Online

Pašreiz BMWPower skatās 113 viesi un 25 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: e36 tukšgaita

AutorsZiņojums
e34
18. Jun 2005, 08:57 #1

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3941

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL

nesan iepirku auto un ir noveerojama nenozimiiga,bet kaitinosha lieta-siltam motoram peekshnji uzlec apgriezieni liidz nepilniem 2k un taa paliek,briivgaitaa protams.peec laika viss atkal normaas...aukstam arii par lielu liekas-ap 2k un reizeem meedz elpot(auksts)varbuut vaina tajaa chokaa(vai kaa vinju tur)...
Offline
e34
18. Jun 2005, 08:58 #2

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3941

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL

benziina pateerinsh normaas,lambda mainiita...
Offline
Permalat
18. Jun 2005, 09:14 #3

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-06-18 08:58, e34 rakstīja:
benziina pateerinsh normaas,lambda mainiita...

Nevajag mainīt lamdu bez pamata
E36 jau ir auto (arī jau E32, E34, par E30 var padomāt), kurš ir apkalpojams TIKAI specializētajā servisā. Vismaz, jebkura problēma, kas ar elektroniku saistīta.
1. Motronic sistēmai ir jābūt 850RPM (ar izņēmumiem - nelielām novirzēm) +/- 80RPM pie JEBKURAS motora T.
2. Jāsāk ar diagnostiku, tā precīzi pateiks, kurš elements ir bojāts. Ar diagnostiku domāju darbu ar specializēto datoru GT1 vai Modic 3. Sliktākajā gadījumā var iztikt ar Modic 2 un TIS.
3. Pēc apraksta: bojāts tukšgaitas vārsts vai droseļvārsta potenciometrs. Var būt arī citi defekti, bet tad būtu jābūt gaitas vai ekonomijas problēmām.
Offline
316
18. Jun 2005, 09:16 #4

Kopš: 10. Jul 2002

Ziņojumi: 630

Braucu ar:

Iespējams mazs caurums trubā aiz gaisa mērītāja, man ir tā gadījies.
Offline
Permalat
18. Jun 2005, 10:53 #5

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-06-18 09:16, 316 rakstīja:
Iespējams mazs caurums trubā aiz gaisa mērītāja, man ir tā gadījies.

Nē, tāda cauruma dēļ motors var ’elpot’ ap 800RPM, bet 2000RPM nevar būt nekādi.
Offline
HiJaCKeR
18. Jun 2005, 21:23 #6

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4520

Braucu ar: BMW E90 330i

Man bija līdzīga problēma - siltam dzinējam staigāja tukšgaitā apgriezieni, kādi 3-4 svārstības bija no 500 līdz 1000 rpm. Problēma pazuda ... nācās aizgriezt līdz galam uz shosejas, parādīt, ka BMW rulzzz . Nu tā katru robu griežot līdz galam, beigās biku sāka smirdēt pēc deguma, kaut kas baigi uzkarsa, laikam izpūtējs, bet katrā ziņā šaize ar apgriezieniem pazuda.
Offline
e34
18. Jun 2005, 22:22 #7

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3941

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


2005-06-18 21:23, Hi-Jacker rakstīja:
Man bija līdzīga problēma - siltam dzinējam staigāja tukšgaitā apgriezieni, kādi 3-4 svārstības bija no 500 līdz 1000 rpm. Problēma pazuda ... nācās aizgriezt līdz galam uz shosejas, parādīt, ka BMW rulzzz . Nu tā katru robu griežot līdz galam, beigās biku sāka smirdēt pēc deguma, kaut kas baigi uzkarsa, laikam izpūtējs, bet katrā ziņā šaize ar apgriezieniem pazuda.

tu laikam esi mužiks ar īsto pieeju,ja jau tik asas idejas un ieteikumi
Offline
HiJaCKeR
18. Jun 2005, 22:33 #8

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4520

Braucu ar: BMW E90 330i

Es jau vot vot grasījos uz servisu braukt, nu bet pazuda šī šaizīte ... dīvaini, ka tā parādījās pēc sajūga maiņas, laikam zondi vai klemmi bija atvienojuši ... domāju kamēr adoptēsies, bet vienalga nepārgaja. Brauc uz Permalatu un problēma būs novērsta ātri un profesionāli.
Offline
gacha
19. Jun 2005, 00:44 #9

Kopš: 01. Aug 2002

Ziņojumi: 1836

Braucu ar: F11 JG40


2005-06-18 09:14, Permalat rakstīja:

2005-06-18 08:58, e34 rakstīja:
benziina pateerinsh normaas,lambda mainiita...

Nevajag mainīt lamdu bez pamata
E36 jau ir auto (arī jau E32, E34, par E30 var padomāt), kurš ir apkalpojams TIKAI
specializētajā servisā. Vismaz, jebkura problēma, kas ar elektroniku saistīta.
1. Motronic sistēmai ir jābūt 850RPM (ar izņēmumiem - nelielām novirzēm) +/- 80RPM pie JEBKURAS motora T.
2. Jāsāk ar diagnostiku, tā precīzi pateiks, kurš elements ir bojāts. Ar diagnostiku domāju darbu ar specializēto datoru GT1 vai Modic 3. Sliktākajā gadījumā var iztikt ar Modic 2 un TIS.
3. Pēc apraksta: bojāts tukšgaitas vārsts vai droseļvārsta potenciometrs. Var būt arī citi defekti, bet tad būtu jābūt gaitas vai ekonomijas problēmām.


Starpcitu!!! tu saki davai brauciet tik uz servisu, es aptuveni 3 gadus atpakaļ ar precīzi šo pašu problēmu biju pirakstījies un aizbarucis uz Jūsu Permalat servisu, toreiz man bija 88gada E30, 325, Nu ta tā piebraucu domāju tūlīt džeki uztaisīs man diagnostiku dzinējam a tur no boksiņa izrāpo krieviski runājoš Permalat darbinieks, kurš uzdevās par servisa vadītāju un man mierīgi paziņo ka diagnostiku viņš man neveiks jo redz Citēju: SO ŠROTAMI MI ŅEBERJOMSA!!!!Piebildīšu ka auto bij labi kopts, bet redz Permalatam E30 ir šrots!!! Kopš tās reizes es nevienu no sviem BMW vairs neesmu un arī nedzīšu uz Permalat servi tikai dēļ kretīniskās attieksmes!!!

-----------------
Offline
Permalat
19. Jun 2005, 00:57 #10

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-06-19 00:44, gacha rakstīja:

2005-06-18 09:14, Permalat rakstīja:

2005-06-18 08:58, e34 rakstīja:
benziina pateerinsh normaas,lambda mainiita...

Nevajag mainīt lamdu bez pamata
E36 jau ir auto (arī jau E32, E34, par E30 var padomāt), kurš ir apkalpojams TIKAI
specializētajā servisā. Vismaz, jebkura problēma, kas ar elektroniku saistīta.
1. Motronic sistēmai ir jābūt 850RPM (ar izņēmumiem - nelielām novirzēm) +/- 80RPM pie JEBKURAS motora T.
2. Jāsāk ar diagnostiku, tā precīzi pateiks, kurš elements ir bojāts. Ar diagnostiku domāju darbu ar specializēto datoru GT1 vai Modic 3. Sliktākajā gadījumā var iztikt ar Modic 2 un TIS.
3. Pēc apraksta: bojāts tukšgaitas vārsts vai droseļvārsta potenciometrs. Var būt arī citi defekti, bet tad būtu jābūt gaitas vai ekonomijas problēmām.


Starpcitu!!! tu saki davai brauciet tik uz servisu, es aptuveni 3 gadus atpakaļ ar precīzi šo pašu problēmu biju pirakstījies un aizbarucis uz Jūsu Permalat servisu, toreiz man bija 88gada E30, 325, Nu ta tā piebraucu domāju tūlīt džeki uztaisīs man diagnostiku dzinējam a tur no boksiņa izrāpo krieviski runājoš Permalat darbinieks, kurš uzdevās par servisa vadītāju un man mierīgi paziņo ka diagnostiku viņš man neveiks jo redz Citēju: SO ŠROTAMI MI ŅEBERJOMSA!!!!Piebildīšu ka auto bij labi kopts, bet redz Permalatam E30 ir šrots!!! Kopš tās reizes es nevienu no sviem BMW vairs neesmu un arī nedzīšu uz Permalat servi tikai dēļ kretīniskās attieksmes!!!

1. Tobrīd bija 2 firmas: Permalat un Permalat Auto, kas bija Volguntes 42 un Volguntes 44 (vienā sētā). Tādēļ arī bardaks. Bija.
Tagad ir viens Permalat Pluss, kurš arī atbild par katru paveikto darbu.
2. Nu, labi, ka 15 gadus vecu variantu neatcerējies.
3. Par diagnostiku Jetronic/Motronic 1.0 izlasi manu rakstu šeit.
4. Ja jau bija tik slikta attieksme, kādēļ problēmu nerisināji tad (ar priekšniecību), bet tagad (pēc 4!!! gadiem) atcerējies?
5. Jā, diemžēl, bet 90% E30 ir nojā** līdz pēdējam. Pats esmu E30 fans, un ta kā mazliet sāpīgi pat to redzēt. Bet, prasības pret auto katram savas.
Protams, Tava izvēle, uz kurieni braukt.
Ievēro, es NEKAD neesmu izcēlis, ka jābrauc TIEŠi uz Permalat. Jābrauc uz SPECIALIZĒTU BMW apkopes centru.

Permalat Pluss SIA
BMW autocentrs,
rezerves daļas, auto tirdzniecība
Volguntes 42, Rīga, LV 1046

www.permalat.lv
[email protected]

tel. 7470416 (veikals, serviss)
mob. 9482131 (serviss)
servisa menedžeri: Guntars - latv. val., Oļegs - krievu val.
[ This message was edited by: Permalat on 2005-06-19 01:00 ]
Offline
gacha
19. Jun 2005, 01:39 #11

Kopš: 01. Aug 2002

Ziņojumi: 1836

Braucu ar: F11 JG40

Es jau arī nerisinu nekādas problēmas, bet vienkārši padalos pieredzē!!! Otrkārt es nedaudz neibraucu par kādu E30 nojāšanu tu runā? Es gan domāju lai ar kādu auto cilvēks brauc un grib to uztorēt labā stāvoklī LABAM auto servim ir jāizturas ar cieņu pret katru klientu!!!! nevis ā tu ar to E30 te atbrauci, nu tad savāc savu šrotu un pazūdi! šitāds sviests nav redzēts nekur!


-----------------
Offline
Permalat
19. Jun 2005, 10:37 #12

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-06-19 01:39, gacha rakstīja:
Es jau arī nerisinu nekādas problēmas, bet vienkārši padalos pieredzē!!! Otrkārt es nedaudz neibraucu par kādu E30 nojāšanu tu runā? Es gan domāju lai ar kādu auto cilvēks brauc un grib to uztorēt labā stāvoklī LABAM auto servim ir jāizturas ar cieņu pret katru klientu!!!! nevis ā tu ar to E30 te atbrauci, nu tad savāc savu šrotu un pazūdi! šitāds sviests nav redzēts nekur!


Žēl, protams, ka Tev tāda negatīva pieredze. Permalat (tā kolektīvs tagad turpina darbu Volguntes ielā) galvenais menedžeris jau 10 gadus ir Oļegs Koršunovs. Normāli runā latviski, 30 gadus vecs. Izklausās, ka tie būs bijuši bijušie kaimiņi. Piekrītu, ka tas nav normāli. Un neviens firmas vadītājs menedžerim tādu komandu nedos ’vsem klientam poproshe skazji prjamo - posjol ti na***’. Tādēļ tādā gadījumā jāceļ troksnis. Tā ir konkrēta cilvēka visatļautība.
Atbrauc ciemos, un salīdzini attieksmi!
Atbrauc ar E30. Viss mainās! Ja, gadījumā, mani to cilvēku, saki uzreiz. Būs ļoti nopietnas pārrunas (ar viņu)!
Offline
Bamperis
19. Jun 2005, 18:19 #13

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4784

Braucu ar: 07`e61 530d///M

Jauks Off Topic....
Offline
edzulis
19. Jun 2005, 18:32 #14

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

E21 arī aizdzīšu uz Permalatu un lai tik kāds iepukstas, ka tas ir vecs šrots
Offline
Delerium
19. Jun 2005, 19:01 #15

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8272

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio

es jau krāju piķīti, lai dzītu savu E30 uz Permalatu...
pats strādāju labā servisā, kaut krāsošanas, bet tomēr, un cilvēki kas dzen pie mums auto zina ka par to $$$ ko viņi maksā saņems teicamu darbu kvalitāti un labas garantijas!!

bet tas tā..
Offline
e34
20. Jun 2005, 20:02 #16

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3941

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL

starp citu,ik pa laikam braucot salonā mazliet benzīna voni iesit,riktīgi riebj man e34 tas pats variants bija,tik bākas vāks pie vainas bij,tur kaut kāda atplūde vai ventilācija pa to korķi tiek risināta,neziniet kā uz e36?noplūdes nekur neredz
Offline
Waldis
20. Jun 2005, 21:45 #17

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 1011

Braucu ar: All Grip

tak ruusee un puust taas baakas! un ja no virspuses, tad nopluudes praktiski nebuus redzama, bet smirdees gan!
Offline
Permalat
21. Jun 2005, 07:57 #18

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-06-20 20:02, e34 rakstīja:
starp citu,ik pa laikam braucot salonā mazliet benzīna voni iesit,riktīgi riebj man e34 tas pats variants bija,tik bākas vāks pie vainas bij,tur kaut kāda atplūde vai ventilācija pa to korķi tiek risināta,neziniet kā uz e36?noplūdes nekur neredz

Šeit nu līdzēs tikai profesionāļu veikta pamatīga apskate. Caur netu taču neviens nevar redzēt, kurā vietā caurums izrūsējis vai šļauka saplaisājusi!!!
Offline
e34
21. Jun 2005, 08:16 #19

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3941

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


2005-06-21 07:57, Permalat rakstīja:

2005-06-20 20:02, e34 rakstīja:
starp citu,ik pa laikam braucot salonā mazliet benzīna voni iesit,riktīgi riebj man e34 tas pats variants bija,tik bākas vāks pie vainas bij,tur kaut kāda atplūde vai ventilācija pa to korķi tiek risināta,neziniet kā uz e36?noplūdes nekur neredz

Šeit nu līdzēs tikai profesionāļu veikta pamatīga apskate. Caur netu taču neviens nevar redzēt, kurā vietā caurums izrūsējis vai šļauka saplaisājusi!!!

braukšu vizītē
Offline
bmwaddict
21. Jun 2005, 12:00 #20

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


2005-06-20 21:45, Waldis rakstīja:
tak ruusee un puust taas baakas! un ja no virspuses, tad nopluudes praktiski nebuus redzama, bet smirdees gan!

E36 baaka nevar ruuseet, taa ir plastmasas baaka, bet baakas augshpusee pienaakoshaas trubinjas gan var laist bendzu piem ja tai hamuts galiigi saruuseejis un izjucis.. Vispaar ir arii taa "bendziina tvaiku" sisteema motortelpaa bet tur diez vai ir probleema.. Bet motortelpaa nocheko trubinju kas iet uz forsunku degvielas kanaalu motora priekshpusee, taada nepaaraak gara, zem kartera atgaazu shljaukas, taa varbuut laizh tieshi pieshkjiljot auto, peec tam izliekas ka nelaizh.. Runa ir par M50.[ This message was edited by: bmwaddict on 2005-06-21 12:12 ]
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo