Online

Pašreiz BMWPower skatās 116 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautaajumi Permalatam v2.0

AutorsZiņojums
JZ
18. May 2005, 15:17 #41

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

te dazhi linki par teemu:
http://www.firstfives.org/faq/ljet/528i_Ljet_schematic.PDF
http://users.exis.net/~audserv/L.html
http://www.firstfives.org/faq/ljet/ljetronic.html[ This message was edited by: JZ on 2005-05-18 15:18 ]
Offline
sejejs
18. May 2005, 15:58 #42

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā

Nu ta man bija L-Jetronic
Offline
Onka
18. May 2005, 17:06 #43

Kopš: 10. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 475

Braucu ar: 325 01’


2005-05-18 15:10, Permalat rakstīja:

2005-05-18 15:03, Puce rakstīja:
L-Jetronic nebija mehāniskā šprice ar lambdu?

1. Mehāniskajai špricei nekāda lamda būt nevar. Pat teorētiski!
2. Lamda BMW ir bijusi tikai Motronic, sākot no versijas 1.1
lasi šeit!

Man bija 316 87’(2. pāreja) ar m10 motoru.
L- Jetronic3 un bija arī lamda.
Offline
Permalat
18. May 2005, 17:18 #44

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-05-18 17:06, Onka rakstīja:

2005-05-18 15:10, Permalat rakstīja:

2005-05-18 15:03, Puce rakstīja:
L-Jetronic nebija mehāniskā šprice ar lambdu?

1. Mehāniskajai špricei nekāda lamda būt nevar. Pat teorētiski!
2. Lamda BMW ir bijusi tikai Motronic, sākot no versijas 1.1
lasi šeit!

Man bija 316 87’(2. pāreja) ar m10 motoru.
L- Jetronic3 un bija arī lamda.

Nevar būt! Lamda BMW ir tikai ar Motronic. Jetronic ir analogais vadības bloks, bez tukšgaitas un aizdedzes regulēšanas funkcijām. Tas tehniski neiet kopā!
Offline
sejejs
18. May 2005, 17:20 #45

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā

Permalat!
Kam varu jautāt pēc t datčika? Varētu pieslēpot!
Offline
Onka
18. May 2005, 17:28 #46

Kopš: 10. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 475

Braucu ar: 325 01’


2005-05-18 17:18, Permalat rakstīja:

2005-05-18 17:06, Onka rakstīja:

2005-05-18 15:10, Permalat rakstīja:

2005-05-18 15:03, Puce rakstīja:
L-Jetronic nebija mehāniskā šprice ar lambdu?

1. Mehāniskajai špricei nekāda lamda būt nevar. Pat teorētiski!
2. Lamda BMW ir bijusi tikai Motronic, sākot no versijas 1.1
lasi šeit!

Man bija 316 87’(2. pāreja) ar m10 motoru.
L- Jetronic3 un bija arī lamda.

Nevar būt! Lamda BMW ir tikai ar Motronic. Jetronic ir analogais vadības bloks, bez tukšgaitas un aizdedzes regulēšanas funkcijām. Tas tehniski neiet kopā!

Bet man točna bija jo es pat biju uz diagnostiku jo man viņa bija nosprāgusi un dēļ tā tukšgaita staigāja. Tukšgaitu tas kompis neregulēja tāpat kā aizdedzi, bet zonde gan šim bija. Vispār auto toreiz sāka labāk iet kad uzliku kompi no 318i 85’ kuram zondes nebija.
Un es starp citu zinu vēl vienu tieši tādu pašu tikai 86’ arī ar zondi.
Offline
Onka
18. May 2005, 17:29 #47

Kopš: 10. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 475

Braucu ar: 325 01’

Ja kas tad tai zondei bij tikai 3 vadi.
Offline
Permalat
18. May 2005, 17:29 #48

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-05-18 17:20, sejejs rakstīja:
Permalat!
Kam varu jautāt pēc t datčika? Varētu pieslēpot!

Nu, pasteidzies! Es būšu vēl kādu pusstundu, vari jautāt pēc Ronalda, viņš jau ir lietas kursā. Ideāli, ja paraugs būs līdz
Offline
Permalat
18. May 2005, 17:30 #49

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-05-18 17:29, Onka rakstīja:
Ja kas tad tai zondei bij tikai 3 vadi.

Ir bijušas arī ar 1 vadu: bez apsildes, pirmajiem Motronikiem
Jā, ar 3 vadiem arī bija..Īsu brīdi.
Offline
sejejs
18. May 2005, 17:32 #50

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā


2005-05-18 17:29, Permalat rakstīja:

2005-05-18 17:20, sejejs rakstīja:
Permalat!
Kam varu jautāt pēc t datčika? Varētu pieslēpot!

Nu, pasteidzies! Es būšu vēl kādu pusstundu, vari jautāt pēc Ronalda, viņš jau ir lietas kursā. Ideāli, ja paraugs būs līdz

Paraugs piebrauks!
Offline
JZ
18. May 2005, 18:33 #51

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

kaadeelj gan jetronikam nevareetu buut lamdas? taa tak korigjee degmaisiijumu, un bmw jetronikiem ir el sprauslas, taas vai tad nevada tas analogais ecu?

tur tanii PDFaa augstaak kaareiz ir mineets oxygen sensors... un shematiskais ziimeejums ir no bmw 528i 1981. gada
Offline
narkomaans
18. May 2005, 21:39 #52

Kopš: 09. Sep 2004

Ziņojumi: 46

Braucu ar: 92` bmw 325i

permalat vai iepeejams uzbazt parastas barankas vietaa stuuri ar airbag..kada tjepa no sis proceduras izriet..un kas ir nepieciesams
P.S borta kompis nau pilnais(cerams ka tas neietekmee)
Offline
Permalat
18. May 2005, 23:11 #53

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-05-18 18:33, JZ rakstīja:
kaadeelj gan jetronikam nevareetu buut lamdas? taa tak korigjee degmaisiijumu, un bmw jetronikiem ir el sprauslas, taas vai tad nevada tas analogais ecu?

tur tanii PDFaa augstaak kaareiz ir mineets oxygen sensors... un shematiskais ziimeejums ir no bmw 528i 1981. gada

Nu, teorētiski var būt Jetronicam lamda (ir diezgan daudzi brendi, kas tā arī darīja), bet BMW pat dzirdējis nebiju, ka Jetronicam ir lamda. Vismaz no rūpnīcas un Eiropas tirgum. Būs viela izpētei
P.S. Jetronicam (analogajam) diagnostika (tās standarta izpratnē) nav iespējama. Varbūt tomēr mix no Jetronica un Motronic vadības? Tādi brīnumi gan dzirdēti: bez tukšgaitas regulatora, aizdedzes pričindāļi, kur Jetronicam, bet implantēts kloķvārpstas sensors.
Offline
Permalat
18. May 2005, 23:15 #54

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-05-18 21:39, narkomaans rakstīja:
permalat vai iepeejams uzbazt parastas barankas vietaa stuuri ar airbag..kada tjepa no sis proceduras izriet..un kas ir nepieciesams
P.S borta kompis nau pilnais(cerams ka tas neietekmee)

Janoskaidro, kas trūkst airbagam. Korekts risinājums ir neadekvāti dārgs. Diezvai Tevi interesēs airbag, par, piemēram, Ls 500.. Cipars ļoti, ļoti aptuvens.
Jo, sistēma sastāv no:
stūre ar spilvenu un piropatronu;
lentveida savienotajs stūrei;
’otstreļņiks’ blakussēdētājam;
vadības modulis;
kreša sensori.
Tas attiecas uz auto bez EWS. AR EWS lieta ir vēl nopietnāka..
Offline
_ix_
18. May 2005, 23:20 #55

Kopš: 07. Mar 2004

No: Varakļāni

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: 1kg

[ This message was edited by: _ix_ on 2005-05-19 08:53 ]

-----------------
Hydroprint ir miris !
Offline
archi
18. May 2005, 23:21 #56

Kopš: 03. Jul 2002

Ziņojumi: 775

Braucu ar:

permalat-eto tema
Offline
archi
18. May 2005, 23:22 #57

Kopš: 03. Jul 2002

Ziņojumi: 775

Braucu ar:

ja pjan
Offline
_ix_
18. May 2005, 23:22 #58

Kopš: 07. Mar 2004

No: Varakļāni

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: 1kg


2005-05-18 23:21, archi rakstīja:
permalat-eto tema

ko

-----------------
Hydroprint ir miris !
Offline
Artis_D
18. May 2005, 23:25 #59

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13413

Braucu ar: BMW

pitj nado menshe - menshe nado pitj, pitj nado menshe - menshe nado pitj, pitj nado menshe - menshe nado pitj, pitj nado menshe - menshe nado pitj, pitj nado menshe - menshe nado pitj, pitj nado menshe - menshe nado pitj. iz filjma S Leghim Parom.


.p.s. es ari nav stiklins tagad

[ This message was edited by: outlaw on 2005-05-18 23:26 ]
Offline
Delerium
19. May 2005, 00:05 #60

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8272

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio

kas varētu gaudot E30 labajā pakaļējā ritenī, pakaļējā tiltā?līdz 100km/h braucot negaudo braucot uz 110km/h tā stipri sit pa ausi tāda pulsējoša gaudojoša skaņa no labās aizmugurējās puses. 130km/h vairs negaudo.
auto E30 318i M40
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo