Online

Pašreiz BMWPower skatās 120 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: E36 pakalejās amortizatoru "glāzes"

AutorsZiņojums
Darkman
03. Jan 2005, 13:30 #61

Kopš: 16. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 32473

Braucu ar: sapņu auto

Es ar par to virposhanu padomaju ieraugot 31$
Tak izmerus lai virpotajs no mashinas nomera.

-----------------
https://www.facebook.com/RigaHarleyParty
Offline
Bosnija
03. Jan 2005, 13:30 #62

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 13572

Braucu ar:

He, plaza sūkā - sport-nesport ,tā vai tā varu pateikt pēc pieredzes, iepriekšējam drapakam bija uzlikti plaza sport- auto 3 mēnešus netika kustināts, līdz ar to sarusēja štoks un amīšus varēja izmest ārā
Offline
JZ
03. Jan 2005, 13:31 #63

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

domaajiet ka kvalitatiivu analogu taam 2 shaibaam varees uztaisiit stipri leetaak kaa 31$?
Offline
GirtzB
03. Jan 2005, 13:32 #64

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21936

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

tieši to paplāksni lielo es domāju.
Galvenais ir lai precīzi un taisni iemetina, savādāk jebkuru ami salocīs un noķīlēs un izlauzīs atkal.
Galvernais čakars ir tieši precīza uzstādīšana...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
GirtzB
03. Jan 2005, 13:34 #65

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21936

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

P.S. Lētāk par 15ls virpotājs diez vai taisīs + metāls

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Bosnija
03. Jan 2005, 13:37 #66

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 13572

Braucu ar:

ir kas taisa pa 07
Offline
JZ
03. Jan 2005, 13:39 #67

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

Bosnija, vinji amju atbalstus arii nemetina gadiijumaa?
Offline
Bosnija
03. Jan 2005, 13:43 #68

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 13572

Braucu ar:

Nezinu, es biju domājis pie Ivara Norberta
Offline
gt99
03. Jan 2005, 13:45 #69

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7154

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR

Bosnija: kāds nosaukums Norberta iestādei???

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
Bosnija
03. Jan 2005, 13:46 #70

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 13572

Braucu ar:

Nezinu, atrodas pie CSK baseina-otrā pusē, viņam virpotājs ir prosta klass
Offline
JZ
03. Jan 2005, 13:49 #71

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

es vienkaarshi esmu pieradis par kvalitatiivaam lietaam maksaat $$ nevis ar polshiem alternatiiva ir taisiit pasham protams, bet reizeem pietruukst iespeeju

un labs 07 jau ar maksaa $$
Offline
Darkman
03. Jan 2005, 13:51 #72

Kopš: 16. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 32473

Braucu ar: sapņu auto

Nu ja pie tiem 31$ piepluso 50$ par celu, tad sheit bus letak uztaisit

-----------------
https://www.facebook.com/RigaHarleyParty
Offline
Darkman
03. Jan 2005, 14:07 #73

Kopš: 16. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 32473

Braucu ar: sapņu auto

Nu re ienacas infa, ka vienam ar Koni sport izluza

-----------------
https://www.facebook.com/RigaHarleyParty
Offline
foobar
03. Jan 2005, 14:28 #74

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6014

Braucu ar: M57TU2D30

nolaadeets
Offline
Fii
03. Jan 2005, 15:13 #75

Kopš: 27. May 2003

Ziņojumi: 246

Braucu ar: SupraTT, Hachiroku


2005-01-03 12:13, JZ rakstīja:
Ja ir interese, tad varu padaliities ar savaam zinaashanaam par kuzaviem, ko kur kaa labaak, pats gan ar neko taadu vairs nenodarbojos

Padalies luudzu, ja nav slinkums. Vari iemest arii privaatajaa. Varbuut zini kaadu kas ar to nodarbojas? Interesee kaartiigi paarmetinaat kuzovu, to veel papildus nostiprinaat un peec tam arii visu nokraasot.
Offline
Darkman
03. Jan 2005, 15:19 #76

Kopš: 16. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 32473

Braucu ar: sapņu auto

Man ar interese

-----------------
https://www.facebook.com/RigaHarleyParty
Offline
JZ
03. Jan 2005, 16:11 #77

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nu, papeetiet SHO webu, tad jaasaprot, ka kuzavs ir jaanodiiraa liidz pilniigi plikam, es saku, pilniigi! , visas mastikas utt, visu nost, paliek grunts kraasa un skaards, tad saak no viena gala metinaat visas kuzava savienojuma detaljas, tad skataas, kur kuzavs ir lociijies/plaisaajis, taas vietas ir jaaizdomaa kaa pastiprinaat, papildus profili shur tur... tad metina un metina un metina un metina pa apmeram 2cm shuvei, tad 2cm briivu, tad atkal 2cm shuve, ieteicams, lai shuves un ruupniicas punktmetinaajumi nesakristu blakus, bet buutu pamiishus, kad tas ir izdariits, tad saak meetiit, kaa pastiprinaat (ja ir taada vajadziiba) piekares detalju(tiltu, bukshu skruuveejuma vietas) skruuveejuma vietas pie kuzava. Daudzviet ir vienkaarshi "uzgrieznis" otraa pusee skaardam, ja tas liekas par maz, tad otraa pusee liek lielaaku plaaksni (parasti 3mm), un tad tai otraa pusee liek uzgriezni, ja var, tad izmanto lielaaka diametra skruuvi/uzgriezni, vietaam, kur skruuve iet cauri vairaakaam kaartaam kuzava skaarda, iemetina trubu, kuru metina klaat visaam kaartaam, trubaa ieksheejo viitni, un tad detalju skruuvee pie taas, visu izstaastiit nevar, tam ir domaata galva uz pleciem un rokas, kas aug no taas pashas vietas - pleciem darbs ir _ljoti_ daudz, pateeree laika _ljoti_ daudz, maksaa daargi... visu sarezhgjii ruusa... kuru ir jaagriezh aaraa pilniibaa, jaarestauree kuzavs shiniis vietaas... betnu peetiet to webu, tur ir ljoti daudz kas, man veel bija kaut kur bildes no TTE(toyota team europe) toyota celica st185 grA kuzava, tur ir dazhas idejas par piekares detalju stiprinaajumiem pie kuzava...

un tad dabon kuzavu, kuraa ir jaaliek iekshaa dugas! bez dugaam tas kuzavs luuziis vaajakajaa vietaa! Auto kuzavs ir dizaineets ar domu ka tas lociisies un amortizees shkjeerslodzes, katru reizi, kad juus ar savu mashiinu uzbraucat vai nobraucat no apmales celja malaa, nedaudz locaas arii kuzavs, iebrauciet lielaa bedree - locaas kuzavs, strauji bremzeejiet - locaas kuzavs, braucat lielaa aatrumaa iekshaa liikumaa - locaas kuzavs... un tas ar katru reizi leenaam tuvojas izjukshanai tas ir neizbeegami... taadeelj tiek metinaati, pastiprinaati kuzavi un liktas dugas, taas liidz minimumam (atkariibaa no konstrukcijas) samazina kuzava lociishanos, reizeem inzhenieri speciaali atstaaj kaadas vietas, kur kuzavam "padoties", piemeeram Lukoil(bija raksts ieksh krievu Avtosport) komanda saviem shosejas vaziem neseeja kopaa prieksheejo amortu "stakanus", jo taadejaadi mashiinas labaak stuureejaas iekshaa liikumos, ja seeja kopaa, tad bij izteiktaaks understeer... bet es te jau pa sportu akal saaku iisaak sakot tanii webaa posta saakumaa ir praktiski viss, tad ir tikai jaadomaa un jaastraadaa
Offline
JZ
03. Jan 2005, 16:15 #78

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

Kam ko taadu uzticeet... nezinu... OSC var buut, var buut GSR, bet jaastaav blakaam un jaaskataas uz rokaam visiem, cik tas maksaa - nav ne jausmas, es pie taadas lietas nostraadaaju kaukur 2 meeneshus un veel netiku liidz galam, man gan bij daudz ar ruusu (1987. mazda 323gtx) jaaciinaas tad, beigu beigaas pietruuka speeka un citas vajadziibas kljuva aktuaalaakas
Offline
SPY21
04. Jan 2005, 13:13 #79

Kopš: 04. Jan 2005

Ziņojumi: 2

Braucu ar: 325 E36

Man nesen izluuza man ir sarkanaas atsperes un Plaza amortini
Offline
Darkman
04. Jan 2005, 20:30 #80

Kopš: 16. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 32473

Braucu ar: sapņu auto

Tatad E36 jau nomainijushi statusaa E30 Laiks iet uz priekshu...

-----------------
https://www.facebook.com/RigaHarleyParty
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo