Online

Pašreiz BMWPower skatās 96 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW tūnings

Tēma: Chiptuning

AutorsZiņojums
aiwis
17. Apr 2006, 00:30 #81

Kopš: 15. May 2002

No: Cēsis

Ziņojumi: 9460

Braucu ar: wrx

Tak, iedomajies jaukties ieksa JP dzineja vadiba, man jau ta, dabusana lai sis strada ka vinjam vajadzetu, neizmaxaja parak leti. Es gribu bridinat sos spelmanjus ar 25 Ls, saucamajiem chipiem.

Ps. kautgan ja ir $$$ tad BMW motora potencials atljauj to darit. Zilajam tas prieks maxa ap sakot no 3tk Ls, neskatoties uz sekam. Ja ir interese un lieks daudz $$$ var, tak apstities kas notiek LV rallyy un WRC.

Un nafig lizt dzineja kas paredzets 150tk, kautkur tak sava doma ari skibacainajiem ir bijusi. Vai es kludos.

-----------------
OTT-TV Over The Top
STB-TV-Tabs-Mobile
Offline
aiwis
17. Apr 2006, 00:45 #82

Kopš: 15. May 2002

No: Cēsis

Ziņojumi: 9460

Braucu ar: wrx


2006-04-17 00:17, AV rakstīja:
aiwi, IMHO civilizetas zemes sho produktu pirceji parsvara ir jaunu turbo auto ipasnieki, attiecigi nav nepieciesamibas kautko customizet, jo visi konkreta modelja dzineji tak i vienadi - noperc konkretajam dzinejam domato kastiti un uiss
palabojiet, ja kljudos


Tik sliktakais ir tas, ka ta viena kastite vel pilniba neko nenoska ... tas tatad ir tikai sakums. Lidz ar to Jamak ari ar so ir braukt, kas nenotiek, ka no rita pamosties un secini, ka esi ..........

-----------------
OTT-TV Over The Top
STB-TV-Tabs-Mobile
Offline
AV
17. Apr 2006, 00:52 #83

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17399

Braucu ar: 500

aiwi ej gulet, citadak no rita bus gruuuuti
Offline
aiwis
17. Apr 2006, 00:53 #84

Kopš: 15. May 2002

No: Cēsis

Ziņojumi: 9460

Braucu ar: wrx

Paldies

-----------------
OTT-TV Over The Top
STB-TV-Tabs-Mobile
Offline
-INC-
17. Apr 2006, 09:48 #85

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD


2006-04-17 00:01, AV rakstīja:

2006-04-16 23:47, aiwis rakstīja:
Jo pec idejas katrs auto tak atskiras. Vinjam ir nodilumpakape, tads un tads benzisns/dizelis, ka ari eljas mainitas, brauksanas stils utt..

Nubet ari par tiem ls 500 neviens tak tavam auto netaisis custom mappingu (atbilstosi nodilumiem utt) - ieraksta konkretajam dzineja modelim domato versiju un that’s it. Jeb es kludos?


Nekļūdies, tā arī ir.

Custom mapping standarta blokiem Latvijā neviens netaisa. Cena būtu vismaz 700 Ls un uz augšu.
Offline
rucha
17. Apr 2006, 12:54 #86

Kopš: 14. Aug 2005

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 5348

Braucu ar: QUATTRO

Ko sakāt par šo?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E36-E46-M3-M...Z1QQcmdZViewItem

[ This message was edited by: rucha on 2006-04-17 12:58 ]
Offline
rucha
17. Apr 2006, 15:23 #87

Kopš: 14. Aug 2005

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 5348

Braucu ar: QUATTRO

nu ko teiksiet?
Offline
Rons
17. Apr 2006, 17:53 #88

Kopš: 28. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3275

Braucu ar: 435iX un M6

PN

-----------------
www.radari.lv
Offline
rucha
17. Apr 2006, 19:09 #89

Kopš: 14. Aug 2005

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 5348

Braucu ar: QUATTRO

skaidrāk!
Offline
-INC-
17. Apr 2006, 19:23 #90

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD


2006-04-17 12:54, rucha rakstīja:
Ko sakāt par šo?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E36-E46-M3-M...Z1QQcmdZViewItem



<font size=1>[ This message was edited by: rucha on 2006-04-17 12:58 ]</font>


Apvienojot ar FuelMax noteikti kādi 30 zirgi klāt
Offline
JZ
17. Apr 2006, 20:43 #91

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

normaala sesija maksaa 30ls/h, salasaas kaadi 3-5 gribeetaaji, samaksaa somam par aviobiljeti, viesniicu, noiiree jaudas stendu rolii un dienu un aiziet... un gala reekjins vairaak atkariigs no taa, cik custom paarveidojumi ir motoram, jo custom prasa vairaak darba, ja tas ir pusliidz zinaams standarts, tad maposhana aiznjem 2-3 stundas, ja pilniigi no nulles, tad bish ilgaak, un shie laiki ir turbo mashiinaam, atmosfeeriskajaam ir veel vienkaarshaak

tie 500ls jaamaksaa ir kaareiz par to, ka cilveeks, kas tur kaut ko izmaina, parakstaas par sekaam, ja neparakstaas, tad ar taadiem vispaar nav veerts ielaisties


2006-04-17 00:01, AV rakstīja:

2006-04-16 23:47, aiwis rakstīja:
Jo pec idejas katrs auto tak atskiras. Vinjam ir nodilumpakape, tads un tads benzisns/dizelis, ka ari eljas mainitas, brauksanas stils utt..

Nubet ari par tiem ls 500 neviens tak tavam auto netaisis custom mappingu (atbilstosi nodilumiem utt) - ieraksta konkretajam dzineja modelim domato versiju un that’s it. Jeb es kludos?
Offline
JZ
17. Apr 2006, 20:45 #92

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

aizmirsu pateikt ka tas ir pie nosaciijuma, ka juusu mashiinai jau ir kaads normaals ECU, nevis standarts, ar standartu vaig braukt un nechakareeties ar kaukaadiem chipiem, taapat veelaak gribeesies veel un veel
Offline
curkak
05. Apr 2011, 22:20 #93

Kopš: 08. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 541

Braucu ar: RR

Kads ir cipojis E46 320d pirms feislifta? Ir jega vai nav? Kadas aptuveni izmaksas?
Offline
trakuliis
19. Sep 2011, 14:48 #94

Kopš: 25. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 19

Braucu ar: nemotoru

Interese vai e46 98. gada 1.9 benzin nemotoru, ir jegas chipot, un kads ir ieguvums no ta?
Offline
LauvaMiks
11. Nov 2011, 18:52 #95

Kopš: 09. May 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 396

Braucu ar: E46

Man ir m50b25 non-vanos chips ja kādam intresē, ir uz pārdošanu.
Offline
aleksejs111
14. May 2012, 21:48 #96

Kopš: 13. May 2012

Ziņojumi: 23

Braucu ar: bmw 520 e34

a 520 24 varst 91 gada kaukadus cipus var dabut un cik vini maksa un cik zirgus vini dod
Offline
psih-arno
14. May 2012, 22:20 #97

Kopš: 05. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2415

Braucu ar: e21, e36 332, e92 335, 944 s2


19 Sep 2011, 14:48:15 trakuliis rakstīja:
Interese vai e46 98. gada 1.9 benzin nemotoru, ir jegas chipot, un kads ir ieguvums no ta?

~13zs un ~20nm. Viss atkarīgs no tā ko cer sagaidīt. Kā noprotams pēc cipariem pieaugums nav liels, bet atsaucīgāks tas dzinējs kļūs.


14 May 2012, 21:48:28 aleksejs111 rakstīja:
a 520 24 varst 91 gada kaukadus cipus var dabut un cik vini maksa un cik zirgus vini dod


Pieaugums ~ tāds pats kā augstāk minētais. E34 6cil gadījumā tie ir 60Ls, par individuālu programmu.

-----------------

Koiloveri, sēdinātas atsperes, ielas sporta amortizatori un čiptūnings.
Offline
K_Kipars
14. May 2012, 22:45 #98

Kopš: 13. May 2012

No: Olaine

Ziņojumi: 45

Braucu ar: Faterlandes kabluku un sarūsējušiem sliekšņiem.

Zinu ka e34 tds'u nočipojot var dabūt +/- 180zs, bet vai nav tā, ka motors uzreiz noklapē?
Offline
Locis
14. May 2012, 23:39 #99

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10806

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Uzreiz nē,traks vai pēc 100-200m.
Offline
psih-arno
15. May 2012, 00:43 #100

Kopš: 05. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2415

Braucu ar: e21, e36 332, e92 335, 944 s2


14 May 2012, 22:45:22 K_Kipars rakstīja:
Zinu ka e34 tds'u nočipojot var dabūt +/- 180zs, bet vai nav tā, ka motors uzreiz noklapē?

Standarta TDS dzinējam pēc čipošanas ir ~175zs un ja vien dzinējs neatrodas uz izjukšanas robežas jau pirms procedūras, tad nekas slikts nenotiek.


-----------------

Koiloveri, sēdinātas atsperes, ielas sporta amortizatori un čiptūnings.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo