Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 22 viesi un 0 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » BMW tūnings

Tēma: Chiptuning

AutorsZiņojums
AF
17. Jul 2020, 08:28 #1181

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4026

Braucu ar: stūri rokās!


16 Jul 2020, 20:28:36 @Ruudis rakstīja:
Ir kādam pieredze ar 130kw 2.0d un chipu? Dpf, egr un flapes gribu paturēt.
Man to vajag vai labāk atturēties?
pāris posti atpakaļ ir kontakts, zvani, izrunāsim
Offline
AF
17. Jul 2020, 08:29 #1182

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4026

Braucu ar: stūri rokās!


16 Jul 2020, 23:12:36 @dzuris rakstīja:
Arhajisko d5252t dzinēju kāds var pabaksit vai visi uz modernajām lietām sēž?
mierīg
Offline
Kristaps5s
17. Jul 2020, 08:32 #1183

Kopš: 06. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 49

Braucu ar: exBMW


17 Jul 2020, 08:27:23 @AF rakstīja:
Padomāsim loģiski, bez egr , daļa izplūdes gāzu netiks nosvilināta atkārtoti, tās ies pa taisno caur DPF



Tieši tā es arī par šito domāju.
Offline
AF
17. Jul 2020, 08:47 #1184

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4026

Braucu ar: stūri rokās!

Ja vecajiem auto (nu +- līdz euro4 ) tas egr baigo pienesumu dinamikā un degvielas patēriņā nenesa, tad sākot dažam labam jau ar euro4 egr ieverojami samazina degvielas patēriņu un ietekmē dinamiku pie vidējām slodzēm, takā teikt ka visi EGR ir kakas ir aplami, ja pietiekami bieži dot autiņam izdirsties un apkopt auto biežāk, tad tas dzinēja mūžu stipri nesamazinās.
Offline
rencho
04. Aug 2020, 18:07 #1185

Kopš: 23. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1158

Braucu ar: Golf7 1.6d , Toyota Avensis T25

Valmiera , Cēsis, Sigulda- ir kads normals čipotajs, kas savu darbu pieprot?
Offline
Ridlihs
05. Aug 2020, 07:27 #1186

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4550

Braucu ar: gandrīz geļiku

https://www.facebook.com/afrchiptuning/

Ar šiem ir kādam bijusi pieredze vai ir kāda atsauksme?
Offline
AF
05. Aug 2020, 11:29 #1187

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4026

Braucu ar: stūri rokās!

Pēc tā kantora vārdiem esot atškirība starp AFR priekš parastā dzinēja iekšējiem dzelžiem un AFR priekš kaltajām iekšām
Offline
streetking
05. Aug 2020, 12:40 #1188

Kopš: 06. Nov 2017

Ziņojumi: 86

Braucu ar:


17 Jul 2020, 08:32:51 @Kristaps5s rakstīja:

17 Jul 2020, 08:27:23 @AF rakstīja:
Padomāsim loģiski, bez egr , daļa izplūdes gāzu netiks nosvilināta atkārtoti, tās ies pa taisno caur DPF



Tieši tā es arī par šito domāju.


ēdot savas kakas, nekakāsi mazāk...
Offline
kurils
06. Aug 2020, 21:13 #1189

Kopš: 27. Mar 2013

Ziņojumi: 748

Braucu ar:

saaku arvien vairak briest uz chipu, vet nevaru saprast kur to darit, jo viedokli dazadi, konkurenti viens otru noliek, utt. kur pec lietotaju pieredzes vissakarigak chipot bmw ? e61 30d 173kw
Offline
BigDog24
06. Aug 2020, 21:42 #1190

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 569

Braucu ar: dīzeli

man šķiet, vislabākais chiptunings šiem 10+ gadīgajiem dīzeļiem ir pāris sensoru maiņa kaut kādos 40eur (~2x20eur bosch). Ar laiku visu sensoru rādijumi aizpeld, pēc manas pieredzes, jūtamas foršas izmaiņas (kļūdas kompis met, kad jau samērā brutālas novirzes). - sadales vārpstas pozīcijas sensors (mirklis kad špricēt zupu), ieplūdes kolektora spiediena devējs (špricējamās degvielas apjoma aprēķini)
Offline
hrjaz
07. Aug 2020, 10:51 #1191

Kopš: 11. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 474

Braucu ar: kuģi pa bruģi


05 Aug 2020, 12:40:54 @streetking rakstīja:

17 Jul 2020, 08:32:51 @Kristaps5s rakstīja:

17 Jul 2020, 08:27:23 @AF rakstīja:
Padomāsim loģiski, bez egr , daļa izplūdes gāzu netiks nosvilināta atkārtoti, tās ies pa taisno caur DPF



Tieši tā es arī par šito domāju.


ēdot savas kakas, nekakāsi mazāk...


Es domāju, ka kakāsi mazāk gan, jo kuņģis sūdos atradīs vēl kādas organismam vajadzīgas vielas un sūdu apjoms samazināsies
Offline
HS
07. Aug 2020, 10:59 #1192

Kopš: 24. Apr 2014

No: Gulbene

Ziņojumi: 1041

Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@

šito vajadzētu notestēt
Offline
Mixzzz
07. Aug 2020, 15:15 #1193

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1758

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


17 Jul 2020, 08:47:14 @AF rakstīja:
Ja vecajiem auto (nu +- līdz euro4 ) tas egr baigo pienesumu dinamikā un degvielas patēriņā nenesa, tad sākot dažam labam jau ar euro4 egr ieverojami samazina degvielas patēriņu un ietekmē dinamiku pie vidējām slodzēm, takā teikt ka visi EGR ir kakas ir aplami, ja pietiekami bieži dot autiņam izdirsties un apkopt auto biežāk, tad tas dzinēja mūžu stipri nesamazinās.
es vispār īsti neiebraucu, nah cilvēki grib to egr ņemt nost? Tak nekādu mūžu viņš nesamazina un tas ka aizdirsta ieplūde? Nu un? Tak tā atšķirība bez stenda nav jūtama. Tik cik ar flapiem vajag ik pa ~100kkm izmazgāt kolektoru un komplektā iztīrīt Ieplūdes kanālus. Tas galīgi nav dārgi.
Offline
RR04
07. Aug 2020, 15:20 #1194

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 1421

Braucu ar: Nofleksētu jumtu


07 Aug 2020, 15:15:33 @Mixzzz rakstīja:

17 Jul 2020, 08:47:14 @AF rakstīja:
Ja vecajiem auto (nu +- līdz euro4 ) tas egr baigo pienesumu dinamikā un degvielas patēriņā nenesa, tad sākot dažam labam jau ar euro4 egr ieverojami samazina degvielas patēriņu un ietekmē dinamiku pie vidējām slodzēm, takā teikt ka visi EGR ir kakas ir aplami, ja pietiekami bieži dot autiņam izdirsties un apkopt auto biežāk, tad tas dzinēja mūžu stipri nesamazinās.
es vispār īsti neiebraucu, nah cilvēki grib to egr ņemt nost? Tak nekādu mūžu viņš nesamazina un tas ka aizdirsta ieplūde? Nu un? Tak tā atšķirība bez stenda nav jūtama. Tik cik ar flapiem vajag ik pa ~100kkm izmazgāt kolektoru un komplektā iztīrīt Ieplūdes kanālus. Tas galīgi nav dārgi.

Neļauj dzinējam brīvi elpot un nevar sludinājumā pierakstīt EGR OFF

[ Šo ziņu laboja RR04, 07 Aug 2020, 15:21:16 ]

Offline
uldens1
07. Aug 2020, 16:13 #1195

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 11010

Braucu ar:


06 Aug 2020, 21:42:08 @BigDog24 rakstīja:
man šķiet, vislabākais chiptunings šiem 10+ gadīgajiem dīzeļiem ir pāris sensoru maiņa kaut kādos 40eur (~2x20eur bosch). Ar laiku visu sensoru rādijumi aizpeld, pēc manas pieredzes, jūtamas foršas izmaiņas (kļūdas kompis met, kad jau samērā brutālas novirzes). - sadales vārpstas pozīcijas sensors (mirklis kad špricēt zupu), ieplūdes kolektora spiediena devējs (špricējamās degvielas apjoma aprēķini)
nez kā hola vai induktīvajam devējam var aizpeldēt parametri???
Offline
Kaross
07. Aug 2020, 16:58 #1196

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3041

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

induktīvos devējus izmantoja pagātnē. Abi ir holla.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
Ruudis
07. Aug 2020, 18:16 #1197

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1927

Braucu ar: Pienpak

Nomainot jau tās pašas ķēdes daži zirgi ir klāt, par cik fāzes nostājas savā vietā. Tikai tas ir dārgāk

[ Šo ziņu laboja Ruudis, 07 Aug 2020, 18:17:43 ]

Offline
uldens1
07. Aug 2020, 19:12 #1198

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 11010

Braucu ar:


07 Aug 2020, 16:58:45 @Kaross rakstīja:
induktīvos devējus izmantoja pagātnē. Abi ir holla.
zinu,es runāju vispārīgi,cilvēks kaut kādus māņus sadomājies un tagad izplata huiņu pilnīgāko
Offline
frukts
07. Aug 2020, 20:52 #1199

Kopš: 18. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 505

Braucu ar: X4M

Kam uzticēt n55 265kw čipošanu?
Offline
Ruudis
07. Aug 2020, 20:57 #1200

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1927

Braucu ar: Pienpak


07 Aug 2020, 20:52:24 @frukts rakstīja:
Kam uzticēt n55 265kw čipošanu?

Jājautā @DM-101
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips