Online

Pašreiz BMWPower skatās 107 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: Jaudīga motora likšana E30

AutorsZiņojums
JZ
06. Apr 2006, 22:16 #41

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

a kas tieshi tur jaaskaidro? njem, skruuvee un brauc, nevis blablablablalbblalbalalblabla
Offline
Android
06. Apr 2006, 23:52 #42

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru

Par apstāšanos - neviens tāpat taču nav palicis braucot (ja nu vienīgi kosmosā) bet ja nopietni tad manam autiņam būs bremžu upgrade.
Par apskati - ar TUV sertifikātu var iet atslaucīties - tiem auniem CSDD viss pie kājas - sieva iepriekšējā vakarā iedeva jamam - garīgais labs - izlaidīs kaut vecu zapi bez viena riteņa. A nebūs iedevusi - jamam slikts garīgais - izčakarēs ar visu TUV un perfektu auto. Galu galā El_Camino taču tika izčakarēts skatē par flančiem - tiem arī bija TUV sertifikāts - un tāpat ņijibjot. Tā pie mums banānu republikā tas ir iegājies.
A pārbūvējot kauko daudzmaz nopietni anyway vajag projektu.. vai arī galus CSDD un tad +25-35Ls un skate būs, autiņu pat var nerādīt

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Android
06. Apr 2006, 23:56 #43

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru

A par izsvarojumu - arī nav īsti pareizi domāt ka ja motors ir par 40kg smagāks tad no motortelpas uz bagāžnieku jānes visi 40 kg. Jāpārnes tikai 20 kg lai būtu tas pats līdzsvars, jo ko noņem no priekšējās ass to pieliec pakaļējai.
Tātad:
Aķītis - teiksim 15kg (nu tur +/-)
Čurājamā šķidrums - vēl kādi 3 kg.
Tad vēl atvieglināts spararats - arī kādi 2-3 kg nost.
Vēl šādi tādi sīkumi.
Tad vēl firewall drusku iebukņījam - lai var motoru par pāris cm uz aizmuguri aizdzīt. Vot i sanāk normāls izsvarojums - varbūt ne precīzi tik pat labs kā 325 bet ne arī tik traģiski atšķirīgs ka jāiet kārties.


-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
100
07. Apr 2006, 00:06 #44

Kopš: 27. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4543

Braucu ar: ...

Ai ko juus te cepaties, ieliks buus kartejais shrotello, ar puspabeigtu projektu problemaam ar TA un daudz nesakartotiem vadiem un citaam problemmam, un beigas pats buus neapmierinats, visi jau grib to paarbuvi ar 300Ls izdariit..

-----------------
100.
Offline
Android
07. Apr 2006, 00:22 #45

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru

bez 800+ Ls var nemaz nesākt.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
snooze
07. Apr 2006, 00:27 #46

Kopš: 15. Jun 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 20034

Braucu ar: 2 un 4 riteniem


2006-04-07 00:22, Android rakstīja:
bez 800+ Ls var nemaz nesākt.


vairak, vairak...
Offline
Rons
07. Apr 2006, 00:31 #47

Kopš: 28. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3275

Braucu ar: 435iX un M6

nah** tas ir vajadziigs ..tapat diez vai sanaaks 600 konjei ...un taatad perdolitj nebudet

-----------------
www.radari.lv
Offline
Mikuzz
07. Apr 2006, 00:37 #48

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41346

Braucu ar: Transporta līdzekli

Ar 3.5 no E32 perdoljit tiiri pieklaajiigi
Offline
Rons
07. Apr 2006, 00:40 #49

Kopš: 28. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3275

Braucu ar: 435iX un M6


2006-04-07 00:37, Mikuzz rakstīja:
Ar 3.5 no E32 perdoljit tiiri pieklaajiigi


600 konjei ??

-----------------
www.radari.lv
Offline
BADMANS
07. Apr 2006, 04:01 #50

Kopš: 08. Feb 2004

No: Cēsis

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: M3 EVO, 330Dieselpower

Starpcitu e30 325i bremzu sisteema ir paredzeeta liidz 220 Zs!
Takshto Don’t Worry!
Offline
Android
07. Apr 2006, 07:43 #51

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


2006-04-07 00:27, snooze rakstīja:

2006-04-07 00:22, Android rakstīja:
bez 800+ Ls var nemaz nesākt.


vairak, vairak...

nav nav īpaši vairāk.
Man sanāk apmēram tā: nopirku motoru ar visu uzkari par 140Ls, pārējās detaļas vāl apmēram par 250, kopā ~400 sanāk. Vecajiem jau tās detaļas nav dārgas īpaši, pa visādiem sīkumiem sakrājas tur diezgan pieklājīgi. Vēl nav atrisināta problēma ar radiatoru un izplūdi. Tam vēl kādi ~150Ls būs (cenšos daudzko dabūt lietotu, ar jaunām detaļām protams dārgāk). Nu un darbs kādi ~300Ls būs laikam - nu i bišku pāri 800Ls būs.
Protams izdevīgāk ir iepirkt donoru - ja pats var nojaukt tad vēl var daļu naudas atsist apakaļ pārdodot detāļas.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
gt99
07. Apr 2006, 10:16 #52

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7154

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR


2006-04-06 13:31, Android rakstīja:
ja pareizi uztaisa tad iet labi arī līkumos - vienk drusku vairāk jāpiedomā kad taisa. Izsvarojumu var dabūt tādu pašu, vienk bikuc uz tā rēķina samazinās bagāžnieka lietderīgais tilpums - tb ko vien var jāpārvieto uz bagāžnieku un vēl pareizi jāstutē iekšā motors, tad var to panākt.
Unvispār - bmw taču nav priekš granc ceļiem, priekš tam ir audi un subari. Bmw taču labāk patīk asfalts.


Izsvarojums svarīgs tikai gruntenei, ne asfaltam

p.s. BMW toč vēlāk nav ražojis neko jaudīgu un veiglu? Kā ar svaru e36 M3 3.0 dzinējam?

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
Android
07. Apr 2006, 11:38 #53

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru

S50 dzinēji ir vēl smagāki.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
gt99
07. Apr 2006, 13:05 #54

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7154

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR


2006-04-07 11:38, Android rakstīja:
S50 dzinēji ir vēl smagāki.

Tad ar e30 un dzinēja maiņu viss ir slikti...

p.s. varbūt kāds eiropā piedāvā kompresoru priekš e30 325i?

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
sejejs
07. Apr 2006, 13:21 #55

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā

5000$ uz augšu un Tev ir Vortech kompresors!
Offline
Puce
07. Apr 2006, 13:37 #56

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

nav e30, bet supercharger gan..





-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Puce
07. Apr 2006, 13:38 #57

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Vairāk info šeit

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Episode
07. Apr 2006, 13:59 #58

Kopš: 07. Nov 2005

Ziņojumi: 243

Braucu ar:

Protams izdevīgāk ir iepirkt donoru - ja pats var nojaukt tad vēl var daļu naudas atsist apakaļ pārdodot detāļas.

tieshi taa arii es gribu! taapeec glaabiet ljoti steidzami vajag bmw!

[ This message was edited by: gt99 on 2006-04-07 14:04 ]
Offline
Episode
10. Apr 2006, 15:55 #59

Kopš: 07. Nov 2005

Ziņojumi: 243

Braucu ar:

nu vai tieshaam nevienam nav kaada vesa grabazha?
Offline
gt99
10. Apr 2006, 20:43 #60

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7154

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR

Kā ar svaru un cenu ir V8 dzinējiem ar alumīnija bloku?

p.s. nesen krievu žurnālā lasīju par amerikāņu Golf II priekšpiedziņas projektu. Tam Golfam ielikts 4,6 Cadillac V8 northstar dzinējs ar alumīnija bloku. Tas auto ieguva pirmo vietu autoizstādē divās nominācijās: "labākais sporta mazlitrāžas auto", "Labākais mazlitrāžas sporta automobiļa dzinējs"

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo