Online

Pašreiz BMWPower skatās 55 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: ChipTuning

AutorsZiņojums
Modjo
28. Aug 2013, 00:09 #121

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Nav arī lēts, ja nemaldos par stundām bija jāmaksā.
Offline
Kaross
28. Aug 2013, 00:10 #122

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4329

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


27 Aug 2013, 22:56:46 Jonix rakstīja:
WTF Kaross? Baigi personīgi visu uztver. Kas tev atkal ir par problēmām? Kādu laiku bija miers, bet atkal rozā dienas?

Es Butem uzreiz varēju izprogrammēt konkrēto kļūdu kodu, spriežot pēc čipotāju foruma tieši to tu izdarīji, bet, manuprāt, tāds risinājums ir gateris, pie kā var ķerties ja nav citu civilizētu risinājumu, jo vajag atrast iemeslu kādēļ parādās konkrētā problēma.
Risinājumu es atradu un šobrīd citiem klientiem ar konkrēto problēmu to arī izmantoju. Varu pačukstēt, ka problēma netiek risināta pārprogrammējot bloku.


Gaterist, tie tavi mistiskie risinājumi parasti parādās pēc tam kad problēma jau ir novērsta un auto sen strādā.

Protams, vari ar gudriem tekstiem aizbildināties un to ka aizvakar 4 tādi Golfi ar to pašu problēmu bija pie tevis.
Bet nu parasti jāskatās uz darbiem, nevis uz kāda cilvēka pašreklāmām.


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Laoshi
28. Aug 2013, 00:10 #123

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

...un arī nekalibrēts, var dabūt ticamu jaudas dinamiku, nevis absolūto mērījumu.
Offline
Jonix
28. Aug 2013, 00:11 #124

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


28 Aug 2013, 00:03:20 marciss rakstīja:
biju jau pie chipotaajiem peec pirmaa errora - atrada divas cauras trubas, no intercoolera uz turbiini un kartera ventilaacijas trubas. peec paaris dienaam atkal izgaazhot - tas pats errors. Turbiini skatiijushies, viss ok. Var jau buut, ka atkal kaads caurums, lai gan shdoien palienot apakshaa, neko uzkritoshu neredzeeju. Kur ir tie 4x4 dyno? Cik saprtu to nav diez ko daudz?
Turbīnas uzvedību skatījās gaitā, brīdī kad parādās problēmas? Vispār, kāds ir auto?

Rolis nav lēts, bet ir precīzs.

[ Šo ziņu laboja Jonix, 28 Aug 2013, 00:14:49 ]



-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
Kaross
28. Aug 2013, 00:11 #125

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4329

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


28 Aug 2013, 00:09:57 Modjo rakstīja:
Nav arī lēts, ja nemaldos par stundām bija jāmaksā.


Protams, kā jebkur citur. Jelgavā ir lēts, bet tur tikai vienai asij. interesanti, gan ka katrs no šiem stendiem uzrāda dažādu rezultātu. Jelgavā parasti jauda ir diezgan mazāka. Biju arī šo lasījis no GintsK tekstiem.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Jonix
28. Aug 2013, 00:14 #126

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


28 Aug 2013, 00:10:26 Kaross rakstīja:


Bučas, Kaross. Baldriāņu tabletes, stiprās, tev varētu labi noderēt

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
ghost
28. Aug 2013, 00:14 #127

Kopš: 25. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 569

Braucu ar: sēdinātiem diskiem


28 Aug 2013, 00:10:55 Laoshi rakstīja:
...un arī nekalibrēts, var dabūt ticamu jaudas dinamiku, nevis absolūto mērījumu.

Kaa reiz bosch stends raada ljoti labi, tur gan ir visaadas citas probleemas, bet noteikti ne ar meeriijuma precizitaati.
Offline
Laoshi
28. Aug 2013, 00:25 #128

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


28 Aug 2013, 00:14:25 ghost rakstīja:

28 Aug 2013, 00:10:55 Laoshi rakstīja:
...un arī nekalibrēts, var dabūt ticamu jaudas dinamiku, nevis absolūto mērījumu.

Kaa reiz bosch stends raada ljoti labi, tur gan ir visaadas citas probleemas, bet noteikti ne ar meeriijuma precizitaati.


Viņš jau var rādīt precīzi +20Nm visu laiku. Tapēc saku, ka kalibrēt vajag, savādāk var precīzi uzzināt tikai jaudas dinamiku pēc kāda uzlabojuma, nevis absolūto jaudu.

Tuvākais kalibrētais stends esot Somijā, vai...
Offline
marciss
28. Aug 2013, 00:27 #129

Kopš: 02. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1556

Braucu ar: G30 un F31


28 Aug 2013, 00:11:47 Jonix rakstīja:

28 Aug 2013, 00:03:20 marciss rakstīja:
biju jau pie chipotaajiem peec pirmaa errora - atrada divas cauras trubas, no intercoolera uz turbiini un kartera ventilaacijas trubas. peec paaris dienaam atkal izgaazhot - tas pats errors. Turbiini skatiijushies, viss ok. Var jau buut, ka atkal kaads caurums, lai gan shdoien palienot apakshaa, neko uzkritoshu neredzeeju. Kur ir tie 4x4 dyno? Cik saprtu to nav diez ko daudz?
Turbīnas uzvedību skatījās gaitā, brīdī kad parādās problēmas? Vispār, kāds ir auto?

Rolis nav lēts, bet ir precīzs.


Tik smalki nezinu, visdriizaak vienkaarshi vizuaali. Probleema paraadaas tikai iespiezhot max agresiivi griidaa liidz redlainam. Protams, varbuut arii nav veseliigi taa gaazeet, bet man gribeeto lai iesleedzaas ierobezhotaajs nevis limp mode. Auto ir Alfa Romeo Crosswagon 1,9JTD 16V, jaa, diezgan rets modelis, lai gan motors sastopams daudzos citos modeljos.
Veel mans fail ar chiposhanu - auto iegaadaaju jau neejoshu - t.i. limp/safe modee, aizvedu sataisiit un nochipot. Taga saprotu, ka vajadzeeja kaadu dienu pabraukt ar default, lai justu atshkjiriibu.
Offline
ghost
28. Aug 2013, 00:41 #130

Kopš: 25. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 569

Braucu ar: sēdinātiem diskiem


28 Aug 2013, 00:25:59 Laoshi rakstīja:

28 Aug 2013, 00:14:25 ghost rakstīja:

28 Aug 2013, 00:10:55 Laoshi rakstīja:
...un arī nekalibrēts, var dabūt ticamu jaudas dinamiku, nevis absolūto mērījumu.

Kaa reiz bosch stends raada ljoti labi, tur gan ir visaadas citas probleemas, bet noteikti ne ar meeriijuma precizitaati.


Viņš jau var rādīt precīzi +20Nm visu laiku. Tapēc saku, ka kalibrēt vajag, savādāk var precīzi uzzināt tikai jaudas dinamiku pēc kāda uzlabojuma, nevis absolūto jaudu.

Tuvākais kalibrētais stends esot Somijā, vai...

Rolis raada absoluuti pareizi, paareejie (kas LV) nee, it seviskji Jelgavaa (kuru var kalibreet cik uziet un taapat nekaa nebuus, bet saliidzinaashanai der ljoti labi) Nesaprotu no kurienes shaada informaacija
Offline
Driver
28. Aug 2013, 00:44 #131

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

nav gadienaa taa, ka uzrodas kads ar sudzibu x un kamer viens no abiem kungiem mekle max korektu risinajumu, tikmer otrs izdara taa, lai trauceklis acis nelien klientam...
gluzi tapat kaa man - gadiem stastu par skidro lpg iesprici un tagad jau kadu laiku briestu tam, tikmer citi jau sakramejushi vagonu ar valtekiem un nokavushi angaru ar motoriem


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
dainiiz
28. Aug 2013, 00:46 #132

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5241

Braucu ar: 125mm


28 Aug 2013, 00:44:56 Driver rakstīja:
nav gadienaa taa, ka uzrodas kads ar sudzibu x un kamer viens no abiem kungiem mekle max korektu risinajumu, tikmer otrs izdara taa, lai trauceklis acis nelien klientam...
gluzi tapat kaa man - gadiem stastu par skidro lpg iesprici un tagad jau kadu laiku briestu tam, tikmer citi jau sakramejushi vagonu ar valtekiem un nokavushi angaru ar motoriem



Tu par stendiem vai desaam plauktos.?
Offline
Driver
28. Aug 2013, 00:47 #133

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

par desam plauktos, kas viena bode i a otraa naa-ni

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Kaross
28. Aug 2013, 00:52 #134

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4329

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

otrs variants par kuru Tu piemirsi, ka kādam tas max.pareizais risinājums jau sen zināms un ir bijis pirms tam.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
dainiiz
28. Aug 2013, 00:53 #135

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5241

Braucu ar: 125mm

Tas no seerijas, deg air bags viens iznem lampinu. Otrs izdara taa lai attieciigais airbags nestraadaatu, bet paarejais stradaatu bez probleemaam, pareizi?
Offline
PASSATizhi
28. Aug 2013, 00:54 #136

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


28 Aug 2013, 00:27:59 marciss rakstīja:

28 Aug 2013, 00:11:47 Jonix rakstīja:

28 Aug 2013, 00:03:20 marciss rakstīja:
biju jau pie chipotaajiem peec pirmaa errora - atrada divas cauras trubas, no intercoolera uz turbiini un kartera ventilaacijas trubas. peec paaris dienaam atkal izgaazhot - tas pats errors. Turbiini skatiijushies, viss ok. Var jau buut, ka atkal kaads caurums, lai gan shdoien palienot apakshaa, neko uzkritoshu neredzeeju. Kur ir tie 4x4 dyno? Cik saprtu to nav diez ko daudz?
Turbīnas uzvedību skatījās gaitā, brīdī kad parādās problēmas? Vispār, kāds ir auto?

Rolis nav lēts, bet ir precīzs.


Tik smalki nezinu, visdriizaak vienkaarshi vizuaali. Probleema paraadaas tikai iespiezhot max agresiivi griidaa liidz redlainam. Protams, varbuut arii nav veseliigi taa gaazeet, bet man gribeeto lai iesleedzaas ierobezhotaajs nevis limp mode. Auto ir Alfa Romeo Crosswagon 1,9JTD 16V, jaa, diezgan rets modelis, lai gan motors sastopams daudzos citos modeljos.
Veel mans fail ar chiposhanu - auto iegaadaaju jau neejoshu - t.i. limp/safe modee, aizvedu sataisiit un nochipot. Taga saprotu, ka vajadzeeja kaadu dienu pabraukt ar default, lai justu atshkjiriibu.
a bet awd stends ir obligāts? tai lamatai tak visticamāk ir visco. noņem kardānu un var mērīties uz jebkura stenda
Offline
dainiiz
28. Aug 2013, 00:56 #137

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5241

Braucu ar: 125mm


28 Aug 2013, 00:54:02 PASSATizhi rakstīja:

28 Aug 2013, 00:27:59 marciss rakstīja:

28 Aug 2013, 00:11:47 Jonix rakstīja:

28 Aug 2013, 00:03:20 marciss rakstīja:
biju jau pie chipotaajiem peec pirmaa errora - atrada divas cauras trubas, no intercoolera uz turbiini un kartera ventilaacijas trubas. peec paaris dienaam atkal izgaazhot - tas pats errors. Turbiini skatiijushies, viss ok. Var jau buut, ka atkal kaads caurums, lai gan shdoien palienot apakshaa, neko uzkritoshu neredzeeju. Kur ir tie 4x4 dyno? Cik saprtu to nav diez ko daudz?
Turbīnas uzvedību skatījās gaitā, brīdī kad parādās problēmas? Vispār, kāds ir auto?

Rolis nav lēts, bet ir precīzs.


Tik smalki nezinu, visdriizaak vienkaarshi vizuaali. Probleema paraadaas tikai iespiezhot max agresiivi griidaa liidz redlainam. Protams, varbuut arii nav veseliigi taa gaazeet, bet man gribeeto lai iesleedzaas ierobezhotaajs nevis limp mode. Auto ir Alfa Romeo Crosswagon 1,9JTD 16V, jaa, diezgan rets modelis, lai gan motors sastopams daudzos citos modeljos.
Veel mans fail ar chiposhanu - auto iegaadaaju jau neejoshu - t.i. limp/safe modee, aizvedu sataisiit un nochipot. Taga saprotu, ka vajadzeeja kaadu dienu pabraukt ar default, lai justu atshkjiriibu.
a bet awd stends ir obligāts? tai lamatai tak visticamāk ir visco. noņem kardānu un var mērīties uz jebkura stenda


Zudums takss uz kardaana, reduktoora, pusasiim riteniem ar ir ne taa?
Offline
PASSATizhi
28. Aug 2013, 00:57 #138

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

pofig. ražotājs vairuma gadijumu uzrada jaudu no spararata
Offline
morris
28. Aug 2013, 00:58 #139

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 833

Braucu ar:

Lainu kur, ber Bosch rolim ieteiktu braukt ar līkumu. Pēc pieredzes ap%#$sēji konkrētākie viņi!!!

Pieļauju kad pirms gadiem 15 kāds tur arī kko sajēdza, bet tagad klauni tur strādā
Offline
Driver
28. Aug 2013, 01:00 #140

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

katram sava taisniba un katram savs risinajums pareizs, ja tas vairakiem sakrit, tad toch pareizs!
nebutu man ko darit, tad toch panjemtu kadu tdi brinumu iedotu sagrozit vienam, citu stock ecu, iedotu otram un tad beigas ar abiem ecu uz stenda, lai ir skaidrs vienreiz.
savadak liekas, ka jus abi ar lielako prieku viens otram pie durvim ari sudu turzinjas dedzinatu un zvanitu...
...katru vakaru.

bet taa kaa tdi man nav, naudas tadai izklaide ari nee, tad tik interesanti palasit vismaz

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4