Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 117 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXXII

AutorsZiņojums
stanks
16. Feb 2022, 15:47 #3361

Kopš: 11. Mar 2014

Ziņojumi: 119

Braucu ar:


16 Feb 2022, 14:07:54 @BigDog24 rakstīja:


Ļoti smalks un detalizēts apraksts, interesanti, kur tajā visā atrodas "pārliecība, ka es redzu, visu to, ko man jāredz".
Man šķiet, ka liels spēks ir kaut kādai sistēmatiskai rīcībai, kas nāk ar pieredzi. Un tā jau ir ilggadēja slīpēšana, kurā tāpat ir dažādas kļūdas utml.



Tur bija skaidri aprakstīta situācija, attiecīgi šajā gadījumā, līdz ko kopējais atstarotāju jūklis kļūst par pilnībā pārredzamu situāciju - ir iestājusies "pārliecība, ka es redzu, visu to, ko man jāredz".

Braucot pie stūres tev ir jāpārredz viss ceļs, kas ir priekšā un jāzin, kas ir aizmugurē - tā arī ir tā sistēmiskā rīcība, ko pieminēji. Attiecīgi, līdz ko rodas situācija, ka kaut ko nepārredzi, attiecīgi rīkojies - samazini ātrumu, grozi galvu, kustini ķermeni, vai veic citas darbības, kas tavuprāt ļaus tev atkal pārredzēt situāciju uz ceļa.
Offline
Mixzzz
16. Feb 2022, 20:00 #3362

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


16 Feb 2022, 15:47:19 @stanks rakstīja:

16 Feb 2022, 14:07:54 @BigDog24 rakstīja:


Ļoti smalks un detalizēts apraksts, interesanti, kur tajā visā atrodas "pārliecība, ka es redzu, visu to, ko man jāredz".
Man šķiet, ka liels spēks ir kaut kādai sistēmatiskai rīcībai, kas nāk ar pieredzi. Un tā jau ir ilggadēja slīpēšana, kurā tāpat ir dažādas kļūdas utml.



Tur bija skaidri aprakstīta situācija, attiecīgi šajā gadījumā, līdz ko kopējais atstarotāju jūklis kļūst par pilnībā pārredzamu situāciju - ir iestājusies "pārliecība, ka es redzu, visu to, ko man jāredz".

Braucot pie stūres tev ir jāpārredz viss ceļs, kas ir priekšā un jāzin, kas ir aizmugurē - tā arī ir tā sistēmiskā rīcība, ko pieminēji. Attiecīgi, līdz ko rodas situācija, ka kaut ko nepārredzi, attiecīgi rīkojies - samazini ātrumu, grozi galvu, kustini ķermeni, vai veic citas darbības, kas tavuprāt ļaus tev atkal pārredzēt situāciju uz ceļa.
Nu bet vairāk fascinē fakts - tagad tā pāreja tumsā ir bīstamāka nekā bija, iztērēta nauda - rezultāts nav. Uzliktu apgaismojumu tai pārejai, jautājumu nebūtu, bet nu tas lkm par daudz prasīts.
Offline
FFL
17. Feb 2022, 00:37 #3363

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:

https://www.delfi.lv/news/national/criminal/par...hobox=1645016720
Sia Art Azur group īpašnieks lidojuma laikā urinējis uz sevis un grīdas, uzmācies omei un ko tur vēl ne

[ Šo ziņu laboja FFL, 17 Feb 2022, 00:39:38 ]

Offline
peecise28
17. Feb 2022, 09:00 #3364

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3554

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto


16 Feb 2022, 13:37:43 @stanks rakstīja:

14 Feb 2022, 14:09:25 @Mizx rakstīja:

Kad stabiņi ir tīri, tad tiem ir tik daudz atstarotāju, ka cilvēkam uzkarinātie kopējā jūkli pazūd.


Ja cilvēks (autovadītājs) ir gana saprātīgs, lai apjēgtu šo, tad taču būtu arī jāspēj rīkoties atbilstoši (vai vismaz saprast pareizu rīcību šādā situācijā) - samazināt ātrumu līdz tādam, pie kura jau visu var pamanīt.

Un nē es necīnos par stabiņiem, vienkārši ja saprot situāciju kādu tie rada, vajadzētu arī saprast, kāda rīcība nepieciešama (iespējams, pat paredzēti nepiešama), lai novērstu attiecīgos riskus.

PS mazliet atgādina tos, kuri apdzen īsti neredzot ceļu, jo saule žilbina. Tiem nav prātā aksioma, neredzi - neapdzen. Te ir tas pats, neredzi - brauc lēnāk. Neviens tak neiecementē tev kāju pie kaut kāda konkrēta ātruma.


nepiekrītu!

apzinīgie braucēji arī pirms stabiņu salikšanas skatījās apkārt un, ja pārejas tuvumā bija cilvēks, tad samazināja ātrumu - ja nu pekšņi šams izdomā iet pāri. stabiņus liek dēļ neapzinīgajiem, kuri tur neko neredzot plivināja cauri un kuriem gājēji bija liels pārsteigums - pēkšņi izleca uz ceļa.

šobrīd neapzinīgie tāpat uz saviem 70 tur brauc neko apkārt neredzot, bet iespējas starp stabiņiem pamanīt gājēju ir vēl mazākas
es nesaku, ka 70 tur ir pārāk liels ātrums, es saku, ka braucēji nesaprot gājēju tupumu un, redzot gājēju pārejas tuvumā, nesamazina ātrumu. Tā pāreja ir ļoti labi pārredzama, pēkšņi uzrasties gājējiem nav iespēju
Offline
abyss
17. Feb 2022, 09:08 #3365

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7918

Braucu ar: e39 523


17 Feb 2022, 09:00:24 @peecise28 rakstīja:

16 Feb 2022, 13:37:43 @stanks rakstīja:

14 Feb 2022, 14:09:25 @Mizx rakstīja:

Kad stabiņi ir tīri, tad tiem ir tik daudz atstarotāju, ka cilvēkam uzkarinātie kopējā jūkli pazūd.


Ja cilvēks (autovadītājs) ir gana saprātīgs, lai apjēgtu šo, tad taču būtu arī jāspēj rīkoties atbilstoši (vai vismaz saprast pareizu rīcību šādā situācijā) - samazināt ātrumu līdz tādam, pie kura jau visu var pamanīt.

Un nē es necīnos par stabiņiem, vienkārši ja saprot situāciju kādu tie rada, vajadzētu arī saprast, kāda rīcība nepieciešama (iespējams, pat paredzēti nepiešama), lai novērstu attiecīgos riskus.

PS mazliet atgādina tos, kuri apdzen īsti neredzot ceļu, jo saule žilbina. Tiem nav prātā aksioma, neredzi - neapdzen. Te ir tas pats, neredzi - brauc lēnāk. Neviens tak neiecementē tev kāju pie kaut kāda konkrēta ātruma.


nepiekrītu!

apzinīgie braucēji arī pirms stabiņu salikšanas skatījās apkārt un, ja pārejas tuvumā bija cilvēks, tad samazināja ātrumu - ja nu pekšņi šams izdomā iet pāri. stabiņus liek dēļ neapzinīgajiem, kuri tur neko neredzot plivināja cauri un kuriem gājēji bija liels pārsteigums - pēkšņi izleca uz ceļa.

šobrīd neapzinīgie tāpat uz saviem 70 tur brauc neko apkārt neredzot, bet iespējas starp stabiņiem pamanīt gājēju ir vēl mazākas
es nesaku, ka 70 tur ir pārāk liels ātrums, es saku, ka braucēji nesaprot gājēju tupumu un, redzot gājēju pārejas tuvumā, nesamazina ātrumu. Tā pāreja ir ļoti labi pārredzama, pēkšņi uzrasties gājējiem nav iespēju


+1

Ne pa velti visā pasaulē redzamību max atvieglo, kur iesaistīti gājēji. Apgaismojums arī tad jāņem nost. Tumsa, gājēju pāreja, vadītāji brauks lēnāk

Stabiņiem ar gājēju drošību nekāda saistība. Ja grib vadītājus piespiest ievērot noteiktas trajektorijas, vai nekādā gadījumā neļaut apdzīt, tam vēl der.
Offline
divkosigais
17. Feb 2022, 10:17 #3366

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6470

Braucu ar:


17 Feb 2022, 00:37:34 @FFL rakstīja:
https://www.delfi.lv/news/national/criminal/par...hobox=1645016720
Sia Art Azur group īpašnieks lidojuma laikā urinējis uz sevis un grīdas, uzmācies omei un ko tur vēl ne

Nu čalis neaprēķināja mēru un uzvedās kā cūka... tik nesapratu kapēc tie uzņēmumi pieminēti? (viens likvidēts, otrs valstij parādā un visticamāk tūlīt arī aizies pa burbuli)

[ Šo ziņu laboja divkosigais, 17 Feb 2022, 10:22:41 ]

Offline
user
17. Feb 2022, 10:38 #3367

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13022

Braucu ar:


17 Feb 2022, 00:37:34 @FFL rakstīja:
https://www.delfi.lv/news/national/criminal/par...hobox=1645016720
Sia Art Azur group īpašnieks lidojuma laikā urinējis uz sevis un grīdas, uzmācies omei un ko tur vēl ne


powerists kāds?
Offline
kexxx
17. Feb 2022, 10:43 #3368

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11560

Braucu ar:


17 Feb 2022, 10:38:01 @user rakstīja:

17 Feb 2022, 00:37:34 @FFL rakstīja:
https://www.delfi.lv/news/national/criminal/par...hobox=1645016720
Sia Art Azur group īpašnieks lidojuma laikā urinējis uz sevis un grīdas, uzmācies omei un ko tur vēl ne


powerists kāds?


Spriežot pēc nesenās diskusijas- jukistu kluba pārstāvis
Offline
stanks
17. Feb 2022, 11:56 #3369

Kopš: 11. Mar 2014

Ziņojumi: 119

Braucu ar:


17 Feb 2022, 09:08:40 @abyss rakstīja:

17 Feb 2022, 09:00:24 @peecise28 rakstīja:

16 Feb 2022, 13:37:43 @stanks rakstīja:

14 Feb 2022, 14:09:25 @Mizx rakstīja:

Kad stabiņi ir tīri, tad tiem ir tik daudz atstarotāju, ka cilvēkam uzkarinātie kopējā jūkli pazūd.


Ja cilvēks (autovadītājs) ir gana saprātīgs, lai apjēgtu šo, tad taču būtu arī jāspēj rīkoties atbilstoši (vai vismaz saprast pareizu rīcību šādā situācijā) - samazināt ātrumu līdz tādam, pie kura jau visu var pamanīt.

Un nē es necīnos par stabiņiem, vienkārši ja saprot situāciju kādu tie rada, vajadzētu arī saprast, kāda rīcība nepieciešama (iespējams, pat paredzēti nepiešama), lai novērstu attiecīgos riskus.

PS mazliet atgādina tos, kuri apdzen īsti neredzot ceļu, jo saule žilbina. Tiem nav prātā aksioma, neredzi - neapdzen. Te ir tas pats, neredzi - brauc lēnāk. Neviens tak neiecementē tev kāju pie kaut kāda konkrēta ātruma.


nepiekrītu!

apzinīgie braucēji arī pirms stabiņu salikšanas skatījās apkārt un, ja pārejas tuvumā bija cilvēks, tad samazināja ātrumu - ja nu pekšņi šams izdomā iet pāri. stabiņus liek dēļ neapzinīgajiem, kuri tur neko neredzot plivināja cauri un kuriem gājēji bija liels pārsteigums - pēkšņi izleca uz ceļa.

šobrīd neapzinīgie tāpat uz saviem 70 tur brauc neko apkārt neredzot, bet iespējas starp stabiņiem pamanīt gājēju ir vēl mazākas
es nesaku, ka 70 tur ir pārāk liels ātrums, es saku, ka braucēji nesaprot gājēju tupumu un, redzot gājēju pārejas tuvumā, nesamazina ātrumu. Tā pāreja ir ļoti labi pārredzama, pēkšņi uzrasties gājējiem nav iespēju


+1

Ne pa velti visā pasaulē redzamību max atvieglo, kur iesaistīti gājēji. Apgaismojums arī tad jāņem nost. Tumsa, gājēju pāreja, vadītāji brauks lēnāk

Stabiņiem ar gājēju drošību nekāda saistība. Ja grib vadītājus piespiest ievērot noteiktas trajektorijas, vai nekādā gadījumā neļaut apdzīt, tam vēl der.


