Online

Pašreiz BMWPower skatās 126 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW tūnings

Tēma: Chiptuning

AutorsZiņojums
sys9291
19. Dec 2019, 11:44 #1041

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

kapeiku mīlēt un prātu jāt parasti iet roku rokā
Offline
Staris
19. Dec 2019, 11:44 #1042

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Tā arī nepastāstīji - cik motorus tas pilsonis jau ir nomainījis vai sajājis?
Offline
sys9291
19. Dec 2019, 12:02 #1043

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


19 Dec 2019, 11:44:58 @Staris rakstīja:
Tā arī nepastāstīji - cik motorus tas pilsonis jau ir nomainījis vai sajājis?


nu it kā pirmais... bet kā tur patiesībā ir kas to lai zin...
Offline
FFL
19. Dec 2019, 13:49 #1044

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:


19 Dec 2019, 12:02:06 @sys9291 rakstīja:

19 Dec 2019, 11:44:58 @Staris rakstīja:
Tā arī nepastāstīji - cik motorus tas pilsonis jau ir nomainījis vai sajājis?


nu it kā pirmais... bet kā tur patiesībā ir kas to lai zin...

Un kurš tad ir tas tūneris?
Offline
kere8
19. Dec 2019, 22:41 #1045

Kopš: 19. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 542

Braucu ar: vecu behu

Drizak sakiet kuram tunerim nav izškidis kads dizel motors
Offline
Montana
19. Dec 2019, 22:57 #1046

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10699

Braucu ar: Šahs un mats !

Tas jau loģiski, motors nopists, aizved uzčipot līdz 95% no stock jaudas, "verās lopā", "zemi rauj riņķī" "spolē vēl trešajā" līdz izģērbjās. salabot vajag sākumā. Un tikai tad, kad viss ir stīgā, tad var domāt par kautkādu čipsēšanu
Offline
Ruudis
20. Dec 2019, 02:59 #1047

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2095

Braucu ar: Pienpak

Kaross un tmldz.nečipos to veco dirseli līdz doskai. Protams, ja saimnieks grib un parakstās, tad jā. Garantiju noteikti nedos
P.S. Galvenais ir sajūtas
Offline
FFL
20. Dec 2019, 14:14 #1048

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:

Uzraksti blogu par katru no kļūdām
Offline
FFL
20. Dec 2019, 15:29 #1049

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:

Nezinu kā ar šitādu tikt galā
Bet tāds divkosis n**uj
Pats uzprasies palīdzēt kko un tagad screeno.
Žēl ka es neierakstīju sarunu, kā Tu man zvanīji un pieprasīji powerā izdzēst postu, kuru uzrakstīju par Tevi

[ Šo ziņu laboja FFL, 20 Dec 2019, 15:41:33 ]

Offline
sys9291
20. Dec 2019, 16:43 #1050

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

MS42 chipšoja un ko vēlējās tur iegūt?
Offline
FFL
20. Dec 2019, 16:48 #1051

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:

Tas bij beateris, aizdedzi piegriezām un decelerācijas kartes aiztikām
Offline
AF
20. Dec 2019, 19:56 #1052

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


20 Dec 2019, 16:43:19 @sys9291 rakstīja:
MS42 chipšoja un ko vēlējās tur iegūt?
pipeles garuma jaudas pieaugumu jau var iegūt ja visu izdara pareizi
Offline
sys9291
20. Dec 2019, 20:03 #1053

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


20 Dec 2019, 19:56:51 @AF rakstīja:

20 Dec 2019, 16:43:19 @sys9291 rakstīja:
MS42 chipšoja un ko vēlējās tur iegūt?
pipeles garuma jaudas pieaugumu jau var iegūt ja visu izdara pareizi


a šinī gadījumā ķirbis sanāca
un to tavu pieaugumu iespiežot grīdā pat sajust nevar... a tas, ka nopelnīt uz lohiem var - tas pats par sevi saprotams...
Offline
FFL
20. Dec 2019, 21:02 #1054

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:

Var gan sajust. Uz dirsu it īpaši zemakos apgriezienos atsaucas
Lej nestes 98 un tad regulē

[ Šo ziņu laboja FFL, 20 Dec 2019, 21:02:57 ]

Offline
Chiter
20. Dec 2019, 22:08 #1055

Kopš: 13. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 120

Braucu ar: finieri pa latvijas ceļiem

Tātad:
dpf off + chip pie karosa.
Nobraucu vairāk kā 130 000 km ar smaidu sejā.
Motors piekusa nolietojuma priekšā. Plaisa dzinēja galvā.
Rezultāts:
Jauna galva, jaunas sprauslas no dīlera un smaids vēl lielāks.
P.S. auto pirkts jauns LV. Šobrīd odo virs 300 000.
Vienkārši dzelzim vajag sekot līdzi.
P.S.S. un arī diezgan daudz bmw tika piesmieti un paņemti uz izbrīnu.

[ Šo ziņu laboja Chiter, 20 Dec 2019, 22:12:36 ]

Offline
Chiter
20. Dec 2019, 22:14 #1056

Kopš: 13. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 120

Braucu ar: finieri pa latvijas ceļiem


20 Dec 2019, 22:10:50 @cufiks rakstīja:

20 Dec 2019, 22:08:38 @Chiter rakstīja:
Tātad:
dpf off + chip pie karosa.
Nobraucu vairāk kā 130 000 km ar smaidu sejā.
Motors piekusa nolietojuma priekšā. Plaisa dzinēja galvā.
Rezultāts:
Jauna galva, jaunas sprauslas no dīlera un smaids vēl lielāks.
P.S. auto pirkts jauns LV. Šobrīd odo virs 300 000.
Vienkārši dzelzim vajag sekot līdzi.




Plaisa dzinēja galvā ir normāls nolietojums?

Kādam auto, ja drīkst zināt?

Audi/VW TDI 16V dzinēju standarta problēma ap 2000 gadu vidu.
Konkrētais auto octavia vrs
Offline
sys9291
20. Dec 2019, 23:41 #1057

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


20 Dec 2019, 21:02:22 @FFL rakstīja:
Var gan sajust. Uz dirsu it īpaši zemakos apgriezienos atsaucas
Lej nestes 98 un tad regulē

jā jā arī pēc eļļas maiņas auto iet niknāk...
Offline
FFL
21. Dec 2019, 00:18 #1058

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:


20 Dec 2019, 23:41:36 @sys9291 rakstīja:

20 Dec 2019, 21:02:22 @FFL rakstīja:
Var gan sajust. Uz dirsu it īpaši zemakos apgriezienos atsaucas
Lej nestes 98 un tad regulē

jā jā arī pēc eļļas maiņas auto iet niknāk...

Tā ir plika, principiàla diršana. Ja Tu būtu uzdevuma augstumos, Tu tā neteiktu
Tu gribi pateikt ka aizdedzes apsteidzes leņķis tieši neitekmē dzinēja veiktspēju? 1999. gadā motorus taisija lai vari arī vladivostokā ieliet bendžu. Šodien vari nestē liet e98, un uz to tiesu ir aptuveni 6-7 grādi, ko piegriezt
Offline
RSAWorkshop
21. Dec 2019, 02:08 #1059

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6071

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


21 Dec 2019, 01:29:47 @DM-101 rakstīja:

21 Dec 2019, 00:18:26 @FFL rakstīja:

20 Dec 2019, 23:41:36 @sys9291 rakstīja:

20 Dec 2019, 21:02:22 @FFL rakstīja:
Var gan sajust. Uz dirsu it īpaši zemakos apgriezienos atsaucas
Lej nestes 98 un tad regulē

jā jā arī pēc eļļas maiņas auto iet niknāk...

Tā ir plika, principiàla diršana. Ja Tu būtu uzdevuma augstumos, Tu tā neteiktu
Tu gribi pateikt ka aizdedzes apsteidzes leņķis tieši neitekmē dzinēja veiktspēju? 1999. gadā motorus taisija lai vari arī vladivostokā ieliet bendžu. Šodien vari nestē liet e98, un uz to tiesu ir aptuveni 6-7 grādi, ko piegriezt


varbuut ir veerts apguut, kas ir detonaacijas sensori, ko tie dara, un kaadaa tie ir sakariibaa ar aizdedzes apsteidzes lenkji?
Opelim kaut kad bija kaut kāds apsteidzes leņķa štrunts iespraužams speciālā ligzdā, bija 95 un 98 apzīmējums

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
AF
21. Dec 2019, 09:41 #1060

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


21 Dec 2019, 01:29:47 @DM-101 rakstīja:

21 Dec 2019, 00:18:26 @FFL rakstīja:

20 Dec 2019, 23:41:36 @sys9291 rakstīja:

20 Dec 2019, 21:02:22 @FFL rakstīja:
Var gan sajust. Uz dirsu it īpaši zemakos apgriezienos atsaucas
Lej nestes 98 un tad regulē

jā jā arī pēc eļļas maiņas auto iet niknāk...

Tā ir plika, principiàla diršana. Ja Tu būtu uzdevuma augstumos, Tu tā neteiktu
Tu gribi pateikt ka aizdedzes apsteidzes leņķis tieši neitekmē dzinēja veiktspēju? 1999. gadā motorus taisija lai vari arī vladivostokā ieliet bendžu. Šodien vari nestē liet e98, un uz to tiesu ir aptuveni 6-7 grādi, ko piegriezt


varbuut ir veerts apguut, kas ir detonaacijas sensori, ko tie dara, un kaadaa tie ir sakariibaa ar aizdedzes apsteidzes lenkji?
vispār jau FFL visu pareizi pateica, un līdz detonāciju neker, nekādu problēmu nav, tam pašam m60/62 motoram no rūpnīcas aizdedzes leņķi ir tik maigi, ka laikam paredzēts lai tas matars iet uz e86 degvielas, tur var aizraut pat 10+ grādus, un rezultāts te pat Latvijas drotiem no 286hp uz 310-312 un tie motori vālē vēl joprojām.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo