Online

Pašreiz BMWPower skatas 37 viesi un 8 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 530d xdrive f11 automāts, ātrumkārbas gaita ar aizturi

AutorsZiņojums
Paull
05. Apr 2020, 00:44 #1

Kopš: 05. Apr 2020

Ziņojumi: 2

Braucu ar: 530d xdrive f11

Sveiki zinošie Liekas, ka braucot, ātrumkārba varēja būt atsaucīgāka. Nospiežot gāzes pedāli, liekas, ka mašīna uzreiz "neuzrauj", bet padomā, un tad tikai aiziet. Spiežot gāzes pedāli mierīgi, lēnām, it kā smuki ceļ, bet ne vienmēr .... reizēm arī padomā, un tad aiziet; strauji nospiežot, vienmār padomā.....Ar BMW pieredze maza, nesen iegādāts. Biju iedomājies, ka kārba strādās atsaucīgāk. Vai tas tā ir visiem BMW 530d ? Paldies jau iepriekš par komentāriem.
Offline
Krishus
05. Apr 2020, 01:03 #2

Kopš: 13. Mar 2006

No: Subate

Ziņojumi: 3145

Braucu ar:

Atnjem sievai auto un pabrauc paaris dienas agresiivaak, no sarkanaa pedaalis griidaa, pilseetaa zzubiiteem uz dupshiem neskaties, bet spied gaazi un viss tev tur buus ok, kaarba pielaagojas brauceeja stilam. No tevis 4 corona droshas maskas.
Offline
Kaross
05. Apr 2020, 10:23 #3

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3181

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

8HP ātrumkārbas vispār ir diezgan atsaucīgas. Ja čunčina pa pilsētu vai sieviete brauc pie stūres biežāk, tad paliek miegaināks.
Ja gribās sportiskāku, atsaucīgāku un vispār ātrāku darbību, tad palīdzēs kārbas chiptunings.
https://kaross-chip.lv/8hp-bmw-atrumkarbu-tunings/

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
vadjiksBMW
05. Apr 2020, 14:29 #4

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2140

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Nomest kārbai adaptācijas un nebūs jābrauc kā jobnutam, lai sagaidītu, kad mašīna pamodīsies
Offline
Kaross
05. Apr 2020, 21:28 #5

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3181

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Jā, protams! Sākumā varbūt tās adaptācijas ir jānolasa un jāsaprot kārbas stāvoklis, nevis uzreiz viņa jāsajāj! Ne vienmēr tas var novest pie pozitīva galarezultāta. Pašam no pieredzes bija, kur "speci" bija dzēsuši bez sajēgas un beigās ieberziens uz 1600e.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
vadjiksBMW
05. Apr 2020, 21:34 #6

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2140

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

tāpat arī ne vienmēr tas nozīmē kārbas defektu, pietiek jau nedēļu pasēņot un šķitīs, ka tā mašīna knapi kust pēc tam, lielā mērā arī atkarīģs, kur ņemta, ja kādā placī tad drošvien labāk papētīt, ja vnk sievai iedots, tad imho nav jēgas mīzt nomet un brauc kā pierasts pašam
Offline
protams
05. Apr 2020, 21:36 #7

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 4522

Braucu ar: F07


05 Apr 2020, 00:44:23 @Paull rakstīja:
Sveiki zinošie Liekas, ka braucot, ātrumkārba varēja būt atsaucīgāka. Nospiežot gāzes pedāli, liekas, ka mašīna uzreiz "neuzrauj", bet padomā, un tad tikai aiziet. Spiežot gāzes pedāli mierīgi, lēnām, it kā smuki ceļ, bet ne vienmēr .... reizēm arī padomā, un tad aiziet; strauji nospiežot, vienmār padomā.....Ar BMW pieredze maza, nesen iegādāts. Biju iedomājies, ka kārba strādās atsaucīgāk. Vai tas tā ir visiem BMW 530d ? Paldies jau iepriekš par komentāriem.

Ja iepriekš braukts ar VAGa dsg, tad Bmw tā tagad liksies, ka strādā lēnāk...
Offline
Paull
05. Apr 2020, 23:12 #8

Kopš: 05. Apr 2020

Ziņojumi: 2

Braucu ar: 530d xdrive f11

Sveiki. Paldies visiem par komentāriem .... Esmu dzirdējis, par adaptācijas nodzēšanu...būs jāizdara ! To laikam var tikai autorizētajā servisā (WESS vai Inschape) ? Es nedomāju, ka kaut ko kārbai ar šo procedūru var sabojāt . Ja nodzēš adaptāciju, tad , es saprotu, ka kārbas vadība ir svaiga, kā tikko no rūpnīcas ?? Vai āds ir veicis ša`du adaptācijas dzēšanu, un kāds bijis rezultāts (izmaiņas) kārbas darbībā ?
Offline
Kaross
05. Apr 2020, 23:37 #9

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3181

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Laikam nelasi, ko es rakstu?!
Ja nav saprašanas par to kā kārba strādā un kas tās tādas adaptācijas, tad tā liekas, ka nekas slikts nevar notikt. Dzēs, droši.
Saproti, kas notiek ja pabrauktai kārbai programma strādā kā jaunai? Saproti, kas notiek ja kārbai ar vecu eļļu pēkšņi nokrīt eļļas spiediens uz sajūgu paketēm, jo tā sāk strādāt kā jauna kārba? Sajūgi sāk slīdēt, pastiprināti dilt, līdz pieadaptējas atpakaļ tiem rādījumiem, kas bija pirms kāds līkrocis līda pie adaptācijām. Protams, ja vispār pieadaptējas.
Ja nav tehniskās zināšanas un/vai loģikas, tad daudz kas liekas.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 05 Apr 2020, 23:44:55 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
jj
05. Apr 2020, 23:42 #10

Kopš: 30. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 523

Braucu ar: miskasti


05 Apr 2020, 23:12:51 @Paull rakstīja:
Sveiki. Paldies visiem par komentāriem .... Esmu dzirdējis, par adaptācijas nodzēšanu...būs jāizdara ! To laikam var tikai autorizētajā servisā (WESS vai Inschape) ? Es nedomāju, ka kaut ko kārbai ar šo procedūru var sabojāt . Ja nodzēš adaptāciju, tad , es saprotu, ka kārbas vadība ir svaiga, kā tikko no rūpnīcas ?? Vai āds ir veicis ša`du adaptācijas dzēšanu, un kāds bijis rezultāts (izmaiņas) kārbas darbībā ?

Kārbā laika gaitā detaļas piedilst un adaptācijas pielagojas tam(vismaz tā es to saprotu) un ja Tu nodzēs adaptācijas, tad kārba tiek darbināta kā jauna, kas var novest pie iepriekšminētajām izmaksām.

Neizslēdz varbūtību ka problēma nav kārbā, var būt arī citas lietas, citiem vardiem sakot brauc uz servisu kur cērt lietu.
Offline
Paull
06. Apr 2020, 23:03 #11

Kopš: 05. Apr 2020

Ziņojumi: 2

Braucu ar: 530d xdrive f11

Nu, jā, laikam jābrauc uz kādu servisu. Kā reiz, jau otro dienu esmu nomocījies ar pareizā servisa atrašanu (bez WESS un Inschape). Varbūt kāds var ko labu ieteikt?
Paldies.
Offline
F50
06. Apr 2020, 23:24 #12

Kopš: 02. Jul 2016

Ziņojumi: 2518

Braucu ar: Nacionālo Populismu

Kārba nav vienīgā lēnīgā lieta tavā dzīvē

Reku tev kaross topikā ar savu servi
Offline
vadjiksBMW
07. Apr 2020, 00:16 #13

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2140

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


05 Apr 2020, 23:37:48 @Kaross rakstīja:
Laikam nelasi, ko es rakstu?!
Ja nav saprašanas par to kā kārba strādā un kas tās tādas adaptācijas, tad tā liekas, ka nekas slikts nevar notikt. Dzēs, droši.
Saproti, kas notiek ja pabrauktai kārbai programma strādā kā jaunai? Saproti, kas notiek ja kārbai ar vecu eļļu pēkšņi nokrīt eļļas spiediens uz sajūgu paketēm, jo tā sāk strādāt kā jauna kārba? Sajūgi sāk slīdēt, pastiprināti dilt, līdz pieadaptējas atpakaļ tiem rādījumiem, kas bija pirms kāds līkrocis līda pie adaptācijām. Protams, ja vispār pieadaptējas.
Ja nav tehniskās zināšanas un/vai loģikas, tad daudz kas liekas.


Skaidrības labad man uz priekšdienām.
Doma bija par variantu, pedālis grīdā pie ieslēgtas aizdedzes tipa resetu, nevis bakstīšanos ar kompi gar mašīnu
Offline
Grandis
15. Jun 2020, 14:00 #14

Kopš: 24. Apr 2020

No: Rīga

Ziņojumi: 3

Braucu ar: f01

Jautājums: 6 pakāpju automāts N57 3.0D motoram (f01) - pēc straujākas apdzīšanas 4 pārnesumā (apmēram 130khm piemēram), kad slēdzas uz 5 un 6 pārnesmumu, ir tāds jūtams sitiens...
Ko pārbaudīt? Kur vērsties?
Offline
Elviss
15. Jun 2020, 14:02 #15

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 19764

Braucu ar: VAZ 2101 80'


15 Jun 2020, 14:00:36 @Grandis rakstīja:
Jautājums: 6 pakāpju automāts N57 3.0D motoram (f01) - pēc straujākas apdzīšanas 4 pārnesumā (apmēram 130khm piemēram), kad slēdzas uz 5 un 6 pārnesmumu, ir tāds jūtams sitiens...
Ko pārbaudīt? Kur vērsties?

Uz servisu jābrauc.

-----------------
Offline
snowy
15. Jun 2020, 14:08 #16

Kopš: 05. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 914

Braucu ar: Draugiem

VAG DSG kārbai pēc eļļas maiņas jātaisa adaptācija vai nē?

Prasu, jo viens specs to nedara, otrs dara. Kurš ir labāks specs?

[ Šo ziņu laboja snowy, 15 Jun 2020, 14:09:48 ]

Offline
Kaross
15. Jun 2020, 22:46 #17

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3181

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Kas domāts ar adaptācijām?
Sinhronizācijas punktu adaptācija?
Spiediena adaptācija. sajūgu adaptācija? Tur ir vēl pāris. Ir jāsaprot ko un kā vispār adaptēt. DSG kārbas ir dažādas - ar sauso sajūgu, slapjo.
Tas, ka kāds saspaida pogas nenozīmē, ka viņš ir gudrāks.

Vienreiz cilvēkiem ir jāsaprot, ka adaptācijas ir vairāk vai mazāk domātas braukšanas komfortam. Ja viss apmierina, kārba slēdzas gludi, adaptāciju var arī netaisīt.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 15 Jun 2020, 22:49:24 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
kadza
16. Jun 2020, 01:02 #18

Kopš: 28. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 200

Braucu ar: dirsu pa déli

jautājums, auto ļoti iespējams, nekad nav kārba mainīta eļļa, tuvojās 200k.. vai ir vērts mainīt.. daži stāsta, ka varot pēc maiņas viss palikt sliktāk.. kā tur īsti ir?
Offline
bmwaddict
16. Jun 2020, 01:32 #19

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 7914

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


16 Jun 2020, 01:02:03 @kadza rakstīja:
jautājums, auto ļoti iespējams, nekad nav kārba mainīta eļļa, tuvojās 200k.. vai ir vērts mainīt.. daži stāsta, ka varot pēc maiņas viss palikt sliktāk.. kā tur īsti ir?

protams mainiit. nekas tur nepaliks sliktaak ja to izdara pareizi. paliek sliktaak tikai tad kad jau praktiski ir pienaacis kaarbas gals un kaarba jau straadaa nepareizi, 200k veel nevajadzeetu buut tik tragjiski. tas pie nosaciijuma ka tie 200k patieshaam ir 200k nevis 500k

Offline
kadza
19. Jun 2020, 18:23 #20

Kopš: 28. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 200

Braucu ar: dirsu pa déli


16 Jun 2020, 01:32:30 @bmwaddict rakstīja:

16 Jun 2020, 01:02:03 @kadza rakstīja:
jautājums, auto ļoti iespējams, nekad nav kārba mainīta eļļa, tuvojās 200k.. vai ir vērts mainīt.. daži stāsta, ka varot pēc maiņas viss palikt sliktāk.. kā tur īsti ir?

protams mainiit. nekas tur nepaliks sliktaak ja to izdara pareizi. paliek sliktaak tikai tad kad jau praktiski ir pienaacis kaarbas gals un kaarba jau straadaa nepareizi, 200k veel nevajadzeetu buut tik tragjiski. tas pie nosaciijuma ka tie 200k patieshaam ir 200k nevis 500k




Paldies Šleser
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, noisex, zzips