Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 72 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 525 Tds uzkarsējās

AutorsZiņojums
Ralfonsino
26. May 2005, 21:01 #1

Kopš: 26. May 2005

Ziņojumi: 51

Braucu ar:

Pirms pāris nedēļām iegādājos šo auto, nobraucu kādus 700 km, viss ok. Iedevu tēvam pavizināties, pēc 20 km uzvārījās. Darbinot motoru, lēnām ielēja tosolu (4 l). Nekas, temp. stāv pa vidu, brauc tālāk. Pēc pāris dienām pēkšņi atkal temp strauji uzkāpj līdz sarkanajam.
Gribētos dzirdēt iemeslu variantis. Varētu būt pie vainas termostats, bet kāpēc strādā, strādā, un te pēkšņi ne, un pēc tam atkal strādā.
2. variants- ventilātors. Kā tas ieslēdzas? Elektriski jau laikam nē...?
Gribētos zināt, vai šai uzkaršanai Būs kādas sekas? Zinu ka 24 td ir jūtīgi pret tādu lietu (tāds man bija pirms 5 gadiem)
Jau iepriekš pateicos.
Offline
Massons
26. May 2005, 22:25 #2

Kopš: 10. Jun 2002

Ziņojumi: 1462

Braucu ar: Nav svarīgi ...

Izskastās pēc galvas blīves vai galvas plīšanas ...
Sāc krāt naudinju ...

-----------------
Varbūt dažkārt, lai sapņi paliek par sapņiem, jo kad tie piepildīsies vairs nebūs par ko sapņot ...
Offline
edzulis
26. May 2005, 22:28 #3

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Nezīlē šeit, aizbrauc uz permalat pluss un tur visu pateiks, izstāstīs utt.
Offline
Artis_D
26. May 2005, 22:44 #4

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13413

Braucu ar: BMW

ar karshanu nedrikst jokot, brauc uz specializetu bmw servisu - parejie huinja
Offline
Ralfonsino
26. May 2005, 22:47 #5

Kopš: 26. May 2005

Ziņojumi: 51

Braucu ar:

Cik šim maksā galva?
Offline
edzulis
26. May 2005, 22:50 #6

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2005-05-26 22:47, Ralfonsino rakstīja:
Cik šim maksā galva?


Galva ~ 200ls
Blīve (dārgākā) ~ 60ls
Termostats ~ 15ls.
Offline
Norkis
26. May 2005, 23:50 #7

Kopš: 04. Jan 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1795

Braucu ar: auto

tds...
Offline
siikais
26. May 2005, 23:57 #8

Kopš: 01. Mar 2004

Ziņojumi: 312

Braucu ar: NT - 92

shodien paarkarseeju savejo 320i jo paarpliisa gjengera siksna...!

-----------------
Offline
markelis
27. May 2005, 08:37 #9

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12853

Braucu ar: eFku


2005-05-26 23:57, siikais rakstīja:
shodien paarkarseeju savejo 320i jo paarpliisa gjengera siksna...!


pag a kaads sakars gjeneratoram ar dzeseeshanu
Offline
edzulis
27. May 2005, 09:06 #10

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

elektriskais ventilators laikam...
Offline
gintars
27. May 2005, 09:08 #11

Kopš: 02. Aug 2004

Ziņojumi: 355

Braucu ar: arklu

dīīzels
Offline
josi
27. May 2005, 09:14 #12

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3023

Braucu ar: Ne-BMW


2005-05-27 08:37, markelis rakstīja:
pag a kaads sakars gjeneratoram ar dzeseeshanu

Nu kā - tā pati ģeneratora siksna arī ūdens sūkni griež.
[ This message was edited by: josi on 2005-05-27 09:14 ]
Offline
Massons
27. May 2005, 09:22 #13

Kopš: 10. Jun 2002

Ziņojumi: 1462

Braucu ar: Nav svarīgi ...

Nja, krutu auto speciālistu šajā forumā ir pa pilno ...

-----------------
Varbūt dažkārt, lai sapņi paliek par sapņiem, jo kad tie piepildīsies vairs nebūs par ko sapņot ...
Offline
Neoo
27. May 2005, 09:24 #14

Kopš: 27. Nov 2004

Ziņojumi: 4950

Braucu ar: A4

Man taa domaat, taadaa gadiijumaa ir jaabrauc uz servisu un peec iespeejas aatraak, nevis ar jautaajumu paliidziibu jaacensas salabot masiinu

-----------------

Offline
Massons
27. May 2005, 09:28 #15

Kopš: 10. Jun 2002

Ziņojumi: 1462

Braucu ar: Nav svarīgi ...

Eļļā putas nav ???

[ This message was edited by: Massons on 2005-05-27 09:28 ]

-----------------
Varbūt dažkārt, lai sapņi paliek par sapņiem, jo kad tie piepildīsies vairs nebūs par ko sapņot ...
Offline
Permalat
27. May 2005, 09:35 #16

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-05-26 21:01, Ralfonsino rakstīja:
Pirms pāris nedēļām iegādājos šo auto, nobraucu kādus 700 km, viss ok. Iedevu tēvam pavizināties, pēc 20 km uzvārījās. Darbinot motoru, lēnām ielēja tosolu (4 l). Nekas, temp. stāv pa vidu, brauc tālāk. Pēc pāris dienām pēkšņi atkal temp strauji uzkāpj līdz sarkanajam.
Gribētos dzirdēt iemeslu variantis. Varētu būt pie vainas termostats, bet kāpēc strādā, strādā, un te pēkšņi ne, un pēc tam atkal strādā.
2. variants- ventilātors. Kā tas ieslēdzas? Elektriski jau laikam nē...?
Gribētos zināt, vai šai uzkaršanai Būs kādas sekas? Zinu ka 24 td ir jūtīgi pret tādu lietu (tāds man bija pirms 5 gadiem)
Jau iepriekš pateicos.

Jā, atbrauc ciemos. Katra reize, kad indikatora bultiņa aiziet līdz sarkanajai iedaļai, ir ĻOTI kaitīga mototram.
Ventilators: viens ir ar termomuftas pievadu. Otrs: elektriskais, kondicionētājam. Iesēdzas, ja izmanto kondicionētāju, un tas strādā (elektronika kontrolē iekšējos spiediena sensoru un T parametrus).
Motrs var, piemēram, pārkarst, ja lieto AC, bet tā ventilators nestrādā. Jāveic diagnostika. Lasi šeit.
Offline
Permalat
27. May 2005, 09:37 #17

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-05-26 23:57, siikais rakstīja:
shodien paarkarseeju savejo 320i jo paarpliisa gjengera siksna...!

Ļoti bīstams un nepatīkams variants. Pārkaršana notiek straujāk, kā muftas defekta gadījumā, dēļ gaisa korķiem lielāka iespēja ātrāk ’savērpt’ galvu
Offline
Noname
27. May 2005, 10:09 #18

Kopš: 17. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 3540

Braucu ar: cauru izpūtēju

Es ljoti atvainojos, vaitag termomufta nav BMW slimiiba??? Gan manam e30 gan e36 termomufta nedarbojaas kaa vajag, noveerot to var seezhot sastreegumos.
Offline
Blackadder
27. May 2005, 10:31 #19

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d

Tā nav slimība. Mufta ar īpašu izturību neizceļas, tomēr nevarētu teikt, ka tā ir slikta. Piemēram, no manējiem abiem E34 nevienam nav bijušas nekādas problēmas ar muftu un dzesēšanas sistēmu. Uz termomuftas maiņu nevajag noskopoties - tā, protams, nav pārāk lēta detaļa (ap 60 Ls), bet iespējamie defekti dēļ tās iziešanas no ierindas ir daudz, daudz dārgāki. Un otrkārt - mufta nav no tām detaļām, kas iziet no ierindas katru gadu - nomaini un aizmirsti...!


2005-05-27 10:09, Noname rakstīja:
Es ljoti atvainojos, vaitag termomufta nav BMW slimiiba??? Gan manam e30 gan e36 termomufta nedarbojaas kaa vajag, noveerot to var seezhot sastreegumos.
Offline
Noname
27. May 2005, 10:52 #20

Kopš: 17. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 3540

Braucu ar: cauru izpūtēju

Nav pat tik daargi, jauna prieksh e36 - 45Ls
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo