Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 194 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: E34 pilnais kompis

AutorsZiņojums
Driver
22. Mar 2008, 11:03 #101

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

pulkstenim ir

bruns - masa
sarkans/zalsh - pluss
peleks ar kautko - apgaismojums.

viss parejais ir pasam javelk...

no magja vadiem var panjem vel aizdedzes plusu violets ar baltu un ja paveiksies ari varbut spidometra signals turpat pie magja pienaks.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Kashelz
22. Mar 2008, 11:08 #102

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Nu ja, pulkstenim ta varetu buut, tagad nokjidaashu visu paneli lai tiek klaat, varbut velk kur kads vadu kulitis staav Man kopaa ar audi vadiem bija vel vairaki vadi, pec krasam jasaziimee kas tie tadi i run no kurienes naak, man aizdoma ka tik ne no odometra vai ka to sauc... tev nav zinaams OBC pinauts? Te netaa atradu, bet nav pin13. Un ja kraasas sakrit droshi var likt klaat? Un kuri butu tie nepiecieshamakie kurus sakotneji obligati izvilkt vajag lai butu kaut kaada informaacija?

OBC
---
pin1: violet/green/yellow, alarm system
pin10: black/green, starter
pin6: + from fuse F17
pin9: + from fuse F20 (red/yellow)
pin8: + from fuse F1
pin22: grey/red, light switch
pin25: yellow/red, turn signal switch
pin3: white/yellow, diagnostics
pin16: white/violet, diagnostics
pin14: white/grey, instrument cluster
pin7: black/white, instrument cluster
pin4: ground
pin5: blue/red/yellow, temp sensor
pin20: black/red/yellow, pre-ventilation
pin21: black/white, pre-ventilation
pin23: violet/white/yellow, alarm system
pin17: red/grey/yellow, alarm system
pin26: black/red/yellow, fuel tank level sensor
pin12: brown/violet, fuel tank level sensor
pin11: white/black, DME
pin24: black/violet, DME
pin19: white/red, chimes
pin18: white/blue, chimes
pin15: white/brown, radio
pin2: blue/brown/yellow, radio
Offline
Kashelz
22. Mar 2008, 15:31 #103

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Up
Offline
Redline
28. Mar 2008, 12:55 #104

Kopš: 02. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3019

Braucu ar: Do a SWAG on a VAG.


karoč ieliku pilno obc, bet rāda tikai PPPP, no kura gala jāsāk rakt?
mēģināju 2 dažādus, vismaz pēc ražotāja koda. bet abi PPPP. Man 520i, 96.g.
Offline
Redline
29. Mar 2008, 23:16 #105

Kopš: 02. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3019

Braucu ar: Do a SWAG on a VAG.


28 Mar 2008, 12:55:02 Redline rakstīja:

karoč ieliku pilno obc, bet rāda tikai PPPP, no kura gala jāsāk rakt?
mēģināju 2 dažādus, vismaz pēc ražotāja koda. bet abi PPPP. Man 520i, 96.g.


Karoč visu atkodu. Pilno OBC, ja ir visi vadi var iemontēt pat 518i
Offline
Kashelz
29. Mar 2008, 23:21 #106

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


29 Mar 2008, 23:16:55 Redline rakstīja:

28 Mar 2008, 12:55:02 Redline rakstīja:

karoč ieliku pilno obc, bet rāda tikai PPPP, no kura gala jāsāk rakt?
mēģināju 2 dažādus, vismaz pēc ražotāja koda. bet abi PPPP. Man 520i, 96.g.


Karoč visu atkodu. Pilno OBC, ja ir visi vadi var iemontēt pat 518i

Vareet var, bet vajag to mikreni, lai zin kas pa auto, pareejais poh, man vadu nav, bet centiishos pats salikt tos kas un kaa vajag
Offline
Redline
30. Mar 2008, 00:14 #107

Kopš: 02. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3019

Braucu ar: Do a SWAG on a VAG.


29 Mar 2008, 23:21:17 Kashelz rakstīja:

29 Mar 2008, 23:16:55 Redline rakstīja:

28 Mar 2008, 12:55:02 Redline rakstīja:

karoč ieliku pilno obc, bet rāda tikai PPPP, no kura gala jāsāk rakt?
mēģināju 2 dažādus, vismaz pēc ražotāja koda. bet abi PPPP. Man 520i, 96.g.


Karoč visu atkodu. Pilno OBC, ja ir visi vadi var iemontēt pat 518i

Vareet var, bet vajag to mikreni, lai zin kas pa auto, pareejais poh, man vadu nav, bet centiishos pats salikt tos kas un kaa vajag

Tieši tā. Tā mikrene ir EEPROM 16bit mikrene ar autiņa infu. 525i un lielākiem tā ir spidiķī un no turienes lasās viss, bet 518i, 520i pareizi ielodē, ja nav jau kājiņas kur vienkārši uzspraužas virsū, to herņu iekšā un viss rullē.
Ja grib pa smuko, tad jāpārliek tas plastmasas rāmis, kur OBC un mafons liekas iekšā, jo OBC ir garāks nekā temp/uhr rādīklis. Savādāk jāzāģē pakaļa nost tam rāmim, lai obc lien iekšā. Neliels darbiņš un viss rullē. Istenībā, kad atnāks mikrene no DE vajadzēs visu procesu safočēt un iepostēt.
Offline
Kashelz
11. Apr 2008, 17:23 #108

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


11 Apr 2008, 16:47:24 DC rakstīja:
Dabuju lielo obc - man bia pulkstenis ar temp

Vadi bija visi un neko nevjadzeja parlikt, tik nozagjet raamim aizmuguri - bet tad nu kaa vinju calibre nav skaidrs? pilna baaka un kas jaspiez ?

nekas nav jakalibree, kam tev kalibreet?? Chips iekshaa ir spidometraa par tavu mashinu, tatad nevajag neko dariit... labot merijumsu vajag tad ja galiigi juuti ka nepareizi raada, bet ta nevajadzetu! Un temperatuuru diez vai tev raada, vajag deveju vada galaa, kas nav, vismaz nevajadzeetu buut
Offline
Bamperis
11. Apr 2008, 17:45 #109

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4784

Braucu ar: 07`e61 530d///M

No kurienes naak ara temp. dachikam vads,riebj,raada visulaiku -37,purns ir bijis skjelts,paarlikts cits (pati prieksha) un vadi nav,bet zinu,ka ir bijis tas daciks
Offline
Bamperis
11. Apr 2008, 18:01 #110

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4784

Braucu ar: 07`e61 530d///M

to es zinu,ka tur vinjam jabut,tur vinsh iznak ara,betr man tur vinja nav,tamdelj gribu noskaidrot kur vinjam ir sakums,kkas man teica,ka pie sotku mehansima,bet neirubiju kur
Offline
charbis
11. Apr 2008, 18:53 #111

Kopš: 18. Jan 2005

Ziņojumi: 2000

Braucu ar: e30 cabrio un f06

nav nepiekaadaam shotkaam. kaa jau DC teica atrodas buferii blakus miglai.
Offline
Bamperis
11. Apr 2008, 20:28 #112

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4784

Braucu ar: 07`e61 530d///M


11 Apr 2008, 18:53:53 chabijs rakstīja:
nav nepiekaadaam shotkaam. kaa jau DC teica atrodas buferii blakus miglai.


ibioraziit,kas juus dornji nesaprotat ko prasu,vadam ir 2vi gali,viens pie dachika,otrs no hujzin kurienes nak aaraa un man vajag zinaat to hujzin kurienes vietu!!
Offline
Bamperis
11. Apr 2008, 20:46 #113

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4784

Braucu ar: 07`e61 530d///M


11 Apr 2008, 20:33:19 DC rakstīja:

11 Apr 2008, 19:47:37 DC rakstīja:
obc ekranam ir tadds kaa mazinjs noteceejums - augsheeja malaa ( tas melnais laikam pagajis uz leju un spiid cauri apgaismojums) - vai to var kaa labot ? - vai var paarlikt ekraninju no mazaa kur ir tik temperaturaa un pulkstens ?




No mazaa nevar,vinjam nav tik daudz ties suudinji,pixelji vai ka tur,kr4 kur pilnajam radas hour pie plkst,mazajam kompim taada ficha nav,ir tikai pieejami 4i digitali cipari i fsjo
un nezinu vai ekranu varetu nomainit,shaubo,jaskatas vai vinjam tur ir konkektors,tipa kaa mobilai,izstepsele un nomaini,vai nav,hvz
Offline
Redline
12. Apr 2008, 16:21 #114

Kopš: 02. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3019

Braucu ar: Do a SWAG on a VAG.

Man tāpati huijnja ar ekrānu. Mainīt škiet tikai ekrānu pārāk liels pisiens. Vieglāk visu bloku, ekrāns+pogas pārlodēt, jo tas ar vadiem savienojas ar citu shēmu. Jādabū tik donors.
Offline
Laurens
08. Jul 2008, 21:58 #115

Kopš: 26. Mar 2006

Ziņojumi: 381

Braucu ar: TRoc-R un ar V8


30 Mar 2008, 00:14:51 Redline rakstīja:
Vareet var, bet vajag to mikreni, lai zin kas pa auto, pareejais poh, man vadu nav, bet centiishos pats salikt tos kas un kaa vajag
Istenībā, kad atnāks mikrene no DE vajadzēs visu procesu safočēt un iepostēt.

Man ari vajag to mikreni (coding plug). Nav kaads no shejienes, kas vareetu iecept jau esoshajaa? Man ir ar part no. 65.81.1389.527, vajag ar 65.81.8360.999
Ja ne, tad paardodu full OBC coding plug prieksh E34 ar M20
Offline
shark2
25. Sep 2008, 21:28 #116

Kopš: 11. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 756

Braucu ar: e34 , un cs-2004


08 Mar 2005, 13:49:00 Dj rakstīja:


Kur to slēdzi var dabūt, un kā tad īsti ir ar to vadu saderību. Pagaidām no tevis teiktā esmu sapratis, ka lielajam kompim jaanozāģē gals, lai tas ietu iekšā un jāuzliek tas slēdzie uz pagriezienu rādītāja slēdža, bet kā to visu savienot savstarpēji?


Iespējams, ka iepriekš izteicos nesakarīgi . Tādēļ atkārtošu vēlreiz.
1. Izņem maģi, tā ligzdā labajā pusē ir štrunts, kuru pavelkot izdabū ārā mazo kompi (Tavā gadījumā digitālo pulksteni ar termometru).
2. Atvieno štekeri.
3. Panelī kompja ligzdā izzāģē aizmugurējo sieniņu, jo lielais kompis ir nedaudz garāks par mazo un bez šīs operācijas neietilpst panelī.
4. Ņem lielo kompi un pievieno tam štekeri. Gadījumā, ja kompis neatdzīvojas, vainīga ir provodka. Manā gadījumā nācās pārvienot vienu vadiņu. Kuru neatceros, taču topikos šeit kaut kur bija informācija.
5. Visu saliek atpakaļ.
Ja ir izteikta vēlēšanās kompja rādīto informāciju redzēt iepriekš minētajā displejā zem priboriem, ir jāiegādājas pagriezienu rādītāju slēdzis, kurā jau rūpnīcā ir iebūvēta poga (šrotos ap 5 Ls)un jānomaina.
Viss


domaju savam ar mest OBC . man ir e34 90.gada 525. man staw tagad pulkstens ar termomeetru. mana gadijuma ir iespeja iemest obc ? un lielas parmainas bus jaweic ? wai tas pasas ko mineji augstak rakstitaja ?
Offline
Kashelz
25. Sep 2008, 21:40 #117

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


25 Sep 2008, 21:28:29 shark2 rakstīja:

08 Mar 2005, 13:49:00 Dj rakstīja:


Kur to slēdzi var dabūt, un kā tad īsti ir ar to vadu saderību. Pagaidām no tevis teiktā esmu sapratis, ka lielajam kompim jaanozāģē gals, lai tas ietu iekšā un jāuzliek tas slēdzie uz pagriezienu rādītāja slēdža, bet kā to visu savienot savstarpēji?


Iespējams, ka iepriekš izteicos nesakarīgi . Tādēļ atkārtošu vēlreiz.
1. Izņem maģi, tā ligzdā labajā pusē ir štrunts, kuru pavelkot izdabū ārā mazo kompi (Tavā gadījumā digitālo pulksteni ar termometru).
2. Atvieno štekeri.
3. Panelī kompja ligzdā izzāģē aizmugurējo sieniņu, jo lielais kompis ir nedaudz garāks par mazo un bez šīs operācijas neietilpst panelī.
4. Ņem lielo kompi un pievieno tam štekeri. Gadījumā, ja kompis neatdzīvojas, vainīga ir provodka. Manā gadījumā nācās pārvienot vienu vadiņu. Kuru neatceros, taču topikos šeit kaut kur bija informācija.
5. Visu saliek atpakaļ.
Ja ir izteikta vēlēšanās kompja rādīto informāciju redzēt iepriekš minētajā displejā zem priboriem, ir jāiegādājas pagriezienu rādītāju slēdzis, kurā jau rūpnīcā ir iebūvēta poga (šrotos ap 5 Ls)un jānomaina.
Viss


domaju savam ar mest OBC . man ir e34 90.gada 525. man staw tagad pulkstens ar termomeetru. mana gadijuma ir iespeja iemest obc ? un lielas parmainas bus jaweic ? wai tas pasas ko mineji augstak rakstitaja ?

Ja 90 gads, tad domaaju ka jaaizmirst par OBC, ja rokas aug no pakalajs

Man ir E34 525i 1990 gads, bija pulkstenis, a lieta taada, ka vadi nav vajadziigie, pienaak 3 vadi man liekas, bus jaadabun no kaada cita auto konektors ar OBC vajadziigajiem vadiem + vadi jasavelk, nu kadi 15 - 20 vadi jaasavelk, ja to izdara, tad OBC stradaa ka naakas

Savam savilku, un ari pilniibaa visas funkciojas netaisiju lai stradaa (neliku signalkas funkcijas - tur chakara vairaak kaa vajag), bet taa raada check kompii cik eed zupu, cik km var nobraukt, laiku, datumu utt. viss stardaa kaa tam buutu jabuut orgjinaali

Vajag jebkuraa gadiijumaa iznjemt pulksteni un paskatiities ieksh shtekera pienaak dazji vadi vai vadu muchkulis, ja vadu muchkulsi, tad ir paveicies, parasti bez parlieku liela chakara var piejuugt lai OBC stradaa!
Offline
jurci-s
25. Sep 2008, 21:42 #118

Kopš: 13. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3386

Braucu ar: 3-er...M-tech e30, e46

Ja kas redzēju marihuānam bija pilanis obc.. no e34 vienā no aparātiem..

Vai tad nevar dabūt no kāda cita e34 provdku priekš pilnā OBC

[ Šo ziņu laboja jurci-s, 25 Sep 2008, 21:44:33 ]

Offline
LA
25. Sep 2008, 21:44 #119

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

+1 par to , ja nav visi vaidziigie vadi , tad labaak nemaz nemeegjinaat.
Es arii biju nobriedis uz OBC , bet tad pie marihuaana apskatijos , cik tur vadi un sapratu ,ka kadreiz nopirkshu mashiinu ar OBC
Offline
Kashelz
25. Sep 2008, 21:50 #120

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


25 Sep 2008, 21:44:38 LaurisA rakstīja:
+1 par to , ja nav visi vaidziigie vadi , tad labaak nemaz nemeegjinaat.
Es arii biju nobriedis uz OBC , bet tad pie marihuaana apskatijos , cik tur vadi un sapratu ,ka kadreiz nopirkshu mashiinu ar OBC

Izjaucam priekshejo paneli, velkam vadus un viss rukaa uz ruaa Lielaakaa dalja vadu, lai stradatu lielaaka dalaj funkciju naak vai jau pienaak pie spidometra panelja, vismaz manam E34, un tad tik sledzamies klat vadiem, peetam sheemas un velkam, nekaa paraak gruuta nava, tik jasaprot shis tas no elektronika sun wolaa, shemas jamaak nolasiit i kraasas atshkjirt

Un ar pravodku nebus tik vienakrshi, nav taa ka tur ir konektors te un tur, lai talaak aizietu vadi uzreiz uz OBC. Ta jau fascinee, vilku vadu temperaturas deveejam cauri visam panelim uz auto priekshu, bet beigas atradu jau, ka temperaturas deveja vads ir tur kur tam jaabuut nepievienots, tik otrs gals pie PBC nepienaak, hvz kur sleepjas, nu tur japeeta viss kas un kaa katram auto!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo