Online

Pašreiz BMWPower skatās 76 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Vēlreiz par krutu eļļu vecos motoros

AutorsZiņojums
Permalat
01. Mar 2005, 16:29 #121

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-03-01 16:12, ivars001 rakstīja:

Nē, ar spiediena regulatoru domāju eļļas spiediena regulatoru (ierobežotāju).


hmmm, a kur taads dziivo ?
tas ir tas pats redukcijas vaarsts ???




Varētu būt
Tam jāpārbauda vārsta brīvgājiens, nodilums, atsperes garums atbrīvotā stāvoklī. Pēc montāžas - eļļas spiediena parbaude (min/max)
Offline
Bron
01. Mar 2005, 17:32 #122

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan

Izskataas ka taads pasaaciens toch velk uz ljoti daudz $ un h
Offline
markelis
01. Mar 2005, 17:41 #123

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12847

Braucu ar: eFku


2005-03-01 17:32, Bron rakstīja:
Izskataas ka taads pasaaciens toch velk uz ljoti daudz $ un h


bron vai ta tavam auto kaadas probleemas? viss taksh straadaaja normaali. a ja straadaa - nafig tu gribi tur liist iekshaa?
Offline
GirtzB
01. Mar 2005, 17:43 #124

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21925

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Bron - tev būtu ziepes ja tavs auto lietojot Mobil 0w40 un citas līdzvērtīgi šķidras, visus sūdus šķīdinošas un skalojošas eļļas būtu sācis to eļļu patērēt, tā kā tā nav un eļļas spiediens normāls tad nekasies tur kur nav ko kasīties.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
Bron
01. Mar 2005, 17:50 #125

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan

Znachit taa: E30 iet uz paardoshanu un ar jamo viss kaartiibaa.

Sakaraa ar izmainjaam gjimenee (jau notikushajaam un plaanotajaam) ir iegaadaac E34 (arii ar M20 dzineeju) un par jamo nau paarlieciibas ka viss ir Ok. Taa kaa man nepatiik palikt uz celja (veel jo vairaak tagadeejaa klimataa, teixim pie -15 naktii un pusceljaa starp Ventspili un Riigu) tad veelos ieguut paarlieciibu ka esmu dariijis visu lai shaadu iespeeju padariitu par tuvinaatu nullei (lim->0) Aiz tam arii taada sakaapinaata interese.
Offline
GirtzB
01. Mar 2005, 17:53 #126

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21925

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

nus ielēji pie Yur eļļu 0w40 vai 5w50?
Ja jā tad ja pēc pār k km čekojot līmeni viss i kārtībā un nav redzamas eļļas noplūdes dzinējā un eļļas tvaiks izplūdes gāzēs(zili dūmi tipa) tad viss ir ok.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
markelis
01. Mar 2005, 18:29 #127

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12847

Braucu ar: eFku


2005-03-01 17:50, Bron rakstīja:
Znachit taa: E30 iet uz paardoshanu un ar jamo viss kaartiibaa.

Sakaraa ar izmainjaam gjimenee (jau notikushajaam un plaanotajaam) ir iegaadaac E34 (arii ar M20 dzineeju) un par jamo nau paarlieciibas ka viss ir Ok. Taa kaa man nepatiik palikt uz celja (veel jo vairaak tagadeejaa klimataa, teixim pie -15 naktii un pusceljaa starp Ventspili un Riigu) tad veelos ieguut paarlieciibu ka esmu dariijis visu lai shaadu iespeeju padariitu par tuvinaatu nullei (lim->0) Aiz tam arii taada sakaapinaata interese.


nee nu ja ir nauda tad tik uz priekshu. saac ar elljoshanu, tad dzeseeshanu, tad degvielas padevi, tad aizdedzi, tad bremzeem, beigaas sareekjini cik taa visa profilakse izmaksaaja. ja gribeesies no beedaam piedzerties - muus paaicini.
Offline
Bron
01. Mar 2005, 19:59 #128

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


2005-03-01 18:29, markelis rakstīja:

nee nu ja ir nauda tad tik uz priekshu. saac ar elljoshanu, tad dzeseeshanu, tad degvielas padevi, tad aizdedzi, tad bremzeem, beigaas sareekjini cik taa visa profilakse izmaksaaja. ja gribeesies no beedaam piedzerties - muus paaicini.


Par elljoshanu - laikam uz kaadu laiku atlikshu liidz naakamajai paranojas leekmei
Ar dzeseeshanu probzas pagaidaam nau, Bremzees jau ieguldiic aprox 75Ls (diski+kluchi), plaanojas uzlabot stuures mehaanisma darbiibu, dazhus siikumus aizmugureejaa piekaree kaa arii uzlabot tuvaas gaismas. Ar to visu reekjinaajos taa ka neredzu iemesla piedzerties, bet taakaa gandriiz katru vakatu pa pudelei viina...
Offline
Dixi
08. Apr 2005, 12:10 #129

Kopš: 15. Mar 2005

Ziņojumi: 30

Braucu ar:


2004-09-23 13:15, angiins rakstīja:
nu par motora dinamiku var tikai piekrist ka tas i B-shit, bet par klusumu it kaa jau liekas ka nedaudz klusaaks paliek- nu varbuut to es sev iegalvoju

sintetikai un pussintetikai ir atšķirigas fizikāli ķīmiskās īpašības :
kaut vai paša viskozitāte un pie zemākām t pussintētikai tā ir augstāka un tādēļ arī aukstam dzinējam ir nedaudz lielāks troksnis ko rada eļļas sūknis
viskozitāte -resistance to flow
un sintētika vienkārši ir daudz šķidrāka un tur jau ari ir tā sāls ka paris grami gar blīviti ,vel pāris šur tur un ari savācās 1ltr uz 1500km
Offline
Tune-L
08. Apr 2005, 12:26 #130

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20258

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

a Tu neesi domaajis par to ka tekoshas bliives vajag nomainiit ?
Tad arii atrisinaasies probleemas un sinteetika nezudiis

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Wicked
08. Apr 2005, 14:27 #131

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3

a es iekš sava vecā motora ielēj ahujena krutu eļļu

-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline
Bron
08. Apr 2005, 14:46 #132

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


2005-04-08 14:27, Wicked rakstīja:
a es iekš sava vecā motora ielēj ahujena krutu eļļu


Un kaa?

Palika reaali garaax?
Offline
Blackadder
08. Apr 2005, 14:48 #133

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2097

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d


2005-04-08 12:10, Dixi rakstīja:
sintetikai un pussintetikai ir atšķirigas fizikāli ķīmiskās īpašības :
kaut vai paša viskozitāte un pie zemākām t pussintētikai tā ir augstāka un tādēļ arī aukstam dzinējam ir nedaudz lielāks troksnis ko rada eļļas sūknis
viskozitāte -resistance to flow
un sintētika vienkārši ir daudz šķidrāka un tur jau ari ir tā sāls ka paris grami gar blīviti ,vel pāris šur tur un ari savācās 1ltr uz 1500km


Tāks, man jau ir apnicis rakstīt par šo tēmu, BET - nu nav sintētika nekāda panaceja un nevajag liet to bez sajēgas iekšā tikai tāpēc, ka tas skaitās "kruto".

Laikam lai jau esmu to rakstījis, bet atkārtošu vēlreiz eļļu specu teikto. Eļļa ir jāizvēlas atbilstoši ražotāja noteiktajiem kvalitātes prasībām, kā arī pēc noteiktajām viskozitātes prasībām.

Ar nolietotiem dzinējiem ir tā - jo lielaks nobraukums vai arī smagākos darba apstākļos eļļa tiek lietota, jo lielākas viskozitātes eļļu ir nepieciešams izvēlēties, jo šādas eļļas veicina labāku starp nodilušajām detaļām izveidojušos atstarpju aizblīvēšanu.

Eļļu viskozitātes īpašības tiek raksturotas ar visiem labi zināmo standartapzīmējumu - piemēram - 10W 30.

Pirmais no cipariem apzīmē eļļas viskozitāti negatīvu temperatūras vērtību gadījumā, bet otrais cipars - viskozitāti 100 grādu pēc Celsija temperatūrā. Jo lielāks cipars - jo lielāka viskozitāte.

Tieši pretēji iepriekš apgalvotajam, sintētiskās motoreļļas darba temperatūrā var sasniegt lielāku viskozitāti, nekā vieglāk (piemēram, man nav nācies redzēt ar minerāleļļu ar viskozitāti 60).

Bet arī tas nebūt nenozīmē, ka sintētika viennozīmīgi ir piemērota paveciem dzinējiem. Eļļu speciālisti atvilcējiem ar paveciem motoriem iesaka vislabāk lietot tādas eļļas, kurām abi viskozitātes parametri ir lieli. Sintētikām parasti pirmais parametrs ir samērā zems.

Un mainīt blīves tikai tāpēc, lai varētu ieliet šķidrāku eļļu - tas viennozīmīgi nav to vērts. Daudz lielāka uzmanību jāpievērš, lai eļļas parametri būtu atbilstoši lietošanas apstākļiem un motora nolietojuma pakāpei.




[ This message was edited by: Blackadder on 2005-04-08 14:50 ]
Offline
Blackadder
08. Apr 2005, 15:00 #134

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2097

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d

Vēl jāpiebilst viens nozīmīgs fakts - ĻOTI daudzas būtiskas eļļas īpatnības nosaka tas, kādas piedevas tikušas lietotas, un nevis tas, kāda ir šīs eļļas bāze - minerālā, sintētiskas un minerālās sajaukums, vai tīra sintētika.

Un vēl tāda sīka niansīte - piedevu izmantošanas efektivitāte minerālo un sintētisko bāzes eļļu gadījumā nav vienāda – minerālā bāzē piedevas izšķīst labāk.

Un vēl citāts no viena visai kompetenta avota:
"Minerālajām eļļām no sākta gala piemīt augstākas eļļošanas īpašības. Pjezoviskozitātes īpašības, t.i., spēja augsta spiediena apstākļos izveidot izturīgu eļļojošu plēvīti, minerālajām eļļām ir daudz izteiktāka nekā bieži par sintētisko bāzes eļļu izmantotajiem polialfaolefīniem (PAO)."
Offline
Waldis
08. Apr 2005, 16:53 #135

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 1011

Braucu ar: All Grip

Kaadu razhotaajs paredzeejis taada ellja arii jaalej! Ja auto nav pirmaa svaiguma (it sevishkji ja veel dzineejs ’miil’ eeljju), tad viennoziimiigi ka jaalej biezaaka pussinteetika, vasaraa speciaali ’atvilceejiem’ 15w50.
Ellja paliek ellja, galvenais, lai taa atbilst normaam kaadas uzstaadiijis autorazhotaajs.
Offline
Bamperis
09. Apr 2005, 17:45 #136

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4782

Braucu ar: 07`e61 530d///M

Starpcitu es gribeeju uzprasiit pie reizes pa karteri,karoche manam e28 ir mikro caurums karterii pie skruuves,un pamazaam zuud ella,kaa lai es to caurumu dabuunu ciet nenjemot nost karteri ?? Ar ko lai aizsmeeree ??
Offline
Permalat
09. Apr 2005, 20:57 #137

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-04-09 17:45, Bamperis rakstīja:
Starpcitu es gribeeju uzprasiit pie reizes pa karteri,karoche manam e28 ir mikro caurums karterii pie skruuves,un pamazaam zuud ella,kaa lai es to caurumu dabuunu ciet nenjemot nost karteri ?? Ar ko lai aizsmeeree ??

Nāksies apbēdināt. Visticamāk, nekā. Jo tā varētu būt plaisiņa pie cauruma.
Jebkurā gadījumā, pat kaut ko smērējot, vajag virsmu/plaisu iztīrīt, bet, ja iekšā ir eļļa, un tā ir iespiedusies plaisā, nekas nesanāks..
Offline
Bamperis
10. Apr 2005, 10:43 #138

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4782

Braucu ar: 07`e61 530d///M

Pienjemsim es ellu izleju,pagaidu,kameer karteris pilniigi tukss,ar smilsh papiiru nospodrinu virsmu,ko tad es tur vareetu virsuu smeereet,nejau spakteli ??
Offline
Bron
11. Apr 2005, 09:00 #139

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


2005-04-10 10:43, Bamperis rakstīja:
Pienjemsim es ellu izleju,pagaidu,kameer karteris pilniigi tukss,ar smilsh papiiru nospodrinu virsmu,ko tad es tur vareetu virsuu smeereet,nejau spakteli ??


Nu un kaa tu attaukosi taas virsmas no abaam puseem (gruutaakais laikam buutu no iekshpuses)

Un vispaar taada liimeeshanaas toch NERULZZ - labaak tomeer pie naakamaas elljas mainjas nonjem karteri un sametini
Offline
Waldis
11. Apr 2005, 10:37 #140

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 1011

Braucu ar: All Grip

Ir visaadi 2 komponentu suudi, tipa ’shkjidrais ’ metaals, paredzeets benziinbaaku laboshanai. Ar to var aizlaapiit veselus caurumus. Kaut gan - ja taa ir plaisa, kaada garantija ka taa neprogresees?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo