Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 96 viesi un 29 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: M57N2 trokšņi

AutorsZiņojums
abyss
21. Nov 2020, 12:43 #41

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7912

Braucu ar: e39 523

Ne jau tikai kaspich bļaustās par dpf, sys un arī rsa, kad viņš vēl te apgrozījās.

Un vēlreiz, kas tieši saprotams ar atgāzēm? CO, HC, NO? Un arī, 96. gada m52 var iziet apskati vispār bez katiem, kamēr m54 vairs tas neiet cauri. Uzminiet, kurš būs "ekoloģiskās"
Offline
motorists
21. Nov 2020, 12:51 #42

Kopš: 20. Nov 2020

Ziņojumi: 19

Braucu ar:


21 Nov 2020, 12:43:05 @abyss rakstīja:
Ne jau tikai kaspich bļaustās par dpf, sys un arī rsa, kad viņš vēl te apgrozījās.

Un vēlreiz, kas tieši saprotams ar atgāzēm? CO, HC, NO? Un arī, 96. gada m52 var iziet apskati vispār bez katiem, kamēr m54 vairs tas neiet cauri. Uzminiet, kurš būs "ekoloģiskās"

Aizmirsi tikai slāpekli un CO2.
Offline
abyss
21. Nov 2020, 12:54 #43

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7912

Braucu ar: e39 523


21 Nov 2020, 12:51:43 @motorists rakstīja:

21 Nov 2020, 12:43:05 @abyss rakstīja:
Ne jau tikai kaspich bļaustās par dpf, sys un arī rsa, kad viņš vēl te apgrozījās.

Un vēlreiz, kas tieši saprotams ar atgāzēm? CO, HC, NO? Un arī, 96. gada m52 var iziet apskati vispār bez katiem, kamēr m54 vairs tas neiet cauri. Uzminiet, kurš būs "ekoloģiskās"

Aizmirsi tikai slāpekli un CO2.


Un kā ar mikrodaļiņām

Pamēģini GER iziet apskati. Viņiem, tur ir tāda jauka iekārta, kā mikrodaļiņu mērītājs.
Offline
motorists
21. Nov 2020, 12:57 #44

Kopš: 20. Nov 2020

Ziņojumi: 19

Braucu ar:


21 Nov 2020, 12:54:10 @abyss rakstīja:

21 Nov 2020, 12:51:43 @motorists rakstīja:

21 Nov 2020, 12:43:05 @abyss rakstīja:
Ne jau tikai kaspich bļaustās par dpf, sys un arī rsa, kad viņš vēl te apgrozījās.

Un vēlreiz, kas tieši saprotams ar atgāzēm? CO, HC, NO? Un arī, 96. gada m52 var iziet apskati vispār bez katiem, kamēr m54 vairs tas neiet cauri. Uzminiet, kurš būs "ekoloģiskās"

Aizmirsi tikai slāpekli un CO2.


Un kā ar mikrodaļiņām

Pamēģini GER iziet apskati. Viņiem, tur ir tāda jauka iekārta, kā mikrodaļiņu mērītājs.
Nu jā, ir tur vēl viskaut kas svins, sērs utt, bet to tur ir nu gaužām maz. Tās, kuras tur augstāk minētas ir krietnā vairākumā. Huh, cik labi, ka neesmu GER un netaisos uz turieni.
Offline
CAPSLOCK
21. Nov 2020, 13:00 #45

Kopš: 17. Oct 2016

Ziņojumi: 865

Braucu ar:

Jā bet nav pediņi visadi ar saviem nopisteņiem
Offline
abyss
21. Nov 2020, 13:40 #46

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7912

Braucu ar: e39 523


21 Nov 2020, 12:57:52 @motorists rakstīja:

21 Nov 2020, 12:54:10 @abyss rakstīja:

21 Nov 2020, 12:51:43 @motorists rakstīja:

21 Nov 2020, 12:43:05 @abyss rakstīja:
Ne jau tikai kaspich bļaustās par dpf, sys un arī rsa, kad viņš vēl te apgrozījās.

Un vēlreiz, kas tieši saprotams ar atgāzēm? CO, HC, NO? Un arī, 96. gada m52 var iziet apskati vispār bez katiem, kamēr m54 vairs tas neiet cauri. Uzminiet, kurš būs "ekoloģiskās"

Aizmirsi tikai slāpekli un CO2.


Un kā ar mikrodaļiņām

Pamēģini GER iziet apskati. Viņiem, tur ir tāda jauka iekārta, kā mikrodaļiņu mērītājs.
Nu jā, ir tur vēl viskaut kas svins, sērs utt, bet to tur ir nu gaužām maz. Tās, kuras tur augstāk minētas ir krietnā vairākumā. Huh, cik labi, ka neesmu GER un netaisos uz turieni.


Vairāk gan dažādi areosoli.

https://www.nature.com/articles/s41598-017-03714-9

Šis viss, nemaz nerunājot, ka ir zaudēta pilna funkcionalitāte tam dzinējam. Un pastiprināti tiek čakarēta izplūde, sprauslas. Tev diezvai, kāds pateica, ka pa 500-700 eur var dabūt aftermarket filtru. Ok, viņš ies 2x mazāk, bet vismaz būs saglabāta pilna funkcionalitāte.

Offline
Kaross
21. Nov 2020, 14:02 #47

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Pastiprināti tiek čakarēta izplūde un sprauslas? Ko?

Pats to murgu izdomāji vai Kaspich pastāstīja? Ir kaut viens pierādījums šai dezinformācijai?

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
motorists
21. Nov 2020, 14:26 #48

Kopš: 20. Nov 2020

Ziņojumi: 19

Braucu ar:


21 Nov 2020, 13:40:03 @abyss rakstīja:

21 Nov 2020, 12:57:52 @motorists rakstīja:

21 Nov 2020, 12:54:10 @abyss rakstīja:

21 Nov 2020, 12:51:43 @motorists rakstīja:

21 Nov 2020, 12:43:05 @abyss rakstīja:
Ne jau tikai kaspich bļaustās par dpf, sys un arī rsa, kad viņš vēl te apgrozījās.

Un vēlreiz, kas tieši saprotams ar atgāzēm? CO, HC, NO? Un arī, 96. gada m52 var iziet apskati vispār bez katiem, kamēr m54 vairs tas neiet cauri. Uzminiet, kurš būs "ekoloģiskās"

Aizmirsi tikai slāpekli un CO2.


Un kā ar mikrodaļiņām

Pamēģini GER iziet apskati. Viņiem, tur ir tāda jauka iekārta, kā mikrodaļiņu mērītājs.
Nu jā, ir tur vēl viskaut kas svins, sērs utt, bet to tur ir nu gaužām maz. Tās, kuras tur augstāk minētas ir krietnā vairākumā. Huh, cik labi, ka neesmu GER un netaisos uz turieni.


Vairāk gan dažādi areosoli.

www.nature.com/articles/s41598-017-03714-9

Šis viss, nemaz nerunājot, ka ir zaudēta pilna funkcionalitāte tam dzinējam. Un pastiprināti tiek čakarēta izplūde, sprauslas. Tev diezvai, kāds pateica, ka pa 500-700 eur var dabūt aftermarket filtru. Ok, viņš ies 2x mazāk, bet vismaz būs saglabāta pilna funkcionalitāte.



Vecīt, visu cieņu, bet diezvai Tev sanāks mani pārliecināt, ka ar tām darbībām esmu ko sliktu dzinējam nodarījis. Tie ir vienkārši papildus mezgli, kas var būt un var nebūt. Pašam dzinējam nu tur absolūti nekas nevar kaitēt. Tieši izplūdes sistēma vienkāršāka. Tev mājās skurstens ir ? Pamēģini ielikt viņā filtru, lai filtrē, dūmus kad malku kurini, lai viss tur ar eko sistēmu forši. Un pagaidi momentu, kad filtrs aizies ciet, paskaties kas notiks tad.

[ Šo ziņu laboja motorists, 21 Nov 2020, 14:28:56 ]

Offline
abyss
21. Nov 2020, 14:40 #49

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7912

Braucu ar: e39 523


21 Nov 2020, 14:26:34 @motorists rakstīja:

21 Nov 2020, 13:40:03 @abyss rakstīja:

21 Nov 2020, 12:57:52 @motorists rakstīja:

21 Nov 2020, 12:54:10 @abyss rakstīja:

21 Nov 2020, 12:51:43 @motorists rakstīja:

21 Nov 2020, 12:43:05 @abyss rakstīja:
Ne jau tikai kaspich bļaustās par dpf, sys un arī rsa, kad viņš vēl te apgrozījās.

Un vēlreiz, kas tieši saprotams ar atgāzēm? CO, HC, NO? Un arī, 96. gada m52 var iziet apskati vispār bez katiem, kamēr m54 vairs tas neiet cauri. Uzminiet, kurš būs "ekoloģiskās"

Aizmirsi tikai slāpekli un CO2.


Un kā ar mikrodaļiņām

Pamēģini GER iziet apskati. Viņiem, tur ir tāda jauka iekārta, kā mikrodaļiņu mērītājs.
Nu jā, ir tur vēl viskaut kas svins, sērs utt, bet to tur ir nu gaužām maz. Tās, kuras tur augstāk minētas ir krietnā vairākumā. Huh, cik labi, ka neesmu GER un netaisos uz turieni.


Vairāk gan dažādi areosoli.

www.nature.com/articles/s41598-017-03714-9

Šis viss, nemaz nerunājot, ka ir zaudēta pilna funkcionalitāte tam dzinējam. Un pastiprināti tiek čakarēta izplūde, sprauslas. Tev diezvai, kāds pateica, ka pa 500-700 eur var dabūt aftermarket filtru. Ok, viņš ies 2x mazāk, bet vismaz būs saglabāta pilna funkcionalitāte.



Vecīt, visu cieņu, bet diezvai Tev sanāks mani pārliecināt, ka ar tām darbībām esmu ko sliktu dzinējam nodarījis. Tie ir vienkārši papildus mezgli, kas var būt un var nebūt. Pašam dzinējam nu tur absolūti nekas nevar kaitēt. Tieši izplūdes sistēma vienkāršāka. Tev mājās skurstens ir ? Pamēģini ielikt viņā filtru, lai filtrē, dūmus kad malku kurini, lai viss tur ar eko sistēmu forši. Un pagaidi momentu, kad filtrs aizies ciet, paskaties kas notiks tad.


Ja man katlam mājās būtu dažādas sistēmas, kuras visu laiku sevi čeko, vai viss ir tip top, un, ja nav tad aiziet uz kaut kādu semi limp mode, kuru man neparāda, tad arī viss ok? Dpf filtrs ciet, protams, dzinējam ir pats sliktākais variants. Cik sen izņēmi dpf? Tu, protams, vari uzskatīt kā gribi, bet nevar būt vai nu detaļa ir vai nav. Ja nāktu identisks dīzelis bez dpf tur būtu pavisam cits ecu.

@Kaross, nekautrējies, izstāsti, ko tieši Tu maini ecu source code? Tu tipa ej cauri katram blokam, un, ja kaut kāda procedūra izmanto dpf, tad šo procedūru attiecīgi koriģē

Ja tā, tad visu cieņi
Offline
uldens1
21. Nov 2020, 14:41 #50

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:


21 Nov 2020, 03:18:38 @motorists rakstīja:
Paldies tiem, kas palīdzēja, problēma atrisināta. Visiem pārējiem, gribu pateikt, to ka auto ļoti pārliecinoši iekļaujas visos noteiktajos atgāžu standartos, nekādas normas netiek pārsniegtas, tā ka nav lieki jāuztraucas. Ļoti pārliecinoši. Vēlreiz paldies tiem, kas atsaucās. Var droši slēgt ciet topiku.
tak TA neko tur nemēra,tik vien kā dūmainību,nu lohs tu esi
Offline
uldens1
21. Nov 2020, 14:43 #51

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:


21 Nov 2020, 03:33:50 @motorists rakstīja:
Ekoloģijas cienītājiem ieteiktu aizdomāties un papētīt statistiku, kurš un ko piesārņo vairāk, tāpat esmu 99.9% pārliecināts, ka jūsu auto atgāzes ir lielākas nekā manam. Ņemot vērā faktu, ka auto nu ļoti neapšaubāmi iekļaujas standartos...pajautātiet Trampa kancelejai, kāpēc katram amerikānim ir 5litrīgs Dodge pikaps, kas piesārņo atmosfēru nu vismaz 3x vairāk nekā mans m57.
izstāsti kur dzīvo,aizvedīšu tavā pagalmā izgāzīšu atkritumus,jo indijā tāpat vairāk piesārņo visu kā es
Offline
HiJaCKeR
21. Nov 2020, 14:45 #52

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4495

Braucu ar: BMW E90 330i


21 Nov 2020, 14:26:34 @motorists rakstīja:
Vecīt, visu cieņu, bet diezvai Tev sanāks mani pārliecināt, ka ar tām darbībām esmu ko sliktu dzinējam nodarījis. Tie ir vienkārši papildus mezgli, kas var būt un var nebūt. Pašam dzinējam nu tur absolūti nekas nevar kaitēt. Tieši izplūdes sistēma vienkāršāka. Tev mājās skurstens ir ? Pamēģini ielikt viņā filtru, lai filtrē, dūmus kad malku kurini, lai viss tur ar eko sistēmu forši. Un pagaidi momentu, kad filtrs aizies ciet, paskaties kas notiks tad.

hvz kas tā par domāšanu, galvenais lai dzinējs elpo, līdzcilvēki var klepot
ja aiziet ciet filtrs, to nomaini, tāpēc tas arī ir domāts

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 21 Nov 2020, 14:50:39 ]

Online
vadjiksBMW
21. Nov 2020, 17:50 #53

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Tos dirseļus, kam DPF un kati ir izgriezti, lai cik labā kārtībā jamie itkā būtu jau pēc smakas var atpazīt, nav obligāti jāveļas dūmiem, pat pie šķietami neesošiem dūmiem no izplūdes smaka ir.
Ir vairāki pazīstami, kuri nesenā laikā uz E60 un E90 ir meklējuši katus, lai ieliktu atpakaļ, jo piebesī, ka smird no mašīnas, DPF jau atkal kā kuram, viss redzamais efekts ir melns mākonis reizēm ieberot, smakas izmaiņas nejūt, vēzi rodoties sajust ar nevar.
Offline
sys9291
21. Nov 2020, 18:36 #54

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

vēl dažus gadus atpakaļ viss internets skanēja tā: - CAT, EGR un DPF ir lielākas dzinēja ienaidnieks - ļaujiet dzinējam brīvāk elpot! Un tad panesās - pat benzīna aparātiem CAT tika griezti ārā - un netā baumas staigāja, ka uzreiz 10Hp pieaugot, kā arī patēriņš krīt par 2l/100km...
Offline
sys9291
21. Nov 2020, 18:37 #55

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


21 Nov 2020, 17:50:31 @vadjiksBMW rakstīja:
Tos dirseļus, kam DPF un kati ir izgriezti, lai cik labā kārtībā jamie itkā būtu jau pēc smakas var atpazīt, nav obligāti jāveļas dūmiem, pat pie šķietami neesošiem dūmiem no izplūdes smaka ir.
Ir vairāki pazīstami, kuri nesenā laikā uz E60 un E90 ir meklējuši katus, lai ieliktu atpakaļ, jo piebesī, ka smird no mašīnas, DPF jau atkal kā kuram, viss redzamais efekts ir melns mākonis reizēm ieberot, smakas izmaiņas nejūt, vēzi rodoties sajust ar nevar.

ja dieselis ir kondīcijā un izgriezts tikai DPF pēc smakas neko nepateiksi...
Offline
vadjiksBMW
21. Nov 2020, 19:00 #56

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


21 Nov 2020, 18:37:10 @sys9291 rakstīja:

21 Nov 2020, 17:50:31 @vadjiksBMW rakstīja:
Tos dirseļus, kam DPF un kati ir izgriezti, lai cik labā kārtībā jamie itkā būtu jau pēc smakas var atpazīt, nav obligāti jāveļas dūmiem, pat pie šķietami neesošiem dūmiem no izplūdes smaka ir.
Ir vairāki pazīstami, kuri nesenā laikā uz E60 un E90 ir meklējuši katus, lai ieliktu atpakaļ, jo piebesī, ka smird no mašīnas, DPF jau atkal kā kuram, viss redzamais efekts ir melns mākonis reizēm ieberot, smakas izmaiņas nejūt, vēzi rodoties sajust ar nevar.

ja dieselis ir kondīcijā un izgriezts tikai DPF pēc smakas neko nepateiksi...


Nu to pašu arī saku, jā
Offline
vadjiksBMW
21. Nov 2020, 19:10 #57

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


21 Nov 2020, 18:36:16 @sys9291 rakstīja:
vēl dažus gadus atpakaļ viss internets skanēja tā: - CAT, EGR un DPF ir lielākas dzinēja ienaidnieks - ļaujiet dzinējam brīvāk elpot! Un tad panesās - pat benzīna aparātiem CAT tika griezti ārā - un netā baumas staigāja, ka uzreiz 10Hp pieaugot, kā arī patēriņš krīt par 2l/100km...


Saviem auto, ja ir bijuši kati utt iekšā nekad neko neesmu griezis, tā paša iemesla pēc, ka daudzi redzētie auto ar visu off vnk smird, kas man nepatīk, lai arī veci droti jau smird by default, jo viss ir smagi nolietots, bet nu ar katiem vnk drusku mazāk uz vecā VAG TDI nosprāgušu GMM/MAP/MAF kā nu viņu pareizi dēvē tāpat mainīju un atturējos no iespējas izprogrammēt, lai arī hz vai jams ko dod, vnk jauns devējs man šķiet maksāja mazāk, kā summa ko toreiz prasīja par likvidēšanu , EGR ravēt nost arī vienmēr esmu bijis par slinku, ir bijis, ka iztīru ieplūdes kolektoru vienīgi, jo aizaudzis bija ar kāda 1cm slāni visapkārt, bet pēc iztīrīšanas un vairāku gadu braukšanas joprojām viss samērā tīrs palika

[ Šo ziņu laboja vadjiksBMW, 21 Nov 2020, 19:12:20 ]

Offline
sys9291
21. Nov 2020, 19:28 #58

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


21 Nov 2020, 19:10:16 @vadjiksBMW rakstīja:

21 Nov 2020, 18:36:16 @sys9291 rakstīja:
vēl dažus gadus atpakaļ viss internets skanēja tā: - CAT, EGR un DPF ir lielākas dzinēja ienaidnieks - ļaujiet dzinējam brīvāk elpot! Un tad panesās - pat benzīna aparātiem CAT tika griezti ārā - un netā baumas staigāja, ka uzreiz 10Hp pieaugot, kā arī patēriņš krīt par 2l/100km...


Saviem auto, ja ir bijuši kati utt iekšā nekad neko neesmu griezis, tā paša iemesla pēc, ka daudzi redzētie auto ar visu off vnk smird, kas man nepatīk, lai arī veci droti jau smird by default, jo viss ir smagi nolietots, bet nu ar katiem vnk drusku mazāk uz vecā VAG TDI nosprāgušu GMM/MAP/MAF kā nu viņu pareizi dēvē tāpat mainīju un atturējos no iespējas izprogrammēt, lai arī hz vai jams ko dod, vnk jauns devējs man šķiet maksāja mazāk, kā summa ko toreiz prasīja par likvidēšanu , EGR ravēt nost arī vienmēr esmu bijis par slinku, ir bijis, ka iztīru ieplūdes kolektoru vienīgi, jo aizaudzis bija ar kāda 1cm slāni visapkārt, bet pēc iztīrīšanas un vairāku gadu braukšanas joprojām viss samērā tīrs palika


nekad neesmu atbalstījis dieseļu kastrāciju, vienmēr ir bijusi interese visu saglabt iespēju robežās - jo klientu maksātspēja diemžēl ir tāda, kā viņa ir, un ļoti reti kāds manā praksē parakstās uz DPF maiņu. Pat OEM termostatu nepērk (viens no DPF beigu cēloņiem), jo redziet iekš IC varot pa 5 eur lētāku dabūt a tas, ka viņš teperatūru netur nevienu neinteresē...
Offline
motorists
22. Nov 2020, 10:50 #59

Kopš: 20. Nov 2020

Ziņojumi: 19

Braucu ar:


21 Nov 2020, 14:41:46 @uldens1 rakstīja:

21 Nov 2020, 03:18:38 @motorists rakstīja:
Paldies tiem, kas palīdzēja, problēma atrisināta. Visiem pārējiem, gribu pateikt, to ka auto ļoti pārliecinoši iekļaujas visos noteiktajos atgāžu standartos, nekādas normas netiek pārsniegtas, tā ka nav lieki jāuztraucas. Ļoti pārliecinoši. Vēlreiz paldies tiem, kas atsaucās. Var droši slēgt ciet topiku.
tak TA neko tur nemēra,tik vien kā dūmainību,nu lohs tu esi

Un kas tad ir dūmainība umņik ? Krāsa, cik dumšas vai gaišas ir izplūdes gāzes? Vai dūmainība raksturo kādas vielas daļiņu koncentrāciju telpā ?

[ Šo ziņu laboja motorists, 22 Nov 2020, 10:50:30 ]

Offline
Kaross
22. Nov 2020, 15:20 #60

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


21 Nov 2020, 14:40:53 @abyss rakstīja:

21 Nov 2020, 14:26:34 @motorists rakstīja:

21 Nov 2020, 13:40:03 @abyss rakstīja:

21 Nov 2020, 12:57:52 @motorists rakstīja:

21 Nov 2020, 12:54:10 @abyss rakstīja:

21 Nov 2020, 12:51:43 @motorists rakstīja:

21 Nov 2020, 12:43:05 @abyss rakstīja:
Ne jau tikai kaspich bļaustās par dpf, sys un arī rsa, kad viņš vēl te apgrozījās.

Un vēlreiz, kas tieši saprotams ar atgāzēm? CO, HC, NO? Un arī, 96. gada m52 var iziet apskati vispār bez katiem, kamēr m54 vairs tas neiet cauri. Uzminiet, kurš būs "ekoloģiskās"

Aizmirsi tikai slāpekli un CO2.


Un kā ar mikrodaļiņām

Pamēģini GER iziet apskati. Viņiem, tur ir tāda jauka iekārta, kā mikrodaļiņu mērītājs.
Nu jā, ir tur vēl viskaut kas svins, sērs utt, bet to tur ir nu gaužām maz. Tās, kuras tur augstāk minētas ir krietnā vairākumā. Huh, cik labi, ka neesmu GER un netaisos uz turieni.


Vairāk gan dažādi areosoli.

www.nature.com/articles/s41598-017-03714-9

Šis viss, nemaz nerunājot, ka ir zaudēta pilna funkcionalitāte tam dzinējam. Un pastiprināti tiek čakarēta izplūde, sprauslas. Tev diezvai, kāds pateica, ka pa 500-700 eur var dabūt aftermarket filtru. Ok, viņš ies 2x mazāk, bet vismaz būs saglabāta pilna funkcionalitāte.



Vecīt, visu cieņu, bet diezvai Tev sanāks mani pārliecināt, ka ar tām darbībām esmu ko sliktu dzinējam nodarījis. Tie ir vienkārši papildus mezgli, kas var būt un var nebūt. Pašam dzinējam nu tur absolūti nekas nevar kaitēt. Tieši izplūdes sistēma vienkāršāka. Tev mājās skurstens ir ? Pamēģini ielikt viņā filtru, lai filtrē, dūmus kad malku kurini, lai viss tur ar eko sistēmu forši. Un pagaidi momentu, kad filtrs aizies ciet, paskaties kas notiks tad.


Ja man katlam mājās būtu dažādas sistēmas, kuras visu laiku sevi čeko, vai viss ir tip top, un, ja nav tad aiziet uz kaut kādu semi limp mode, kuru man neparāda, tad arī viss ok? Dpf filtrs ciet, protams, dzinējam ir pats sliktākais variants. Cik sen izņēmi dpf? Tu, protams, vari uzskatīt kā gribi, bet nevar būt vai nu detaļa ir vai nav. Ja nāktu identisks dīzelis bez dpf tur būtu pavisam cits ecu.

@Kaross, nekautrējies, izstāsti, ko tieši Tu maini ecu source code? Tu tipa ej cauri katram blokam, un, ja kaut kāda procedūra izmanto dpf, tad šo procedūru attiecīgi koriģē

Ja tā, tad visu cieņi


wow, wow, vienkārši wow!
Tik daudz nepareizi pieņēmumi, ka nezinu vienkārši ar ko sākt.
Identisks dīzelis nāk bez DPF un ECU tur nav cits. Gan E60, gan E90 gadījumā. Tās pašas paaudzes un arhitektūras ECU. Tātad pirmais galīgi nepareizais pieņēmums.

Kapēc mētājies pa tēmām un neatbildi uz manu jautājumu, kur Tu izteici konkrētus nepareizus, aplamus pieņēmumus. Ir kāds pamatojums taviem apgalvojumiem?

Katlu salīdzināt ar auto ir arī ģeniāli. Katls izmanto temperatūras sensoru un max lambdu, lai pamainītu šneka padevi un pūtēja apgriezienus. Viss. Kāds tur vispār sakars ar limp mode mašīnai? Šim te konkrētajam auto izpūtējā ir temperatūras sensors, lambda un spiediena sensors. Lambdas darbība paliek nemainīga un tā stāv pirms DPF. Tāpat temperatūras sensors, kurš arī joprojām strādā kā aizsardzība turbīnai, izplūdei, dzinējam un pie konkrētas temperatūra, kas ir aptuveni 750C (atkarībā no modeļa) sāk limitēt degvielas padevi, tādējādi samazinot izplūdē temperatūru. Sensori savu funkcionalitāti nezaudē.

Ko es tieši mainu ECU? Tas ir nopietns jautājums vispār? To nevar aprakstīt vienā rindkopā un es domāju, ka man būs grūti aprakstīt, lai Tu kaut ko saprastu. Redzot kāds muļķības raksti. Es jau esmu te pāris balamutēm piedāvājis, brauciet ciemos, parādīšu, pastāstīšu. Uz jaudas stenda, servisā. Es par savu darbu esmu pārliecināts un varu paskaidrot ko un kā daru.

Katram auto un katram ECU ir savas metodes kā tiek atslēgts DPF vai vispār kādas funkcijas. Iepriekš biju iemetis Bosch oficiālu materiālu, kurš ir brīvi pieejams internetā par šīs paaudzes EDC16. Kaspich jau tur mēģināja aizmālēt ausis, bet aplauzās, jo EGR blokshēmā nevarēja norādīt kur tiek izmantots spiediens. Tāpat jau iepriekš bija aplama informācija par EGR darbību kā tādu. Mēģināja ieskaidrot to, ka EGR strādā visā apgriezienu diapazonā, kas atkal ir meli.

Māzāk filozofē, bet pārbaudi info, kuru raksti vai izdomā.


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo