Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 89 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: DPF

AutorsZiņojums
Digital
29. Feb 2024, 22:54 #321

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3720

Braucu ar: Elektrību


29 Feb 2024, 21:26:10 @Jonix rakstīja:

29 Feb 2024, 20:54:25 @hofmann rakstīja:
A par ko prieks? Ka braucam ar nedūmojošu auto? Skatamies, ka paši 25jā gadā nesēdīsamies pie tādiem pat aparātiem, jo maksāt 1500-3000 € lai izietu tehnisko neviens kapeikpis..ējs negribēs!
Lai cik savādi neliktos. Viena daļa no klientiem sāk jau par ko tādu runāt.

Vēl interesanti ir tas, ka piedāvājam savest visu sistēmu kārtībā, kas ir reāli izdarāms un nereti pat lētāk kā izgriezt, bet cilvēki netic, vēl joprojām uzstāj uz griešanu EURO5 un 6 gadījumos

Laikam vidējai tautas masai, lai iekustinātu domāšanu un ļautu mainīties līdzi laikam ir vajadzīga smagāka artilērija.


Diemžēl, bet, kā tu maigāk pateici, pamata masai vnk nav smadzenes. Nopērk auto, ko nevar atlauties. Standarta tvnet komentētājs " kapēc es kā apsargs nesaņemu 6k, bet tie tur saņem?"
Un tieši šis nopērk pa pedejo kapeiku, un neko nespej. Un tad otra suga, kura itkā var, bet ir princips, ka tik nesamaksat kko vairāk par kko. Īstenībā auto remontet ir briesmiga nodarbošanās.
Offline
Jonix
29. Feb 2024, 23:08 #322

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72

Tad pat bieži nav stāsts par "nevar atļauties".

Reāla situācija pirms divām nedēļām: 2018. gada Škoda. 120k km. Beigts viens no DPF temperatūras sensoriem. Pats DPF gandrīz kā jauns. Nekādu citu problēmu utt.

Klients auto atveda piektdienā, konstatētajām defektu, detaļu var dabūt ātrākais uz otrdienu, pat tuvajiem dīleriem uz vietas nebija.

Par cik klientam vajadzēja auto brīvdienās, sarunājām, ka atgriezīsies otrdienā, ātri nomainīsim detaļu uv varēs braukt tālāk. Lai nebūtu avārijas režīma uz to laiku, ieskrūvējām līdzīgu pusbeigtu sensoru un miers mājās.

Pienāk otrdiena, atbrauc detaļa, bet klients nē.
Zvanam. Izrādās, pirmdien aizbraucis uz reklāmās redzētu kantori, tur visu sākts griezt laukā par 700+€, kas jau pēc būtības ir kosmoss. Apsolīts, ka TA būs labi... Sensors ar nomaiņu kaut kur 170€.

Tas ir normāli? Un te cilvēkam ir nauda, pietiekoši jēdzīgs auto, bet spēja izvērtēt situāciju 0

Būtu es zinājis, ka viņš griezīs laukā, būtu mēs paši to izdarījuši, pie tam lētāk un kvalitatīvāk.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
HiJaCKeR
29. Feb 2024, 23:15 #323

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4536

Braucu ar: BMW E90 330i


29 Feb 2024, 23:08:14 @Jonix rakstīja:
Tad pat bieži nav stāsts par "nevar atļauties".

Reāla situācija pirms divām nedēļām: 2018. gada Škoda. 120k km. Beigts viens no DPF temperatūras sensoriem. Pats DPF gandrīz kā jauns. Nekādu citu problēmu utt.

Klients auto atveda piektdienā, konstatētajām defektu, detaļu var dabūt ātrākais uz otrdienu, pat tuvajiem dīleriem uz vietas nebija.

Par cik klientam vajadzēja auto brīvdienās, sarunājām, ka atgriezīsies otrdienā, ātri nomainīsim detaļu uv varēs braukt tālāk. Lai nebūtu avārijas režīma uz to laiku, ieskrūvējām līdzīgu pusbeigtu sensoru un miers mājās.

Pienāk otrdiena, atbrauc detaļa, bet klients nē.
Zvanam. Izrādās, pirmdien aizbraucis uz reklāmās redzētu kantori, tur visu sākts griezt laukā par 700+€, kas jau pēc būtības ir kosmoss. Apsolīts, ka TA būs labi... Sensors ar nomaiņu kaut kur 170€.

Tas ir normāli? Un te cilvēkam ir nauda, pietiekoši jēdzīgs auto, bet spēja izvērtēt situāciju 0

Būtu es zinājis, ka viņš griezīs laukā, būtu mēs paši to izdarījuši, pie tam lētāk un kvalitatīvāk.

pizdec kur ir daunis
Offline
Imigrants
01. Mar 2024, 00:34 #324

Kopš: 27. Oct 2015

Ziņojumi: 192

Braucu ar: Zaļu auto


28 Feb 2024, 02:34:35 @qveruss rakstīja:

10 Feb 2024, 08:52:57 @Locis rakstīja:

10 Feb 2024, 07:29:53 @Achtung rakstīja:
...

Nez kas tagad mainījies ,bet es 20 gadu vecumā braucu ar E36 benzīnu ,kas maksāja pāris pakas ,slipeju,kaut ko pietuneju. Tagad cilvēki brauc ar auto ,kas maksā 5-10k un smird pa pa gabalu. Tiešām tā ir kaut kāda finansu vaina,vai tad nevar nopirkt pa tiem 2-5k benzīnu lai ārdītos?

Tagad braucu ar jaudīgaku auto ,kur man sūdzēties ka tajā laikā pa kabatai nebija jaudīgāks auto ?
I found this offer at


Ja pieņem ka tavos 20it vēl bija LVL, un pāris pakas ir tieši 2000, tad 2000LVL ir ~3000EUR, Latvijā EUR ieviesa 2008 gadā, ja paņem vidējo inflāciju periodam līdz 2024 tad par to pašu 3000EUR vērto mašīnu tagad 4300EUR jāmaksā, tas tikai inflācijas dēļ, par pieejamību un visu citu nerunāju. Tā kā tā ~5000€ vērtā mašīna ko tagad pērk lai slīpētu bedres ir +/- tas pats kas tā kuru tu pirki pa ~2000Ls. Tas ka cipars lielāks nenozīmē ka krutāk slīpētājs. Uz jautājumu vai nevar nopirkt tagad pa 2k lai ārdītos - tu ar' varēji nopirkt pa 800Ls, bet pirki pa 2000....



Latvijā EUR ieviesa 2014. gadā btw
Offline
Lala
01. Mar 2024, 04:55 #325

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3236

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


visi servisi ir krāpnieki un zagļi!!


Krāpnieki un zagli varbūt arī nav, bet visi servisi ir līkroči.

Viens, itkā ne kaktu, serviss maina gredzenus, bet uzliek vecās blīvēs eļļas filtra korpusam. Tur sāk sulot, protams.
Cits serviss (uz pirmo tādam remontam braukt par tālu, laiku par garantiju neviens neatdos) 2 reizes esot problēmu novērsis. Reāli novērš, kad iespiež rokā jaunu blīvi un pieprasa beidzot izvilkt rokas no pakaļas.
Tagad jau 3 reizes logu šķidruma traukam sūci novērsuši, kaut gan jau pēc pirmā neveiksmīgā mēģinājuma teicu, ka nopirkšu, ko vajag nopirkt, nē, nē, tur tikai caurule jāpiestiprina.
Un taču tajā pašā MMR plastmasas detaļas no remontējamiem auto stāv turpat uz zemes, un es garantēju, ka reizi pa reizei uz kādas tiek uzkāpts.
Ir gana daudz cilvēku, kuriem nav žēl samaksāt par remontiem un apkopi, tikai pretī vajag kvalitāti, bet viņas nav nekur.
Offline
Mikuzz
01. Mar 2024, 08:31 #326

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41349

Braucu ar: Transporta līdzekli


29 Feb 2024, 23:08:14 @Jonix rakstīja:
Tad pat bieži nav stāsts par "nevar atļauties".





Nākamgad viss noteikti būs kārtībā
Offline
uldens1
01. Mar 2024, 09:26 #327

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15784

Braucu ar:

Bet paši griezēji 10 gadus ir propagandējuši ka dpf neļauj elpot motoram,egr ļaunums,visu likvidējam un aimirstam problēmu
Gribu redzēt kas būs ar to vateni jutuberi mods,vai kā viņu sauc,kas sola ka var izgriezt un iziet skati,nez kanālu izdzēsīs jeb turpinās stumt sazvērestības teorijas
Offline
Locis
01. Mar 2024, 09:52 #328

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10814

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Te topikā kāds ieminējās ka būs decembrī nenormalas rindas
Iedomājieties ,ja dēļ 100 euro iedomātu ietaupījumu,ko tāpat vēlāk būs jāsamaksā ,gāž apskates stacijas rinķī decembrī ,kas tad būs lai vēl vienu gadu nobrauktu ar auto kam nespid ta ?
Offline
Mizx
01. Mar 2024, 10:00 #329

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5790

Braucu ar:

Nekas, situācija būs tāda pati Eiropā, kur emisijas limitu zonas paplašinās. Vecos auto mēģina notirgot prom uz citiem reģioniem, bet tā kā pārdot mēģina visi, tad reāli auto vienkārši nekopj. Kāda jēga mainīt eļļu utt.auto, no kā pēc laika X jāšķiras un diez vai kāds to pirks.
Offline
ezis_
01. Mar 2024, 22:54 #330

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1179

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


01 Mar 2024, 09:26:53 @uldens1 rakstīja:
Bet paši griezēji 10 gadus ir propagandējuši ka dpf neļauj elpot motoram,egr ļaunums,visu likvidējam un aimirstam problēmu
Gribu redzēt kas būs ar to vateni jutuberi mods,vai kā viņu sauc,kas sola ka var izgriezt un iziet skati,nez kanālu izdzēsīs jeb turpinās stumt sazvērestības teorijas
Vinam darbs bus simt reiz vairak ka sobrid pasties vina pedejo vidiku kur vins cinijas ar Mazda euro 6 kur ultimats bija saglabat ekologiju. Es nezinu kads ir vina stundas izcenoijums bet tas Mazdas saimnieks visu savu dizel ekonomiju javna nosedinaja viena servisa apmeklejuma
Un vinam ir ari citi virzieni kuros strada, man nav bijusi saskarsme ar to kantoru bet pazistamam uz Volvo atspraga imobilaizers, aizkodejas un vis. Konkretaois broblemu atrisinaja ar kompi 2 stundu laika, un auto brauc veel tagad.

[ Šo ziņu laboja ezis_, 01 Mar 2024, 22:55:54 ]

Offline
Kaross
01. Mar 2024, 23:35 #331

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4329

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

ieslēdzu tīri intereses pēc. To tupumu ir grūti klausīties.
Razobratjh EGR, DPF ģen, čistiķ ģenj, adaptacija ģenj. Ko tur 3 dienas darīt pie tā auto? tad rēķins sanāk labs un makaroni uz ausīm.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
ezis_
01. Mar 2024, 23:48 #332

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1179

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


01 Mar 2024, 23:35:14 @Kaross rakstīja:
ieslēdzu tīri intereses pēc. To tupumu ir grūti klausīties.
Razobratjh EGR, DPF ģen, čistiķ ģenj, adaptacija ģenj. Ko tur 3 dienas darīt pie tā auto? tad rēķins sanāk labs un makaroni uz ausīm.
Mani tas baigi nesatrauc katrs savu darbu verte uz cik velas ja ir kas maksa tad aida .
Un Edgar tu jau to pašu dari, 8 gadus atpakal man pazinam uz 14 gada Subaru 2 gadus vecam auto izmeti ara visu ekologoju ,atprogrameji EGR un uzčipoji un cilveks laimigs brauca ,teicas ka 1,5 litri mazak terejot un ejot ručkā

[ Šo ziņu laboja ezis_, 02 Mar 2024, 00:02:05 ]

Offline
Oo_jaa_rs
02. Mar 2024, 08:58 #333

Kopš: 14. Nov 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 580

Braucu ar: Subaru

Viņš jau nenoliedz, ka dara to. Ja klients vēlas - lūdzu, būs.
Offline
Celtnieks7
02. Mar 2024, 10:29 #334

Kopš: 08. Jul 2016

Ziņojumi: 183

Braucu ar:

Manam MB jaunu oriģinālo DPF vairs nevar nopirkt (kad varēja nopirkt, maksàja ap 5k pie dīlera). Kad pienàks laiks, droši vien būs jāpērk aftermarket (kas it kā esot sūdīgs) vai jāmeklē lietots....
Offline
Jonix
02. Mar 2024, 10:45 #335

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72

Vai vēl labāk - izmazgāt laicīgi, lai nav jāmaina.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
Amphiney
02. Mar 2024, 14:07 #336

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 962

Braucu ar: F11


02 Mar 2024, 10:45:43 @Jonix rakstīja:
Vai vēl labāk - izmazgāt laicīgi, lai nav jāmaina.

Kuros gadījumos mazgā? Ja pret-spiediens virs noteiktās normas vai ir citi kritēriji?
Pieņemt to, egr, sprauslas, turbo ir kārtībā.
Offline
sys9291
02. Mar 2024, 15:30 #337

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT

Stāsts iz dzīves:
Pilsonis nopērk E90 ar N47 dzinēju - ekoloģija vietā, viss strādā... Saklausās par DPF preventīvu mazgāšanu. Noņem - aizved, izmazgā...
Pēc uzlikšanas atpakaļ sākas problēmas, pēc pāris nedēļām DPF ciet, divas piespiedu reģenerācijas, un it kā viss labi, bet ne uz ilgu laiku. Atmiņā sēž kļūdas par pārāk biežām reģenerācijām. Braukšanas režīms normāls (nav ap stūri pēc piena). Pilsonis atrod citu, lietotu OEM DPF, uzliek - un problēmas beidzās...
P.S nekā personīga - vienkārši stāsts iz dzīves...
Offline
RSAWorkshop
02. Mar 2024, 16:43 #338

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6140

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


02 Mar 2024, 15:30:57 @sys9291 rakstīja:
Stāsts iz dzīves:
Pilsonis nopērk E90 ar N47 dzinēju - ekoloģija vietā, viss strādā... Saklausās par DPF preventīvu mazgāšanu. Noņem - aizved, izmazgā...
Pēc uzlikšanas atpakaļ sākas problēmas, pēc pāris nedēļām DPF ciet, divas piespiedu reģenerācijas, un it kā viss labi, bet ne uz ilgu laiku. Atmiņā sēž kļūdas par pārāk biežām reģenerācijām. Braukšanas režīms normāls (nav ap stūri pēc piena). Pilsonis atrod citu, lietotu OEM DPF, uzliek - un problēmas beidzās...
P.S nekā personīga - vienkārši stāsts iz dzīves...

Man iz dzīves ir ieradies e81 ar n47, kam 20k pēc ķēdes maiņas ir kapitāli izstiepusies ķēde, iebāzts kaut kāds FAI sūds un bonusā visam ir piedziedājuši pilnas ausis, ka DPF ir steidzami jāizgriež, bet neprasīšot naudu ja varēšot paturēt DPF, tapēc saimnieks piekrita lai izgriež...un tagad braukā ar tukšu aftermarket bunduli Nez to sūdu savācot vismaz flekša ripai naudu atsita?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Jonix
03. Mar 2024, 10:48 #339

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


02 Mar 2024, 14:07:54 @Amphiney rakstīja:

02 Mar 2024, 10:45:43 @Jonix rakstīja:
Vai vēl labāk - izmazgāt laicīgi, lai nav jāmaina.

Kuros gadījumos mazgā? Ja pret-spiediens virs noteiktās normas vai ir citi kritēriji?
Pieņemt to, egr, sprauslas, turbo ir kārtībā.
Pamatā jāskatās auto uzvedība, tas pretspiediens dažādos braukšanas režīmos, temperatūru izmaiņas un statistikas dati.




02 Mar 2024, 15:30:57 @sys9291 rakstīja:
Stāsts iz dzīves:
Pilsonis nopērk E90 ar N47 dzinēju - ekoloģija vietā, viss strādā... Saklausās par DPF preventīvu mazgāšanu. Noņem - aizved, izmazgā...
Pēc uzlikšanas atpakaļ sākas problēmas, pēc pāris nedēļām DPF ciet, divas piespiedu reģenerācijas, un it kā viss labi, bet ne uz ilgu laiku. Atmiņā sēž kļūdas par pārāk biežām reģenerācijām. Braukšanas režīms normāls (nav ap stūri pēc piena). Pilsonis atrod citu, lietotu OEM DPF, uzliek - un problēmas beidzās...
P.S nekā personīga - vienkārši stāsts iz dzīves...
Tai gadījumi nav normāli. Pēc būtības jāsāk ar padziļinātu diagnostiku.
Un vēl - varbūt bija nevis mazgāt, bet dedzināt krāsnī. Šī tīrīšanas metode kā resursa saglabāšana īsti nav piemērota vieglo automašīnu filtriem.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
Stasss
03. Mar 2024, 11:07 #340

Kopš: 24. Feb 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 103

Braucu ar:


01 Mar 2024, 09:52:20 @Locis rakstīja:
Te topikā kāds ieminējās ka būs decembrī nenormalas rindas
Iedomājieties ,ja dēļ 100 euro iedomātu ietaupījumu,ko tāpat vēlāk būs jāsamaksā ,gāž apskates stacijas rinķī decembrī ,kas tad būs lai vēl vienu gadu nobrauktu ar auto kam nespid ta ?


Smagi šaubos, ka kritēriji būs tik bargi, lai visi auto ar izgrieztiem DPFiem decembra beigās noliksies pie sētas, vai papildinās šrota plauktus..
Noteikti uz gada beigām izlīdīs kāds "spraigās situācijas" risinājums, un aptvers problēmu, ka ar esošajiem nosacījumiem reāli, katrs 3šais braucamais nevarēs iziet skati. Un "jauninājums" cancelēts vēl uz pāris gadiem, tāpat kā tas notiek ar "pilnīgu elektrifikāciju" plāniem..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo