Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 108 viesi un 59 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: M57N2 trokšņi

AutorsZiņojums
Kaross
22. Nov 2020, 15:20 #61

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3185

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8


21 Nov 2020, 14:40:53 @abyss rakstīja:

21 Nov 2020, 14:26:34 @motorists rakstīja:

21 Nov 2020, 13:40:03 @abyss rakstīja:

21 Nov 2020, 12:57:52 @motorists rakstīja:

21 Nov 2020, 12:54:10 @abyss rakstīja:

21 Nov 2020, 12:51:43 @motorists rakstīja:

21 Nov 2020, 12:43:05 @abyss rakstīja:
Ne jau tikai kaspich bļaustās par dpf, sys un arī rsa, kad viņš vēl te apgrozījās.

Un vēlreiz, kas tieši saprotams ar atgāzēm? CO, HC, NO? Un arī, 96. gada m52 var iziet apskati vispār bez katiem, kamēr m54 vairs tas neiet cauri. Uzminiet, kurš būs "ekoloģiskās"

Aizmirsi tikai slāpekli un CO2.


Un kā ar mikrodaļiņām

Pamēģini GER iziet apskati. Viņiem, tur ir tāda jauka iekārta, kā mikrodaļiņu mērītājs.
Nu jā, ir tur vēl viskaut kas svins, sērs utt, bet to tur ir nu gaužām maz. Tās, kuras tur augstāk minētas ir krietnā vairākumā. Huh, cik labi, ka neesmu GER un netaisos uz turieni.


Vairāk gan dažādi areosoli.

www.nature.com/articles/s41598-017-03714-9

Šis viss, nemaz nerunājot, ka ir zaudēta pilna funkcionalitāte tam dzinējam. Un pastiprināti tiek čakarēta izplūde, sprauslas. Tev diezvai, kāds pateica, ka pa 500-700 eur var dabūt aftermarket filtru. Ok, viņš ies 2x mazāk, bet vismaz būs saglabāta pilna funkcionalitāte.



Vecīt, visu cieņu, bet diezvai Tev sanāks mani pārliecināt, ka ar tām darbībām esmu ko sliktu dzinējam nodarījis. Tie ir vienkārši papildus mezgli, kas var būt un var nebūt. Pašam dzinējam nu tur absolūti nekas nevar kaitēt. Tieši izplūdes sistēma vienkāršāka. Tev mājās skurstens ir ? Pamēģini ielikt viņā filtru, lai filtrē, dūmus kad malku kurini, lai viss tur ar eko sistēmu forši. Un pagaidi momentu, kad filtrs aizies ciet, paskaties kas notiks tad.


Ja man katlam mājās būtu dažādas sistēmas, kuras visu laiku sevi čeko, vai viss ir tip top, un, ja nav tad aiziet uz kaut kādu semi limp mode, kuru man neparāda, tad arī viss ok? Dpf filtrs ciet, protams, dzinējam ir pats sliktākais variants. Cik sen izņēmi dpf? Tu, protams, vari uzskatīt kā gribi, bet nevar būt vai nu detaļa ir vai nav. Ja nāktu identisks dīzelis bez dpf tur būtu pavisam cits ecu.

@Kaross, nekautrējies, izstāsti, ko tieši Tu maini ecu source code? Tu tipa ej cauri katram blokam, un, ja kaut kāda procedūra izmanto dpf, tad šo procedūru attiecīgi koriģē

Ja tā, tad visu cieņi


wow, wow, vienkārši wow!
Tik daudz nepareizi pieņēmumi, ka nezinu vienkārši ar ko sākt.
Identisks dīzelis nāk bez DPF un ECU tur nav cits. Gan E60, gan E90 gadījumā. Tās pašas paaudzes un arhitektūras ECU. Tātad pirmais galīgi nepareizais pieņēmums.

Kapēc mētājies pa tēmām un neatbildi uz manu jautājumu, kur Tu izteici konkrētus nepareizus, aplamus pieņēmumus. Ir kāds pamatojums taviem apgalvojumiem?

Katlu salīdzināt ar auto ir arī ģeniāli. Katls izmanto temperatūras sensoru un max lambdu, lai pamainītu šneka padevi un pūtēja apgriezienus. Viss. Kāds tur vispār sakars ar limp mode mašīnai? Šim te konkrētajam auto izpūtējā ir temperatūras sensors, lambda un spiediena sensors. Lambdas darbība paliek nemainīga un tā stāv pirms DPF. Tāpat temperatūras sensors, kurš arī joprojām strādā kā aizsardzība turbīnai, izplūdei, dzinējam un pie konkrētas temperatūra, kas ir aptuveni 750C (atkarībā no modeļa) sāk limitēt degvielas padevi, tādējādi samazinot izplūdē temperatūru. Sensori savu funkcionalitāti nezaudē.

Ko es tieši mainu ECU? Tas ir nopietns jautājums vispār? To nevar aprakstīt vienā rindkopā un es domāju, ka man būs grūti aprakstīt, lai Tu kaut ko saprastu. Redzot kāds muļķības raksti. Es jau esmu te pāris balamutēm piedāvājis, brauciet ciemos, parādīšu, pastāstīšu. Uz jaudas stenda, servisā. Es par savu darbu esmu pārliecināts un varu paskaidrot ko un kā daru.

Katram auto un katram ECU ir savas metodes kā tiek atslēgts DPF vai vispār kādas funkcijas. Iepriekš biju iemetis Bosch oficiālu materiālu, kurš ir brīvi pieejams internetā par šīs paaudzes EDC16. Kaspich jau tur mēģināja aizmālēt ausis, bet aplauzās, jo EGR blokshēmā nevarēja norādīt kur tiek izmantots spiediens. Tāpat jau iepriekš bija aplama informācija par EGR darbību kā tādu. Mēģināja ieskaidrot to, ka EGR strādā visā apgriezienu diapazonā, kas atkal ir meli.

Māzāk filozofē, bet pārbaudi info, kuru raksti vai izdomā.


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, noisex, zzips