Es jau nesaku, ka risinājums ir pats labākais, es tik saku, ka adekvāts cilvēks zinot kāda tur ir situācija pašlaik, atbilstoši rīkojas, vai nerīkojas, ja nolemj, ka riski ir pieņemami.

Ņemot vērā, ka tur ir 4 joslas, tur principā būtu jābūt 30 zīmei un gājēju luksoforam, vai gājēju tiltam.
Offline
FFL
17. Feb 2022, 13:32 #3370

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:


17 Feb 2022, 10:17:53 @divkosigais rakstīja:

17 Feb 2022, 00:37:34 @FFL rakstīja:
https://www.delfi.lv/news/national/criminal/par...hobox=1645016720
Sia Art Azur group īpašnieks lidojuma laikā urinējis uz sevis un grīdas, uzmācies omei un ko tur vēl ne

Nu čalis neaprēķināja mēru un uzvedās kā cūka... tik nesapratu kapēc tie uzņēmumi pieminēti? (viens likvidēts, otrs valstij parādā un visticamāk tūlīt arī aizies pa burbuli)


Nu jā, tā laikam katrs dara kurš mazliet neaprēķina mēru (jautājums - ar ko?)
Offline
RVR
17. Feb 2022, 13:38 #3371

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 21959

Braucu ar: RVR

Nu hvz, vienkārši sadzeroties tādu performanci diez vai var izveikt, tur būs bijis kāds divdiennieks vai pat vairāk
Offline
user
17. Feb 2022, 14:24 #3372

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13022

Braucu ar:


17 Feb 2022, 13:38:23 @RVR rakstīja:
Nu hvz, vienkārši sadzeroties tādu performanci diez vai var izveikt, tur būs bijis kāds divdiennieks vai pat vairāk

nuu..

dzert ir jāmāk, jātrenējas un tad sanāk!
Offline
FFL
17. Feb 2022, 14:47 #3373

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:

Es domāju tas nav alko
Offline
Arsmens
17. Feb 2022, 16:10 #3374

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13305

Braucu ar: Trim durvīm


17 Feb 2022, 14:47:33 @FFL rakstīja:
Es domāju tas nav alko
Ej nu?! Tālo latgaļu viģikus neesi redzējis, kādi ekšni, kad divas diennaktis pie ļergas sistēmas klāt bijuši Vai vēl tālāks austrumu zemes puikus, kuri pēc litra no ceturtā stāva no loga bērzā lec Urinēšana sev uz kājām ir bērnu šļupsti
Offline
subaru
17. Feb 2022, 16:51 #3375

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10173

Braucu ar: rokām uz stūres


17 Feb 2022, 09:08:40 @abyss rakstīja:

17 Feb 2022, 09:00:24 @peecise28 rakstīja:

16 Feb 2022, 13:37:43 @stanks rakstīja:

14 Feb 2022, 14:09:25 @Mizx rakstīja:

Kad stabiņi ir tīri, tad tiem ir tik daudz atstarotāju, ka cilvēkam uzkarinātie kopējā jūkli pazūd.


Ja cilvēks (autovadītājs) ir gana saprātīgs, lai apjēgtu šo, tad taču būtu arī jāspēj rīkoties atbilstoši (vai vismaz saprast pareizu rīcību šādā situācijā) - samazināt ātrumu līdz tādam, pie kura jau visu var pamanīt.

Un nē es necīnos par stabiņiem, vienkārši ja saprot situāciju kādu tie rada, vajadzētu arī saprast, kāda rīcība nepieciešama (iespējams, pat paredzēti nepiešama), lai novērstu attiecīgos riskus.

PS mazliet atgādina tos, kuri apdzen īsti neredzot ceļu, jo saule žilbina. Tiem nav prātā aksioma, neredzi - neapdzen. Te ir tas pats, neredzi - brauc lēnāk. Neviens tak neiecementē tev kāju pie kaut kāda konkrēta ātruma.


nepiekrītu!

apzinīgie braucēji arī pirms stabiņu salikšanas skatījās apkārt un, ja pārejas tuvumā bija cilvēks, tad samazināja ātrumu - ja nu pekšņi šams izdomā iet pāri. stabiņus liek dēļ neapzinīgajiem, kuri tur neko neredzot plivināja cauri un kuriem gājēji bija liels pārsteigums - pēkšņi izleca uz ceļa.

šobrīd neapzinīgie tāpat uz saviem 70 tur brauc neko apkārt neredzot, bet iespējas starp stabiņiem pamanīt gājēju ir vēl mazākas
es nesaku, ka 70 tur ir pārāk liels ātrums, es saku, ka braucēji nesaprot gājēju tupumu un, redzot gājēju pārejas tuvumā, nesamazina ātrumu. Tā pāreja ir ļoti labi pārredzama, pēkšņi uzrasties gājējiem nav iespēju


+1

Ne pa velti visā pasaulē redzamību max atvieglo, kur iesaistīti gājēji. Apgaismojums arī tad jāņem nost. Tumsa, gājēju pāreja, vadītāji brauks lēnāk

Stabiņiem ar gājēju drošību nekāda saistība. Ja grib vadītājus piespiest ievērot noteiktas trajektorijas, vai nekādā gadījumā neļaut apdzīt, tam vēl der.


par gāj. pār. apgaismojumu vispār esmu pārsteigts, ka to neliek visur kā pirmo drošību uzlabojošo lietu.

Ble agrāk es rēcu par pārejām, kur apkārt zīmei uzliek atstarojoši spilgto malu ... viņi laikam nesajēdz, ka zīme tāpat atstarojas un to tāpat var redzēt, bet laicīgi pamanīt tumšu tēlu, kas tuvojas pārejai, var būt grūtāk.
Tagad arī - salika stabiņus uz pārejas pie Spices ... nahuj nevarēja ielikt 4 stabus un apgaismot pāreju?
Offline
Ksneps
17. Feb 2022, 18:00 #3376

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1328

Braucu ar:

Stabiņus kopumā atbalstu. Laba lieta.

Taču likt kopā gājēju pārejas ar stabiņiem nedrīkst. Ir jābūt labi visam pārredzamam pie gājēju pārējas.
Piemērs: braucu pa VIA BALTICA. Viens trakais stāv starp stabiņiem. Es viņu VISPĀR nepamanīju tajā stabiņu jūrā. Tikai tad, kad pabraucu garām uz 90km/h pa šoseju - sānu logā ieraudzīju trako stāvam starp stabiņiem. Ja tas trakais gājējs būtu vilcis pāri šosejai - es viņu ieraudzītu par vēlu.

Nav brīnums, ka Baltezerā tā kundzīte gados uz gājēju pārejas nepamanīja cilvēku.
Offline
kaprons
17. Feb 2022, 21:03 #3377

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5247

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...

kurš powerā ņēmās ar kūpinātajiem auto

https://www.tvnet.lv/7456896/atlantijas-okeana-...rsche-automobilu
Offline
Arsmens
17. Feb 2022, 21:34 #3378

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13305

Braucu ar: Trim durvīm


17 Feb 2022, 21:03:50 @kaprons rakstīja:
kurš powerā ņēmās ar kūpinātajiem auto

https://www.tvnet.lv/7456896/atlantijas-okeana-...rsche-automobilu
viens kurš gumijas pūslī irās prāmja virzienā un ir out of coverage
Offline
ixers
18. Feb 2022, 18:54 #3379

Kopš: 29. Jul 2004

No: Ludza

Ziņojumi: 3252

Braucu ar: svešu auto


17 Feb 2022, 21:03:50 @kaprons rakstīja:
kurš powerā ņēmās ar kūpinātajiem auto

https://www.tvnet.lv/7456896/atlantijas-okeana-...rsche-automobilu

Sporcmens
Offline
Katastrofa
18. Feb 2022, 19:15 #3380

Kopš: 24. Jan 2021

Ziņojumi: 130

Braucu ar:

https://www.liepajniekiem.lv/zinas/kriminalzina...aizdomas-turamo/
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4