Online

Pašreiz BMWPower skatās 106 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Kondicioniera instalācija E34

AutorsZiņojums
bimerguy
02. Aug 2005, 21:37 #1

Kopš: 14. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3

Braucu ar: BMW 330 Ci

Vai ir iespējams iedabūd kondišku E34 525 tds, kuram tā nav bijusi ? Ja tas ir iespējams, pieļauju, ka tāds apgreids ir labi piķo, bet kad termometra stabiņš pārkāpj + 25* tas aukstais gaiss ir zelta vērtē !
Offline
taksists
02. Aug 2005, 21:45 #2

Kopš: 22. Sep 2004

No: Kuldīga

Ziņojumi: 1869

Braucu ar: dērtī dīl mobīl & bubaru impreza

Vo, vo! Aktuāls jautājums! Tā kā esmu sadomājis iepirkt bembi, arī man gribētos zināt tādu lietu.

-----------------
Tā nav dzīve, bet stragls..
Offline
Puce
02. Aug 2005, 21:47 #3

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

vieglāk un lētāk ir nopārdot šito auto un nopirkt ar kondišku...

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
bimerguy
03. Aug 2005, 08:58 #4

Kopš: 14. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3

Braucu ar: BMW 330 Ci

To puce,

Vieglāk bez šaubām, bet vai lētāk ? Jo ar BMW, jo sevišķi ar vecākiem (arī E34) ir tā ka vienai ir tikai kondicionieris un teiksim logus skrūvē ar roku, vai arī ir gandrīz visi elektiskie navaroti, kā manējam bumeram, bet kondiškas nav.
Offline
GirtzB
03. Aug 2005, 09:00 #5

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21933

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Sākot ar ~1000ls

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Bosnija
03. Aug 2005, 10:10 #6

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 13570

Braucu ar:

Atsaldētajiem kondiška nav vajadzīga
Offline
Blackadder
03. Aug 2005, 10:32 #7

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d


2005-08-03 09:00, GirtzB rakstīja:
Sākot ar ~1000ls


Gan jau ka no nošķilta E34 visu vajadzīgo var dabūt lētāk, ir tikai jāatrod vēl kāds, kas ir ar mieru to izstādīt (ja pašam nav iekāriena). Nekā uber super mega kruta jau tajā sistēmā nav.
Offline
Puce
03. Aug 2005, 10:34 #8

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

da tur pusmašīna jāizjauc, lai to kondišku iedabūtu iekšā


-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Artis
03. Aug 2005, 10:36 #9

Kopš: 16. May 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 32262

Braucu ar: Renault

nav verts un latvija tas kondicionieris ir vajadzigs 2us menesus, nu un lietus laika
Offline
Blackadder
03. Aug 2005, 10:38 #10

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d

Nu, lielākais darbs, ko es uz sitienu varu iedomāties, ir panelis, bet godīgi atzīšos, ka neesmu diži iedziļinājies E34-tajā kondicioniera uzbūvē... tak tomēr nedomāju, ka tur ir kādas radikālas atšķirības no citām auto markām.


2005-08-03 10:34, Puce rakstīja:
da tur pusmašīna jāizjauc, lai to kondišku iedabūtu iekšā
Offline
kro
03. Aug 2005, 10:53 #11

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta


2005-08-03 10:38, Blackadder rakstīja:
Nu, lielākais darbs, ko es uz sitienu varu iedomāties, ir panelis, bet godīgi atzīšos, ka neesmu diži iedziļinājies E34-tajā kondicioniera uzbūvē... tak tomēr nedomāju, ka tur ir kādas radikālas atšķirības no citām auto markām.


2005-08-03 10:34, Puce rakstīja:
da tur pusmašīna jāizjauc, lai to kondišku iedabūtu iekšā



ne tikai panelis, tur cita pecka liekas, elektribas javalka ar visadiem papildus moduliem, priekša papildus radiators, ventilators, stiprinājumi kompresoram papildus piedizina tam, trubas utt ujp. izdarīt var jebko tikai jarekina vai izmaksas amaksājas. protams vislabāk dabūt šķiltu donoru un tad krāmeties bet jekurā gadījuma lēti nebūs. es šaubos ka detalas lētāk pat 500ls sanāks + darbs, laiks utt parasti jau skiltas masinas ir no prieksas un tad nu ej nu dabut kondiskas radiatoru un ventilatoru dabūsi vel jaunus sutit kas leti nebus
Offline
Wicked
03. Aug 2005, 12:43 #12

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3

Uzstādīt jaunu kondicionieri iekš E34 1000Ls-1300Ls a ja kāds grib appist fiziku un uzlikt lietotu tad vēlu veikskmi...


-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline
Waldis
03. Aug 2005, 13:33 #13

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 1011

Braucu ar: All Grip

par to "Latvijaa kondikjis vajadziigs max 2 meeneshus" - kad man mashiinaa nebija kondikja, man arii taa likaas .
Offline
SteelRat
03. Aug 2005, 13:47 #14

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163489

Braucu ar: E95

wicked zinatu teikt vairak par cenam, vinsh ar to nodarbojas, bet ~1k lvl

-----------------
Offline
Artis
03. Aug 2005, 14:12 #15

Kopš: 16. May 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 32262

Braucu ar: Renault


2005-08-03 13:33, Waldis rakstīja:
par to "Latvijaa kondikjis vajadziigs max 2 meeneshus" - kad man mashiinaa nebija kondikja, man arii taa likaas .


nu man masina kondicionieris ir
Offline
bimerguy
03. Aug 2005, 15:24 #16

Kopš: 14. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3

Braucu ar: BMW 330 Ci



bish nesaprotui, kuraa posmaa tieshi sanaak speekoties ar fizikas likumiem? ja tiiri teoreetiski pienjemam, ka ir auto ar straadaajoshu kondishku ko izmantojam par donoru, un autinjsh bez kondishkas kur mees visas taas uzpariktes gribam dabuut iekshaa?
nenoliedzu ka vienkaarshi tas nav, bet izdariit var, un ja tas viss ir funkcioneejis ieprieksheejaa auto, tad arii shajaa buutu jaashancee


Pilnīgi piekrītu, vienīgi pieļauju, ka varētu būt detaļas, kuras noņemot no lietotas kopā vairs nekontaktē (blīvslēgi uc.) tādēļ arī gribētos zināt vai kāds ir taisījis šitādu operāciju un cik mezgli vienkārši jāpiepērk klāt ( radiators, ventilators, iztvaikotājs, regulators, kompresors, ...?) un cik jāmaina esošie: pečka, kompresora piedziņa( cita siksna, skriemeļi, ... ?
Offline
Wicked
03. Aug 2005, 15:59 #17

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3

tīri teorētiski viss ir skaisti noņemam uzliekam
Noņemam no auto strādājoša! Kur tas notiek šrotā vai no dzīva eksemplāra kas braukā apkārt? Ja tas notiek no reāli braukājoša auto tad, mēs viņam noņemam visu kondicioniera sistēmu: kronšteins/kompreosrs/filtrs sausinātājs (pēc idejas jāliek jauns)visas caurules/iztvaikotājs/kondensators/elektrosistēma/el.ventilators/spiediena devēji/pečkas radiators/iespējams tosola radiators/! Tad to visu montējam virsū. Vai gadījumā nesanāk dubultdarbs? Ja tas viss jau ir noņemts un šrotā speciālisti saka ka esot bijis strādājis, es pat varētu noticēt ka bij strādājis tikai gadiņu nomētājies plauktā kā rezultātā kompresors vairs iespējams nav rīcības spējīgs. Sistēmā nedrīkst nokļūt netīrumi ne caurulēs ne kur citur dēļ tāda sīkuma var noklemēt kompresors, vai arī noklāties TRW.

-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline
Bron
03. Aug 2005, 18:28 #18

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan

Iisteniibaa E34 modeljiem ar kondisku un bez atshkjiras arii radiatori dzineeja dzeseeshanai taa ka piereekjini arii jaunu radiatoru
Offline
Whazaaa
03. Aug 2005, 18:39 #19

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

šaubos vai atmaksājas tik vecā auto ieguldīt pāri pa 1000 ls priekš kondiškas, turklāt vēl dīzelī

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
Artis
03. Aug 2005, 18:46 #20

Kopš: 16. May 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 32262

Braucu ar: Renault

Whaza, saki - ka TU TO NERAKSTIJI iznemot dizelis
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo