Online

Pašreiz BMWPower skatās 106 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: E36 1,8-litru motors kirdik!

AutorsZiņojums
AiwoE36
27. Mar 2006, 19:26 #1

Kopš: 27. Mar 2006

Ziņojumi: 6

Braucu ar: BMW E36 318i

Viiri paliidziet luudzu ar padomu!
Nesen nopirku BMW E36 318i 92.gada!
Šo masiinu pirku,jo ljoti gribeeju BMW un ši tiesaam bija teicamaa vizuaalaa staavoklii, tapeec nedaudz pieveeru acis uz diivaino motora skanju, domaaju , ka samainiisu elju un viss buus cikeniekaa.... !
Koroce vaina taada motors saak grabeet peec 2700rpm uz augsu un grabonja samazinaas ja motoram uzrodas slodze, motora temperatuura neiespaido grabonju ! Sixnas un rullji tikko nomainiiti , taa kaa vaina ir tiesi motoraa ieksaa!
Grbeeju padomu, kas tur vareetu buut??? Ko buutu izdeviigaak dariit, mekleet motooru srotaa un mainiit pret veco, remonteet esoso! Vai ja mainiit vainiigo pusi no motora un stikjeet no 2viem vienu, piemekleet bloku vai galvu!
Koroce piedodiet, ja baigais bezsakars , varbuut nemaaku izteikties, bet ja kaadam ir kaads padoms luudzu paliidziet !
Offline
arvidso
27. Mar 2006, 19:31 #2

Kopš: 18. Mar 2006

Ziņojumi: 64

Braucu ar: e36

jaameklee cits motors
Offline
MESTAIS
27. Mar 2006, 19:32 #3

Kopš: 13. Sep 2004

Ziņojumi: 219

Braucu ar:

iespejams ka tavs m-40 ir ar nopistu sadaleni, kuras palaba stavokla cena ir aptuveni 120ls! letak bus kadu motoreli atrast pa kadi 150 ls!
Offline
AiwoE36
27. Mar 2006, 19:37 #4

Kopš: 27. Mar 2006

Ziņojumi: 6

Braucu ar: BMW E36 318i

Sestdien laikam skruuveesu valjaa, ta jau redzees kas buus! Man liekas , ka skanja naak no galvas 1. vai2. cilindra apviduu, bet servii teica, ka tik spalga skanja no galvas nevarot naakt! p.s! Motors ellju need, tosols liimeni, bendzu ed normas robezaas! Koroce, ja neizaardiisu laikam gudrs netiksu ! Kaa labaak Pirt galvu vai bloku atseviskji, vai visu motoru kopaa???
Offline
Rihardse31
27. Mar 2006, 19:43 #5

Kopš: 23. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1507

Braucu ar: BMW

Cik noprotu tad runa iet par M-40,ja ta tad tu esi ielidojis uz jaunu sadaleni un rokeriem ta sitiem motoriem ir normala paradiba.

-----------------
Offline
AiwoE36
27. Mar 2006, 19:44 #6

Kopš: 27. Mar 2006

Ziņojumi: 6

Braucu ar: BMW E36 318i

, jaa traki
Offline
FC
27. Mar 2006, 19:45 #7

Kopš: 17. Mar 2005

Ziņojumi: 809

Braucu ar: HM-1682

jaliek 2.5
Offline
andis525
27. Mar 2006, 19:59 #8

Kopš: 27. Nov 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 1805

Braucu ar: Ja pateiksu ari sagribesi.

atjauc un tad redzeesi kas ir kas pirmstam gan pammeeri kompresiju pirms galvu rauj nost
Offline
TATs
27. Mar 2006, 20:53 #9

Kopš: 21. Mar 2006

Ziņojumi: 49

Braucu ar: 93’ BMW 318IS

Manam 1,8is kompresija visos stobros 12
tas ir ok? cik jaabuut peec ruupniicas datiem?
Offline
Artis
27. Mar 2006, 20:55 #10

Kopš: 16. May 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 32262

Braucu ar: Renault

galva! sadalene - ka jau te mineja
Offline
Mikuzz
27. Mar 2006, 20:55 #11

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41348

Braucu ar: Transporta līdzekli


2006-03-27 20:53, TATs rakstīja:
Manam 1,8is kompresija visos stobros 12
tas ir ok? cik jaabuut peec ruupniicas datiem?



Priecaajies![ This message was edited by: Mikuzz on 2006-03-27 20:55 ]
Offline
TATs
27. Mar 2006, 21:05 #12

Kopš: 21. Mar 2006

Ziņojumi: 49

Braucu ar: 93’ BMW 318IS

jau to daru, noskaidroju ka jauniem bija jabut ap 13
Offline
ww
27. Mar 2006, 21:11 #13

Kopš: 29. Apr 2003

Ziņojumi: 1057

Braucu ar:

Dodu 80 % ka šāles grab. Būtu jābūt, ka grab no aptuveni 2k apgr. līdz 4k, tālāk skaņai jāpazūd. Ja tādi simptomi, tad varētu būt tās šāles.
Pārbaudīt to ir vienkārši. Darbojošam motoram rauj nost pa vienam svečvadam, pagāzē, paklausās, ja pazūd tā graboņa tad vainīgs tas cilindrs.
Offline
AiwoE36
28. Mar 2006, 16:24 #14

Kopš: 27. Mar 2006

Ziņojumi: 6

Braucu ar: BMW E36 318i

Paldies par padomiem, njemsu veeraa visu teikto! Bet 2,5 gan laikam finansiaali pavilkt nevareesu
Offline
MESTAIS
28. Mar 2006, 17:38 #15

Kopš: 13. Sep 2004

Ziņojumi: 219

Braucu ar:

ieej ss tur pa 180 ir viens m -40 motors pa 180 ls! cena domajams normala, apswverot to ka sadalene 120 ls maksa!
Offline
GA3
28. Mar 2006, 21:43 #16

Kopš: 29. Jun 2003

Ziņojumi: 1401

Braucu ar: Nazi pa sviestmaizi

Manam m40 jauna sadalene 80 Ls izmaksaaja. Kur meistars pirka, nezinu, varu apjautaties. Ceru, ka vins mani atceresies.
Offline
MESTAIS
28. Mar 2006, 21:59 #17

Kopš: 13. Sep 2004

Ziņojumi: 219

Braucu ar:

80 ls pa jaunu sadaleni
Offline
GA3
28. Mar 2006, 22:03 #18

Kopš: 29. Jun 2003

Ziņojumi: 1401

Braucu ar: Nazi pa sviestmaizi

Tieshi taa, es nekljuudos un neko nejaucu. Tas bija pirms gada, protams, bet man visas auto izmaksas pie konkreeta noskreejiena pierakstitas un uzskaititas Ekseliitii. Iznjemot benziinu un vejstiklu shkjidrumu, protams
Offline
angiins
28. Mar 2006, 22:03 #19

Kopš: 09. Sep 2004

Ziņojumi: 8865

Braucu ar: ar ko pagadās

Jā m40 motoram droši vien sadalene būs pie vainas.

80Ls par sadaleni ir ljoti OK cena
Offline
GA3
28. Mar 2006, 22:09 #20

Kopš: 29. Jun 2003

Ziņojumi: 1401

Braucu ar: Nazi pa sviestmaizi

Kad mans auto no Vacijas atnaca (kakjis maisaa - pasuutiiju taa neapskatot, bet bija laba cena), es saakumaa domaaju, ka tas ir diizelis, tjipa sajaukushi! Klabeeja kaa dopingu sarijushies septinji ruukjiishi dzelzs aamuriishiem klaudzinaatu pa motora iekshaam! Par laimi nomainot sadaleni viss bija ideaali! Kaa man pateica (arii jau te tika mineets), tiem motoriem taa ir vaajaa vieta, kuru veel "stimulee", ja nemaina laiciigi eljlju.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo