektu?



https://www.bimmerforums.com/forum/showthread.p...Full-BBS-Bodykit

Tāda tipa, kā augstākminētajā postā, tikai baltā krāsā. (alpineweiss 300)

Ražotājs: BBS
Materiāls: ABS plastmasa

P.S. Ja kādam būtu nopietna interese, tad jau arī reālas bildes varētu sazīmēt.

[ Šo ziņu laboja ilmarsz, 15 May 2018, 17:31:31 ]

Offline
Fjokumee
16. May 2018, 10:54 #11018

Kopš: 13. Apr 2018

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 83

Braucu ar: e34

Sveiki. Joprojām vēlos iegādāties e34 TDS līdz 3500eiro. Sapuvušus, metinātus nepiedāvāt. Var būt bez lv reģistrācijas vai nodokļu parādiem.
Offline
Krabiz
16. May 2018, 11:23 #11019

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: Dēli


16 May 2018, 10:54:39 @Fjokumee rakstīja:
Sveiki. Joprojām vēlos iegādāties e34 TDS līdz 3500eiro. Sapuvušus, metinātus nepiedāvāt. Var būt bez lv reģistrācijas vai nodokļu parādiem.


autoscout24.com un skaties Dienvideiropas piedāvājumu. Atvest auto var vairākas firmas. Ja auto ~2k, tad ar vešanu un reģistrāciju budžetā iekļausies.
Offline
Hazard
16. May 2018, 11:43 #11020

Kopš: 07. May 2009

No: Viļaka

Ziņojumi: 853

Braucu ar: e28

Vispār kaut ko Eiropa var atrast? Un pa 2k? Tur cik skaties labs E34 ar maksas sākot no 4-5k.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo