Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 133 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Max apgriezieni?

AutorsZiņojums
bmwaddict
04. May 2005, 13:29 #41

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Same story. Jo lielaaks metaala gabals jo lielaaka iespeeja ka saveerpsies. Un M30 galva ir liela.
Offline
GirtzB
04. May 2005, 13:42 #42

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21936

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Nea M30 dzinēji i salīdzinoši nejūtigi(salīdzinot ar M20/M50) uz galvas savērpšanos. Nevis tikai jo lielāks metla gabals bet ja tas lielais gabals i biezs un masīvs tad jamajam poh.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Permalat
04. May 2005, 14:57 #43

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:

Ja pamanās ’uzcept’ motoru, tad galvas ’samešanās’ vēl ir pusbēda.
pārogļojas vārstu blīvslēgi, tie jāmaina;
’aizmet’ eļļas gredzenus un piededzina arī kompresijas gredzenus. Normāla remonta variantā: visu gredzenu nomaiņa un vadotņu tīrīšana.
Offline
Phasma
04. May 2005, 17:11 #44

Kopš: 11. May 2003

No: Jelgava

Ziņojumi: 1897

Braucu ar:

Nu tad Permalat, ievies skaidriibu - kas vairaak veerpjas, M20 vai M50 galva?

-----------------
Excitement of building....
Offline
Permalat
06. May 2005, 15:59 #45

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-05-04 17:11, Phasma rakstīja:
Nu tad Permalat, ievies skaidriibu - kas vairaak veerpjas, M20 vai M50 galva?

Vienlīdz labi vērpjoties gan M20 gan M50 galvas. Neviens gan precīi nav mērījis, cik un kā jākarsē, lai savērptos
Offline
Waldis
06. May 2005, 16:15 #46

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 1011

Braucu ar: All Grip

Es savu ex 525 m50 3 reizes uzkarseeju liidz sarkanajam un kompis saaka breekt. Un nekas - pronjeslo, nomainiiju radiatoru peec tam veel gadu nobraucu. Dvizhoks bijs vieniigais kas tai mashiinai bija ideaalaa kaartiibaa!
Offline
Krauze
06. May 2005, 17:31 #47

Kopš: 11. Sep 2003

No: Dagda

Ziņojumi: 11376

Braucu ar: xXx

Ievieshiet skaidribu manam 325 e36 tipa chips virsu teica ka tad pazud ierobezotajs ir griezts kamer kamer pargriezas, cik ilgi vai griezt lai kautko noliktu miera ?
Ja jautajums stulbs ludzu nepiesieties
[ This message was edited by: Krauze on 2005-05-06 17:32 ]
Offline
RAGE
06. May 2005, 17:59 #48

Kopš: 26. May 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 16328

Braucu ar:

Kaa tu domaa, kapeec ruupniicaa inzhenieri uzlika BMW motoram ierobezhotaaju uz 6t??? Tapeec ka uz tahometra nevareeja uzziimeet veel 8-10t vai tapeec ka motors tam nav paredzeets?

-----------------
Unofficial Bandit
Offline
RAGE
06. May 2005, 18:00 #49

Kopš: 26. May 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 16328

Braucu ar:

Katru reizi, kad tu grieziisi savu drimdramu virs 6t taa jau buus laimes speele, nobirs vai nenobirs

-----------------
Unofficial Bandit
Offline
BADMANS
06. May 2005, 18:25 #50

Kopš: 08. Feb 2004

No: Cēsis

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: M3 EVO, 330Dieselpower


2005-05-04 10:27, Permalat rakstīja:
Bez šaubām! M20 un M30 taču bija pat 3gab. remontizmēri blokam, virzuļiem. Līdz ar visādu nikosilu un arkosilu uzrašanos šis bonuss pazuda. Nu, nav mūsdienu auto vairs 20g un 600K resursam paredzēti.

Vai tad M50 cilindrus nedrīkst slīpēt uz lielāku izmēru no 84 uz 85??????
Offline
stanley
06. May 2005, 20:02 #51

Kopš: 08. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4351

Braucu ar:


2005-05-06 17:31, Krauze rakstīja:
Ievieshiet skaidribu manam 325 e36 tipa chips virsu teica ka tad pazud ierobezotajs ir griezts kamer kamer pargriezas, cik ilgi vai griezt lai kautko noliktu miera ?
Ja jautajums stulbs ludzu nepiesieties
</font>


prasi sava chipa rožotaja. tur vispar nav jegas griezt lidz 6900 vai 7000. es no savas e36 to chipu izmetu miskastee
Offline
stanley
06. May 2005, 20:02 #52

Kopš: 08. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4351

Braucu ar:


2005-05-06 17:59, RAGE rakstīja:
Kaa tu domaa, kapeec ruupniicaa inzhenieri uzlika BMW motoram ierobezhotaaju uz 6t???


zheleznaja logika a kuram bmw ierobezetajs lidz 6000?
Offline
Permalat
06. May 2005, 20:12 #53

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-05-06 18:25, BADMANS rakstīja:

2005-05-04 10:27, Permalat rakstīja:
Bez šaubām! M20 un M30 taču bija pat 3gab. remontizmēri blokam, virzuļiem. Līdz ar visādu nikosilu un arkosilu uzrašanos šis bonuss pazuda. Nu, nav mūsdienu auto vairs 20g un 600K resursam paredzēti.

Vai tad M50 cilindrus nedrīkst slīpēt uz lielāku izmēru no 84 uz 85??????

Nē, nedrīkst! Tur jau tā lieta! Ja nemaldos, tad M20 remonta izmēri bija +0.25 katrs nākamais.
Offline
Permalat
06. May 2005, 20:14 #54

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-05-06 16:15, Waldis rakstīja:
Es savu ex 525 m50 3 reizes uzkarseeju liidz sarkanajam un kompis saaka breekt. Un nekas - pronjeslo, nomainiiju radiatoru peec tam veel gadu nobraucu. Dvizhoks bijs vieniigais kas tai mashiinai bija ideaalaa kaartiibaa!

Viss kārtībā? Šaubos. Cita lieta, ka var neuzcept tik tālu, ka noklemmē vai blīvi izpūš. Bet, vārstu blīvslēgiem un gredzeniem pārkaršana ir nāvējoša.
Offline
Permalat
06. May 2005, 20:17 #55

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-05-06 17:31, Krauze rakstīja:
Ievieshiet skaidribu manam 325 e36 tipa chips virsu teica ka tad pazud ierobezotajs ir griezts kamer kamer pargriezas, cik ilgi vai griezt lai kautko noliktu miera ?
Ja jautajums stulbs ludzu nepiesieties


<font size=1>[ This message was edited by: Krauze on 2005-05-06 17:32 ]</font>

E36 tā saucamais čips ir EPROM mikroshēma. Tā ir gan rūpnīcas, gan tūnētajiem motoriem. Tūnētajam tiek ielikta mikroshēma ar citu kodu/parametriem. Jā, standarta variants: apgriezienu limiters tiek novākts (visbiežāk, tā ir vieglāk izdarīt, kā ’pārlikt’ to), detonācijas sensori atslēgti (vieglāk, kā modificēt DME nostrādāšanas slieksni). Tādu motoru nokaut var kaut 1 sekundē, ieberot ap 7K.
Offline
Waldis
06. May 2005, 23:30 #56

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 1011

Braucu ar: All Grip


2005-05-06 20:14, Permalat rakstīja:
Viss kārtībā? Šaubos. Cita lieta, ka var neuzcept tik tālu, ka noklemmē vai blīvi izpūš. Bet, vārstu blīvslēgiem un gredzeniem pārkaršana ir nāvējoša.


tuuliit peec kompja breeciena gan glushiiju un staajos malaa. atdzisa - daleeju uudeni, atgaisoju un viss ok (tikai tas nepatiikamais m50 gljux, ka pie izsleegta dzineeja temperatuura veel minuutes pieces turpina kaapt jau stabili sarkanajaa). ar mashiinu peec tam veel nobraucu vairaak kaa gadu - ellju varbuut eeda nedaudz vairaak kaa parasti, tosola liimenis tureejaas, emulsijas nebija, neduumoja, jaudas zudumus nejutu. es saku ka paveicaas, kaut gan 3x jau i kas vairaak kaa veiksme...
veco e28 535 gan paarkarseeju ar vienu neveiksmiigu reizi, kaut gan toreiz temperatuura nemaz sarkanajaa neiegaaja

kaada tad ir temperatuura: darba, sarkanaas zonas saakumaa un jau dzilji sarkanajaa? un mosh tas datchiks meloja?
Offline
BADMANS
07. May 2005, 00:06 #57

Kopš: 08. Feb 2004

No: Cēsis

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: M3 EVO, 330Dieselpower


2005-05-06 20:12, Permalat rakstīja:
Nē, nedrīkst! Tur jau tā lieta! Ja nemaldos, tad M20 remonta izmēri bija +0.25 katrs nākamais.

Jā un pēdējais M20 bija +0.50 bet kas tad īsti ir ar tiem M50?? Vai apstrādājot cilindra virsmu nevar novērst pastiprināto dilšanu?? Kur var iečekot teoriju par šo jautājumu???


[ This message was edited by: BADMANS on 2005-05-07 00:07 ]
Offline
bmwaddict
07. May 2005, 02:33 #58

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


2005-05-07 00:06, BADMANS rakstīja:
Vai apstrādājot cilindra virsmu nevar novērst pastiprināto dilšanu?? Kur var iečekot teoriju par šo jautājumu???

Hmm.. Kautko murgainu lasiiju par cilindru virsmas ruudiishanu ar plazmu, aukstaa ruudiishana laikam saucaas bet par cik nezinu nevaru apgalvot, bet domaaju neviens ieksh .lv to nespees izveikt par izmaksaam nemaz nerunaajot, bet pietiekams ir tradicionaalais process kas angliski saucaas "honing", tb darba virsma tiek "saskraapeeta" ar smalku dimantu birsti 45 graadu lenjkjii pret asi uz abaam puseem, tas nodroshina ljoti plaanu un noturiigu eljljas slaanja klaatbuutni starp darba virsmu un gredzeniem..
Bet normaali mainot normaalas elljas M20 man liekas var kalpot pusmiljonu droshi, tikai jaapaarlasa saljnjiki
Rule Nr1- mainiit eljlju rezhotaaja noteiktajaa intervaalaa vai pat biezhaak, ja gonki mashinnije notiek biezhi, un neskopoties ar leetaam kreisaam eljljaam.
Offline
stanley
07. May 2005, 10:24 #59

Kopš: 08. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4351

Braucu ar:

M_Power rulezzz parejajs hujnja, godigi jums teiksu
Offline
Krauze
07. May 2005, 10:30 #60

Kopš: 11. Sep 2003

No: Dagda

Ziņojumi: 11376

Braucu ar: xXx


2005-05-07 10:24, Stanley- rakstīja:
M_Power rulezzz parejajs hujnja, godigi jums teiksu

Vecit otradak
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo