Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 67 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: Auto dzīšana no Vācijas

AutorsZiņojums
Jurchixx
10. Feb 2019, 11:33 #521

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8230

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

tieši tā, ja auto pārdod privāt persona, tad nav nekāda garantija
Offline
KaspichsS
10. Feb 2019, 11:38 #522

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

depends on.
Tu vari prasīt (un arī privātajam IR jāparaksta tāds līgums). Protams, privātais pēkšņi var izdomāt, ka grib +2000 naudas, piemēram (alja, ''extended'' garantija). Tās ir viņa tiesības. Bet, placis nedrīkst nedot tādu līgumu!

Nākošā tēma - VISI keisi ar PDF, NOx, u.t.t. ļoti labi parakstās zem šī pasākuma.
Tb., tās ir:
a) izplūdes daļas, kuru bojājums neļauj iziet auto TA (tb., kritiskie mezgli, vides aizsardzība n shit);
b) ļoti dārgas komponentes (1000/2000+ naudas).

Attiecīgi - NEVIENS normāls vācieis nepērk auto bez tā līguma, un MET ATPAKAĻ, tiklīdz ir kļūdas par DPF, NOx n shit.

Tikai leišu, LV perekupi močī tās mašīnas pie mums. Pat PL ir normāli (adekvāti/par DPF tēmu) TI kritēriji.
Lieliskie perekupi, šo zinot, jums iesmērē lūžņus, ko NEVIENS neņem. Protams, ka redzot tās kļūdas, gan pārdevējs, gan pircējs vienojas par ''citu'' cĒnu.
Offline
KaspichsS
10. Feb 2019, 11:40 #523

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


10 Feb 2019, 11:33:09 @Jurchixx rakstīja:
tieši tā, ja auto pārdod privāt persona, tad nav nekāda garantija


pilnīgas muļķības.
Man ir bijuši keisi, kur pārdevējs - fiziska persona, bet ir šis līgums.
Offline
Harcix
10. Feb 2019, 11:49 #524

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7799

Braucu ar: V10

un kaa ir ar "im kundenauftrag" ja placis tirgo?
Tad ir kaada atbildiiba placim, vai arii to nopeerc no privaataa?



-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline
ZulandersKebabish
10. Feb 2019, 11:54 #525

🍕 Picu Andris 🍕

Kopš: 19. Apr 2016

Ziņojumi: 910

Braucu ar:


10 Feb 2019, 11:40:45 @KateG rakstīja:

10 Feb 2019, 11:33:09 @Jurchixx rakstīja:
tieši tā, ja auto pārdod privāt persona, tad nav nekāda garantija


pilnīgas muļķības.
Man ir bijuši keisi, kur pārdevējs - fiziska persona, bet ir šis līgums.

Shitais winterbiteris zin tikai vienu līgumu - mogo
Offline
Jurchixx
10. Feb 2019, 12:02 #526

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8230

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1


10 Feb 2019, 11:40:45 @KateG rakstīja:

10 Feb 2019, 11:33:09 @Jurchixx rakstīja:
tieši tā, ja auto pārdod privāt persona, tad nav nekāda garantija


pilnīgas muļķības.
Man ir bijuši keisi, kur pārdevējs - fiziska persona, bet ir šis līgums.



iespējams ir kādi trakie, kas tirgo ar tādu līgumu, bet vācijā privātpersonai tirogjot savu auto nav jādod nekādas gartantijas. dīleriem gan
Offline
KaspichsS
10. Feb 2019, 12:08 #527

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

nedaudz sīkāk par manu keisu (kā piemērs), bet, strādājot ar tiem specifiskajiem benzīniem - ļoti tipisks piemērs.

Tātad, viņiem/tur ļoti populāras ir pagarinātās garantijas. 7+ gadi - normāla prakse. Man diezgan regulāri nāk E60/90 diagnostikas pieprasījumi, kur vēl ir dīlera garantija.

Manā keisā - tikko bija beigusies tāda pagarinātā garantija. DME atmiņā bija parādījusies (2000km atpakaļ) 30E9 kļūda: NOx katalizatora nepietiekoša veiktspēja.
Šī kļūda nav dzēšama, status = vienmēr aktīvs.
Tātad - vācietis, regulārajā apkopē pamanījis šo kļūdu, NEKAVĒJOŠI atmeta mašīnu komisijas tirdzniecībai.
Attiecīgi - pārdodot auto bija ar defektu (viņu izpratnē), ibo - vienīgais risinājums: mezgla maiņa; ar tādu kļūdu TI pie vieņiem iziet - no way; risinājuma izmaksas: 2500+.

Skaidrs, ka dīleris (kas šajā gadījumā bija pārdevējs) to ĻOTI labi saprot. Jautājums - cik no tā saprot pircējs.
Ja pircējs ir Stīvijs Vonders, kas neko neredz, neko nesaprot, līgumu neprasa - ideāls klients.

Stāsta morāle - tiklīdz kā ir kļūdas par exhaust sistēmu, ar lielu iespējamību - auto momentā nonāk pārdošanā. Tāpēc perekupam būtu lietas jājēdz. Nevis ''aizmirsu datoru mājās''.

Manā gadījumā Simplex gari stāstīja par ''uzticamo pārdevēju/salonu'', un beigās abi - gan viņš, gan salons - izrādījās čmošņiki.

p.s. un patiesībā te ir iespējami 2 varianti:
a) Simplex man regulāri stāstīja, cik uzticams ir šis dīleris, regulāri tur mašīnas pērkot, utml. Attiecīgi - Simplex un pārdevējs - abi lieliski zināja, kas par defektu ir auto (auto tika atstāts kā pirmā iemaksa jaunam), attiecīgi - dabūja ĻOTI saldu atlaidi; protams, ka to iebāza kabatā;
b) pārdevējs zināja stāstu, Simplex vnk kā lohs pirka auto bez apskates. Neprasīja līgumu.

Neviens no keisiem man īsti nepatīk.

[ Šo ziņu laboja KateG, 10 Feb 2019, 12:17:52 ]

Offline
KaspichsS
10. Feb 2019, 12:10 #528

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


10 Feb 2019, 12:02:29 @Jurchixx rakstīja:

10 Feb 2019, 11:40:45 @KateG rakstīja:

10 Feb 2019, 11:33:09 @Jurchixx rakstīja:
tieši tā, ja auto pārdod privāt persona, tad nav nekāda garantija


pilnīgas muļķības.
Man ir bijuši keisi, kur pārdevējs - fiziska persona, bet ir šis līgums.



iespējams ir kādi trakie, kas tirgo ar tādu līgumu, bet vācijā privātpersonai tirogjot savu auto nav jādod nekādas gartantijas. dīleriem gan


jaa, 400kkm sportiskajam dīzelim pa 5k - nebūs. Es runāju par auto, kuriem vēl ir vai tikko beigusies pagarinātā garantija, ar pārbaudāmiem nobraukumiem 100..150kkm, piem. Jā, tie auto maksā 2..3X dārgāk par šīs mājaslapas autoparku, bet - tie arī ir top zustand.
Offline
ZulandersKebabish
10. Feb 2019, 12:45 #529

🍕 Picu Andris 🍕

Kopš: 19. Apr 2016

Ziņojumi: 910

Braucu ar:

Waaaaat - 500 EUR (atvēsana) par mironi? Kur problēma pašam aizlidot un visu nocekot?
Offline
KaspichsS
10. Feb 2019, 12:57 #530

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


10 Feb 2019, 12:45:38 @ZulandersKebabish rakstīja:
Waaaaat - 500 EUR (atvēsana) par mironi? Kur problēma pašam aizlidot un visu nocekot?


paskaidroju vēlreiz:
man nav žēl samaksāt cilvēkiem/profiem, kas ar tēmu nodarbojas.
Man labāk patīk samaksāt naudu, nevis pašam lidot, īrēt mašīnu, kārtot papīrus, ko neesmu kārtojis.
Ja tā ir profesionāla apskate (kompis - kaut kļūdu līmeni, krāsas mērītājs, SRS pārbaude, mainīto elementu pārbaude, buktes, pacelt uz pacēlāja) trim mašīnām + lidošana + īres auto - tas ir adekvāts cipars.

Tēma ir cita - sūda vērtē ir šejienes komūnas ''rekomendācijas''. Jo sajēga cilvēkiem 0.
Viņi tēmu saprot ''4 riteņi un CCC'' līmenī.
Tieši tāds pats feils kā te vienam ar logiem.
ja man nebūtu šo te aļa rekomendāciju, es rīkotos pavisam savādāk... Citiem varu ieteikt - poh par tēmu, slavasdziesmām neticēt.
Offline
Simplex
10. Feb 2019, 13:29 #531

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 783

Braucu ar: www.autodirect.lv

Ja runa ir par minēto gadījumu, pirms 3 gadiem atvestu automašīnu, tad neviens no pašlaik minētajiem faktiem man netika izvirzīts kā aizrādījums jeb pretenzija auto nodošanas brīdī, ne arī pēc nedēļas vai mēneša. Piegāde aizkavējās - piekrītu, pa šo laiku auto tika novietots slēgtā autostāvvietā zem jumta, līdz brīdim, kad atbrauc pakaļ treileris.
Auto tika pacelts un novērtēts uz pacēlāja, pirms tam pārbaudot informāciju par dīlera apkopēm, veikts testa brauciens, varbūt slēpt defektus ir aktuāli, kādam kurš piegādā vienu, divus auto mēnesī, pārbaudu vairākus auto nedēļā, t.i. katru otro ned. kad esmu DE, liela daļa ir noraidīti iegādei tiek izskaidrots stāvoklis, nauda par auto atmaksāta, pēc mēneša ar nākošo,braucienu tam pašam klientam tiek atrasts un piegādāts atbilstošs auto un abas puses ir apmierinātas.
Komunikācija ar Tevi klātienē, nododot auto bija sakarīga, tāpēc esmu pārsteigts pēc 3 gadiem lasot šo.

Ņemot vērā pašlaik esošo stingro tiesisko regulējumu auto reģistrācijas jomā, auto tiek iegādāti, noformējot īpašumtiesību apliecību, vai arī pēc tam, kad auto ir pārbaudīts, saskaņā ar izstādīto rēķinu klients skaita naudu par auto tiešajam pārdevējam Vācijā.


Runājot par atbildību nav svarīgi auto ir iegādāts ar pēcapmaksu, vai līzingā, ja ir problēma tā vienmēr tiek risināta, un tieši tas veido pozitīvās atsauksmes.
Kā piemēru minu: viens no pēdējiem auto, kas tika atvests, aktīvam šī foruma lietotājam, tika iegādāts un noformēts līzingā ar pēcapmaksu, un bija jāņem uzreiz, jo visi parametri attālināti pārbaudot norādīja, ka auto ir pērkams bez apskates, (auto ar esošo komplektāciju būtu prom pāris dienu laikā ), process tika saskaņots ar klientu, saprotams, ka uzņemoties atbildību par auto ko esmu rekomendējis, auto tika atvests ar treileri, noformēts līzings un pārdots. Ar šo gribu pateikt, ka, iegādājoties auto, par sava uzņēmuma vai klienta līdzekļiem tiek piemēroti vieni standarti-atbildība par iegādāto auto, neatkarīgi, vai ir veikts maksājums avansā, vai līzingā ar pēcapmaksu.
Par cik ne tikai veicu pārbaudes, bet arī tirgoju automašīnas eksportā no LV uz DE varu komentēt par garantijām, lai nerastos mīti, darbojās 3 vienkārši principi:
1. Darījums starp diviem auto pārdevējiem, patērētāja tiesības klasiskajā izpratnē nedarbojas.
2. Darījums, kur pārdevējs ir privāta persona, atbildība ir par apzināti slēptu defektu - prasība civiltiesiskā kārtībā.
3. Darījums starp auto tirgotāju un fizisku personu, pārdevējs garantē, ka prece ir droši patērētājam izmantojama un ir bez slēptiem defektiem.






-----------------
Iepriekš pārbaudītu BMW un citas markas auto piegāde no Vācijas,pēc pasūtījuma, auto tirdzniecība uz ārvalstīm. PM vai [email protected]
www.autodirect.lv
Offline
sn
10. Feb 2019, 13:33 #532

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879540

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

Respektīvi par defektu tu uzzināji pēc 3 gadiem te forumā?

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
deadalive
10. Feb 2019, 13:37 #533

Kopš: 21. Sep 2008

Ziņojumi: 1504

Braucu ar: fiat panda 0,7tdi

sāk likties Kaspič tāda cilvēks, visu laiku kādas problēmas utt.
Man Simplexa atvestais audi brauc ikdiena 1.5gadu, esmu nobraucis kādus 30k, nekādu problēmu. 2x esmu bijis pie RSA, tur viss ir kārībā.
Neredzu iemeslu nākamo autiņu caur viņu neorganizēt.

-----------------
crapwork

JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI

Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline
Offline
KaspichsS
10. Feb 2019, 13:37 #534

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


10 Feb 2019, 13:33:03 @sn rakstīja:
Respektīvi par defektu tu uzzināji pēc 3 gadiem te forumā?


nē, tu neko nesaprati. bet, necenties - izskatās, ka nesanāks.
Offline
KaspichsS
10. Feb 2019, 13:40 #535

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


10 Feb 2019, 13:37:21 @deadalive rakstīja:
sāk likties Kaspič tāda cilvēks, visu laiku kādas problēmas utt.
Man Simplexa atvestais audi brauc ikdiena 1.5gadu, esmu nobraucis kādus 30k, nekādu problēmu. 2x esmu bijis pie RSA, tur viss ir kārībā.
Neredzu iemeslu nākamo autiņu caur viņu neorganizēt.



jo mazāk zini/saproti, jo labāks miegs.

Kā tu domā, cik cilvēku (kas nesen auto nopirkuši) zināja, ka viņu auto nav SRS? Atbildu - NEVIENS.

Ja pirki dīzeli, kuram pie pirmās iespējas izravēji PDF - apsveicu, tēmu neesi sapratis.

Ko nozīmē ''kārtībā''? Arī manējam viss ir kārtībā - pat DPF nebija ārā jāravē.
Cilvēki, kam viss kārtībā - apsveicu.
Offline
KaspichsS
10. Feb 2019, 13:43 #536

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


10 Feb 2019, 13:29:44 @Simplex rakstīja:
Ja runa ir par minēto gadījumu, pirms 3 gadiem atvestu automašīnu, tad neviens no pašlaik minētajiem faktiem man netika izvirzīts kā aizrādījums jeb pretenzija auto nodošanas brīdī, ne arī pēc nedēļas vai mēneša. Piegāde aizkavējās - piekrītu, pa šo laiku auto tika novietots slēgtā autostāvvietā zem jumta, līdz brīdim, kad atbrauc pakaļ treileris.
Auto tika pacelts un novērtēts uz pacēlāja, pirms tam pārbaudot informāciju par dīlera apkopēm, veikts testa brauciens, varbūt slēpt defektus ir aktuāli, kādam kurš piegādā vienu, divus auto mēnesī, pārbaudu vairākus auto nedēļā, t.i. katru otro ned. kad esmu DE, liela daļa ir noraidīti iegādei tiek izskaidrots stāvoklis, nauda par auto atmaksāta, pēc mēneša ar nākošo,braucienu tam pašam klientam tiek atrasts un piegādāts atbilstošs auto un abas puses ir apmierinātas.
Komunikācija ar Tevi klātienē, nododot auto bija sakarīga, tāpēc esmu pārsteigts pēc 3 gadiem lasot šo.

Ņemot vērā pašlaik esošo stingro tiesisko regulējumu auto reģistrācijas jomā, auto tiek iegādāti, noformējot īpašumtiesību apliecību, vai arī pēc tam, kad auto ir pārbaudīts, saskaņā ar izstādīto rēķinu klients skaita naudu par auto tiešajam pārdevējam Vācijā.


Runājot par atbildību nav svarīgi auto ir iegādāts ar pēcapmaksu, vai līzingā, ja ir problēma tā vienmēr tiek risināta, un tieši tas veido pozitīvās atsauksmes.
Kā piemēru minu: viens no pēdējiem auto, kas tika atvests, aktīvam šī foruma lietotājam, tika iegādāts un noformēts līzingā ar pēcapmaksu, un bija jāņem uzreiz, jo visi parametri attālināti pārbaudot norādīja, ka auto ir pērkams bez apskates, (auto ar esošo komplektāciju būtu prom pāris dienu laikā ), process tika saskaņots ar klientu, saprotams, ka uzņemoties atbildību par auto ko esmu rekomendējis, auto tika atvests ar treileri, noformēts līzings un pārdots. Ar šo gribu pateikt, ka, iegādājoties auto, par sava uzņēmuma vai klienta līdzekļiem tiek piemēroti vieni standarti-atbildība par iegādāto auto, neatkarīgi, vai ir veikts maksājums avansā, vai līzingā ar pēcapmaksu.
Par cik ne tikai veicu pārbaudes, bet arī tirgoju automašīnas eksportā no LV uz DE varu komentēt par garantijām, lai nerastos mīti, darbojās 3 vienkārši principi:
1. Darījums starp diviem auto pārdevējiem, patērētāja tiesības klasiskajā izpratnē nedarbojas.
2. Darījums, kur pārdevējs ir privāta persona, atbildība ir par apzināti slēptu defektu - prasība civiltiesiskā kārtībā.
3. Darījums starp auto tirgotāju un fizisku personu, pārdevējs garantē, ka prece ir droši patērētājam izmantojama un ir bez slēptiem defektiem.







Vecīt, par ko man piestādīt pretenzijas, ja visu naudu samaksāju kā priekšapmaksu?
Nu, nebija man tā pēdējā nauda, neuzskatu, ka vajadzēja vēl noskaņu bojāt.
Un ko tad tu darītu?
Un ko tagad darīsi? NEKO.

Izstāstīju savu keisu, un - manuprāt, tas ir nožēlojams.
Piegādes aizkavēšanās mani uztrauc vismazāk. Vienīgais - auto ar visiem papīriem tika pamests tikai tev zināmā daudzstāvenē uz pāris nedēļām.
Manuprāt, nav doršākais pasākums. Un, ja ar to lamatu kas būtu noticis, man nav ilūziju par tavu spēju risināt tēmu...


p.s. komunikācija klātienē bija 2X: kafejnīcā, kad redzēju tevi 1.reizi un iedevu aploksni;
2. reizi, kad iedevi atslēgas - uz 30 sekundēm satikāmies.
Piedod, nu tiešām nebija man mūža darījums, bet citus gribēju pabrīdināt.
Kaut, cik lasu - nahuj to darīt. Patiesībā ar zināmu ironijas devu varu teikt - turpini tieši tādā pašā pohujā, jo šie lohi neko citu nav pelnījuši...

[ Šo ziņu laboja KateG, 10 Feb 2019, 13:47:05 ]

Offline
deadalive
10. Feb 2019, 13:44 #537

Kopš: 21. Sep 2008

Ziņojumi: 1504

Braucu ar: fiat panda 0,7tdi

SRS vietā, dpf vietā un strādā, egr pielegts, reģenerācija strādā, čipots nav.
bet ok, kā parasti, visi ir aitas un appisti un īstenībā man ir dacija, ne audi, es tik to nezinu, simplex iesmērēja.

-----------------
crapwork

JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI

Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline
Offline
janchikz
10. Feb 2019, 14:02 #538

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


10 Feb 2019, 13:29:44 @Simplex rakstīja:
Ja runa ir par minēto gadījumu, pirms 3 gadiem atvestu automašīnu, tad neviens no pašlaik minētajiem faktiem man netika izvirzīts kā aizrādījums jeb pretenzija auto nodošanas brīdī, ne arī pēc nedēļas vai mēneša. Piegāde aizkavējās - piekrītu, pa šo laiku auto tika novietots slēgtā autostāvvietā zem jumta, līdz brīdim, kad atbrauc pakaļ treileris.
Auto tika pacelts un novērtēts uz pacēlāja, pirms tam pārbaudot informāciju par dīlera apkopēm, veikts testa brauciens, varbūt slēpt defektus ir aktuāli, kādam kurš piegādā vienu, divus auto mēnesī, pārbaudu vairākus auto nedēļā, t.i. katru otro ned. kad esmu DE, liela daļa ir noraidīti iegādei tiek izskaidrots stāvoklis, nauda par auto atmaksāta, pēc mēneša ar nākošo,braucienu tam pašam klientam tiek atrasts un piegādāts atbilstošs auto un abas puses ir apmierinātas.
Komunikācija ar Tevi klātienē, nododot auto bija sakarīga, tāpēc esmu pārsteigts pēc 3 gadiem lasot šo.

Ņemot vērā pašlaik esošo stingro tiesisko regulējumu auto reģistrācijas jomā, auto tiek iegādāti, noformējot īpašumtiesību apliecību, vai arī pēc tam, kad auto ir pārbaudīts, saskaņā ar izstādīto rēķinu klients skaita naudu par auto tiešajam pārdevējam Vācijā.


Runājot par atbildību nav svarīgi auto ir iegādāts ar pēcapmaksu, vai līzingā, ja ir problēma tā vienmēr tiek risināta, un tieši tas veido pozitīvās atsauksmes.
Kā piemēru minu: viens no pēdējiem auto, kas tika atvests, aktīvam šī foruma lietotājam, tika iegādāts un noformēts līzingā ar pēcapmaksu, un bija jāņem uzreiz, jo visi parametri attālināti pārbaudot norādīja, ka auto ir pērkams bez apskates, (auto ar esošo komplektāciju būtu prom pāris dienu laikā ), process tika saskaņots ar klientu, saprotams, ka uzņemoties atbildību par auto ko esmu rekomendējis, auto tika atvests ar treileri, noformēts līzings un pārdots. Ar šo gribu pateikt, ka, iegādājoties auto, par sava uzņēmuma vai klienta līdzekļiem tiek piemēroti vieni standarti-atbildība par iegādāto auto, neatkarīgi, vai ir veikts maksājums avansā, vai līzingā ar pēcapmaksu.
Par cik ne tikai veicu pārbaudes, bet arī tirgoju automašīnas eksportā no LV uz DE varu komentēt par garantijām, lai nerastos mīti, darbojās 3 vienkārši principi:
1. Darījums starp diviem auto pārdevējiem, patērētāja tiesības klasiskajā izpratnē nedarbojas.
2. Darījums, kur pārdevējs ir privāta persona, atbildība ir par apzināti slēptu defektu - prasība civiltiesiskā kārtībā.
3. Darījums starp auto tirgotāju un fizisku personu, pārdevējs garantē, ka prece ir droši patērētājam izmantojama un ir bez slēptiem defektiem.





Neesmu neviena pusē, esmu tā pat zvanījis Simplex par auto atvešanu, nevis atrašanu/apskati, bet tīri atvešanu. Radās jautājums. Šis viss teiktais ir patiesība?

“ja cilvēks saka, ka 500 naudas ir par trīs mašīnu skatīšanu, bet skata vienu. VIENU. bet solīja skatīt TRĪS. Maksāts tika par TRIJĀM.
ja cilvēks saka, ka apskatē ietilpst datordiagnostika, bet aizbraucis tur, saka, ka dators mājās palicis. MĀJĀS palicis. Nu, NAV dators. NAV diagnostikas.
ja cilvēks saka, ka kuzovs ir no zavoda, bet izrādās, ka viss ir pārlakots, spārni: viens mainīts, otrs 2X krāsots, haube mainīta, tai tagad laka lieliem pleķiem nāk nost.
Ja cilvēks saka - buktes nav, atved, un kautrīgi piebilst - nu, piedod, nepamanīju, ka durvis bik iebuktētas un bagāžnieks iebuktēts - “

“Runa ir par Stīviju Vonderu, kurš aizbrauca PLIKĀM ROKĀM, neredzēja NEKO (pat to,ko var redzēt bez priboriem - ka lakots, ka mainītas detaļas, ka ir buktes).”
Offline
KaspichsS
10. Feb 2019, 14:05 #539

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


10 Feb 2019, 14:02:49 @janchikz rakstīja:

10 Feb 2019, 13:29:44 @Simplex rakstīja:
Ja runa ir par minēto gadījumu, pirms 3 gadiem atvestu automašīnu, tad neviens no pašlaik minētajiem faktiem man netika izvirzīts kā aizrādījums jeb pretenzija auto nodošanas brīdī, ne arī pēc nedēļas vai mēneša. Piegāde aizkavējās - piekrītu, pa šo laiku auto tika novietots slēgtā autostāvvietā zem jumta, līdz brīdim, kad atbrauc pakaļ treileris.
Auto tika pacelts un novērtēts uz pacēlāja, pirms tam pārbaudot informāciju par dīlera apkopēm, veikts testa brauciens, varbūt slēpt defektus ir aktuāli, kādam kurš piegādā vienu, divus auto mēnesī, pārbaudu vairākus auto nedēļā, t.i. katru otro ned. kad esmu DE, liela daļa ir noraidīti iegādei tiek izskaidrots stāvoklis, nauda par auto atmaksāta, pēc mēneša ar nākošo,braucienu tam pašam klientam tiek atrasts un piegādāts atbilstošs auto un abas puses ir apmierinātas.
Komunikācija ar Tevi klātienē, nododot auto bija sakarīga, tāpēc esmu pārsteigts pēc 3 gadiem lasot šo.

Ņemot vērā pašlaik esošo stingro tiesisko regulējumu auto reģistrācijas jomā, auto tiek iegādāti, noformējot īpašumtiesību apliecību, vai arī pēc tam, kad auto ir pārbaudīts, saskaņā ar izstādīto rēķinu klients skaita naudu par auto tiešajam pārdevējam Vācijā.


Runājot par atbildību nav svarīgi auto ir iegādāts ar pēcapmaksu, vai līzingā, ja ir problēma tā vienmēr tiek risināta, un tieši tas veido pozitīvās atsauksmes.
Kā piemēru minu: viens no pēdējiem auto, kas tika atvests, aktīvam šī foruma lietotājam, tika iegādāts un noformēts līzingā ar pēcapmaksu, un bija jāņem uzreiz, jo visi parametri attālināti pārbaudot norādīja, ka auto ir pērkams bez apskates, (auto ar esošo komplektāciju būtu prom pāris dienu laikā ), process tika saskaņots ar klientu, saprotams, ka uzņemoties atbildību par auto ko esmu rekomendējis, auto tika atvests ar treileri, noformēts līzings un pārdots. Ar šo gribu pateikt, ka, iegādājoties auto, par sava uzņēmuma vai klienta līdzekļiem tiek piemēroti vieni standarti-atbildība par iegādāto auto, neatkarīgi, vai ir veikts maksājums avansā, vai līzingā ar pēcapmaksu.
Par cik ne tikai veicu pārbaudes, bet arī tirgoju automašīnas eksportā no LV uz DE varu komentēt par garantijām, lai nerastos mīti, darbojās 3 vienkārši principi:
1. Darījums starp diviem auto pārdevējiem, patērētāja tiesības klasiskajā izpratnē nedarbojas.
2. Darījums, kur pārdevējs ir privāta persona, atbildība ir par apzināti slēptu defektu - prasība civiltiesiskā kārtībā.
3. Darījums starp auto tirgotāju un fizisku personu, pārdevējs garantē, ka prece ir droši patērētājam izmantojama un ir bez slēptiem defektiem.





Neesmu neviena pusē, esmu tā pat zvanījis Simplex par auto atvešanu, nevis atrašanu/apskati, bet tīri atvešanu. Radās jautājums. Šis viss teiktais ir patiesība?

“ja cilvēks saka, ka 500 naudas ir par trīs mašīnu skatīšanu, bet skata vienu. VIENU. bet solīja skatīt TRĪS. Maksāts tika par TRIJĀM.
ja cilvēks saka, ka apskatē ietilpst datordiagnostika, bet aizbraucis tur, saka, ka dators mājās palicis. MĀJĀS palicis. Nu, NAV dators. NAV diagnostikas.
ja cilvēks saka, ka kuzovs ir no zavoda, bet izrādās, ka viss ir pārlakots, spārni: viens mainīts, otrs 2X krāsots, haube mainīta, tai tagad laka lieliem pleķiem nāk nost.
Ja cilvēks saka - buktes nav, atved, un kautrīgi piebilst - nu, piedod, nepamanīju, ka durvis bik iebuktētas un bagāžnieks iebuktēts - “

“Runa ir par Stīviju Vonderu, kurš aizbrauca PLIKĀM ROKĀM, neredzēja NEKO (pat to,ko var redzēt bez priboriem - ka lakots, ka mainītas detaļas, ka ir buktes).”


atbildu par katru vārdu. bez jebkādām atrunām.

p.s. Jancikz vismaz pasākuma sāli saprata

nez, moška es atstāju pilnīga pohuista iespaidu (vnk nepazīstamam cilvēkam iedodu 110% priekšapmaksu), varbūt - pilnīga nejēgas iespaidu. hvz. Bet, Kaspar - tā bija vnk uzticēšanās. Es savādāk nemāku - sadarbojos, ja uzticos. Un otrādi - ja uzticos: sadarbojos.
Man no tevis nevajadzēja un nevajag nekādu naudu/razborkas/ko tik tu vēl tur mini. Tēma bija par darba kvalitāti.

[ Šo ziņu laboja KateG, 10 Feb 2019, 14:10:08 ]

Offline
janchikz
10. Feb 2019, 14:10 #540

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:

Cik saprotu, nauda tika paņemta par 3 auto apskati? Pats Simplex teica, ka apskatīja visus 3 auto vai tā arī pateica, ka tika apskatīts tikai viens auto? Kas tika solīts pie Simplexa pakalpojumiem, kad atrunājāt detaļas?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo