Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 76 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: V8 vai tomēr labāk R6?

AutorsZiņojums
Agritis
07. Mar 2006, 18:35 #1

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2087

Braucu ar: Astra ST

Sveiki!

Uz pavasara pusi atkal vajā uzmācīga doma par auto maiņu. Prāts nesas uz E34 vai E32 ’90-tiem gadiem. Kā varianti tiek apskatīti 530/535 un 730/735. Ar M30 motoriem itkā būtu skaidrs - vienkāršs, ar lielu resursu un apetīti. Mēģināju 730 ar M30, likās, ka iet švakāk kā esošais M20B27, bet varbūt konkrētais exemplārs švaks bija pagadījies. Tagad jautājums - vai ir kautkāds pamatots iemesls, kādēļ būtu jāizvairās no V8 (M60?), ar noskrējieniem ap 250k (ej nu sazini, cik ir patiesībā)? Vai ir kautkādas specifiskas kaites, kāpēc labāk izvēlēties R6? Kā M60 ir ar resursu - 300k ir galējā robeža? Tepat foruma topikos par līdzīgu tēmu tika pausta doma, ka M60B30 ir pilnīgs "actoi", tam ir kāds pamatojums? Kā ar degvielas patēriņu - vai tas atšķiras M60 un M30 pie vienādiem tilpumiem?

Esmu apmulsis - itkā ir viens 530i V8 Touring pa 2800Eur, labi nopakots un smuka paskata, bet bailes no V8 stipri traucē izlemt. Vai pie jums diagnostikā varētu saņemt ticamu verdiktu, ka konkrētais V8 ir normāls un kādas 100k vēl pavilks?
Offline
Bimmer
07. Mar 2006, 18:43 #2

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24374

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Dilemmai, manuprāt, šajā gadījumā vajadzētu būt starp 3.5 R6 un 4.0 V8, nevis 3.0 V8.
Offline
bmwaddict
07. Mar 2006, 18:44 #3

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

V8 3.0 neiet un rij tikpat cik 4.0, tobish ja njem V8 tad 4.0 vai 4.4..
Offline
Permalat
07. Mar 2006, 18:47 #4

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:

Vecmotorus ka M20 vai M30 labak nenemt, jo kadu lietotu detalu tam ir gruti dabut ja bus motora remonts. M60 paterins ir mazak, - jaunas tehnologijas. Ja mainit ellu, filtrus un sveces laika, tad jeb kurs dzinejs dzives ilgu laiku. Nu un ari nevajag pirkt masinu bez uztaisitas diagnostikas. Pats nopircis, diagnostiku netaisiju un .....
Offline
Edzins
07. Mar 2006, 18:55 #5

Kopš: 25. Jun 2004

Ziņojumi: 408

Braucu ar: X5

Braucu ar V8 4,4 un paslaik nekadas sudzibas Pie noskrejiena 250 stikam
Offline
Hesus
07. Mar 2006, 19:01 #6

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8426

Braucu ar: e30 325i; Cosworth Rs; Z3 2.5


2006-03-07 18:44, bmwaddict rakstīja:
V8 3.0 neiet un rij tikpat cik 4.0, tobish ja njem V8 tad 4.0 vai 4.4..


Cenā starpība 3.0 un 4.0 ir ~ 15%.

-----------------
Darbs ceļ vīru!
Offline
edzulis
07. Mar 2006, 19:01 #7

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

ar tiem E32 ir tā, ka ar ļoti retiem izņēmumiem atrast normālus ar M30 ir nereāli, jo visi ir veci, kā nekā sākot ar 87’. Esmu redzējis tikai vienu ideālu M30 730i un tas pats bija 92’ beigu. Atrast sakarīgu V8 ir vieglāk, jo tomēr ~ 93, pat 94 gads. Veiksmi un, protams, pirms tam diagnostika!
Offline
Puuchuks
07. Mar 2006, 19:02 #8

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW

es laikam njemtu M60. ja tev nav zinaams kaads labs privaats motorists, servisos jaunaaku motoru buus vienkaarshaak remonteet.
es uztaisiitu kaartiigu diagnostiku. ja kaukas neiepatiktos, nebuutu iistaa sajuuta - vienk. nenjemtu. buus iistais laiks, atnaaks iistais auto.
Offline
bmwaddict
07. Mar 2006, 19:19 #9

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

nu gan juus dodat.. izmaksas starp M30 un M60 ir nesameerojamas. joka peec paskataties cik maksaa piem siksnas spriegotaajs V8 motoram..
Ja uztureeshanas izmaksas ir izshkjiroshas tad es rekomendeetu veco labo M30 3,5, tas ir muuzhiigais dzineejs. Protams, atrast labu ir probleema jo uz pasaules pietiek aunu kas uzskata ka elljju var nemainiit 20 shtukas jo taas tur ir daudz utml plaanpraatiibas...
Offline
Puuchuks
07. Mar 2006, 19:51 #10

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


2006-03-07 19:19, bmwaddict rakstīja:
Protams, atrast labu ir probleema

tur jau tas prikols.
Offline
Agritis
07. Mar 2006, 21:51 #11

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2087

Braucu ar: Astra ST

Vai tad M60 ir siksna?
Offline
bmwaddict
07. Mar 2006, 22:07 #12

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


2006-03-07 21:51, Agritis rakstīja:
Vai tad M60 ir siksna?

ir ir, taa pati kas gjengjeri griezh
tici vai netici arii tur rulliishi mirst, sevishkji jau pa muusu jauko saalspeljkji aka ziemu pabraukaajot. tas bija tikai piemeers..
Offline
Vadik
07. Mar 2006, 22:31 #13

Kopš: 25. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5279

Braucu ar: nine eleven turbo

M62B44 the best
Offline
Vadik
07. Mar 2006, 22:32 #14

Kopš: 25. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5279

Braucu ar: nine eleven turbo


2006-03-07 18:47, Permalat rakstīja:
Vecmotorus ka M20 vai M30 labak nenemt, jo kadu lietotu detalu tam ir gruti dabut ja bus motora remonts. M60 paterins ir mazak, - jaunas tehnologijas. Ja mainit ellu, filtrus un sveces laika, tad jeb kurs dzinejs dzives ilgu laiku. Nu un ari nevajag pirkt masinu bez uztaisitas diagnostikas. Pats nopircis, diagnostiku netaisiju un .....


kto iz Permalata seichas pishet pod etim nikom?
Offline
MADAlex
07. Mar 2006, 22:52 #15

Kopš: 07. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3206

Braucu ar: X5

M60 pie 250K +/-50K - dzinēja blīvju maiņa

Vairāk tiem V8 dzinējiem nekas nedraud
Offline
Tune-L
08. Mar 2006, 08:08 #16

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20262

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Ilgmuuzhiigaks un remonteejamaaks ir M30 3,5 dzineejs, bet nu tikai 218 zirgu !
Turpretii ja M62 dzineejam ir kadas izdiluma probleemas kropliigu ieprieksheejo saimnieku rezultaataa, tad remonts .... nu ljoti dargs
M30 arii apkalposhana leetaaka .

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Agritis
08. Mar 2006, 08:22 #17

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2087

Braucu ar: Astra ST

Ko nozīmē blīvju maiņa - galvas/galvu blīves, kartera blīves, blīvslēgi (neesmu īsti pazīstams ar v8 uzbūvi)? Kas vēl? Drošvien izmaksas ir kosmoss, jāizjauc pusmotors, vai ne? Kādas ir pazīmes - eļļa tek pa visām vīlēm ārā?

Kā v8 ir ar izplūdi - cik šamējam ir lambdas, katalizatori? Ja mēģina kautko googleet ar mērķi atrast kautkādus aprakstus par M60, atrodas tikai vieni vienīgi autošopi

Tieši par šādām niansēm arī ir vērtīgi iegūt infu, lai izlemtu
Offline
Vacsons
08. Mar 2006, 08:27 #18

Kopš: 16. May 2002

Ziņojumi: 284

Braucu ar: E91 320d, K1200LT, Octavia A8

njem maneejo 530 V8 touringu:

motors pirms ~15tkm paarlasiits pie Bauskas Aivara, viss mainaamais nomainiits , nedraud
ieberzshanaas uz motora remontu, gaisha aada utt...
cena 3500 eur, diskuteejama
Offline
ivars001
08. Mar 2006, 09:44 #19

Kopš: 21. Dec 2003

Ziņojumi: 332

Braucu ar: vecu spaini

varu piedaavaat arii saveejo E32 730 V8 pa 2900 eiro
Offline
MADAlex
08. Mar 2006, 09:52 #20

Kopš: 07. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3206

Braucu ar: X5


2006-03-08 08:22, Agritis rakstīja:
Ko nozīmē blīvju maiņa - galvas/galvu blīves, kartera blīves, blīvslēgi (neesmu īsti pazīstams ar v8 uzbūvi)? ...


Nu man paveicās - es savam vecam 530 V8 nomainīju tikai karteru blīves 2 un dzinēja prikšējās (motora priekšā, vertikāli izvietotas) blīves.
Nekāds kosmoss nebija, a darbu un mater <200Ls, plusā man remontēja vienu aizdedzes katušku.
Bet ja būtu jāmaina arī zem galvām, domāju tad būtu kosmoss...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo