Online

Pašreiz BMWPower skatās 75 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: E30 iX piekares stiprās un vājās puses.

AutorsZiņojums
zzips
31. Oct 2005, 16:21 #41

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28218

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju


2005-10-31 15:44, GUNCA rakstīja:
Ja jau iX tad tikai trasee jaalaiz. Ikdienaa jau neizjuuti X prieksrociibas.
Zilais labi freezee uz grunta.


kad uzsnigs pirmais sniegs, laika kad daudz macas no juna braukt, ar labam ziemas riepam, nu nesaki viss, ir starpiba vai tev ir vienritenja piedzinja vai trisritenja
nu man ari ir lauki uz kuriem jabrauka tapec tas ljoti noder

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
GUNCA
01. Nov 2005, 09:22 #42

Kopš: 18. Mar 2003

Ziņojumi: 63

Braucu ar:

Triisritenis ir labi, bet zeel ka Bavaariesi nav izdomaajusi cetriteni sim modelim.
Offline
ivars001
01. Nov 2005, 10:03 #43

Kopš: 21. Dec 2003

Ziņojumi: 332

Braucu ar: vecu spaini


un kā tas 3-ritenis ietekmē degvielas patēriņu ?
Offline
zzips
01. Nov 2005, 10:06 #44

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28218

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju


2005-11-01 10:03, ivars001 rakstīja:

un kā tas 3-ritenis ietekmē degvielas patēriņu ?


12 litri

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
ivars001
01. Nov 2005, 10:19 #45

Kopš: 21. Dec 2003

Ziņojumi: 332

Braucu ar: vecu spaini


2005-11-01 10:06, zzips rakstīja:

12 litri


nu, come on, 12 litri jau bez-Ix-am ir mazs pateerinhs gan jau pa pilseetu >14
Offline
RM1
01. Nov 2005, 10:24 #46

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64879

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Tas ir vidējais

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
ivars001
01. Nov 2005, 10:31 #47

Kopš: 21. Dec 2003

Ziņojumi: 332

Braucu ar: vecu spaini

Tas ir vidējais optimistiskais
Offline
GUNCA
01. Nov 2005, 11:50 #48

Kopš: 18. Mar 2003

Ziņojumi: 63

Braucu ar:

Tad jau nenormaalaa ekanomija.
Offline
kro
01. Nov 2005, 12:08 #49

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta

soseja 9
pilseta 14
pedal do metal 20+
Offline
crush
01. Nov 2005, 12:16 #50

Kopš: 14. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: BMW.... ar ko tad citu

Tā nu es ar grib izteikties

man ir 2ix, viens braucamais un otrs jaucamais .
reāli braucu a šo aparātu tkai kādus 14 mēn un i to tikai weekendos.

par priekšējām pusasīm:
bija nojucis vien mironis, salūza seperatora gredzens, viss mironis maksā 95lvl, bet ja ārējā granāta s daļa nav sačakarēta, tad var tikt cauri pa ģosū, jo iekšējā daļa, lodītes un seperatora gredzens der no Opel Kadet 1.3 (viss opeļa mironis maksā 20lvl vai pat mazāk )

par centra muftu neko nevaru pateikt, abiem viņa darbojās, par to ka viņu nevar atjaunot, infa ir nepareiza, var, bet nu jāaug rokām īstajā vietā, esmu arī daudz vazājies par dažadiem faorumiem un ir džeki kas to ir izdarījuši.

a par pakaļējo muftu gan varu pateikt, ka nevienam no abiem maniem ix tā nav vairs 100 darbaspējīga.

par to, ka priekša piedzenas tipa ir pieslēgta uz muftas: par šo tēmu jau es kautkur ar JZ (laikam) jau diskutējām).
vēl pavācot infu sanāk, ka tā tas nav, ix sadalenē ir planetārais reduktors, kas arī sadala jaudu 36/64 un mufta pilda tikai centra bloķa funkciju, tā pat kā pakaļējā reduktora mufta.
Offline
kro
01. Nov 2005, 12:20 #51

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta

man kaut kur bija zimejumi ar skaidrojumiem par e30 ix par ta saucamo "razdatku".

Atradu. tikai nav kur uzmest tos doc un pdf failus.

[ This message was edited by: kro on 2005-11-01 12:55 ]
Offline
crush
01. Nov 2005, 13:40 #52

Kopš: 14. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: BMW.... ar ko tad citu

atcerējos ko es vēl piebilst

par to kas skaitās galvenās vājās vietas ix:
1. priekšējais kardāns, pareizāk tā stiprināums razdatkā, mēdz aprauz zobus (risinājums ir vai nu iestumt kardānu dziļāk razdatkā (ar starplikām reduktora stiprinājuma galā) bet nu var tikai minimāli jo traucē karteris) un otrs risinājums ir pārmetināt garāku kardānu

2. priekšējais reduktors, risinājuma nav

vispar au ar to izturību ir interesanti, piem es zinu vienā forumā dzeku, kuram ir ix ar divām mazām turbām, kaut kur ap 320zs, nu tad lūk viņam transmisija pilnīgi standarta, a viņš brauc ar viņu dragā (es gan nezinu cik bieži) tīrais rezultāts 402m ir 12,9 (galā 179km/h) līdz simtam 4,5sec

tā kā hvz kā ir ar to izturību, gan jau šitādos apstākļos ilgi neturēs
Offline
Arach
01. Nov 2005, 13:52 #53

Kopš: 26. Feb 2003

Ziņojumi: 1903

Braucu ar: E36 328

Tam baltajam igauņu ixam, kas bija Biķerniekos, cik viņam bija zirgu 400 vai 500? Vēl Forsāžā bija raksts, kā tādu uztaisīt, neko par piekares maiņu gan tur neredzēju
Offline
Arach
01. Nov 2005, 13:56 #54

Kopš: 26. Feb 2003

Ziņojumi: 1903

Braucu ar: E36 328

aa nu man tak ar pašam ix bija salauzu abas pusasis, atradu pa šrotiem b/u pa 75Ls gabalā nomainīju, un pārdevu aiwam, tas biš pabraukāja, pārdeva martini, a martini bračka ņēma un viņu iznīcināja pret koku
Tā jau mašīna ziemai ir ideāla, ja uz vēdera nepaliec, tad ārā tiksi!
Offline
kro
01. Nov 2005, 14:10 #55

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta


2005-11-01 13:52, Arach rakstīja:
Tam baltajam igauņu ixam, kas bija Biķerniekos, cik viņam bija zirgu 400 vai 500? Vēl Forsāžā bija raksts, kā tādu uztaisīt, neko par piekares maiņu gan tur neredzēju


tas kas bija bikerniekos tas bija maniaku ix. vinam ir paraktiski viss motors parbuvets, uzlikta mezoniga turbina utt. ujp. starpcitu ja pamnijat draga vini ipasi nevareja ar to ix pasturet jo prieksa bija ielikusi citas pusasis...
Offline
kro
01. Nov 2005, 14:11 #56

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta


2005-11-01 13:40, crush rakstīja:
2. priekšējais reduktors, risinājuma nav



mans domat ka risninajumi ir bet neviens nav gatavs par viniem maksat 1k un vairak Ls.
Offline
JZ
01. Nov 2005, 14:18 #57

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

REKU ir bildiite ar razdatku, 3shaa detalja iet pa tiesho iekshaa 18tajaa, ja pareizi atceros, es to visu uz galda tureeju, nu nebija tur iespeejas ienaakoshajai vaarpstai "izsliideet" attieciibaa pret to, kur aizmugureejais kardaans naak klaat...
Offline
crush
01. Nov 2005, 18:08 #58

Kopš: 14. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: BMW.... ar ko tad citu

JZ, nu bilde ir smuka, man tādas daudz ir datorā un vēl arī citas
es gan godīgi varu pateikt, ka pats rezdatku neesmu izjaucis, tādēļ infa ir no bmw bukletem utt

JEBKURĀ GADĪJUMĀ PRIEKŠA NETIEK PIESLĒGTA UZ MUFTU, kā teikts oriģinālajā bmw 325ix bukletā (tur gan bija vāciski)"BMW 325ix gadījumā motora jauda netek pievadīta asīm pa tiešo. Vispirms jauda tiek novadīta uz centrālo sadalītāj-kārbu (nezinu nemaz kā ir pareizi latviski) ar planetāro reduktoru (centrālais difs), kas pārdala griezes momentu attiecībā 63% uz aimugurējo asi un 37% uz priekšējo. BMW pilnpiedziņas sistēmas Centrālā sadalītāj kārba vēl satur Viskomuftu, kuras uzdevums ir uz slidenas virsmas pārdalīt griezes momentu starp priekšējo un aizmugurējo asi, tā lai būtu droši iespējams pārvitoties. Caur ko tiek izlīdzināti iespējamie atšķirīgie asu griešanās ātrumī tiek izlīdzināti"

vispār jau ja tā godīgi, pat itkā specializētajās ziņojumu grupās (esmu atradis 2) nav vienota viedokļa par to kas tr īsti tajā razdatkā notiek.
Offline
crush
01. Nov 2005, 18:20 #59

Kopš: 14. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: BMW.... ar ko tad citu

vo, vēl viena lieta ko aizmirsu:

dzeki ix ziņu gupās iesaka ziemā atvienot priekšējo stabilizatoru, tad stumjot mazāk ārā purnu (nu savas pieredzes ar esmu pārliecinājies, ka tomēr stumj viņš to purnu ar tomēr), labāk griež iekšā līkumos.
pats šito neesmu izmēģinājis, tādēļ nemāku teikt va palīdz vai ne, pārbaudīšu možka ziemā , vienīgias kas tur bija teikts, ka šādā gadījumā vajaga pastiprināt aizmugurējā stabilizatora stiprinājumus pie aizmugurējās piekares, savādā tos vienkārši norauj
Offline
kro
01. Nov 2005, 23:43 #60

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta

kuras zinu grupas tu esi. mans ir [email protected] un http://home.earthlink.net/~wardellhix/iX/

ta yahoo grupa ir baigi aktiva. diena 10-30 maili sakrit un piedevam daudzi ir tiesam par nopietnam temam nevis fleims


[ This message was edited by: kro on 2005-11-01 23:49 ]
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo