Online

Pašreiz BMWPower skatās 122 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: E36 chip

AutorsZiņojums
DOPING
26. Jun 2006, 22:36 #41

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5400

Braucu ar: BMW



Pateicoties Atamanam lieta dariita ......

PS Pirmo dienu iespaidi.... iet labaak to juutu pie katras apdziishanas.... uz augstajiem apgriezieniem neko iipashu itkaa nemanu.... bet uz videejiem apgriezieniem autinsh palicis daudz njipraaks .....

-----------------
Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
Offline
Zinchux
27. Jun 2006, 00:12 #42

Kopš: 18. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 814

Braucu ar: un reizēm arī bez.

Gaidu, kad rakstiisi par degvielas pateerinja izmainjaam [ This message was edited by: Zinchux on 2006-06-27 00:12 ]
Offline
DOPING
27. Jun 2006, 00:24 #43

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5400

Braucu ar: BMW

pagaidaam gruuti spriest....

tagad notiek konkreetaakaa testeeshana.....

paarsvaraa pedaals ir patstaaviigi pie griidas....

jaapagaida paaris nedeelas kad alga ies uz beigaam tad mosh ar galvu saakshu domaat un braukaat biku ekonomiskaak.....

-----------------
Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
Offline
depo
27. Jun 2006, 01:09 #44

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20925

Braucu ar: Zirgu


2006-06-14 10:54, Kaspich rakstīja:

2006-06-13 23:24, depo rakstīja:
chipam ir daudz citu plusu arii - galvenokaart degvielas pateerinja samazinaashana.
Te vienam dzhekam ir Honda Integra Type R 2003 gada,ar ruupniicas ECU vinjsh var nobraukt ar pilnu baaku tikai 240 juudzes,bet ar chipotu 360.
Kosmiska shkjirba protams bet reaals fakts.

<font size=1>[ This message was edited by: depo on 2006-06-13 23:25 ]</font>

MULKJIIBAS!!!
tiesja degvielas samazinaajuma nav. kaapeec? slinkums rakstiit, bet, ja ljoti vaidzees, referaatu uzrakstiisju.


IR tieshs degvielas smazinaajums jo no ruupniicas ECU ir ieprogots taa ka vinjsh visu laiku paarpilda degvielas padeves sisteemu,nu hvz kaa izskaidrot bet angliski - overfuelled fuel delivery system.
Offline
depo
28. Jun 2006, 15:49 #45

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20925

Braucu ar: Zirgu

shodien uzliku pashu svaigaako softu uz ECU jo kopsh razhoshanas nekad nekas nebija updeitos.

viss ko varu pateikt ka saakcis auto nedaudz ashaak skrien peec 3000 apgr.citad nekaadas izmainjas nav.
ir doma uztaisiit Live Map,zinoshu par rezultaatiem.[ This message was edited by: depo on 2006-06-28 15:51 ]
Offline
depo
28. Jun 2006, 15:55 #46

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20925

Braucu ar: Zirgu


2006-06-28 15:51, Kaspich rakstīja:
IR tieshs degvielas smazinaajums jo no ruupniicas ECU ir ieprogots taa ka vinjsh visu laiku paarpilda degvielas padeves sisteemu,nu hvz kaa izskaidrot bet angliski - overfuelled fuel delivery system.


MURGS.


ja MURGS tad pasaki to UK lielaakajam un nopietnaakajam chipping kantorim:

Chipped UK
Offline
depo
28. Jun 2006, 16:01 #47

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20925

Braucu ar: Zirgu


2006-06-28 15:59, Kaspich rakstīja:
atmet konkreetu linku/textu, tad paskaidroshu Tev, kas tajaa (textaa) domaats, ja ir interese.
Ja esi pavisam ar tehniku uz Jus, buus (man) jasaspringst laikam..


2006-06-28 15:55, depo rakstīja:

2006-06-28 15:51, Kaspich rakstīja:
IR tieshs degvielas smazinaajums jo no ruupniicas ECU ir ieprogots taa ka vinjsh visu laiku paarpilda degvielas padeves sisteemu,nu hvz kaa izskaidrot bet angliski - overfuelled fuel delivery system.


MURGS.


ja MURGS tad pasaki to UK lielaakajam un nopietnaakajam chipping kantorim:

Chipped UK



Tas nekur nav rakstiits,man pie maajaam ir shitas kantoris un es tur biezhi iebraucu pie taa chupotaaja dzheka parunaat par mashiinaam .Shodien kaadas 3h klausiijos vinja runaas par chiposhanu
Es neesmu speciaalists lai diskuteetu ar tevi jo tu noteikti zini vairaak kaa es par auto.Es vnk zinu tik cik man vinjsh ir staastiijis jo pats ir viens no valstii lielaakajiem speciaalistiem shajaa zinjaa.
Offline
depo
28. Jun 2006, 16:05 #48

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20925

Braucu ar: Zirgu

Daudzi saka ka chiposhana neko nedod,nekaadus bhp klaat.Bet tad kapeec BMW nogriezh nost zirgus pashi? Tapeec ka smago nodoklju deelj,bet te paveras laucinjsh chipotaajiem.Tur arii dabuu laukaa tos ponijus ko BMW pashi piegriezh.Reaali no 2.8i M52 var dabuut 245bhp laukaa tikai ar suuda air induction kit, manifoldu un decat izpluudi + live map,kas nemaxaa miljonu viss kopaa.

Var dabuut laukaa un ljoti daudz pie tam veel.
Offline
depo
28. Jun 2006, 16:10 #49

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20925

Braucu ar: Zirgu


2006-06-28 16:07, Kaspich rakstīja:
ir priekslikums: bez teemas ’viena tante teica’

ja vinjsh par savu bazaru atbild, tad lai uzraksta un paliek autograafu apakshaa zem taa ja ne, turpinam klausiities..

ekonomija chipotaam mashiinaam sastaav no 2 aspektiem.
1. lietderiibas koef pieaugums apgriezienu viduasdaljaa. uz taa reekjina, ka motors straadaa tuvaak detonaacijas slieksnim, par paaris % pieaug kpd. ieguvums: litra simtdaljas/desmitdalja (braucot shajaa apgirezienu diapazonaa)
2. psihologjiskais. nemot veeraa vadiitaaja paarlieciibu par ’lielo’ ieguvumu (reaali bezniinam - 5-10% no torque rpm vidusdaljaa), mazinaas veelme ’spaidiit’ gaazes pedaali/pieaug pasveerteejums/pagarinaas kraans..


vinju vari atrast e36coupe.com forumaa ar username Jason540i,pieregistreejies un ej padiskutee,vinjsh ir UK top specu komandaa Buus daudz par ko parunaat.
Jaa tieshi taa,palielinaas jauda vidusdaljaa,saakot no kaadi 3k rpm.[ This message was edited by: depo on 2006-06-28 16:12 ]
Offline
Zinchux
28. Jun 2006, 22:08 #50

Kopš: 18. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 814

Braucu ar: un reizēm arī bez.

Būs jāpalūr savs rūpnīcas čips un jānofočē... Man ir 318is M44 1.9 . Gribētu zināt kas ar to notiek čipojot
Offline
sys9291
04. Jul 2006, 10:45 #51

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT

To Geits> vajadziigs ECU(DME) nummurs (tuuliit saaksies jautaajumi kas ir ECU??? )
Offline
rapido
05. Aug 2006, 10:13 #52

Kopš: 03. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1678

Braucu ar: 400h

Varētu teikt ka man ar čipu paveicies! Jaudas pieaugumu jūt diezgan! Čipu vispār pasūtīju caur eBay, 20 minūtēs uzliku pats! Biki pabraukties vajadzēja lai sāktu optimāli darboties (lai sajustu jaudas pieaugumu)! Apgriezieni necik nelēkā! Chiptuninga izmaksas man bija tikai nepilni 28 Ls ar visu čipa atceļošanu no amerikas!
Offline
depo
05. Aug 2006, 11:02 #53

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20925

Braucu ar: Zirgu


2006-08-05 10:13, rapido rakstīja:
Varētu teikt ka man ar čipu paveicies! Jaudas pieaugumu jūt diezgan! Čipu vispār pasūtīju caur eBay, 20 minūtēs uzliku pats! Biki pabraukties vajadzēja lai sāktu optimāli darboties (lai sajustu jaudas pieaugumu)! Apgriezieni necik nelēkā! Chiptuninga izmaksas man bija tikai nepilni 28 Ls ar visu čipa atceļošanu no amerikas!


tu gan esi pashnaavnieks riskeet likt virsuu hvz kaadu chipu.nebaidies palikt bez motora?
Offline
rapido
05. Aug 2006, 12:47 #54

Kopš: 03. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1678

Braucu ar: 400h

tipa nebaidos..
Offline
bestmen
05. Aug 2006, 12:48 #55

Kopš: 21. Sep 2005

Ziņojumi: 3979

Braucu ar:

jaudas pieaugums IR , jeb tev LIEKAS ka vinjsh IR
Offline
DK
05. Aug 2006, 12:58 #56

Kopš: 13. Nov 2005

Ziņojumi: 397

Braucu ar:


2006-08-05 12:48, bestmen rakstīja:
jaudas pieaugums IR , jeb tev LIEKAS ka vinjsh IR


tur jau tā lieta...... varbūt vnk psiholoģiskais moments nostrādā un viss....... nu ka man tagad baigi iet
Offline
rapido
05. Aug 2006, 13:47 #57

Kopš: 03. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1678

Braucu ar: 400h

es arī agrāk citu bembi čipojis, bet tur nebijā tāda pieauguma. Šoreiz ir jūtams jaudas pieaugums, nebiju gaidījis ka tā jutīs!
Offline
Kashelz
07. Aug 2006, 23:39 #58

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Chipot ir jegas, degvielas pateerinjsh samazinaasies, lai gan minimaali, jo tiek optimizeets degmaisijuma salikums attieciigajos abarotos! Te ir viens labs saits, kas piedaavaa chipot, vieniigi ne Lv un ne muusu valodaa, bet saprast var kas un kadam modelim rakstiits. Un var redzeet arii degvielas pateerinja izmainjas citiem auto netikai BMW.

www.upsolute.pl/auto-tuning.html?k=bmw

Respektiivi ja te runā par peedeejo piemineeto BMW 320i E30, laikam jams ir uz Motronic 1.1, 0 261 200 152 DME ja nemaldos, tad ieguvums no 129 lopinjiem ir uz ~140 un grieze uzlabojas no 164 uz ~182! Arii dzen pateerinjsh samazinaas, bet shii chiposhana ir juutama vairaak uz labaa staavoklii esoshiem dzineejiem, nevis veciem, nojaatiem ratiem Un protams viss ir arii atkariigs no konkreetaa chipa ideaali izveidotaas tabulas! [ This message was edited by: Kashelz on 2006-08-07 23:52 ]
Offline
Pirats
08. Aug 2006, 10:12 #59

Kopš: 30. Sep 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 309

Braucu ar: kugi

maybe kads ir chipojis 323i (2,5i 170zs) e46? vai tas ir reaali taa saciit- no tiem "apsiestajiem" 170zs "atver" tos 192 kas ir normalam 325i?
intersee reaal pieredze ar konkreto modeli, cik un ko var iegut chipojot; zinu no chiptunning lv- griezi 25 un tipa 20zs.
bet kaa ir reaali?
Offline
Krauze
08. Aug 2006, 11:17 #60

Kopš: 11. Sep 2003

No: Dagda

Ziņojumi: 11376

Braucu ar: xXx

Mans uzskats ka nav jega chipot atmosferisko dzineju del 10-20 Zs
Tikai chakareshana!!!!
Diesel un Turbo var chipot!!!!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo