Online

Pašreiz BMWPower skatās 94 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW tūnings

Tēma: Chiptuning

AutorsZiņojums
uldens1
07. Aug 2020, 16:13 #1181

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15741

Braucu ar:


06 Aug 2020, 21:42:08 @BigDog24 rakstīja:
man šķiet, vislabākais chiptunings šiem 10+ gadīgajiem dīzeļiem ir pāris sensoru maiņa kaut kādos 40eur (~2x20eur bosch). Ar laiku visu sensoru rādijumi aizpeld, pēc manas pieredzes, jūtamas foršas izmaiņas (kļūdas kompis met, kad jau samērā brutālas novirzes). - sadales vārpstas pozīcijas sensors (mirklis kad špricēt zupu), ieplūdes kolektora spiediena devējs (špricējamās degvielas apjoma aprēķini)
nez kā hola vai induktīvajam devējam var aizpeldēt parametri???
Offline
Kaross
07. Aug 2020, 16:58 #1182

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

induktīvos devējus izmantoja pagātnē. Abi ir holla.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Ruudis
07. Aug 2020, 18:16 #1183

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2095

Braucu ar: Pienpak

Nomainot jau tās pašas ķēdes daži zirgi ir klāt, par cik fāzes nostājas savā vietā. Tikai tas ir dārgāk

[ Šo ziņu laboja Ruudis, 07 Aug 2020, 18:17:43 ]

Offline
uldens1
07. Aug 2020, 19:12 #1184

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15741

Braucu ar:


07 Aug 2020, 16:58:45 @Kaross rakstīja:
induktīvos devējus izmantoja pagātnē. Abi ir holla.
zinu,es runāju vispārīgi,cilvēks kaut kādus māņus sadomājies un tagad izplata huiņu pilnīgāko
Offline
frukts
07. Aug 2020, 20:52 #1185

Kopš: 18. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 511

Braucu ar: G05, G31

Kam uzticēt n55 265kw čipošanu?
Offline
Ruudis
07. Aug 2020, 20:57 #1186

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2095

Braucu ar: Pienpak


07 Aug 2020, 20:52:24 @frukts rakstīja:
Kam uzticēt n55 265kw čipošanu?

Jājautā @DM-101
Offline
Danis_e36
14. Sep 2020, 22:24 #1187

Kopš: 02. Apr 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1288

Braucu ar: OPC

Kādas atsauksmes par ZDX, var uzticēt čipošanu? Cena krietni saldāka, kā citiem
Offline
wanksta
14. Sep 2020, 23:49 #1188

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7238

Braucu ar: muti

Varbūt AFs mums grib uzčipot pa krīzes cenu?
Reņa busu gribētu padarīt lustīgāku, tieši šodien vel nepaspēju piezvanīt remapam

[ Šo ziņu laboja wanksta, 14 Sep 2020, 23:58:56 ]

Offline
kkas
15. Sep 2020, 00:13 #1189

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8880

Braucu ar: zviedru ledusskapi

hvz kā tagad ar cenām. pirms gada man zdx uzlika uz stenda pirms un pēc. tikko Kaross par to pašu cenu kā zdx pirms gada, tādu pašu motoru nelika uz stenda. tipa stends par papildus maksu.
zdx auto iet bez problēmām, neko sliktu nevaru pateikt.

man gan kkā par viņiem abiem (visiem chiptuneriem) radies iespaids, ka karina biš makaronus par custom individual maps katram standarta auto, jo redz katram auto ir savas īpatnības, lai gan no rūpnīcas setups visiem ir viens.

man ir bijuši divi 200sx un tajos laikos, ja gribējās custom maps bija jāpavada laiks uz stenda, bomāru gadījumā uz ceļa regulēja.

ātrais variants bija vnk gatavs maps atkarībā no setupa.

imho tāds arī tiek klasiska chip gadījumā šobrīd vnk iekopēts. pirms čipa parametru diagnostika veikta, kļūdām uzmet aci, moš kāds aplis pēcāk izbraukts, lai pārliecinātos +- un viss





Offline
Danis_e36
15. Sep 2020, 00:40 #1190

Kopš: 02. Apr 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1288

Braucu ar: OPC

Apjautāju vairākus un Kaross nosauca gandrīz 2x lielāku ciparu par zdx, tapēc arī jautāju, saprašana kur rodas tik liela starpība nav nekāda
Offline
Gordenfromlv
15. Sep 2020, 00:57 #1191

Kopš: 22. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 677

Braucu ar: Pajero 2 (2.8) offroad, MB W205 FL / Phaeton FL / Suzuki GSX-R

Custom AFR (Vadims)
PDK &DynoSystems (Jānis)

Principā, ielas auto, visi lies iekšā standarta mapu's un viss, nekāda raķešzinātne.
Ja ir runa par sporta auto un individuālām nastroikām tad pie augstāk minētajiem, bet nav lēti.
Cik zināms, Edmunds (ZDX) apmācījās pie Jāņa no PDK.

Pats esmu čipojies pie AF, simts gadus atpakaļ, Kaross'a, ZDX, PDK un tagad drīzumā plānots pie Custom AFR.
It kā neko sliktu ne par vienu nevar pateikt.

[ Šo ziņu laboja Gordenfromlv, 15 Sep 2020, 01:00:53 ]

Offline
Kaross
15. Sep 2020, 09:50 #1192

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Kā jums liekas, kaut ko standarta ierakstot varētu dabūt 400+zs no parasta 3.0TDI?
Programmatūras 90% gadījumu izstrādāju pats un auto varu saregulēt pēc klienta vēlmēm. Stends standarta nepārbūvētam auto nav nepieciešams. Tīri klienta ziņkāres apmierināšanai. Viss ir ļoti labi redzams diagnostikā. Auto gan pirms, gan pēc chiptuninga tiek diagnosticēts - log'oti dati. vai ZDX to dara? Cik zinu, nē.
Tajā visā ir jāiedziļinās un jāvelta tam laiks. Ja vienkārši uzmet programmu, tad jā - tas maksā mazāk. Vai tā es kādreiz esmu darījis - nē!





-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
sys9291
15. Sep 2020, 10:05 #1193

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


15 Sep 2020, 00:40:18 @Danis_e36 rakstīja:
Apjautāju vairākus un Kaross nosauca gandrīz 2x lielāku ciparu par zdx, tapēc arī jautāju, saprašana kur rodas tik liela starpība nav nekāda

ir zelta teiciens:
skopais maksā 2x
muļķis 3X
lohs visu mūžu...
Redzi Karosa gadījumā par atbilstošu pakalpojumu prasa atbilstošu cenu, vai tu izvēlēsies to tas tavā paša ziņā. Ja vēlme ir max pa lēto tad ....
Offline
Danis_e36
15. Sep 2020, 10:39 #1194

Kopš: 02. Apr 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1288

Braucu ar: OPC


15 Sep 2020, 10:05:48 @sys9291 rakstīja:

15 Sep 2020, 00:40:18 @Danis_e36 rakstīja:
Apjautāju vairākus un Kaross nosauca gandrīz 2x lielāku ciparu par zdx, tapēc arī jautāju, saprašana kur rodas tik liela starpība nav nekāda

ir zelta teiciens:
skopais maksā 2x
muļķis 3X
lohs visu mūžu...
Redzi Karosa gadījumā par atbilstošu pakalpojumu prasa atbilstošu cenu, vai tu izvēlēsies to tas tavā paša ziņā. Ja vēlme ir max pa lēto tad ....


Tieši tāpēc jautāju atsauksmi, runa nav par "pa lēto" vai "pa dārgo".

Konkrētajā gadījumā parasts ielas auto ar turbo benzīnu. Pieļauju, ka šeit nekas custom nav vajadzīgs - tādi auto ir daudz un šaubos, ka es kā cilvēks parastais jutīšu atšķirību starp baigo individuālo remapu vai iepriekš sagatavotu.

Jebkurā gadījumā - neesmu ar šo visu saskāries, ja pieredzējušāki vīri saka, ka jābrauc pie Karossa, tad tā arī jadara, ja saka, ka zdx ir ok, tad neredzu jēgu pārmaksat (konkrētajā situācijā)
Offline
sys9291
15. Sep 2020, 10:42 #1195

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


15 Sep 2020, 10:39:17 @Danis_e36 rakstīja:

15 Sep 2020, 10:05:48 @sys9291 rakstīja:

15 Sep 2020, 00:40:18 @Danis_e36 rakstīja:
Apjautāju vairākus un Kaross nosauca gandrīz 2x lielāku ciparu par zdx, tapēc arī jautāju, saprašana kur rodas tik liela starpība nav nekāda

ir zelta teiciens:
skopais maksā 2x
muļķis 3X
lohs visu mūžu...
Redzi Karosa gadījumā par atbilstošu pakalpojumu prasa atbilstošu cenu, vai tu izvēlēsies to tas tavā paša ziņā. Ja vēlme ir max pa lēto tad ....


Tieši tāpēc jautāju atsauksmi, runa nav par "pa lēto" vai "pa dārgo".

Konkrētajā gadījumā parasts ielas auto ar turbo benzīnu. Pieļauju, ka šeit nekas custom nav vajadzīgs - tādi auto ir daudz un šaubos, ka es kā cilvēks parastais jutīšu atšķirību starp baigo individuālo remapu vai iepriekš sagatavotu.

Jebkurā gadījumā - neesmu ar šo visu saskāries, ja pieredzējušāki vīri saka, ka jābrauc pie Karossa, tad tā arī jadara, ja saka, ka zdx ir ok, tad neredzu jēgu pārmaksat (konkrētajā situācijā)

nu tev tak augstāk visu Kaross jau uzrakstīja, a par cenu jau pats sāki runāt...
A ja tevi interesē manas domas - tad to darīt vispār nevajag...
Offline
Danis_e36
15. Sep 2020, 10:46 #1196

Kopš: 02. Apr 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1288

Braucu ar: OPC


15 Sep 2020, 10:42:52 @sys9291 rakstīja:

15 Sep 2020, 10:39:17 @Danis_e36 rakstīja:

15 Sep 2020, 10:05:48 @sys9291 rakstīja:

15 Sep 2020, 00:40:18 @Danis_e36 rakstīja:
Apjautāju vairākus un Kaross nosauca gandrīz 2x lielāku ciparu par zdx, tapēc arī jautāju, saprašana kur rodas tik liela starpība nav nekāda

ir zelta teiciens:
skopais maksā 2x
muļķis 3X
lohs visu mūžu...
Redzi Karosa gadījumā par atbilstošu pakalpojumu prasa atbilstošu cenu, vai tu izvēlēsies to tas tavā paša ziņā. Ja vēlme ir max pa lēto tad ....


Tieši tāpēc jautāju atsauksmi, runa nav par "pa lēto" vai "pa dārgo".

Konkrētajā gadījumā parasts ielas auto ar turbo benzīnu. Pieļauju, ka šeit nekas custom nav vajadzīgs - tādi auto ir daudz un šaubos, ka es kā cilvēks parastais jutīšu atšķirību starp baigo individuālo remapu vai iepriekš sagatavotu.

Jebkurā gadījumā - neesmu ar šo visu saskāries, ja pieredzējušāki vīri saka, ka jābrauc pie Karossa, tad tā arī jadara, ja saka, ka zdx ir ok, tad neredzu jēgu pārmaksat (konkrētajā situācijā)

nu tev tak augstāk visu Kaross jau uzrakstīja, a par cenu jau pats sāki runāt...
A ja tevi interesē manas domas - tad to darīt vispār nevajag...


Kāpēc nevajag?
Offline
Kaross
15. Sep 2020, 10:51 #1197

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Turbo benzīns ir sarežģītākais, kas var būt no chiptuninga viedokļa. Dīzelis ir bērnu asaras, salīdzinot ar benzīnu, jo dīzelis ies ar jebkādu sūdu, ko tur ieraksta. Benzīnam viss notiek ļoti precīzi. Pāris "nepareizi" parametri un adaptācijas būs auzās, vadības bloks strādās pa pusei avārijas režīmā, jo konfliktēs pats ar secvi. Protams, brauksi, neko nejutīsi kā lietotājs parastais, bet ilgtermiņā būs sūdi. Beigti katalizatori, paaugstināta izplūdes temperatūra, kas beigs arī turbīnu u.t.t.
Esmu redzējis daudz labas lietas. Piemēram turbo spiediena duty cycle pacelts uz 110%. Kaut reāli tas strādā 5-95% robežās. Vai aizdedzei virs 3000rpm pacelti +5%, pofig kāda gaisa masa, pofig kāda slodze (Load). Jā, auto ies ātrāk, čipotājs būs paveicis darbu.
Ja gribi nelielu ieskatu, lūdzu dokuments, kā tūnēt vecu 1.8T, ap 2000.gadu. Un tā ir tikai sīka daļa no tā kā pareizi saregulēt to veco Motronic. Droši, lasiet, čipojiet šos auto. Piķis nāks griezdamies.

Kā čipot 1.8T Motronic ME7.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Danis_e36
15. Sep 2020, 10:55 #1198

Kopš: 02. Apr 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1288

Braucu ar: OPC


15 Sep 2020, 10:51:33 @Kaross rakstīja:
Turbo benzīns ir sarežģītākais, kas var būt no chiptuninga viedokļa. Dīzelis ir bērnu asaras, salīdzinot ar benzīnu, jo dīzelis ies ar jebkādu sūdu, ko tur ieraksta. Benzīnam viss notiek ļoti precīzi. Pāris "nepareizi" parametri un adaptācijas būs auzās, vadības bloks strādās pa pusei avārijas režīmā, jo konfliktēs pats ar secvi. Protams, brauksi, neko nejutīsi kā lietotājs parastais, bet ilgtermiņā būs sūdi. Beigti katalizatori, paaugstināta izplūdes temperatūra, kas beigs arī turbīnu u.t.t.
Esmu redzējis daudz labas lietas. Piemēram turbo spiediena duty cycle pacelts uz 110%. Kaut reāli tas strādā 5-95% robežās. Vai aizdedzei virs 3000rpm pacelti +5%, pofig kāda gaisa masa, pofig kāda slodze (Load). Jā, auto ies ātrāk, čipotājs būs paveicis darbu.
Ja gribi nelielu ieskatu, lūdzu dokuments, kā tūnēt vecu 1.8T, ap 2000.gadu. Un tā ir tikai sīka daļa no tā kā pareizi saregulēt to veco Motronic. Droši, lasiet, čipojiet šos auto. Piķis nāks griezdamies.

Kā čipot 1.8T Motronic ME7.


Pārliecināji, vedīšu Insigniu pie Tevis
Offline
josi
15. Sep 2020, 12:03 #1199

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3015

Braucu ar: Ne-BMW


15 Sep 2020, 09:50:35 @Kaross rakstīja:
Programmatūras 90% gadījumu izstrādāju pats un auto varu saregulēt pēc klienta vēlmēm.

Beidzot tiki skaidrībā ar Hex?
Offline
Kaross
15. Sep 2020, 12:21 #1200

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Ak dieniņas. Cilvēkam jābūt izcili tupam, lai par pamatu pašreizējām zināšanām ņemtu 10 gadus vecas ziņas. Pirms 10 gadiem es to vēl nedarīju. Taustījos, vācu zināšanas, mācijos kas un kā darbojas. Sāku reāli pirms 8 gadiem ar to nodarboties ikdienā. Pašlaik tie ir 8 gadi. 8 gadi ir nereāli daudz vienā jomā. Protams, ja cilvēks attīstās.
Es iepriekš jau ar Kaspichu strīdējos par šito. Droši varam uz kādiem 1000e saderēt, ka es ar to tupo HEX editoru varēšu nočipot auto uz stenda. Droši varēsi skatīties kā es to daru, pārādīšu ja interesē, pamācīšu. Bet nu lepni cilvēki, neviens negrib nopelnīt 1000e. Negrib arī par savu lielo muti atbildēt.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo