Online

Pašreiz BMWPower skatās 97 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Alpina B10

AutorsZiņojums
BURN
09. Jun 2005, 10:21 #1

Kopš: 24. Sep 2004

Ziņojumi: 45

Braucu ar: SAMAKATU


ES GRIBĒTU ZINĀT VAI ALPINA B 10 1991.g
187KW (3,5 254 PS) SVEČVADU SENSORS KURŠ
ATRODĀS UZ GARĀKĀ VADA VARĒTU BŪT TĀDS PATS
KĀ BMW E-34 1991.g 155KW (3.5 211 PS)
JA NAV TAD KUR LAI DABŪ TĀ SENSORA KODU
VINJAM BŪTU JĀATRODAS UZ SENSORA
KAUTKĀDI 10 CIPARI
Offline
stanley
09. Jun 2005, 10:22 #2

Kopš: 08. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4347

Braucu ar:

visticimak, ka tads pats, be labak uzsprasi topikaa jautajumi permalatam
Offline
Permalat
09. Jun 2005, 11:23 #3

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-06-09 10:21, BURN rakstīja:

ES GRIBĒTU ZINĀT VAI ALPINA B 10 1991.g
187KW (3,5 254 PS) SVEČVADU SENSORS KURŠ
ATRODĀS UZ GARĀKĀ VADA VARĒTU BŪT TĀDS PATS
KĀ BMW E-34 1991.g 155KW (3.5 211 PS)
JA NAV TAD KUR LAI DABŪ TĀ SENSORA KODU
VINJAM BŪTU JĀATRODAS UZ SENSORA
KAUTKĀDI 10 CIPARI

Par Alpina precīzas informācijas nav. Bet, vari paskatīties ETK E28/E34 M30 motorus, un salīdzināt, jeb caur ’part use’ apskatīties modeļus, kuros tas sensors ir izmantots.
Offline
BURN
09. Jun 2005, 12:24 #4

Kopš: 24. Sep 2004

Ziņojumi: 45

Braucu ar: SAMAKATU



Neiebraucu kas tas par(ETK E28/E34 M30
kur to skatīties kurā lapā ’part use’
ja nav grūti kautko sīkāk paskaidrojiet.
Offline
Bosnija
09. Jun 2005, 12:28 #5

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 13569

Braucu ar:

Man likas, ka atšķirība nebij
Offline
BURN
09. Jun 2005, 12:37 #6

Kopš: 24. Sep 2004

Ziņojumi: 45

Braucu ar: SAMAKATU




Sanāk tā ka pērku MAGNECOR vadus
un tās nelaimes čupas prasa tā sensora
kodu.
Offline
edzulis
09. Jun 2005, 12:40 #7

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

es domāju, ka palīdzētu kāds ārzemju forums, visticamāk www.roadfly.com
Offline
Puce
09. Jun 2005, 14:34 #8

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Ja aizdedzei tiek lietots tas pac Motronic, tad vajadzēs to varu ar sensoru, kas bezmaz vai maksāja tik pat cik pārējie vadi kopā.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
bmwaddict
09. Jun 2005, 17:07 #9

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Nu bljin droshi vien ka tas pats sensors Tu ko domaa alpinas sensoraa kautkaada citaadaaka induktivitaate notiekaas?
Offline
BURN
09. Jun 2005, 17:16 #10

Kopš: 24. Sep 2004

Ziņojumi: 45

Braucu ar: SAMAKATU



Realitāte jau ir tāda ka tie kas
tirgo tās preces visu skaidri paši
nezin.Tad nu nākas rauties lai pašam
beidzot tikt skaidrībā!!!!!!!!!
Offline
Permalat
10. Jun 2005, 10:44 #11

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-06-09 17:16, BURN rakstīja:


Realitāte jau ir tāda ka tie kas
tirgo tās preces visu skaidri paši
nezin.Tad nu nākas rauties lai pašam
beidzot tikt skaidrībā!!!!!!!!!

Tie, kas tirgo, zin gan!
Tie, kas uzdod jautājumus, nespēj dot vajadzīgos datus
Ja konkrēti par Alpina, tas oficiāli LV, šķiet, 15-20 gadus vecu motoru neviens neapkalpo, garantiju vairs nenodrošina.
1. ETK ir BMW daļu bāze. To nu gan vajadzētu zināt, ja pats nodarbojies. Skaties sadaļas ’Tehniska rakstura diskusijas/ETK download’, jeb online versiju.
2. M30 ir motora kods. To arī vajadzētu zināt.
3. E28 ir visbūves kods. Arī to derētu zināt.
4. Aizdedzes vadu/sensoru maiņu ieteiktu uzticēt speciālistiem ar priekšzināšanām.
Online ETK šeit.

Permalat Pluss SIA
BMW autocentrs,
rezerves daļas, auto tirdzniecība
Volguntes 42, Rīga, LV 1046

www.permalat.lv
[email protected]

tel. 7470416 (veikals, serviss)
mob. 9482131 (serviss)
servisa menedžeri: Guntars - latv. val., Oļegs - krievu val.
[ This message was edited by: Permalat on 2005-06-10 10:46 ]
Offline
edzulis
10. Jun 2005, 12:51 #12

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Permalat, B10 vai tad bija E28? Imo runa ir par E34 B10
Offline
edzulis
10. Jun 2005, 12:51 #13

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Un tas arī augstāk ir rakstīts
Offline
plakanais
10. Jun 2005, 13:04 #14

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual

pie kam, bija arii taada modifikaacija kaa TURBO
Offline
Permalat
10. Jun 2005, 17:20 #15

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-06-10 12:51, edzulis rakstīja:
Un tas arī augstāk ir rakstīts

Nuu, man jau galvā bardaks
Motoru jau var uzlikt kaut E23
Ok, E34. Bet, lai čoms dod precīzus datus! Citādāk minēt, kāds motors, kāpēc.. A beigās izrādīsies, ka Alpina diski bija, un pēc tiem visi nolēma, ka motors B10...
Offline
him
10. Jun 2005, 17:24 #16

Kopš: 13. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 9066

Braucu ar:


2005-06-09 12:24, BURN rakstīja:


Neiebraucu kas tas par(ETK E28/E34 M30
kur to skatīties kurā lapā ’part use’
ja nav grūti kautko sīkāk paskaidrojiet.



ETK ir detaļu katalogs
Offline
him
10. Jun 2005, 17:25 #17

Kopš: 13. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 9066

Braucu ar:

E28 ir piektā sērija līdz 1988. gadam, E34 no 1988.
Offline
him
10. Jun 2005, 17:26 #18

Kopš: 13. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 9066

Braucu ar:

Tev pašam ir Alpina
Offline
Redliner
09. Jan 2012, 15:38 #19

Kopš: 05. May 2004

Ziņojumi: 4326

Braucu ar: Cadillac

Lai neceptu jaunu topiku, tad jautāšu šeit. Kā tadīsti bija ar tā Alpinām, reāli E23 tika uzražoti tikai 22 gabali un viens universāls, pārējie tika kaut, kā komplektēti Anglijā. Kā īsti bija ar to E23 ?
Offline
e28addicted
09. Jan 2012, 16:10 #20

Kopš: 19. Nov 2008

Ziņojumi: 1571

Braucu ar:


09 Jan 2012, 15:38:43 Redliner rakstīja:
Lai neceptu jaunu topiku, tad jautāšu šeit. Kā tadīsti bija ar tā Alpinām, reāli E23 tika uzražoti tikai 22 gabali un viens universāls, pārējie tika kaut, kā komplektēti Anglijā. Kā īsti bija ar to E23 ?

Links
Links2
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo