Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 130 viesi un 25 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Kaspich un DPFi / nobraukumi

AutorsZiņojums
bmwaddict
17. Jan 2020, 11:56 #181

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


17 Jan 2020, 10:02:56 @DM-101 rakstīja:

17 Jan 2020, 09:55:18 @depo rakstīja:


Žēl Man bijuši 3 gab. M54B30 - fantastisks motorelis.


Mazjuadiigs, neatsauciigs meesls, ar ljoti suudiigu lietderiibas koefu.


nu te vareetu pastriideeties jo shobriid man ir visa gamma sho tehnologjisko briinumu - E46 ar M52B25TU veel viens E46 ar M54B25 E90 ar N52B30, E60 ar N62B44. un ikdienai vislabaak izveelos M52 vai M54
teiksiet N52 labaaks ekonomiskaaks - ne suuda. jaa sarezhgjiitaaks jaunaaks klusaaks utt bet ne ekonomiskaaks. vecaa 3 seerija ar M52TU eed pat par gramu mazaak nekaa 3 seerija ar N52 un pie tam tas M52TU ir ar 500k+ km noskreejienu! N52 kam noskreejiens 120k km videejais 9.5/100. M52TU 9/100. nu tas taa peec priboriem, preciizi meeriijis neesmu bet peec taa ko leju baakaa viss sakriit.
labi suuds ar ekonomiju. arii reakcija uz pedaali M52 M54 ir labaaka, mashiina liekas kautkaa prognozeejamaaka. N52 reizeem kautko notupii, atkariigs no kautkaadiem apstaakljiem neesmu iedziljinaajies bet tas rada zinaamu neuzticiibu.
nu labi N62 V8 taa ir cita opera un te neiederas bet jaa braukt patiik protams taa ir vienk rakjete logjiski, shim auto veel var rast attaisnojumu un ir zinaams respekts jo tas kaa nekaa savulaik prieksh BMW bija liels tehnologjisks izraaviens, pirmie kuceeni, tur sho to var piedot..

shobriid kaa reizi noleemu atsvaidzinaat veco labo M52 (shur tur ellja tek nu par cik man kaarbai mufta noklaajaas izdomaaju pie viena izcelshu arii motoru un paarlasiishu bliivsleegus jaunas kjeedes spriegotaaju utt) jo manaas aciis shim auto reitings tikai kaapj uz visa taa fona kas notiek shobriid ar modernakjiem dzineejiem. pusmiljons karl! un tas autinjsh joprojaam ir fun to drive. un nav vislaik jaabrauc ar piesleegtu INPA un triicoshu sirdi jaaskataas uz parametriem kaada ir suuknja razhiiba utt.. taa tak vairs nav normaala ekspluataacija tas ir mazohisms.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 17 Jan 2020, 12:02:30 ]

Offline
depo
17. Jan 2020, 12:11 #182

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


17 Jan 2020, 11:50:28 @edzulis rakstīja:
Viss, cufiks daigralsa. Pec stundas bans


Ātrāk nesanāk nekādīgi? Tev ko, 911 neiet ātrāk?
Offline
Lafter
17. Jan 2020, 12:25 #183

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 26958

Braucu ar: wv


17 Jan 2020, 11:50:28 @edzulis rakstīja:
Viss, cufiks daigralsa. Pec stundas bans

Lēnāk pr tiltu puis
Ķurķi uz 2 nedelam. Man sestdien koskenkurwa. Ar ko kvasisu???

[ Šo ziņu laboja Lafter, 17 Jan 2020, 12:26:53 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Offline
HiJaCKeR
17. Jan 2020, 12:27 #184

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4504

Braucu ar: BMW E90 330i


17 Jan 2020, 11:56:31 @bmwaddict rakstīja:

17 Jan 2020, 10:02:56 @DM-101 rakstīja:

17 Jan 2020, 09:55:18 @depo rakstīja:


Žēl Man bijuši 3 gab. M54B30 - fantastisks motorelis.


Mazjuadiigs, neatsauciigs meesls, ar ljoti suudiigu lietderiibas koefu.


nu te vareetu pastriideeties jo shobriid man ir visa gamma sho tehnologjisko briinumu - E46 ar M52B25TU veel viens E46 ar M54B25 E90 ar N52B30, E60 ar N62B44. un ikdienai vislabaak izveelos M52 vai M54
teiksiet N52 labaaks ekonomiskaaks - ne suuda. jaa sarezhgjiitaaks jaunaaks klusaaks utt bet ne ekonomiskaaks. vecaa 3 seerija ar M52TU eed pat par gramu mazaak nekaa 3 seerija ar N52 un pie tam tas M52TU ir ar 500k+ km noskreejienu! N52 kam noskreejiens 120k km videejais 9.5/100. M52TU 9/100. nu tas taa peec priboriem, preciizi meeriijis neesmu bet peec taa ko leju baakaa viss sakriit.
labi suuds ar ekonomiju. arii reakcija uz pedaali M52 M54 ir labaaka, mashiina liekas kautkaa prognozeejamaaka. N52 reizeem kautko notupii, atkariigs no kautkaadiem apstaakljiem neesmu iedziljinaajies bet tas rada zinaamu neuzticiibu.
nu labi N62 V8 taa ir cita opera un te neiederas bet jaa braukt patiik protams taa ir vienk rakjete logjiski, shim auto veel var rast attaisnojumu un ir zinaams respekts jo tas kaa nekaa savulaik prieksh BMW bija liels tehnologjisks izraaviens, pirmie kuceeni, tur sho to var piedot..

shobriid kaa reizi noleemu atsvaidzinaat veco labo M52 (shur tur ellja tek nu par cik man kaarbai mufta noklaajaas izdomaaju pie viena izcelshu arii motoru un paarlasiishu bliivsleegus jaunas kjeedes spriegotaaju utt) jo manaas aciis shim auto reitings tikai kaapj uz visa taa fona kas notiek shobriid ar modernakjiem dzineejiem. pusmiljons karl! un tas autinjsh joprojaam ir fun to drive. un nav vislaik jaabrauc ar piesleegtu INPA un triicoshu sirdi jaaskataas uz parametriem kaada ir suuknja razhiiba utt.. taa tak vairs nav normaala ekspluataacija tas ir mazohisms.


no no no, N52 ir asāks uz gāzes pedāli. tad tam auto kaut kas nav kārtībā. iespējams DISA vārsti ir nolūzuši un mētājas ieplūdes kolekforā.
Offline
equations
17. Jan 2020, 12:51 #185

Kopš: 12. Nov 2008

Ziņojumi: 1318

Braucu ar:


17 Jan 2020, 11:50:28 @edzulis rakstīja:
Viss, cufiks daigralsa. Pec stundas bans
paldies - domaju tas nekad nenotiks, gribeju jau ieteikt tadu funkciju - katram lietotajam iespeja ielikt atzimi, lai vina postus/*eslus vairs neredz/nerada
Offline
sys9291
17. Jan 2020, 12:58 #186

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

Te nu gribas piekrist - N52 N53 ir atsaucīgāki uz pedālīti nekā M54...,
Kas attiecas uz N53, tad ja tur viss ir gerai - tad braukt ar viņu ir bauda. Jā bet pie noteikuma, ka tur viss strādā. Jā uzturēšanas izmaksas ir neadekvātas un ne velti BMW atteicās no šīs pārgudrās tehnoloģijas aizstājot tās ar N20, kam ir tāda pati jauda un lielāks griezes moments zemu rpm diapazonā un protams lielāka degvielas ekonomija. Jā kāds teiks, ka slikti, bet pārsvarā jau auto pērk lai brauktu, un tikai atsevišķi cilvēki citiem mērķiem... R6 masveidā laiki diemžēl ir beigušies un BMW fanu pulciņš iet mazumā milzu soļiem...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 17 Jan 2020, 12:59:19 ]

Offline
bmwaddict
17. Jan 2020, 13:08 #187

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


17 Jan 2020, 12:27:30 @HiJaCKeR rakstīja:

no no no, N52 ir asāks uz gāzes pedāli. tad tam auto kaut kas nav kārtībā. iespējams DISA vārsti ir nolūzuši un mētājas ieplūdes kolekforā.


nekas nekur nemeetaajaas viss ir tip top nav nekaadu kljuudu.
un es teicu ka dazhreiz, paarsvaraa kautkaadaas negaidiitaas situaacijaas, strauji uzraujot no mieriigas konstantas kustiibas. protams ja brauc agresiivi tad viss ir chikeniekaa bet runa ir par straujiem negaidiitiem manevriem piemeeram velkoties trafikaa vai piem staavi uz krusta un gaidi uz preteejo joslu kad varees uzraisiit kreiso un tur ir pussekundes moments ko jaaizmanto lai paarlidotu paari, nospied.. uuuuun tas nenotiek aatri. taada sajuuta ka var atrast situaacijas kuras motora vadiiba negaida un notupii, varbuut deelj kaarbas hvz manam konkreeti ir GM kaarba.
anyway. doma ir ka mans E46 uzvedaas prognozeejamaak. preciizi zini kaa reagjees dzineejs un ko no taa sagaidiit
Offline
sys9291
17. Jan 2020, 13:11 #188

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


17 Jan 2020, 13:08:28 @bmwaddict rakstīja:

17 Jan 2020, 12:27:30 @HiJaCKeR rakstīja:

no no no, N52 ir asāks uz gāzes pedāli. tad tam auto kaut kas nav kārtībā. iespējams DISA vārsti ir nolūzuši un mētājas ieplūdes kolekforā.


nekas nekur nemeetaajaas viss ir tip top nav nekaadu kljuudu.
un es teicu ka dazhreiz, paarsvaraa kautkaadaas negaidiitaas situaacijaas, strauji uzraujot no mieriigas konstantas kustiibas. protams ja brauc agresiivi tad viss ir chikeniekaa bet runa ir par straujiem negaidiitiem manevriem piemeeram velkoties trafikaa vai piem staavi uz krusta un gaidi uz preteejo joslu kad varees uzraisiit kreiso un tur ir pussekundes moments ko jaaizmanto lai paarlidotu paari, nospied.. uuuuun tas nenotiek aatri. taada sajuuta ka var atrast situaacijas kuras motora vadiiba negaida un notupii, varbuut deelj kaarbas hvz manam konkreeti ir GM kaarba.
anyway. doma ir ka mans E46 uzvedaas prognozeejamaak. preciizi zini kaa reagjees dzineejs un ko no taa sagaidiit

nu tad jau pareizāk ir atcerēties vecos labos M20 M30, tiem bija mehāniska drosele - kā spiež - tā iet un paši motori praktiski nenobraucami...
Offline
bmwaddict
17. Jan 2020, 13:18 #189

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


17 Jan 2020, 13:11:28 @sys9291 rakstīja:

nu tad jau pareizāk ir atcerēties vecos labos M20 M30, tiem bija mehāniska drosele - kā spiež - tā iet un paši motori praktiski nenobraucami...


E46 M52TU tak arii veel ar trosiiti. nu tur taads paarejas variats uz fly by wire. bet nu ir starpiiba tam E46 kaa spied taa ir. uzreiz.

nu vispaart cik mana necilaa auto pieredzee raada shajaa zinjaa ir viens nepaarspeejams auto MK2 Golf GTi 1.8 16V ar K-Jetronic un veel bez zondes (tos razhoja tikai lididz 86 gadam) Bestaakais aparaats agresiivai braukshanai.. Atceros ka peec taa paareezhoties uz jebkuru citu auto likaas ka pasaule ir iestreegusi biezpienaa viss notiek ar kkaadu aizturi
Nezinu varbuut man ir paaraak asa uztvere bet reaali juutu taadas lietas..

E21 arii bija vienk spridzeklis 323i ar K-Jetronic, bija taada mashiina radiniekam kad biju mazinjsh kaa es vinju apskaudu man faacim bija tikai zhigulis toreiz atceros sajuutas kad dabuuju ar to rakjeti pirmo reizi izbraukt.

peec tam bija arii E30 1.8 ar K-Jetronic taads rets variants laikam tikai 83 gadaa to razhoja veel ar 4-aatrumu kasti peec tam E30 paargaaja uz L-Jetronic

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 17 Jan 2020, 13:28:08 ]

Offline
968-jk
17. Jan 2020, 13:33 #190

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13457

Braucu ar: 30niekiem


17 Jan 2020, 13:18:01 @bmwaddict rakstīja:
(..)
nu vispaart cik mana necilaa auto pieredzee raada shajaa zinjaa ir viens nepaarspeejams auto MK2 Golf GTi 1.8 16V ar K-Jetronic un veel bez zondes (tos razhoja tikai lididz 86 gadam) Bestaakais aparaats agresiivai braukshanai.. Atceros ka peec taa paareezhoties uz jebkuru citu auto likaas ka pasaule ir iestreegusi biezpienaa viss notiek ar kkaadu aizturi
(..)

Ar šitādu Kazruņģī A.Odiņš visus pogāja laukā. Gāze līdz galam un tikai ātrumus pārslēdza. Viss lielais autosports sākās no Golfa un Kazruņģa.
Offline
bmwaddict
17. Jan 2020, 13:36 #191

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


17 Jan 2020, 12:51:04 @equations rakstīja:

17 Jan 2020, 11:50:28 @edzulis rakstīja:
Viss, cufiks daigralsa. Pec stundas bans
paldies - domaju tas nekad nenotiks, gribeju jau ieteikt tadu funkciju - katram lietotajam iespeja ielikt atzimi, lai vina postus/*eslus vairs neredz/nerada


nameiz uzraksti chromei pluginu kas filtree konkreetu useru postus cik tur taa darba
Offline
sys9291
17. Jan 2020, 13:37 #192

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


17 Jan 2020, 13:18:01 @bmwaddict rakstīja:

17 Jan 2020, 13:11:28 @sys9291 rakstīja:

nu tad jau pareizāk ir atcerēties vecos labos M20 M30, tiem bija mehāniska drosele - kā spiež - tā iet un paši motori praktiski nenobraucami...


E46 M52TU tak arii veel ar trosiiti. nu tur taads paarejas variats uz fly by wire. bet nu ir starpiiba tam E46 kaa spied taa ir. uzreiz.

nu vispaart cik mana necilaa auto pieredzee raada shajaa zinjaa ir viens nepaarspeejams auto MK2 Golf GTi 1.8 16V ar K-Jetronic un veel bez zondes (tos razhoja tikai lididz 86 gadam) Bestaakais aparaats agresiivai braukshanai.. Atceros ka peec taa paareezhoties uz jebkuru citu auto likaas ka pasaule ir iestreegusi biezpienaa viss notiek ar kkaadu aizturi
Nezinu varbuut man ir paaraak asa uztvere bet reaali juutu taadas lietas..

E21 arii bija vienk spridzeklis 323i ar K-Jetronic, bija taada mashiina radiniekam kad biju mazinjsh kaa es vinju apskaudu man faacim bija tikai zhigulis toreiz atceros sajuutas kad dabuuju ar to rakjeti pirmo reizi izbraukt.

peec tam bija arii E30 1.8 ar K-Jetronic taads rets variants laikam tikai 83 gadaa to razhoja veel ar 4-aatrumu kasti peec tam E30 paargaaja uz L-Jetronic

nu E21 323 jau bija slavenais M20...
A uz M52 TU nav mehāniskā drosele - (norauj štepseli no droseles un pārliecinies). Trosīta ļauj droselei atvērties ļoti nedaudz - tālāk by wire...
Offline
bmwaddict
17. Jan 2020, 13:42 #193

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


17 Jan 2020, 13:37:49 @sys9291 rakstīja:

nu E21 323 jau bija slavenais M20...
A uz M52 TU nav mehāniskā drosele - (norauj štepseli no droseles un pārliecinies). Trosīta ļauj droselei atvērties ļoti nedaudz - tālāk by wire...


nuu nee kad tu norauj to shtepseli iestaajas avaarijas rezhiims tad jaa tas motorinjsh droselee neljauj bet.. bet.. kad viss ir chiki un DME labs gariigais (tobish temperatuurinjas labas un zondiites straadaa) tad tas motorinjs neko netraucee nu iznjemot veel korigjee kad tomaatkaste sleegaa robus

taapeec saku tas ir taads half-ass fly-by-wire, paarejas periods

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 17 Jan 2020, 13:46:20 ]

Offline
sys9291
17. Jan 2020, 14:23 #194

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

nu jā līdz mājām var tikt ja kas...
Offline
RZak
17. Jan 2020, 16:51 #195

Kopš: 18. Jan 2016

No: Cēsis

Ziņojumi: 141

Braucu ar: E34 M52B25; X53 M54B30; X70 N62B48

Kāds vērtējums N62B48- uzticams/ bez problēmu?
Atšķiras no 4,4?
Offline
edzulis
17. Jan 2020, 17:00 #196

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


17 Jan 2020, 16:51:25 @RZak rakstīja:
Kāds vērtējums N62B48- uzticams/ bez problēmu?
Atšķiras no 4,4?


Gana diskuteets. Tukshgaitas problemas, valvetronics, elju rij
Offline
sys9291
17. Jan 2020, 21:10 #197

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


17 Jan 2020, 17:00:24 @edzulis rakstīja:

17 Jan 2020, 16:51:25 @RZak rakstīja:
Kāds vērtējums N62B48- uzticams/ bez problēmu?
Atšķiras no 4,4?


Gana diskuteets. Tukshgaitas problemas, valvetronics, elju rij

+dzeses šķidrums tek, kartera ventilācija niķojas, valvetronic vadība nost deg (kā sekas valvetronic ķīlēšanai)
P.S bet viss jau atkarīgs no kopējā eksemplāra stāvokļa un viņš nav domāts lai ālētos uz ceļa...
Offline
edzhaans
17. Jan 2020, 21:17 #198

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Var man kāds aprakstīt to pedāļa asumu ?
Nē, es reāli jūs saprotu, bet nu cik tad vēl asāks var būt pedālis ? Tjipa uzspied un momentā visa jauda jau pie 750 rpm ?
M52 pašam bija ar M50 spararatu, palika labi, zinu, ka vēl ekstrēmāk ir M20 spararats, bet tam es nebiju gatavs ielas auto. Saprotams, ka tie jūs N dzinēji to panāk ar visu ko gudru un mehāniskāk tas ir sarežģītāk, tur valvetronic, gudrāks vanoss, labāka šprice, tas ir sarežģītāk nekā vienkārši uzlikt vieglāku rotējošo masu.
Bez maz sagribējās izbraukt ar to Kaspicha E60 , bet nejau blakus, gribu redzēt, cik jūtīgs, ass, vai ko jūs tur pīpējat. Esmu sajūtis kā ir vecam dīzelim, jaunam dīzelim pavecam benzīnam. Nu pilnīgi ietrinģējāt. Ā, un protams elektro auto, tur kā ar gaismas slēdzi ir uzreiz, mož kāds var sniegt salīdzinājumu ? Tas N series ir kaut kas starp elektro auto un vecu benzīnu atsaucības ziņā ?
Offline
edzhaans
17. Jan 2020, 21:35 #199

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Jāpalasa tavs blogs
Offline
Volvo60
17. Jan 2020, 21:37 #200

Kopš: 27. May 2019

Ziņojumi: 502

Braucu ar:


17 Jan 2020, 21:27:01 @DM-101 rakstīja:

17 Jan 2020, 21:17:45 @edzhaans rakstīja:
Var man kāds aprakstīt to pedāļa asumu ?
Nē, es reāli jūs saprotu, bet nu cik tad vēl asāks var būt pedālis ? Tjipa uzspied un momentā visa jauda jau pie 750 rpm ?
M52 pašam bija ar M50 spararatu, palika labi, zinu, ka vēl ekstrēmāk ir M20 spararats, bet tam es nebiju gatavs ielas auto. Saprotams, ka tie jūs N dzinēji to panāk ar visu ko gudru un mehāniskāk tas ir sarežģītāk, tur valvetronic, gudrāks vanoss, labāka šprice, tas ir sarežģītāk nekā vienkārši uzlikt vieglāku rotējošo masu.
Bez maz sagribējās izbraukt ar to Kaspicha E60 , bet nejau blakus, gribu redzēt, cik jūtīgs, ass, vai ko jūs tur pīpējat. Esmu sajūtis kā ir vecam dīzelim, jaunam dīzelim pavecam benzīnam. Nu pilnīgi ietrinģējāt. Ā, un protams elektro auto, tur kā ar gaismas slēdzi ir uzreiz, mož kāds var sniegt salīdzinājumu ? Tas N series ir kaut kas starp elektro auto un vecu benzīnu atsaucības ziņā ?


N53 pilna grieze ir jau no kaadiem 1200rpm.
Otra lieta - subjektiivi spararata masa ir tuvu 0. Un reakcija uz pedaali 0.0x sekundees. Tb., nospied un momentaa ir ceeliens.




300zs bendzins iet ahuenna ātri, bet cik ātri sieva pamuka?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo