Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 134 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Ātrumpārslēga brīvgājiens uz sāniem

AutorsZiņojums
foobar
03. Feb 2005, 10:49 #1

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6014

Braucu ar: M57TU2D30

Auto E36 1993 325i, manuaalaa kaarba.
Aatrumpaarsleegam ir paraadiijies neliels briivgaajiens uz saaniem (arii kad ieliek robaa var pakustinaat uz saaniem klokji nedaudz). Jautaajums ir pa cik taada lieta ir labojama?
[ This message was edited by: foobar on 2005-02-03 13:40 ]
Offline
Permalat
03. Feb 2005, 14:23 #2

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:

Neliels brīvgājiens vēl izklausās cerīgi. Tas ir kārbas kulises nodilums. Parādās brīvgājiens (lufte) kulises savienojumos. Trakākā gadījumā brīvgājiens kļūst tik liels, ka, lai ieslēgtu atpakaļgaitā, ātrumpārslēdzējs tā jāspiež, ka izlauž kulises stiprinājumus. Defekts parasti vienmērīgi un nenovēršami progresē. Veicinoši apstākļi: slikta sajūga (tā cilindra) darbība, vai sajūga neizspiešana līdz galam, pārslēdzot ātrumus.
Defekta novēršanas izmaksas atkarīgas no defekta nopietnības.
Offline
foobar
03. Feb 2005, 14:26 #3

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6014

Braucu ar: M57TU2D30

paldies
Offline
JZ
03. Feb 2005, 14:28 #4

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

un cik maksaa tas kronshteins kaarbas paarsleedzeeja stienja galaa, un pats paarsleedzeeja ’klokjis’?
taa baltaa buxe, kuraa turaas klokjis bij kaukur pie 5ls cik atceros... veel jau jaaskaita klaat darbs
Offline
valvoline
03. Feb 2005, 14:33 #5

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2468

Braucu ar: PP-78

huiņa tas viss.... virppotājs uztaisa jaunas metāla kaut kāda tur buksītes kas ieliekas ričagiem galos izļurkāto vietā un vari uz gadu kā minimums aizmirst par ātrumpārslēdzēja kustēšanos uz sāniem(ļurkāšanos) man tā tika darīts gan e36 gan e24.Cenā cik virpulis paprasa+ cik grūti tikt klāt no apakšas klāt,noņemt un uzlikt atpakaļ ričagus.... man dārgāk pa 15ls nav nostājies
Offline
JZ
03. Feb 2005, 14:34 #6

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

es ljoti labi zinu cik maksaa virpotaas es prasu par origjinaalajaam
Offline
valvoline
03. Feb 2005, 14:44 #7

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2468

Braucu ar: PP-78

Da jōōōptvai... .... a komets ta mans bija atdresēts topika autoram
Offline
foobar
03. Feb 2005, 15:05 #8

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6014

Braucu ar: M57TU2D30

valvoline, tev arii paldies
jz arii paldies
Offline
Permalat
03. Feb 2005, 16:03 #9

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:

Ja ir skaidra konkrēta detaļa, kas vajadzīga, iesaku uzzvanīt uz veikalu pa norādīto parasto telefonu. Reizēm gadās visādi sīkumi, kas jāņem vērā..
Offline
HotFoot
03. Feb 2005, 16:55 #10

Kopš: 28. Aug 2004

Ziņojumi: 894

Braucu ar: CO2


Labdien!

Man ir 1992 gada E36 ar 1.8i lielu motoru, porbleema ir taada ka vinsh man vairaak par 4500 apgr/min negriezhas. taada sajuuta kaa nostraadaa ierobezhotaajs un izmet melnu duumu. kas vareetu buut par probleemu?

paldies
Offline
HotFoot
03. Feb 2005, 16:57 #11

Kopš: 28. Aug 2004

Ziņojumi: 894

Braucu ar: CO2


FAK netajaa topicaa traapiiju
Offline
Permalat
03. Feb 2005, 17:02 #12

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:

To: HotFoot.Variantu daudz: sākot no aizsērējušiem katalizatoriem, pusizjukušiem blokiem un beidzot ar kompensatoriem, gaisa mērītāju. Lai precizētu defektu, jāveic sekojošas darbības: elektronikas diagnostika, motora pārbaude. Tad lokalizēsim defekta vietu, skatīsimies tālāk.
Offline
Mar4ello
03. Feb 2005, 17:20 #13

Kopš: 13. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5681

Braucu ar: Braucu ar BMW

Cik maksās Permalataa veikt auto diagnostiku precizēšu auto : BMW e30 320 89gads..
Offline
mexican
03. Feb 2005, 17:24 #14

Kopš: 06. Jan 2004

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2067

Braucu ar:

Man ar kaut kas liidziigs ar kaarbu, nu taada briivgaita... bljis un suudiigaakais dazhreiz ka nevar robos iesleegt, un ja braucot gadaa tad taa pa roku ar klokji dabuu ka zobi sabirst...

-----------------
Offline
BlasterX
03. Feb 2005, 17:24 #15

Kopš: 18. Nov 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3088

Braucu ar: Subaru

Hmm, varētu būt, ka man arī ir šī problēma ar kārbu. Lai ieslēgt atpakaļgaitā ir jāpiepūlās un gājiens ir ļoti liels - panelis pat pakustās.
Offline
foobar
03. Feb 2005, 17:25 #16

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6014

Braucu ar: M57TU2D30

tik traki man veel nav man taa probleema pagaidaam ir taada kaa "kosmeetiska" vairaak
Offline
Permalat
03. Feb 2005, 17:31 #17

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:

To: Mar4ello. Par motora/elektronikas diagnostiku rakstīju. Nu, nav šim modelim advancētu diagnostikas/pašdiagnostikas iespēju. Konkrēts defekts: meistari skatās. Par ritošo cita lieta. Tur noderēs:
info pastaaviigiem klientiem
Offline
HotFoot
03. Feb 2005, 17:35 #18

Kopš: 28. Aug 2004

Ziņojumi: 894

Braucu ar: CO2

ok,un cik varētu man maksāt motora diagnostika???E-36 1,8i
Offline
Mar4ello
03. Feb 2005, 17:39 #19

Kopš: 13. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5681

Braucu ar: Braucu ar BMW

Skaidrs , Paldies..
Offline
Permalat
03. Feb 2005, 17:43 #20

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:

To: HotFoot. Ls 10.00. Pie viena skatīsim visus vadības blokus, kuru diagnostika caur MoDIC paredzēta! Turklāt nevis po tupomu iedosim izdrukas, bet meistars paskaidros, ieteiks - ko, kā darīt.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo